Partyflock
 
Forumonderwerp · 625961
­ Nederland
Wat vinden we nou van die gouden kettingen met je naam erop? (veelal gedragen door meisjes)

ik vind het dus 100% (n)
mijn vriendin heb er een in t zilver! best handig hoor, voor als ik dr naam ff vergeten ben!
Artiest Maus
Tja.. krijg je hè met al die vriendinnen van je ;P
Tsja dat krijg je als je gevoel helemaal weg gebruikt is, dan weet je ook niet meer wat liefde is en vergeet je haar naam
Ik vind dat totaal kamp! Verschikkelijk... :kots:
Ik zag op ML....je zult het niet geloven: een duo naamketting :-| de bovenste was dr eigen naam, en daaronder hing nog een naamplaatje met de naam van dr vriend ofzo :-s echt drama!
laatste aanpassing
~*~*Crazy_Laura*~*~ 25 augustus 2003 13:00
Tsja dat krijg je als je gevoel helemaal weg gebruikt is, dan weet je ook niet meer wat liefde is en vergeet je haar naam


en dat slaat op????? :s
Ik vind het dus gewoon super mooi en draag em dus bijna altijd! :D
 
ik ken ook een meisje die heeft er maar liefst 3 namen aanhangen. een amerikaans nummerbord(?!?!) is er niks bij :P
Stampertje, moet je ook vooral fijn blijven doen!!!! :)
Ik zou het RAMP vinden als we allemaal same-looking in dit landje zouden rondhuppelen!
Ben blij dat er verschillen zijn, jammer dat mensen dit soms niet kunnen accepteren!!!
een duo naamketting


Die zijn idd t ergste!! :bah:

enneuh, laat Barry ff lekker zn mening spuien, daar is t n forum voor... :vaag:
laatste aanpassing
Echt te erg die dingen!!
hehehe, idd.
 
aleen honden en katten hebben een naam om hun nek
 
Ik heb er wel een...heb ik al heel lang... En ik heb hem soms ook nog om..
Ik vind hem wel leuk en mijn vriend ook...voor de rest zal het me geen reet boeien wie hem wel of niet mooi vindt..ik moet hem dragen
En als je het leijk vindt kijk je maar de andere kant op
 
Dan doen we dat:-)

maareh... K moet hem dragen???
ik heb er zelf ook eentje met me naam niet zo groot
maar waarom moet je dan gelijk zo'n kamper zijn als je er een heb??

ik heb em van me oma gekregen voor kerst
 
ik vind wel vet hoor zoals ik al zei, maar het heeft niks te maken met kamper te zijn of zo
je kan ook overdrijven met nog meer gouwden kettingen en ringen vind ik net B.A lijken van de A TEAM :P
Damn wat een drama hier.. je zou maar kamper zijn :| Er zitten ook wel uitzonderingen tussen hoor.. okay ik geef toe niet veel. Maar ze bestaan heus wel. Mijn familie komt er ook vandaan en meer dan de helft draagt GEEN GOUD. Laat die lui tog lekker blinken als ze dat zo leuk vinden.. ja tog :)
laatste aanpassing
'k houd niet van goud!!!!!!!
Ik heb het wel en ik vind het wel vet... maar die van mij is niet echt groot! Vind ik een beetje TE! Al ben ik wel dol op goud, moet een beetje oppassen anders hang je echt snel te vol!! Maar ik vind goud echt wel vet! :jaja:
 
nou...............

ik heb voor me 18 de verjaardag 1tje gehad

me moeder had em laten maken toen ik gebore was en toen droeg zij hem en ik zou em krijge als ik 18 was

en ik draag hem dus wel!!!!!

en ik vind et dus wel mooi :yes:

mijnes dan hij is gewoon klein en met mooie sierlettertjes :D
Lelijk! Vooral die kettingen met drie rijen:

Anita
Loves
Sjon

:bah:
 
Vreselijk..

Vaak met een naam als Samantha..

:R :R :R :R
nou ik heb er dus 1 van mijn vriendje gekregen met Robert erop. nou is dat wel leuk voor even natuurlijk als je nog heel erg verliefd bent. maar nu het uit is zit ik met dat ding....:D dan toch liever met je eigen naam he?!:D:D
(K)
 
Zo fuck waar gaat deze topic over.. ik vind het echt gewoon kik zo'n ketting heb hem zelf al zo'n jaar of zeven en kan er niet meer zonder!!! En zou er ook wel een van mijn vriendje willen.. (hint) :D
 
Wat doen jullie wous over kettingkjes
 
Echt heel erg lelijk van die naam kettingkjes!!
Mjah, je ziet 't veel bij kampers, daarom een tikkeltje ordi, wat voor mensen die daar niet mee geassocieerd willen worden een probleem kan zijn, maar ik vind 'r zelf nix mis mee hoor :)
Zitten zelfs soms hele leuke meisjes tussen :)
 
Ik vind het lelijk... net zo lelijk als van die mannen met van die gouden kettingen en het dollarteken erop...

Hoe fout kan je zijn? :vaag:
 
Ach wat maakt het nou uit. Laat iedereen er lekker bijlopen zoals ze dat zelf willen. Als hun het mooi vinden ben ik al lang tevreden... :)
Zo'n ketting is toch voor mensen die hun eigen naam niet kunnen onthouden en/of spellen???
ik vind dat mij voorganger maar een vieze naam heeft :p
VIES???? Lekker juist :kwijl:
 
voor als je je naam niet kunt onthouden?
 
Ik vind dat naar en vervelend zo´n ketting. o:)
 
ik vind ze mooi krijg binnenkort zelf ook zo'n gouden ketting :D
 
Gouden ketting met naam is net een naambordje wat je bij je huis zet.

Zo van jij bent van mij...

No deal dus..
 
Is echt geen pan !!!!!
 
Nee Barney, 't is een ketting...
Ik Vin het ook mooi!! ik heb ook een naamketting met mijn naam en me vriend's naam iedereen zijn eigen smaak !!!!!
 
wat ik erger vind zijn die gebroken hartjes, of hartjes met een naam erop :dood:
zijn net hondepenningen...
kan me niet schelen of het van goud of zilver is. 1,2,3 of meer namen onder elkaar...groot of klein en met of zonder diamant: ik vind het echt afschuwelijk :bah: :bah:
 
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak. Ik ben wat dat betreft een echte kraai, draag een gouden ketting met een plaat waar mijn vriend z'n naam op staat en daar omheen blauwe steentjes.
Ik heb er jaren geleden 1 gekregen maar heb hem niet veel gedragen, vind het niet zo geweldig!
niet echt mooi beetje ordi (n)
laatste aanpassing
ik vind naamkettinkjes sowieso gaar.. niemand hoeft te weten hoe ik heet hoor..
Die goude sierletter dingetjes vind ik idd ook beetje ordi.. echt zo camping style..
Verschrikkelijk: zo van: hoe meer goud hoe beter.
Ik vind het ook erg ordinair staan.
hoe heet die meid ook.. Wijkster gloof ik.. zij draagt ook veel
goud ensow.. :S tja.. ik hou er niet van..
ook die naamkettingkjes niet

maar goed iedereen zn eigen ding.. :yes:
 
Ik heb er ook 1tjuh..maar hij's maar heel klein.
En de ketting die eraan zit is heel dun...
Vind't best iets hebbe...
 
een naam op je arm is beter en duidelijker :P