Partyflock
 
Forumonderwerp · 597713
­ Nederland
Tsja? Wat moet ik er van zeggen?
Heb anderhalf jaar een relatie gehad met een meisje uit Utrecht en nu sinds kort heb ik verkering met een meisje uit Amsterdam.
Zelf kom ik uit Friesland en dat betekent dus reizen!!!

Ik zit dus elk weekend minstens 2,5 uur in die klote trein. Toch is het reizen de moeite meer dan waard!!!

Wie herkent dit en baalt er soms ook van?
Doe ik ook wel, maar toch is 't lastig soms!
 
Ik heb anderhalf jaar iets met een jongen uit Limburg gehad dus ik snap wat je bedoelt.

Tis uiteindelijk niet daarom uit gegaan, maar wat zal ik zeggen....liefde moet van 2 kanten komen en als dat goed zit dan kom je echt een heel eind!

En over die 2,5 uur in de trein...zie het als iets leuks! Deed ik ook altijd (en dan 3,5 uur...) dus gewoon bij vreemde mensen gaan zitten, heb je de leukste gesprekken! Of boekjes lezen of koeien tellen of weet ik wat nog meer.
Helpt echt!
Opzich het "in de trein zitten" overleef ik wel.
Ik baal er meer van dat alles gepland moet worden.
ff spontaan langsgaan zit er niet in. en je ziet elkaar toch minder als "normale" stelletjes.

Ook zijn er wel voordelen: Je kan beide je eigen leventje leiden zonder dat je door iemand beklemt wordt.
 
Daar heb je absoluut gelijk in. En als je geen 'planner' bent is het helemaal erg.

Wij gingen trouwens wel eens spontaan bij elkaar langs, gewoon gek doen en in de trein stappen. Dan maar ff geen school. Zijn echt de leukste momenten samen!

Moet je gelijk geven dat het niet ideaal is nee en het spontane wat juist zo leuk is in een relatie verre van dichtbij is.

Maar gewoon er voor gaan! Liefde overwint veel!
Moet je Xypz en Linda vragen.. die weten er ook alles van...
ik heb een soort relatie op afstand, mijn vriend is gelegerd in Seedorf dus door de weeks is hij altijd daar... en in t weekend thuis in ons flatje.... en dat duurt nog tot 2005 (met een uitzending van een half jaar ertussen)
Ik heb het ook meegemaakt...heb nooit als lastig ervaren, de tijd die je in de trein/auto doorbrengt overleef je wel, want op het moment dat je je liefje ziet, dan ben je alles toch weer vergeten en loop je met een :D en :lief:-blik rond!! :)

Het mindere is wel, zoals je al aangaf Mathys, je kunt niet ff snel langsgaan als je wilt, je moet toch weer een aantal uurtjes wachten voordat je werkelijk bijelkaar bent...enne klopt, je moet het altijd plannen...

Verder is het een voordeel dat je niet echt op elkaars lip zit...:)
Artiest Pato
wat ook een nadeel is dat je elkaar eigenlijk wel "moet" zien op je vrije dagen, omdat je niet ff langs gaat, waardoor het al je vrije tijd in beslag neemt!
Ik vind inderdaad het plannen het lastigst, ben vaak mijn hele weekend kwijt, je gaat er ook niet even voor een paar uurtjes heen.
Je weekend kwijt?? :S nou lijkt me niet toch, je bent bij degene waar je zo gek op bent...
ik ging ook een paar maanden met een jongen uit Leeuwarden en ik woon in Beverwijk dus is ook ong 2 a 3 uur reizen :s
dus wij zagen elkaar ook niet vaak alleen in het weekend, doordeweeks werk ik en hij zit in het leger. dus het was wel iets waar je naar uitkeek!! dat maakte het wel weer een beetje spannend :)
 
ja ik zit ook iedere keer anderhalf uur onderweg, bus, trein en tram:vaag:
maar het is zeker de moeite waard!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!:D:D
laatste aanpassing
 
heb het ook maar de liefde maakt alles goed he:d:-d
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Ik herken het heel goed. mijn vriendin, para-noide woont in Emmen en ik woon in Amsterdam. ben elke week minstens 2.5 uur aan het reizen. maar dat heb ik zeker voor der over. ze is mijn grootste liefde ooit (L). ik zou voor haar de wereld af reizen tot diep in de bossen van Arizona waar je binnen no Time Malaria oploopt of een ander psychedelscie ziekte/virus waar je binnen de kortste keren van ijlt/wegrot en afsterft.
Nou, als dat geen liefde is weet ik het ook niet meer. ;-)
Voor mij geen relatie op afstand meer....

Op zich is het reizen en wachten zeker wel de moeite waard maar nooit eens een spontaan bezoekje of ff snel heen en weer als je echt behoefte aan je vriendje hebt vind ik moeilijk.
Heb teveel aandacht nodig daarvoor denk ik.
Ik heb het 2x geprobeerd maar het is toch stukgelopen op de afstand.
 
ja ik ken het zeker..

Ben ook 2 a 2,5 uur aan het reizen om bij mun meissie te komen, best wel klote... maar het is zeker drie dubbel de moeite waard. :lief:

maarja.. het zei zo :p
Heel herkenbaar ja... Ik ben het er helemaal eens dat het niet altijd even makkelijk is, telkens alles moeten plannen en hopen dat de agenda's dat ook toe laten. En ja, tuurlijk heeft het ook zijn voordelen, altijd bij elkaar op de lip zitten bevordert een relatie ook niet...

Toch vind ik persoonlijk elke keer het vervelendste moment; het moment dat hij of ik weer moet gaan... Bah, dan sta je daar maar...., weer alleen... met een brok in je keel.
Nou, ik ben blij als dat verandert. Toch houden wij het in mei al 2 jaar vol, daar ben ik wel trots op... Het klopt gewoon; echte :lief: overwint veel...
laatste aanpassing
Ik zit gelukkig elke week te w88 in ons eigen huissie.. kan alleen zo slecht slapen als hij er niet is... ben moe maar kannie slapen... Soms is t echt niet leuk.. Wij kunne helemaal nooit eens stiekem een daggie spijbelen en ff op bezoek gaan.. met de auto is t een uurtje of vier en met de trein zeker zes... :-S
maar als hij er vrijdag dan weer is ben ik ook super blij..
Klopt de liefde kan veel hebben gelukkig!!!

en idd als je na zo'n fijn weekend weer naar huis moet is 't niet tof je geliefde achter te moeten laten. en dan moet je jezelf weer redden de hele week. Tuurlijk bel je wel maar dat is toch anders!
't liefste wil je ff lekker bij elkaar zijn!!!
Gelukkig gaan de weken als je zo naar 't weekend uitkijkt erg snel. Voor je 't weet zit je weer in de trein richting je vriend/vriendin
[edit]
laatste aanpassing
 
gelukkig woont mijn meissie 10 minuten met de trein bij me vandaan O:)

jossa=blij mannetje dus
 
mijn kereltje woond ook in eibergen,,en k in dedemsvaart s uurtje rijden..en weer terug ben ik weer 2 uur verder...maar ga toch ...hahahah ook al woonde hij n belgie!!:)morge ga k er weer heen..haal k hem op blijft ie slape..woesdags moet ie na skool en dan breng k hem sochtends vroeg weg..almelo s maar half uurtje rijden...en dan heeft ie toch nog bij me geslape door de weeks!!:d en dan op na vrijdag!!:p
Ja, da heb ik ook mee gemaakt! Kom zelf bij Nijmegen uit de buurt en mijn skatje uit Uden, dus moest ik ongeveer 2 uur reizen om hem te zien! :s Vond ik altijd minder dat reizen, maar als ik hem eenmaal zag was alles weer goed, inmiddels woon ik nu al bijna 4 jaar met hem samen hier in Uden...8) Als je echt om iemand geeft heb je het er wel voor over!! (k)
ik heb een meisje uit hoofddorp gehad!! en na een jaar ging het niet goed!!! relatie op afstand kan alleen als er echte liefde in het spel is
 
Ik ga nu 4 maanden met een jongen uit heerhugowaard (vlakbij Alkmaar) en ik zelf kom uit heerenveen, ook het hoge noorden dus.

En ik moet zeggen het reizen is kut! maar wat ik ervoor terug krijg maakt alles dubbel en dwars weer goed!

Je moet wel echt verliefd op het meisje zijn en er helemaal voor gaan.
kwa vertrouwen.. tsja.. als jullie beide verliefd opelkaar zijn komt het helemaal goed!! kijk maar naar mij :D ben hartstikke blij met mijn vriend.
Ja, vertrouwen moet er altijd zijn anders hoef je niet te beginnen aan een relatie.
Of die nou op afstand is of niet, dat maakt dan niks meer uit!

Wat gewoon kut is, is dat als je niks afspreekt in een weekend je elkaar meteen twee weken moet missen! en dat is echt TE lang vind ik!!!
Gelukkig is 't weekend weer in zicht en dan komen er weer veel stelletjes bij elkaar want zo te lezen ben ik niet de enige die een relatie op afstand heeft...
succes dan heej m@thys
Hahahaha thanks(Y)

succes met je relatie op afstand(Y):P:P
 
relatie op afstand is juist ideaal!!
hoef je diegene niet elke dag te zien...
voor je het weet krijg je zo'n gek die te pas en te onpas voor de deur staat, of in je slaapkamer met de woorden: ja je moeder liet me binnen en zei dat je boven was... grrrrrr
als je elkaar alleen het weekend ziet blijft het veel leuker!!:)
en dan door deweeks lekker bellen en verlangen naar het weekend toch?!
En heb je nog wat vrijheid ook!!
Kijk op den duur als het wat langer duurt en het goed gaat dan baal je er natuurlijk wel van.. maar om te beginnen..: PERFECT ;)
Good luck!
2 m@thys das over ;)
Artiest Steve
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=588514
laatste aanpassing
Pfff, had een vriendin in Sneek! Pokke end! Maar als je iemand echt leuk vind interesseerd het je echt geen reet! Zie je wel tegen de reis e.d. op, dan zou ik eens over je relatie na gaan denken ;)
 
hm en ik vond dat ik al te ver bij Maarten vandaan woon! Met trein en fiets/lopen is het een uur..
maar ja je bent wel altijd afhankelijk van treintijden (en kost ook nog eens geld!:()
en tis gaar als je ff langs iemand wil ja...
pff

maar ja das :lief: zijn wel waard :)
laatste aanpassing
nah ik herken er niets aan als je het niet voor je liefde over hebt om zover te reizen dan is het geen goede liefde.. als het wederzijds is kan zij toch ook nah jou komen hoef jij niet elk weekend nah haar
als je het niet voor je liefde over hebt om zover te reizen dan is het geen goede liefde..


Ik heb 't er zeker wel voor over maar soms is 't gewoon klote dat je niet ff op je fietsje kan springen om naar haar toe te gaan!!!

Tuurlijk ben je die reis allang weer vergeten zodra je weer op de bank naast je lieffie zit(Y)
laatste aanpassing
2 Mathys> wel lekker altijd, want je verlangt veel meer naar elkaar! Als je dichtbij elkaar woont zou je idd. je fietsje snel pakken! Veel leuker als je elkaar ff niet gezien hebt, goed voor de sex ook ;p
Op de bank?
Ik ben altijd heel ergens anders als hij net thuis is ;-)
Zie nu al op tegen zondag de negende want dan gaat hij twee weken op oefening en zie ik m dus pas eeeh... de 20e ofzo :-S
Vanmiddag ook zo lief.. Hij is nu ook aan t oefenen ergens en mocht eigenlijk niet bellen en toen belde hij vanmiddag stiekem vanachter een bosje tussen de speedmarsen door... :-) Das pas liefde!
laatste aanpassing
Uit de bosjes? Mmmm... Of hij wou tegelijk met jou klaar komen! ;) Nee. Zo hoort het ook! Ben jij ook zo lief voor hem of..??!
Op de bank?


Ja, op de bank...uithijgen van de sex die we net gehad hebben bij de voordeur, de trap en de hal...

:P:P

Klopt Wous voor je sexleven is 't zeker niet verkeerd!!!
laatste aanpassing
Je woont toch niet in een Flat he ;) exciting...
 
Een relatie op afstand is niet erg heb zelf op 50km voor de 2de keer (klote met ov 2uur)
auto 1 uur

maar is niet erg als jij en je chick hun eigen dingen hebben om te doen doordeweeks.
plannen moet ik altijd.

als het de moeite waard is van beide kanten maakt het niets uit.

veel sucsex in ieder geval.
Wees blij dat ze niet in Limburg woont:)
als je echt van haar houdt moet je ervoor gaan,.... mijn exvriendin die heeft 5 maanden in engeland gezeten en ik heb haar dus 5 maanden helemaal niet gezien, nu is ze dan 3 weken geleden terug gekomen en is het:bye bye to her!!!

Een relatie op lange afstand kan zeker goed zijn, als je er allebei 100% voor gaat, (errug belangrijk), als het voor de 1 100% is en voor de ander 50% dan gaat het mis... (LIEFDE OVERWINT ALLES)

(IK BEN HET BEWIJS), zie topic 5 maanden niet gezien....

ps: jammer maar helaas... mijn relatie van 3 jaar is over, ben weer 100% vrij!!
(is even moeilijk geweest maar het gaat nu STUKKEN beter)
je rijbewijs halen :) doe je dr niet zo lang over :)
 
tja afstand moet niks uit maken als het aan mij ligt als je echt van elkaar houd dan is het de moeite waard vind ik...

(K)
Mijn vriend woont in Pernis (Rotterdam) en ik woon in Scherpenzeel. Met de trein is ronduit klote (zeker 3 uur bus/trein/metro), dus daarom ga ik met de auto :) Tis toch een uur rijden buiten de spits dan.
Onverwachts langs gaan zit er niet in, maar ja gelukkig is de mobiel ook nog uitgevonden.
Verder is het eigenlijk best te doen, je hebt je eigen leventje en in ik kijk zeker altijd naar het weekend uit!
Het enige moeilijke vind ik de tijd in het weekend, je wil je eigen vrienden zien, je wil zijn vrienden zien, je wil saampies zijn en ik moet ook nog werken op de zaterdag. Dat is het enige rotte, maar ja. Onze vrienden hebben er wel begrip voor gelukkig dat ze ons soms wat minder vaak zien.
Het gaat in ieder geval al 9 maanden super dus een relatie op afstand is echt wel te doen, zeker als het van 2 kanten komt!!
laatste aanpassing
Artiest Ree
voor ree heb ik echt alles over :LIEF: dat hij in leeuwarden woont en ik in nieuw-vennep maakt me echt nix uit!!! met de trein is't drie uur.. kheb ook een eigen auto, maar neem toch altijd de trein, is nl. een stuk goedkoper... ik zie'm gelukkig elk weekend, van vrijdag t/m zondag, soms ook nog maandags.. moet hij wel vroeg uit bed want ik moet dan weer werken!! maar toch nog een xtra nachtje samen..

en inderdaad echte :LIEF: liefde :LIEF: overwint alles!!!

(K) Kris
gewoon snel samen een huisje zoeken maar dan wel in a'dam veel beter natuurlijk

als je echt om elkaar geeft komt dat wel goed!!

(k)
ree en kris echt jullie zijn zo'n leuk stel!!!
en inderdaad liefde overwint alles!!!!