Partyflock
 
Forumonderwerp · 625961
­ Nederland
Wat vinden we nou van die gouden kettingen met je naam erop? (veelal gedragen door meisjes)

ik vind het dus 100% (n)
 
:bah: = echt aso
 
(N)(N)(N)
ik vind het echt wat voor kampers enzo. van die lui die naar hart van nederland kijken, smartlap luisteren en bavaria drinken.
 
Heel fout net als de topic erover :-s
 
laat die mensen dat toch lekker dragen,heb je toch geen last van of wel!!!! zeurpiet
ik zeur er ook niet over vraag alleen wat mensen ervan vinden en ben benieuwd naar de meningen van mensen die het wel mooi vinden. Daarom bestaat ook het onderdeel "Kleding en Uiterlijk" in dit forum.. ja toch?
uuuhm jah ik vond het ook altijd niks dus maar toen ik 18 werd heb ik van mijn moederen vader een ketting gehad met mijn naam hijs wel mooi en er is ruimte overgelaten voor een klein diamantje.

maar ja ik vind het naar om dan te zeggen huh ik wil dit niet snappie??

maar ik draag hem nooit over mijn kleding altijd eronder. :)
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
9 van de 10 keer staat er ANITA op ;)
Uhm tsja uhm............... Nee dank u maar ja als iemand er gelukkig mee is.........


Wie ben ik dan om er over te oordelen ;)
 
Maar je bent wel een kaasmeisje ;-)
Ik heb ook zo'n ketting, heeft mijn vader voor me gemaakt.

Eigenlijk vind ik hem best stijlvol.
En ik draag hem omdat ik hem mooi vind, LB dat anderen het voor 'kampers' vinden.

Best grappig trouwens dit topic, draag die ketting vandaag weer voor het eerst in zeker een jaar...
T ligt n beetje aan de grootte, maar 9 van de 10 x vind ik t echt 10x nix!

Idd toeval Rox! :)
laatste aanpassing
Zeg Tink... ik heet geen Rox meer! ;P
 
vind het er ook echt vreselijk uitzien..
en meestal hebben ze er dan nog dertig andere kettingen bij hangen..
bleugh
Ik hou er ook totaal niet van
 
Vind het niets, zo'n plakkaat om je nek. En als je het doet i KLEINE lettertjes zodat niet iedereen aan de andere kant van de straat kan lezen hoe je heet...
 
neuh vind het ook nie mooi...en meestal hebben ze dan OOK nog 20 ringen om 10 vingers, helemaal met goud behangen ;p
ja dat is wel zo de mijne heeft een goede groote ik zie me al lopen met zón plakkaat :/
 
Zijn inderdaad meestal de anita's met veel make-up die zo'n naamketting dragen, het liefst ook nog over hun kleding:p
Ik vindt het er niet uit zien, maar iedereen draagt wat hij/zij mooi vindt....
 
ik vind het wel geinig om te zien zie het meer als hondenindentificatie­plaatje :9
Lelijk, net zoals mauzz zegt meestal zijn het de anita's, en ze moeten ook zeer duidelijk te zien zijn natuurlijk! :bah:
JA het klopt 9 van de 10 keer staat er inderdaad Anita op,of Annie mn familie komt van het kamp en ik ben dus totaal anders.Op mn 17e verjaardag zou ik ook zo`n ketting krijgen maar ik moest hem niet en ik hou niet eens van goud.
maar het is bij die kampers meer soort traditie ofzo..niet echt een traditie maar heel veel hebbe het gewoon netzoals opgestoken gepermanent haar en groete gouden oorbellen.. en dat je je schoenen uit doet als je binnen komt.
maar neej ik vind het zelf niet mooi zo`n ketting...echnie..

(K)
 
Je vrienden weten hoe je heet en aan onbekenden stel je je voor....

Waarom dragen mensen dat in godsnaam??
 
Heb er wel een, maar in het wit goud met een bril-jantje :)

En hij is ook niet zo groot..

Maar van die grote gouden naamplaten zijn echt :bah:
 
Ach.. Ik vind zo'n ketting wel leuk, als het niet zo groot is. Vooral als mensen een aparte naam hebben vind ik het wel leuk. Ik heb zelf weinig kettingkjes om, vroeger had ik altijd 3 zilveren kettingkjes om die ik van speciale mensen had gehad. (ex-vriendje, mamsie en overleden vriendin) Maar ja, die van mn ex heb ik niet meer, kettingkje van mn vriendin die was kapot, dus heb ik nu het kettingkje van m'n moeder met een kruisje van m'n vriendin die dus is overleden.. :)
Is handig als je je eiguh naam vergeet
 
Beetje erg anita he
Ik vind ze wel mooi als de letters maar klein zijn..die grote vind ik nix!

Waarom gaan mensen die ze zelf hebben zich hier verdedigen??? Zal mij boeien of iemand het wel of niet mooi/kamperig/aso vind :S
Ach ja...

Als mensen dat mooi vinden moeten ze dat dragen zonder dat mensen gelijk veroordelen erover hebben.
Zou t zelf nooit dragen, maar kan me er ook echt niet aan storen.
Net alsof je af zou knappen op een bloedmooi meisje omdat ze zo'n ketting heeft met dr naam erop, ik dacht het dus niet...
 
L E L I J K
In het zilver vind ik het nog wel gaan. Als je het in het goud draagt wordt je snel in een hokje gedrukt waar je denk ik ook uitstekend bijhoort.

Ik vind het dus (n)
 
Liever niet.
 
:kots:
 
Ik heb een zilveren ketting met hartje met daarin de naam van me vriend, mag dat wel :P maar waarom vinden jullie dit aso. Weet je gelijk hoe ze heet, hoef je nie naar der naam te vragen :P bekijk het positief
 
ik vind het wel geinig om te zien zie het meer als hondenindentificatie­plaatje


Hahahhahahha my thoughts exactly(y)

Trouwens het is wel handig voor mensen met geheugenverlies!

GreetX Chris
Ik heb een zilveren ketting met hartje met daarin de naam van me vriend, mag dat wel maar waarom vinden jullie dit aso. Weet je gelijk hoe ze heet, hoef je nie naar der naam te vragen bekijk het positief


alleen het nadeel die namen wil je dan juist niet weten...
 
BAH
 
ik heb er ook 1 maar dan in het arabisch.. en dat vind ik zelf wel heel mooi!
ik vin ut wel vet mooi...en aso???dat valt ook nog wel mee vin ik...
als ik dr geld voor hep komt dr zeker een mooie ketting met me naam:) maar zeker nie te groot!!
laatste aanpassing
Ik heb der ook nog wel 1 in de kast liggen.. TE groot en heel erg fout.. Toen ik 16 was had ik em wel heel vaak om nu niet meer.. Tjah wat wil je ook.. ik stam ook van een kampfamilie af :|
 
Ik heb een zilveren met mijn naam,wat is er mis mee dan :vaag:
 
Ik vind het juist wel mooi!!
Maar dan moet hij wel mooi zijn gemaakt!
En je moet er een mooie naam voor hebben vind ik!!
 
sjon,kellly,anita...­???
laatste aanpassing
heel erg lelijk ...
 
Artiest Dennis Hupla
Idd leuk voor mensen met geheugen verlies, vind er zelf echt niets aan :/
 
eeeh heb jij geen date hupla??? :)
 
ik heb er ook 1, van mijn oma gehad voor mijn 16e verjaardag,ik draag hem alleen als ik naar me oma ga omdat ze anders zegt: draag je je ketting nooit meer mel? normaal ligt hij op mijn kamer in me kastje.. ik vind het ook een beetje voor kampers niks voor mij in ieder geval
 
Jaja ZaZa, komt over 1,5 uur en dan hupla! ;p