Partyflock
 
Forumonderwerp · 617560
­ Nederland
Ik mis hem zo...



Wie moet me nu op handen dragen en met wie kan ik nu domme grapjes maken?

M@thys... :hug: ;)
 
weet je trouwens wat scheelt, ik hoef niet zo veel te drinken, want kirk hoeft niet nog knapper te worden dan ie al is (Y)
ja hihihi beter hmmmmmmmmm heerlijk ding is hij ook he, vergeet je niet jouw vangnet mee te nemen :D
 
(Y) staat al klaar, ik bied me trouwens vrijwillig aan als aas :D
Om zeker te weten dat het Vief niet ontgaat, plaats ik m hier ook nog maar even:

Verkeerslicht

Lichten die aangeven dat je moet stoppen, dat je mag doorrijden, of die je waarschuwen voor gevaar. Rood betekent altijd stoppen. Groen of wit betekenen: doorrijden. Geel betekent: stoppen als het nog kan. Een geel knipperlicht betekent: gevaar. Je treft verkeerslichten onder andere aan bij: kruisingen, rotondes, oversteekplaatsen en overwegen. Een verkeerslicht kan worden aangekondigd met bord J32. Behalve gewone verkeerslichten zijn er fietsverkeerslichten, voetgangersverkeerslichten, overweglichten en de knipperbol. Zie ook: rijstrooklichten. Nieuwe ontwikkeling zijn de toeritdoseerlichten op opritten van autosnelwegen.

GROEN (Rijden)

ORANJE/ GEEL (Liefst stoppen, evt. doorrijden in geval van gevaar bij plotseling remmen)

ROOD (stoppen)
 
:@ :@ :@
echt die muts kom je ook overal tegen denkt leuk te zijn :@



ja is goe CHant jij mag aas spelen, dus wat hebben we geleerd spelende vrouw???
 
haha ja die konden we ook goed he, de spelende vrouw :D

eh ja wat heb ik nou geleerd, dronken mannen zijn (Y)
jip ach jongen heb je te veel gedronken, kom maar uithuilen bij Chant :devil:
 
kom ik breng je wel even thuis
ik ga alvast liggen..............­....................­...........
 
:D ik zie wel wat ik er mee doe O:)
hihihihi

wij zijn beestachtig , vinden wij zelf hihihi
 
O:)
idd O:)
 
zag je trouwens hoe hij reageerde toen ik het zei, haha, echt goed
Jaja ik was trots op je schat, hoe krijg ik een man stil les 1, :devil:
 
haha nou inderdaad, dankbaar werk :D
ohja Rob vertelde nog dat het Kirk zijn idee was om voor de auto te springen, toen zei Rob dan kunnen we beter meteen doorrennen naar de overkant, Kirk :vaag: maar waarom dan,
rob omdat vief gewoon doorrijdt haaahaaa rob kent mij goed he :D
 
haha ja heel goed (Y) is maar beter ook anders hadden ze nu niet blij geweest ;)
Nee en dan had ik mijn auto moeten wassen :vaag:
ik dacht trouwens dat jij een forum zou openen???
Waarover? :)
 
oh ja dat zou ik doen he ;)

stuur jij dan ff in een pb'tje waar ik het ook al weer over zou hebben, had gisteren beetje te veel :mixje: haha
Jajaja we zijn er nu hard mee bezig :D
 
forum under construction :D
Maar dan heb je wel wat!
 
haha nou inderdaad :D
Ja niks mis met onze aangemaakte forums :vaag:
 
gaat gelukkig ook helemaal niet over het zelfde onderwerp steeds :S
Daarom,

Trouwens we proberen het echt wel maar op het einden komen de twee heren er toch weer in voor :/
 
hmm vreemd ;)
ja ik snap er ook niet veel van???
 
:vaag:
Chan het is hier saai geworden he??
 
ja echt he, nog maar weinig spannends te beleven hier :(

zullen we er nog maar wat slagroom en chocola tegenaan gooien ;p
Jah Mathys is echt super saai
 
ja joh? de chocola en slagroom heb ik ook maar weer terug in de koelkast gezet
Doe dat, ik heb de poedersuiker ook maar weer terug in de voorraadkast gezet :(
 
heb jij een voorraadkast dan *schok* haha

enne oh ja voordat ik het vergeet, als ik van de week weer kom, EIS ik dat er osseworst in huis is haha ;p
ohja mevrouw gaat eisen stellen :@






















komt er aan lieveling :P
 
had niet anders van je verwacht ;p

het smaakte trouwens (Y) prima gekookt weer :D haha
hahaha ja ik ben een top kok als het om pizza's gaat :S
 
haha nou inderdaad, vooral die ene die je in een frisbee had veranderd, heel goed (Y)
ja luister ik heb nu tenminste iets geregeld voor naar het strand wanneer we met de hondjes die kant op gaan 8) weet je hoeveel tegenwoordig een frisbee kost
 
haha ja tuurlijk lieverd, hoorde allemaal bij de act of niet soms ;p
jajaajaa natuurlijk wat denk jij dan O:)

ik heb zoveel acts:

slaapact
verdwijntruc van mijn auto
mijn auto die in een bus veranderd
een stoplicht die stiekum toch op rood staat

jajajaa ik word er steeds beter in :D
laatste aanpassing
Om zeker te weten dat het Vief niet ontgaat, plaats ik m hier ook nog maar even:

Verkeerslicht

Lichten die aangeven dat je moet stoppen, dat je mag doorrijden, of die je waarschuwen voor gevaar. Rood betekent altijd stoppen. Groen of wit betekenen: doorrijden. Geel betekent: stoppen als het nog kan. Een geel knipperlicht betekent: gevaar. Je treft verkeerslichten onder andere aan bij: kruisingen, rotondes, oversteekplaatsen en overwegen. Een verkeerslicht kan worden aangekondigd met bord J32. Behalve gewone verkeerslichten zijn er fietsverkeerslichten, voetgangersverkeerslichten, overweglichten en de knipperbol. Zie ook: rijstrooklichten. Nieuwe ontwikkeling zijn de toeritdoseerlichten op opritten van autosnelwegen.

[img]http://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/617560/_MESSAGE_FORM/true.html#form[/img]{non-image link} GROEN (Rijden)

ORANJE/ GEEL (Liefst stoppen, evt. doorrijden in geval van gevaar bij plotseling remmen)

ROOD (stoppen)


Helemaal fout het moet zijn:
img]http://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/617560/_MESSAGE_FORM/true.html#form[/img] GROEN (Rijden)

ORANJE/ GEEL (geen gevaar

ROOD (extra gas geven)
nou dat bedoel ik niks mis mee toch O:)