Partyflock
 
Forumonderwerp · 625961
­ Nederland
Wat vinden we nou van die gouden kettingen met je naam erop? (veelal gedragen door meisjes)

ik vind het dus 100% (n)
 
:p lekkah lekkah lekkah
 
Artiest Dennis Hupla
Zekah en ze draagt tenminste geen naamplaatje (om een beetje ontopic te blijven ;-))
 
ik draag hem ook niet elke dag hoor :S (hihii)
Geloof dat ik maar ff een kamptopic open :|
 
ik heb dr ook 1 in het goud met eraan ook een ajaxlogo en ik vind het wel mooi ik draag hem altijd en ben helemaal geen kamper ofzo mensen hebben tegenwoordig veel te veel vooroordelen
Weet je wat ik me nu afvraag.. EN WAT DAN WEL als je een kamper was?? Idd al die vooroordelen :|
 
vooroordelen...... jakkie bah

ik vind sieraden zowieso on nodig..
 
eeejz ni heel nederland hoeft te zien hoe k heet hoor!!!!!!!!!!!!!
en kampers zijn ok!!!!!!!!
(K)
Draag ook sieraad waar ik weleens commentaar van mensen over heb gehad, tot ik uitleg waarom ik het draag..
Dan zijn grote bekkies vaak heel klein..
 
ik word door mn sieraden heel vaak voor kamper of aso aangezien slaat nergus op alsof kampers of aso's andere mensen zijn
 
int goud en groot vind ik het behoorlijk lelijk uitzien maar wat kleiner en zilver is toch wel mooi licht eigenlijk ook aan je naam :S haah kweenie
mooi!!!
hoeft nie heel groot en overdereven maar goud of zilver beide :)

ja londsdale queen had ik ook
had wat gouden kettinkies om en oorbellen
werd meteen geluld dat ik uit de bijlmer kwam!!!
gezeik.
Ach verrek! Sorry Arank! :)

Dat soort meisjes heten goudvinkjes toch? ;)
heb der wel 1 een kleinetje, is ook de enige die ik graag
 
neuh draag alleen een gouden ketting met een spoeltje van n versterker, en me goudenketting met me dingetjes eraan..
No nametages..
 
Haha heb er ook eentje liggen hier ergens.. en best wel groot ook :|

Maar heet geen Anita ofzow en kom ook nie van ut kamp :s.. De naamplaat ligt nu ergens in een doosje want heb de ketting voor een andere hanger gebruikt (die ik ook niet meer draag)
laatste aanpassing
 
"Loes" zou niet zo duur zijn......4 letters....maar ik hou d'r niet van!
 
dat is vet oud.... dat is van 15 jaar terug...! vind goud echt wel mooi! mooie dikke ketting...:d echt wel ...
 
Een Vriendin van mij heeft het ook en ik vind het wel gruwelijk staan :D:D
 
ik heb er ook 1 in het zilver met kleine lettertjes. die grote naamplaten hoeft van mij ook niet, en heb m van n speciaal iemand gekregen. maar doe m maar af en toe om, heb m gekregen toen ik 16 was ofzo, en toen was dat erg in :)
Echt verschrikkelijk!!

:bah:

Van die grote gouden platen met Melanie, Piscilla, enz. Geen gezicht. Als ze wat kleiner zijn is het minder erg.

Wat k ok niet snap zijj mensen die hun eigen naam laten tatoeren.. bijvoorbeeld op hun arm of schouder. Je weet zelf toch hoe je heet?? Ikke nie snap..
Anita stylie! :kots: :X MizzAlcoholic je vergeet de naam kelly! :s
 
kelly
anita
priscilla
roxanne
ik ken zelfs een meisje die JAMAICA heet :kots:
echt zooooooooooooooooooo­oo afgezaagt hou toch op wat vreselijk die kettingen klein groot maakt niet uit ik vind dat echt iets voor van die kroeg sletjes
 
BARRY ! ook al zown naam :P
hahahahaha Barry....schei uit hou op pipo! :D :D :D
Nee een bloempotkapsel en zo'n baywatch ketting, dat is leuk om tegen aan te kijken :D :D :D
:S :bah: :D
laatste aanpassing
ik word door mn sieraden heel vaak voor kamper of aso aangezien slaat nergus op alsof kampers of aso's andere mensen zijn


Nou dat hoop ik wel anders zijn we allemaal aso's
zo kunnen we nog wel effe doorgaan ik kan over jou ook nog wel een topic openen maar daar ging het niet over het ging over een ketting met naam eraan en als ik jou reactie zie heb jij misschien ook wel zo een ketting
Dat is het mooiste nou :)
Nee ik heb niet zo'n ketting :D :D

Gaf je even een vb over hoe jou opmerking kon voelen tegenover meiden die misschien wel zo'n ketting dragen omdat ZIJ het mooi vinden..

Dus als je volgende keer weer zo lekker bijdehand wil doen...Denk dan eerst ffies na kindje!
laatste aanpassing
ik zeg gewoon hoe ik over zo een ketting denk en als jou dat niet bevalt had je ook niet naar dit onderwerp moeten komen maar als je de volgende keer nou weer zo een opmerking maakt zorg dan dat je je eigen bek als plaatje heb dan heb je recht van spreken anders niet kindje!
 
:respect: cherzana :respect:
 
Barry please...ga anders ff naar TMF ofsow :S
Ach gos, jongetje stil maar...
Heb mijn redenen om hier mijn foto niet neer te zetten maar dat hoef jij allemaal niet te weten..

Later als je groot bent :D en ander kapsel hebt, begrijp je het misschien allemaal wat beter!!!

2 Lady...like you picture for sure!!!!!!!! :P
laatste aanpassing
kruip jij lekker in der reet
 
OCH hij heeft iets met een PRISCILLA misschien dat ie daarom zo happerig is :P
Kampstyle! En dan wel een naam hebben zoals Samantha.
 
vreselijk!
:D :D :D :D 1-0 Lady!
Of priscilla, shirley en esmeralda, die doen het meestal ook wel goed op zo'n gouden naamplaat
 
juist whahaha
Artiest Maus
Hey barry.... wat denk je, zou zo`n ketting bij mij leuk staan? :$:$:$

<<------------------------- :D
Ik ben dan wel niet barry, maar t zou enig staan bij je lange blonde haren ( ik zou er wel nog ff een permanentje inzetten voor t poedeleffect )
ohw mevrouwtje denkt het te hebben uitgevonden met der 23 jaar schei nou toch uit!jij bent pas triest met je 23 jaar om deze discussie aan te gaan dus doe niet alsof je al 40 bent
Mausje, scheetje,
zou je dan mijn naam willen doen... :lief:

Barry, ga met jezelf spelen ofzo :S
Discussie zegt hij ook nog :D :D :D
laatste aanpassing
Uiteraard schatje van me (L)


:kusje:


:hug:

(K)


(F)
 
De meeste meiden met hun naam om hun nek zijn ontzettende pauper wijfen :kots:
Wat zijn pauper wijven?
 
mja???
wijven met een gouden naamplaat om hun nek ????
Pauper wijVen, doet me denken aan Frans Bouwer.... :S