Partyflock
 
­ Nederland
shockers was echt super goed!
ben net thuis en gelijk achter mn computertje gekropen...
heb wel veel mensen niet gezien helaas.
wat vonden jullie er van????
(K)
t'was idd een lekker feestje, luna draaide echt goed :) zeker voor mij de man van de avond. dana was een beetje zwakjes.
Zekerz goed feestje!

Ik vond DJ Wag goed, vooral in het begin..
En de laatste plaat van Kcee.. kweet niet hoe ie heet..

Iig lekker staan :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
OMFG wat een vet feest :)
zwaar staan :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

en weer gewoon doorgaan zonder drugs :)
 
was zeker een vette pary gek ben net thuis lekker gedoucht was echt strak gewoongoeie muziek gezellige sfeer echt lekker...meeting was ook zeker relaxed, later welteruste
hmmmm weet nog zo net nie wat ik ervan vond... wel gezellig in ieder geval! Maar de muziek vond ik echt minder... Leek alsof er maar 1 platenkoffer beschikbaar was ofzo.... Hoef toch niet 8 nummers 6 keer te horen.... En dan al die lange breaks, kom je net in je ritme..*break*!

Dat nummertje dat Dana om 6:30 draaide was voor mij denk ik wel het toppunt van de avond al draaide ze nie zo goe als bij Qlimax... Luna was ook goed idd... Wag had leuke plaatjes, maar dat werd dan weer gevolgd door slappe shit.. Ik wil gewoon doorbeuken!
Erg tof!

Geluid was lekker hard :)
Ow lieve schat.. Wat heb ik jouw gemist...!!! Kom eens snel op MSN!!!??

(K)

Oja en Shockers.. in 1 woord!! GEWELDIG!!!!
Was een werelds feessie alleen jammer van de doorgangen naar een andere zaal die vast zad:(

En heb 1 FLink relletje gezien helaas :(

Maar een topper verder

Greatz :D
Verder waren alle Partyflock mensen errug cool!!! :-)
 
Net thuis, nog zwaar aan de space :D hehe en vond Shockers echt een topper! Iedereen weer bedankt en tot het volgende feestje...
 
hardstyle zaal te klein en 2 boxen alleen vooraan was het redelijk :( dus eerst rondhangen in de andere 2 zalen tot dana ging draaien :P

maar Adam Beyer oei die draaide echt lekker harde STAMPtechno.. absoluut de man van het feest :):) heerlijk genoten van z'n set

sfeer was zwaaaaar oke :) op een klein incident na dan (gast liet vriendin huilen door haar uit te schelden etc.. niet echt fatsoenlijk he) alleen in chillout erg veel jonge gasten en kleine meisjes weer gezien :(

nu ff proberen te pitten laterz
Heb een verslagje gemaakt, shockers was goed maar had wat problemen met de security en ID-T weet ook niet wat ze wilt, de oplichters!!.
Maar wil wel de PFers bedanken voor de gezellige avond/nacht :D
Lekker feestje, tenminste

vanaf Pascal F.E.O.S, daarvoor vond ik de muziek beetje niet zo mijn style.

Daarna n briljante Adam Beyer, klein gedeelte Dave Clarke ( mij net iets te vaag ) - en K.Cee - wat inmens tering lekker
 
ben net terug,ben echt wel verrot.maar het super naar me zin gehad
 
Heb 't super naar m'n zin gehad, ondanks dat ik pas om half 1 binnen was en dus monika kruse heb gemist :(
heb 't idee dat ik daardoor ook niet eg mijn draai kon vinden in de muziek...heb wel genoten, maar toch niet zoals anders....maar misschien heb ik ook wel te veel lopen ouwehoeren en wandelen enzo :S

maaaar 't was in ieder geval heeeeeeeeeel errug gezellie!!
MIJN BESTE FEEST VAN DIT JAAR!!! DAMN!!!
wat een aankleding, geluid, sfeer, en muziek zeg :-)
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
MIJN BESTE FEEST VAN DEZE WEEK!!!! DAMN.!!!!

Ja dat zit namelijk zo. ik was van8 naar hardcor vs. terror geweest. voor de terror natuurlijk.
 
nee heb je niet gezien miss
ja het was tof.. zijn leuke pf-ers bij :)
bruutste feest van dit jaar. 100 %
 
Ik ben net weer thuis!! En shockers was BRUUT! Vond het helemaal top! Luna en Dana draaide heel vet!
 
heeft zwaaaaaaaar gestampt :)
TECHNO roeleerdd zwaar
lekkere set van John Thomas & Pascal Feos

toppertje

en ghbgbbgbasssss je stuiterd te veel :D
Was zeker leuk ;-)
was top feestje.
alleen jammer dat ik ffies niet meer aanspreekbaar was tussen 4:30 en 5:30


voor de rest echt super :)

kep een paar PFers ontmoet. nog lang niet allemaal.

wel al de mooiste :)

spreek jullie later
 
Wij PF-ers hebben d'r weer een leuk feestje van gemaakt.

Thnxs 2 all of U
 
Dave clarke knalde lekker zo hard heb ik ehm nog nooit horen draaien. eg te geil feesie!!!! En pascal feos was ook steengoed!!!
Shockers was echt heeeeel erg vet!! ik heb me zeker wel vermaakt!
 
ik denk dat het wel tof was ja :S

ik had smorgens al zure poten, dacht dat het savonds over was, maar jammer maar helaas, NIET DUS!! dus lekker dansen op moeie poten, en om een uurtje of 2 was ik zelf ook moe... de rest van de avond gebleven :( eerste x dat ik zo moe was op een houseparty, geen fijne ervaring

maar de muziek was wel helemaal top, aan het begin lekker funky techno, later op de avond steeds harder, hardhouse zaal was super, heb ook heel goed zitten chillen daar (super idee, banken daar neerzetten!!), alleen beetje jammer dat "toegang boven de 18, strenge controles" TOTAAL nergens op sloeg!!!! nog nooit zoveel jonge binkies gezien op een feest!!

ook nog ff EHBO geweest omdat mn rug het een beetje begeven had, vriendinnetje van meisje die slechte pil had gehad ging ff hun vrienden zoeken ofzo, dus wij moesten er ff op passen, maar ze bleef er gewoon bij zitten, dus gezellig haar wakker lopen houden (zit ik daar, zelf ook doodmoe, moet ik doodmoeie mensen wakker houden door met elkaar te praten terwijl je allebei te moe ben om een gesprek te beginnen), als ju dit leest: hoop dat je nog plezier heb gehad daarna!!!

vanuit de EHBO weer naar main, daar werd een beetje traag gedraaid, dus gingen we naar hardhouse, dj Wag gruwelijk stampen, echt geweldig!! Dana ging weer hardstyle draaien, dus gingen we weer weg na een tijdje naar Dave Clarke, met de meest vage set ooit!!! vond er echt NIX aan, viel me heel erg tegen, alleen dat nummer dat ie om 6 uur precies draaide was goed...

half 7 naar huis gegaan, waren alweer thuis voordat ik in slaap kon vallen (hoera voor de auto!!)

+jes
goeie opbouw muziek
goeie muziek
lekker hard
doorstroom door die kutgangetjes was nog goed te doen ook
drankjes en eten niet zo extreem duur meer
bankjes in hardhouse
aankleding (vooral main, toen we daar aan het begin van de avond binnen kwamen was het pas halverwege de zaal druk, zag er echt heel wreed uit!!!)

-jes
geluid klonk slecht, veel galmen enzo
wcs
uuuuuuuuuuuuuuuuuuhm :)
Was echt een heerlijk stampfeest!!! De combi Techno/Hardstyle op 1 feest is geweldig!!! Ben niet echt op de hoogte van de techno maar damn dat klinkt echt geil!!!! :d

Geluid was beter dan bij Qlimax vond ik, maar de UPS was beetje krom opgebouwd. Verder gave aankleding van de zalen, maar de Main was écht gruwelijk gaaf opgebouwd!!!!

En heb geen enkele Dj slecht horen draaien. Soms wel mindere stukjes maar voor de rest was het Qnallen!!!
Ik vond t super gaaf , ik vind het heel knap van me zelf dat ik alle +- 250 deelnemers van de PF meeting niet kon vinden :D , maar ik heb me zeker vermaakt en mijn benen doen pijn van t stampuh :D:D:D

idd jammer van t geluid de boxen die boven in hingen klonken naar elkaar toe gaf een matig effect..
 
was idd een tof feest met een goede vriendschappelijke sfeer!

O jah, BTW ik ging PLEURISHARD :P
I agree with Atlas:

Die breaks waren zeer irritant! :s

Maar je kon daartussen wel lekker stampen :)
 
sfeer was inderdaad heel lekker ja

& Q-dance2002... t was techno/hardhouse... enige die hardstyle draaide was Dana
 
en ik liep er ook weer tussen met me gare bek.
zeker een goed feesie en vet knallen
had weer een vaag masker op.
was wel goed.
Ja was niet altijd Hardstyle, maar knalde wel lekker allemaal!!!
ut was zekerz een leuk feessie!!
YEPPERS. Dit was er weer 1 in de boeken als: VET en KEWL!!!!!.
Heb me prima vermaakt, alleen weet ik op het eind nooit wat ik in die 9 uur dak daar ben allemaal gedaan heb.Het lijkt net een uurtje ofzo. :)
 
Geweldig vind ik beetje groot woord maar heb het absoluut erg naar mijn zin gehad :)

en helaas de partyflock meeting gemist met mijn vage kop %) waar ik liever heen wilde dan de s2d meeting maar ja..... volgende x beter hihihihi
die stonden heel dicht bij elkaar toch?
Ik was met TaQno Freak en HardFloor en een andere vriend gegaan. Ik heb een prachtig shockers achter de rug(thnx marv ;) ) Ook vooral doordat Tjalf zo vriendelijk was om ons ff in lelygat te dumpen.

De HH zaal was vrij zuigend maar ik ben er ook maar in het begin van de avond geweest en mijn stijl is het niet. ICT was heel lekker en stampbaar. De andere technozaal was ook goed vormgegeven en het geluid was super. Vooral met Thomas Schumacher, Dave Clarke en Adam Beyer.

Ik zag ook best wel leuke meiden rondlopen, vooral bij de pf meeting ;) maar het was mooi. en nu ga ik denk ik maar weer slapen.

grtz Casual
 
ik voel me echt kut :< Op het begin ging het al fout met een pil, waarbij ik er perongeluk 2 ineens heb genomen. Op de partyflock meeting sloegen ze alle2 in, en vanaf dat moment heb ik helemaal niet meer op de music gelet, maar alleen maar meer genomen en zo verschillend mogenlijk. Echt zonde :< dit was eens maar nooit meer. had net zo goed thuis kunnen blijven :(

in totaal heb ik 10 minuten van bas en ram meegemaakt, een stukje technasia, en de laatste 20 minuten van dana... ik kan wel huilen :'(
2vaag: Aah, was jij dat met dat witte plastic masker op?

Je zag er scary uit :):P
 
nee die was van gizmo :P heb hem wel even opgehad :-)
ik was ook een deel kwijt van de party heh Predjee :(

maarja
eind goed al goed ;)
 
ik vond het super!
10 minuten in de techno gestaan (sorry, maar wat vinden jullie eraan %-)en daarna weer snel naar de hardstyle. warmduscher mag echt thuisblijven voortaan, had liever pavo gehad dan!
vond de sfeer super, heb heel veel mensen gesproken, gezien, en geknuffeld. snel weer :-)
en fluf, bedankt voor de ring! ben er nog steeds helemaal happy mee. feestmeisjes united! whaha :-p tot dinsdag!!
 
dan heb ik gizmo wel gezien denk ik:)
 
hehe hades, het was wel ff lachen ja :-) maar achteraf wel jammer dat ik zoveel van de music heb gemist, terwijl ik al like 2 maanden me erop verheugd had dat ik vitalic en pascal feos zou horen :>


wat dus betekent : WAAR ZIJN DE LIVESETS !??!?! :-)
 
Artiest William Tech
Ik vond shockers eigenlijk best tegenvallen :(
De DJ's waren supergoed, allemaal die gehoord heb, maar het geluid was erg slecht vond ik, vooral in de hardstyle zaal :(
De mainstage was super! Goed geluid (relatief dan, niets vergeleken met de HMH maargoed) en een relaxede sfeer.
Ik was nog niet eerder op een feest in de RAI geweest, dus ik wist niet echt wat ik kon verwachten...
Techno is wel heeeeeeerlijke muziek als je lekker aan't spacen ben, dat zeker!
Al met al een leuk feest en toch zeker wel voor herhaling vatbaar maar in de eerste instantie vond ik het tegenvallen.
Gekhous ik ben het helemaal eens met je mini-party report. Verder was Monika Kruse zeker de beste van de hele avond, wat kan zij lekker rammen zeg!!! Dave Clarke draaide technisch weer heel lekker, maar ik heb idd nog nooit zo'n funky set van hem gehoord. Het klonk wel lekker maar op het einde van een feest moet er gewoon hard gedraaid worden, simpel!

In ieder geval was het echt een topfeest, maar of het nou de beste van het jaar was.....tot nu toe wel, maar we zijn pas in april :D
 
vergeleken met vorig jaar viel het ook zwaar tegen. Zag je vorig jaar nog mooie aankleding (wie herinderd zich dat podium nou niet waar Da Goose ze tunes liet horen, of het draaiende podium waar Ken Ishi, en Jay Denham een perfecte set neergooiden) Vond ik de zalen er dit keer maar kaal en saai uitzien. Over de muziek kan ik niet oordelen :P maar wat ik heb gehoord klonk goed.

En zeg nou eens eerlijk jongens :-) word het niet eens tijd om dana eruit te flikkeren, en daar gewoon DJ Rush neer te plaatsen ? :-)

edit : de sfeer was trouwens ook zwaar kut, je weet dat er 20.000 man rondlopen, dan kan iemand best wel eens perongeluk struikelen en tegen je aanvallen. Leek wel of een groot deel van de echte Techno liefhebbers dit in tegenstelling tot vorig jaar, niet aanwezig waren :(