Partyflock
 
Forumonderwerp · 597143
­ Nederland
na enig speurwerk in de agenda heb ik weer een leuk feest gevonden.namelijk 2 FAST 4 TRANCE op 1 maart.

met de volgende line-up

Brennan and Heart

Chiren

Crash

Da Pauli

Dima

Promo

Senators of Mayham

Stefan K

Technoboy

Uzi

volgens mij reden genoeg om te komen :D
 
oke dan :)
 
Dit wordt weer een topfeestje!!!!!!
Heb er helemaal zin in..

C u there!!
Say what?? 2FAST4TRANCE!!
 
OEEEEEEEEEEH ik ga lekker oek! want 2fast is zkr een gezellig feestje (en voor de zaterdagen dat er geen 2fast is the Zone natuurlijk!)
voor mij deze maand geen sans,en ik ben bang dat volgende maand ook nix wordt :S:S:S
Ik ben dr ook weer bij...!!

Lekker hakkuh in die kelder... Gekkuhhuis!!!
 
ben al aftellen :D:D :bounce:
Heel jammer maar technoboy komt niet :(
laatste aanpassing
Jammer dat technoboy niet Komt Maw promo Maakt alles Goed lekker Hakkuh Daaro :D
Promo :bounce::bounce:
lenny d is een hele goede vervanger (mischien nog wel beter :D:D:D
lenny dee kan technoboy overtreffen alleen technoboy heeft wel een naam natuurlijk

"dus minder druk en meer feest das ff vet"

hij was op multi ook steengoed wat kan die vent beuqen
 
Heeeeeeeee biertje :bier:
laatste aanpassing
 
Jaa vijfhunderd bier jaa!! :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier:
laatste aanpassing
Ah ah!:D :-D Dit klinkt goed! :bounce:
waneer begint de voorverkoop?
 
TTF

de voorverkoop is al begonnen!!:bier:
PROMO gaat echt geen hardstyle draaien hoor daar hoef jeh niet over in te zitten PROMO is HaRdCoRe 2 ThA BoNe DuS dat komt zeker weten wel goed eh!!!!!!!!!!:D
Het zal ook eens en x niet zo wezen!!!!
Zijn er een x een paar toffe dj's in L'warden,moet mevr weer werken!!!!:frusty:
F**K!!!!!!!:@
laatste aanpassing
dan neemt mevr. toch lekkker vrij??
 
ja..precies..of meldt mevr. zich toch lekker ziek...:devil:..grie­p heerst weer behoorlijk rond deze tijd van 't jaar!!:D
 
Beuken, Rammen, Qnallen, op 2 fast 4 trance !! Waar kan je de kaartjes halen ... voorverkoop ... TTF Lekker Beuken :D :bounce: :D :P :D
Kan in SNEEK (V.I.P. Records), HARLINGEN (Hompy), LEEUWARDEN (Vet, MontMartre, Van den Akker, Schoenmakerij Zevenhuizen, Sacramento), HEERENVEEN (Music Store) en DRACHTEN (Smash Records)! :bounce:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
hoop jullie allemaal te zien op 1 maart.op 29 maart is er in het vat een classixxx hardcore party(voor de hardcoreliefhebbers hierzo)2 areas met de vetste tracks van de vorige eeuw.de dj,s zijn boven;dj paul en ruffian(rotterdam records),gabber johan vs jammal(lords of terror),dj buzzfuzz(bzrk),d-uzi en ik,forcess of fear(cunt records),dj marlin.beneden,dj penoze,dj ozon,dj ruiz,dj d-ourage(beiden hitsquad,dwarf records)en the chaos dj team.er zullen boven uitsluitend tracks gedraaid worden vn 92 tm 98.beneden word een mix van oude en nieuwe hardcore,oldstyle,ha­rdstyle en newstyle,net zoals in mijn oude cafe oldstyle.ik hoop velen van jullie te zien,

gr sietse
 
Dus iedereen opgelet....

1 en 29 maart in 't vat!!!:xtc: :bounce:
2 the hardhouzer

vandaag of maandag ff kaartje halen ?

DIk feest 1 maart :D:D :bounce:
t wordt weer een VET feesie en VET stampen met LENNY D :D:D:BOUNCE:
Echt wel vet dat Promo komt:D alleen denk ik dat de kelder wat te klein is voor promo, zowat iedereen die ik ken gaat er heen voor Promo!
De Kelder is zeker veeeeeeeeeeel te klein voor promo iedereen komt er voor hem 100% ze moeten promo boven laten draaien eh...!!!!!
anders sta jeh maar wat op elkaar in de kelder dat word dus vet duwen ensu:s minders:D:(
maar jah voor promo heb ik dat wel over:D:D:D

GeGroeT...
ja egs wel, beneden was altijd erg gezellig. Maar Lenny Dee en Promo gewoon boven, want hier moet je even de ruimte voor hebben :p
jah hier gaan we zekers weer heen, helemaal zin in....
en tegen die tijd woon ik ook al eindelijk opmezelf, duz maybe komt er 1 maart wel een vet inwijdingsfeessie...­:D...
met die line-up word het zeker super :BOUNCE::BOUNCE::BOU­NCE: en zoals het er nu uit ziet ben ik er BIJ 8)
 
je nodigt mij wel uit he jellina :D
inwijdingsfeestjes zijn altijd leuk :D:D
 
Ja hoor.. inwijdingsfeessies zijn altijd gezellig helemaal met een 2f4t vervolg.. :D B)
 
inwijdings feesjuh oftewel afterparty oftewel gewoon vet gezellig...:bier: :xtc: :bounce:

in andere woorden: Ik wil ook mee!!:frusty:

:D
Zo is het maar net Lady T!!!

We gaan weer ff flink :bounce: :bounce:
 
Hey kijkes op de site...
technoboy staat er niet meer bij :s
 
Lenny Dee
Promo
Uzi (resident)
Da Pauli (resident)
Chiren (resident)
Senators of Mayham
Stefan K
Crash
Dima
Brennan and Heart
Hahahaha... Komt er ook nog 's één achter!!!!
Is allang bekend!!
Lenny Dee:D:D:D komt in plaats van Technoboy:D:D:D
 
ow :bloos:
oke jammer
I love Technoboy! :D

(k)
ach boeie dat thecnoboy niet komt iedereen komt tog voor promo man:Dkheb er echt zin in KEI HARDE HARDCORE!!!!!!!!!!!j­ammer dat hij niet boven draait dan heb jeh tenminste de ruimte om te stampen beneden word een drukkeboel dat zou echt jammer zijn
 
ah ha dus dat word weer vet stampen dan zijn wij uit dronten er ook weer bij
want de mensen uit friesland bevallen mij wel
tot dan :bounce:
 
friesland is gewoon relaxt in! geen druk doenderij! en de djs vinden het hier ook erg gezellig hier kunnen ze tenminste rustig tussen het publiek gek doen zonder dat er van die gillende mensen op hun afstormen! haha
benk helemaal met je eens ronald
Ik ben er ook zeker weer bij!!
Wordt vast wel weer een netjes feest!!! :bounce:
 
hey mathys jij hier ook :)
heb me kaartje al!!
dus ben dr zeker weten :D
Ik zal je niet slaan deze keer okee???

We gaan weer ff goed hakken samen!!!