Partyflock
 
Forumonderwerp · 659251
­ Nederland
 
van af welke leeftijd vind je dat je kinderen mag nemen of teminste wat vind je normaal?
Niet op je 14e
 
tsja...zijn kinderen die op hun 13e al kinderen hebben.
Zag laatst op tv de jongste oma van Nederland...dat mens was gewoon 29 :S.
Dat gaat wel weer beetje te ver.
 
jah lijkt me ook wel
K vind iig dat je een kind zelfstandig moet kunnen onderhouden
 
Vanaf je 25ste vind ik het een mooie leeftijd:)
 
20
 
ik vind het niet leeftijd verbonden... als vrouw voel je zelf wanneer je er aan toe bent... lekker dramatisch he....
dat moet je niet laten afhangen van leeftijd, eerder van je eigen huidige leef situatie....

ben je financiel in staat een kind te onderhouden?
zou je een goede vader/ moeder zijn?

als je dat met ja kan beantwoorden dan maakt het toch niet uit of je 20 bent of 25?
 
Kinderen NEEM je niet; die KRIJG je ;)

Enne ik vind het acceptabel als je een goede relatie hebt en alles kunt bieden aan je kind, zowel financieel als emotioneel.
Leeftijd maakt daarin niet veel uit, maar 14 is iss er jong, dan ben je ZELF nog kind ;)
Dat is aan iedereen zelf als je 15 bent en je wil ik kind dan is dat je eigen keuze, wil zou nu ook heel graag een kind willen ben 21, maar vind maar eens meisje die op de 21ste een kind wil.
 
voorlopig echt geen kids voor mij !!!
 
haha ja en vind maar eens een jonguh die rond de 15 een kind wilt
ik vind het niet leeftijd verbonden... als vrouw voel je zelf wanneer je er aan toe bent
helemaal mee eens sali, maar denk dat iemand onder bepaalde leeftijd (mijn mening CA 20) heel moeilijk bij zichzelf kan aanvoelen of zij er aan toe is, ik ben 16 denk ookw el eens; stél dát ik zwanger zou raken zou ik dit op de een of andere manier wel aan kunnen, volgende moment realiseer ik me dat dat toch vrij onmogelijk is.

Daarbij denk ik dat het ongeloofelijk 'zonde' zou zijn van mijn jonge jaren die ik dan toch wel zal moeten gooien.

dus: idd men moet het helemaal zelf weten, maar tóch denk ik dat je bij CA 20 jaar serieus kunt gaan overwegen en gaan aftasten bij jezelf of je het aankunt.
jah, of anders gewoon niet, van die krijsende kut kinderen over de vloer :S pfff
 
ik vind dat leeftijd er niks mee te maken heeft ,,
ik vind dat je eerder de verantwoordelijkheid op je kan nemen voor kinderen , en deze ook kan verzorgen , alle aandacht geeft die ze nodig hebben ,,, (Y)
ik vind dat je eerder de verantwoordelijkheid op je kan nemen voor kinderen , en deze ook kan verzorgen , alle aandacht geeft die ze nodig hebben ,,,


en ik denk dat dat in de meeste gevallen niet voor hun 20e mogelijk is 8)
't Is maar net wanneer je er aan toe bent...De één is dat op z'n 20ste en de ander als ie 35 is....

Een normale leeftijd vind ik een jaar of 25....al moet ik op dit moment echt nog niet aan kids denken!!! :D
 
Je moet je kind goed kunnen onderhouden, en het financieel allemaal op kunnen brengen. Als je nog studeert moet je weer opvang regelen enzo, en tegenwoordig komt dat geld je niet zomaar aanwaaien!
 
Ik ben 30 en nu op dit moment hoogzwanger, het kindje kan elk moment geboren worden. Ik vind dit wel een mooie leeftijd eerlijk gezegd. Maar belangrijker is dat mijn leven er nu idd zo uit ziet dat ik een kind wat te bieden heb. Een huis, een baan en een leuke, stabiele relatie. Hij is 23, nog wel wat jong dus maar we zijn bijna 3 jaar samen en we hebben er heel veel zin in.
 
ik wil het liefst tussen de 21 en 24 kids krijgen
maar als het van te voren gebeurd
tjah dan zou ik het ook houden :)
zou er wel voor zorgen iig
en niet verwaarlozen :)
 
ik ben nu 32, en moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken om kinderen te hebben.

geniet nog veel te veel van mijn vrije tijd.
:D
 
Na een gesprek met mn vriend: 25 is toch wel een mooie leeftijd :P
vanaf dag 1 dat je ongesteld word, zo heeft de natuur het geregeld
 
ik was 20 en dat was niet helemaal de bedoeling
maar hij is enorm gewenst
maar als ik had mogen kiezen dan had ik nog ff gewacht!
 
Jezus 29 en al oma...ik ben 32 met een zoon van 13 maar wil liever nog geen oma worden hoor hee was zelf 19 en als alleenstaande moeder bevalt 't me nog steeds,leuk man pubers :-)
een jaar of 23/24..
denk dat het eerder belangrijk is dat je alles op orde hebt; werk, huis, goede relatie.. en dan maakt het denk ik niet uit of je 23 of 33 ben ofzo. als je der maar aan toe bent toch!
 
idd... kinderen KRIJG je die NEEM je niet even zomaar :vaag:


maargoed.... net wat hier eerder al gezegd is, je moet in staat zijn ze te kunnen geven wat ze nodig hebben, financieel en emotioneel. En een vader vind ik ook wel belangrijk...
 
Ik zou al helemaal nooit kinderen willen. is niks voor mij.
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Mentaal en vooral financieel in staat zijn om voor een kleine te kunnen zorgen...

Dat wil iedereen toch ?! Nog betere ouders zijn dan je eigen ouders O:)
juh moet het zelf weten als jij het wil en die ander ook dan kan juh het doen het is jouw keuze
laatste aanpassing
mijn dochter wordt al weer 15
zelf ben ik 33
maar jonge moeder heb ook zijn voordelen hoor
als mijn dochter het huis uit is ben ik nog maar
+-37
en andere moeten dAN nog eens beginnen, en voordat hun kroost de deur uit zijn, kunnen de ouders met pensioen.
zo kun je het ook weer bekijken???
 
Rond de 25 jaar is een mooie leeftijd om eraan te begingen vind ik persoonlijk
 
Precies Chakrah70 ben ik helemaal met je eens!!! :bounce:
 
zolang je maar normaal een opleiding en een opvoeding voor je kind of kinderen kan betalen, anders vind ik persoonlijk dat je niet eens aan kinderen moet beginnen.
als je al ervoor kan kiezen zeg maar, vind ik ook dat je eerst alles op orde moet hebben..

dus opleiding, baan, huis etc etc etc
iig zodat je je kind een leven kan geven wat hij/zij op z'n minst verdient
 
na me 25e;) ofzow
 
Als ik er aan toe ben en de juiste partner heb :-)
 
Inderdaad, als ik eraan toe ben.... maar dat zal ik voor me 30e nog niet zijn denk ik :)
na rond mij 25e ga ik er wel eens over na denken maar ja dat ken je niet zo 123 zeggen maar niet voor mij 25e en als het een ongelukje is ja dan maar houden he!!
 
Boven mijn 25e ga ik er misschien aan denken eerder dus niet
:bounce:

Kids.........blijf mijn hele leven nog een kind.......meeste mannen ...en die dat niet zeggen zijn in de ontkenningsfase :-P

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
 
ik vind dat je het zelf mag weetuh wanneer je er eeen wil
ik w8 nog effe een paar jaar :P
als je vruchtbaar bent is het eerste wat je moet doen zwanger worden waarom word je anders vruchtbaar he :p
 
Kinderen Krijg je. die neem je niet..dat is een ding, en ten tweede heeft t niets met leeftijd te maken vind ik..
Ligt meer aan de situatie waarin jij zit.Als jij het kind een toekomst zou kunnen geven en financiele zekerheid hebt en zo dan zou je kunnen kijken of moedertje natuur het je gunt..
Als je zelf denkt dat je er aan toe bent ... en erachter staat ... aan zoiets is toch geen leeftijd verbonden ..;)
 
ik hoop dat ik ze nooit krijg ;p (ben zelf nmlk. nog een groot kind en denk niet dat dat nog veranderd, ben al 25 duzz :O)
laatste aanpassing
ik denk dat je aan kids moet gaan denken als je geld hebt om het te onderhouden hebt.

een relatie hebt om het een gezin te kunnen bieden.

en een zekere volwassenheid in je lijf.

geen idee wanneer je nou precies volwassen word maar ik denk niet midden in de pubertijd....
dus 15 lijkt me nogal jong maar ja dat is persoonlijk :)

ik wil ze iig dolgraag en zou echt ontzettend gelukkig zijn als ik ze mag krijgen maar voorlopig wil ik eerst een leuk huis vinden met plek voor 3 en gespaard hebben om alles te kunnen betalen...

ik bedoel als je 15 bent krijg je meestal nog zakgeld of je hebt een bijbaan maar met het gemiddelde aantal euro's wat aan zakgeld gegeven word kun je nog geen eens een pak luiers kopen.....

:D
Als je er aan toe bent en het verantwoord is, die beslissing neem je toch zelf, daar is geen maatstaf voor :)