Partyflock
 
Forumonderwerp · 644619
­ Nederland
Betreft: evenement: Love Parade, zaterdag 10 juli 2004 om 00:00
 
Wie weet meer over de Loveparade 2004???

En wie is er weer van de partij als het dit jaar doorgaat?
der Paul roeleert :D

in de columbia hallen is et trouwens boven minder heet en druk vaak..
laatste aanpassing
'k ben nooit verder gekomen als beide grote hallen en de 'binnenplaats' :D
Laatste keer was ik ook naar Phantazia geweest in één of andere bierbrouwerij. Geluid stond teringhard in één van die kamers. Ik kan me alleen nog herinneren dat Monika Kruse daar had gedraaid. Echt een hele muur met boxen dus. oorverdovend! Verder was het feest wel redelijk..
Dáár ben ik geweest ja..
Was zeker hard daar..
Toevallig in Arena/Glashaus geweest? Da's ook zo'n ouwe fabriekshal, werd toen door Love Nation een vette techno party gegeven, wazig, vaag, hard en supersfeertje!

Idd Sky-Haq super relexed sfeertje daar, iedereen super wazig en lekker rauwe techno. En als je helemaal vaag bent kon je nog chillen op de boot ook....prima feest!
 
Ik weet er niet meer van, maar het lijkt me wel superchill....kdenk dat ik dit jaar maar is ga:)
 
Jahhhhh, zekers als t door gaat ik heb gehoord van niet daarom staat t niet in mn lijstje. Hoop alleen niet dat ik weer alleen kas en kasleip verdwaal in Berlijn daarna. Was iedereen kwijt, kasleip, en pakte verkeerde tram naar hotel, half vier snachts t hotel gevonden maar toch een geslaagde loveparade. En dat gelul over homofeest, bullshit ze lopen dr heus wel maar lekkere wijven!!!! Jezus niet normaal mzzls
heb toch zo enorm veel zin om te gaan alweer!! kan niet snel genoeg weer juli zijn :D
LoveBase in de kultuurbrouwerij was echt vetjes, wat een lokatie zeg! :D
en dankuwel anna :P

de kulturbrauwerij bedoelde ik ook :D
 
We mogen Duitsland niet meer in wegens een openstaande boete omdat we bij de grens voor Nederland, in de auto, gecontroleerd/getest werden op het gebruik van wiet of xtc. Dit gebeurde de dag na Loveparade 2003.
Tuurlijk positief getest.
Dus gepakt worden in Duitsland houdt voor ons in of 500 euro betalen of zitten.
Sla denk ik maar jaartje over, ga geen geld geven aan die tyfus Moffen.
mjah.. dus altijd donderdag vertrekken en pas maandag op z'n vroegst terug :jaja:

maareh kutjebef zeg maar...

hoe zit et eiglijk als je nou op de heenweg getest wordt?? dan heb je het strafbare feit in nederland gepleegd [heb et nou effe ove THC in je bloed..]
'k zit met een soortgelijk dilemma....
moet de 31ste naar Kastellaun (Winterworld), maar die Deutsche Polizei... damn... :S
sja... je moet er wat voor over hebben hè :P

maareh boppen?? is dat geen optie??? o:)
Artiest Arson
Die Deutsche Polizei suxx idd!
Vorig jaar ook aangehouden op de terugweg. Megacontrole bij zo'n tankstation.
Kameraad moest zo'n testje doen -> positief!! Maar hij had nix gehad. Moest -ie meer naar het buro bloed afnemen en €400,- dokken.
Geld heeft -ie nu gelukkig weer terug gekregen, want de bloedtest was toch negatief...
Wat een f*cking wankers zeg!

Maar goed, we gaan er dit jaar gewoon weer een feest van maken :)
Boppen? wasda? :p

zal wel moeten denk 'k...
nahja...

ik ga denkik es proberen om een briefje van de docter te krijgen.. zo van wegens explosief en oncontroleerbare woede uitbarstingen moet de heer nauta 1,5 gram per dag roken, zoiets :P
:D en dan nog wat pilletjes tegen de hoofdpijn :p
"de heer nauta heeft ook last van slaapstoornissen, om te voorkomen dat hij tijdens het rijden in slaap zou vallen heb ik indien nodig amfetamine tabletten voorgeschreven"
Gheghe... je zou huisarts moeten worden :D
mmz.. hoe leg je een duitse polizei gast uit dat je smoked op doktersvoorschrift??­?
bewijsschrift? :P
Ben je weer begonnen dan? ;P
Maar die zweettests zijn cker wel kut idd... donderdag-maandag seems good... Die controles zijn gelukkig niet ZO zwaar :
hmzz.. beetje wel jah :S :x

slecht hè eiglijk.. MAAR niet door de weeks.. en stukken minder ;)

[mocht ook wel :P ]
de avond voor loveparade is super! dus zorg dat je er al op donderdag bent en ga niet om 12 uur naar de parade want dat heeft toch geen zin het wordt pas leuk zo rond 3 a 4 uur.
ik ben al 4 x geweest, alleen de laatste 2 jaar niet geweest...mmmm misschien toch maar weer eens kijken
Hoo ik dat ik jou tegen kom stardust! :P
 
ga waarschijnlijk dit jaar met maten een camper kopen...(ouwe camper uiteraard)... en dan ben ik er woensdag al wel waarschijnlijk word me eerste keer pas!! *heeft zin*
100% zeker aanwezig :bounce:
Hotel is geboekt :bounce: ik ben d'r ook weer :D
Ik heb vorig jaar nog een verslag geschreven van mijn belevenissen daar. Is toen bij GoMagazine geplaatst en staat nu op de website dancevenue. Hierin oa ook over de vrijdag voor de loveparade en de dag zelf natuurlijk.

Url = http://www.dancevenue.nl/index.php?action=entry&entry=2&cat=4&
Het heeft enige moeite gekost, maar we zitten met z'n 18en in een geweldig hotel!!!

:bounce: Ik ga mijn koffer pakken!
rikoos link:
http://www.dancevenue.nl/index.php?action=entry&entry=2&cat=4 Doet het niet!!!!!
laatste aanpassing
Het heeft enige moeite gekost, maar we zitten met z'n 18en in een geweldig hotel!!!


Moeilijk? om een hotel te vinden? op 't moment is 't nog wel te doen dacht ik, of niet?
Wel de bedoeling dat ik ga, maar zeker is nog niks
wij schijnen iets fout gedaan te hebben met de reservering via internet..
we staan nu voor een suffig appartement ingeschreven :/ nahja.. we hebben alweer gebeld, nouw nog weer faxen enzo..
MAAAAR dan heb je ook wel een 12 persoons woonboot aan de spree aan de Tiergarten B)
 
Ik ga weer mee met de Ameland truck en luna gaat me schien ook mee dat wil hij wel maar dat is nog even of wachten of de organisatie dat wil!! Maar ik ben er zeker!!
lijkt me ook wel vet Loveparade, ff kijken of ik nog mensen ken overhalen om mee te gaan
 
Moeilijk? om een hotel te vinden? op 't moment is 't nog wel te doen dacht ik, of niet?

ik heb vorig jaar via travel.nl op 18 juni nog een prima (en betaalbaar) hotelletje kunnen boeken, dus dat zal idd wel meevallen

de avond voor loveparade is super!

helemaal mee eens! of je nou naar een feest gaat of op "dat pleintje bij de kerk" blijft hangen (en daarna natuurlijk naar Joe's :P ), de sfeer op vrijdagavond is altijd te gek!
laatste aanpassing
helemaal mee eens! of je nou naar een feest gaat of op "dat pleintje bij de kerk" blijft hangen (en daarna natuurlijk naar Joe's ), de sfeer op vrijdagavond is altijd te gek!


Yup, het is zonde als je alleen op zaterdag gaat, je mist i.i.g. een heleboel! en ook de love parade afterparty's (keuze genoeg!!) MOET je gewoon meemaken! :D
laatste aanpassing
jaja...ik ga dit jaar waarschijnlijk ook..Bob De Mopshond ga je dit jaar WEL mee..?;p;p
laatste aanpassing
 
t echte feesten doe ik eigenlijk ook niet op de parade zélf, da's meer iets "om bij te zijn", maar ervoor en erná.... ;)

:bounce: :bounce: :bounce:
(afijn, je snapt verder wel)

voor de geïnteresseerden: mijn visie op de laatste LoveParade (<<klik) (ja, in t Engels, mijn lezers zijn voornamelijk Amerikaanse / Canadese / Engelse / Australische huisvrouwtjes - dat vereist overigens een iets andere bendering dan het gemiddelde party-verslag :P )
laatste aanpassing
Arie.... dat heb je weer goed voor elkaar!!!
Tis best moeilijk om nu nog een hotel te vinden voor een grote groep, kijk voor één of twee kamers is het wel te doen, maar we wilden nu allemaal bijelkaar zitten en tsja zie dan nog maar een hotel te vinden die nog 8 kamers vrij heeft....
Ik geloof dat de meesten niet door hebben dat de kamers als zoete broodjes over de toonbank gaan :|

Maar goed ik zit weer hartsikke goed dit jaar!

Arie ik kom een blowtje roken op die woonboot..., goed??
Wij hebben ook nog 2 grote kamers weten te regelen... zijn er wel vroeg bij, maar 't zal steeds moeilijker worden :D
@ Anna

uiteraard :) we gaan der een soort party ark van maken :D

*edit*
geld uiteraard niet alleen voor Anna ;)
*/edit*
laatste aanpassing
10 juli....dat heb ik ook ergens vernomen....
:D
Yeeey ga dit jaar ook heen voor de 1ste keer, lijkt me echt kicken!
:D
Ja denk dat ik er ook weer bij ben dit jaar.
Hopen dat er net als vorig jaar een vette pre party is in de metronoom. Vorig jaar compleet uit me dak gegaan op Dj Rush. Die draaide echt te lekker
 
liep jij ook mee met de truck van Stereo70? :O (daar draaide Rush namelijk)

ikke wel! :D:D:D
 
10 juli....dat heb ik ook ergens vernomen....


tsja, 't is volgens mij altijd het 2e weekend van juli...
Pff geen id meer welke truck ik gevolgd heb. Een aantal. Zal ff de foto's bekijken mischien zie ik nog een nummertje :)