Partyflock
 
Forumonderwerp · 18539
­ Nederland
Hallo mensen! Hebben we er eigenlijk nog wel zin in? Ik zie de laatste tijd alleen maar geklaag en gezeik. Dana te populair, Trance Energy kut ook al ben je niet zelf geweest. Je soldatenkisten die niet welkom zijn. Teveel boeren op beuQfeesten. Techno is allemaal hetzelfde. Alles is duur. Dj's denken alleen maar aan geld. Zelfs in hele positieve topic en replies moet wel iets te melden zijn wat weer minder of slecht was...:bah:

Wat een mooi stelletje bij elkaar zeg! :(

Ik heb gisteren toevallig de film Black Hawk Down gekeken. En dan gaat het me niet om die VS-commando's maar om de reden dat die gasten daar in de eerste plaats waren. Om een einde te maken aan de ellende van een burgeroorlog en om mensen te helpen die helemaal niets meer hebben.

Ik weet ook wel dat dit een bekend praatje is, maar waar hebben we het in hemelsnaam over! Wees blij dat je in een land leeft waar je uberhaupt kan feesten. En als je een keertje krap bij kas bent dan ga je gewoon niet in plaats van meteen een topic te openen over de hoge entree.

Je hebt het f^%$ing over iets waar je plezier uit zou moeten halen en als iedereen zich alleen bezighoudt met datgene wat hem interessert dan zijn we al een stuk verder.

Of moet ik mijn smoel houden en gaat iedereen lekker verder in de negatieve spiraal... het is net als met de economie. Hoe harder iedereen roept dat het slecht gaat des te slechter wordt het ook... :(
laatste aanpassing
2 Thom-ass: Dat je eerder slechte ervaringen doorverteld is waar, maar dat het in je aard ligt is zware bullshit
het geeft eerder aan hoe verwend een cultuur is, want vooral Nederlanders zijn zeikers
niet alleen in de dance-cultuur
Hanneke18! ik sluit me bij jou aan!! je doet het toch lekker allemaal zelf..;):) ik vermaak me altijd wel..
 
Lekker naar de klote....en stompie's van het stampen !!!
 
2 FLAPPEKKE--> (y)(y)(y)(y)

Ik begin echt te geloven dat het enorm triest gesteld is met onze jeugd, onze toekomst....

Ben benieuwd wat er gebeurt als zo'n kind ineens moet gaan stemmen :S Of dat 'ie ineens een belastingschuld krijgt aangemaant van € 30.000 en dat 'ie dan ook zegt:"MENSJES MENSJES TOCH...GA GEWOON FEESTEN IPV ZEIKEN!!!
LEKKER STOEMPEN!!".

Sorry, Hanneke...dit is niet persoonlijk naar jou toe gericht maar is wel een schoolvoorbeeld van hoe het is!!
als je niet van donald duck house.. ( trance energy ) houd ga dan niet heen.... dat doe ik ook niet.... en als je ergens niet geweest bent dan ken je er ook niet over zeuren....

dus niet lullen maar stampen... wat een gezeik..... zeik je rijk....!!!! ben je ook van je geld problemen af....
AGREE AGREE niet zeiken,.... maar wil wel op mijn commentaar nog steeds antwoord krijgen...

Nog steeds niet gehoord, niet van ID&T of TJEERDo...

iemand nr van ID&T? denk dat ik ze maar opbel
laatste aanpassing
 
Blaat Blaat Blaat Blaat <------------------ dit is gezeik
nee jos das geblaat ;)

maar tjeerdo waarom is dan het verbieden van kisten op thunderdome weer net geen gezeik?

ben jij hier de alwetende storthoop die erover oordeelt wat en wat geen gezeik is?

dat gezeik verpest een feest waar ik al sinds de lente naar uitkijk aardig namelijk
Die kisten verpesten naar onze mening de sfeer op feesten die we al sinds tien jaar geven aardig...

Daarom dus!

De storthoop heeft gesproken...;-)

2 Alexander: Het mailadres waar je met je klacht terecht kunt is info@mailland.nl. Als zij dit niet naar behoren afhandelen is dat heel vervelend maar ik kan er niets mee... Voor dit soort zaken hebben we juist een extern bedrijf ingeschakeld.
laatste aanpassing
Zal wel een maffe vraag zijn:S..........maar wrom zijn de kisten verboden eigenlijk??
Tjeerdo TOP! thnx ;)


Hmz ik draag geen kisten, maar waarom verpesten kisten de sfeer
laatste aanpassing
 
De rede waarom er zoveel gezeken wordt is denk ik dat er al zoveel feesten zijn geweest waardoor je een hoop referentiematriaal hebt, daarbij komt dat er ook nog een hoop organisaties actief zijn en ieder heeft zijn eigen voor en nadelen.
We zijn niet verwend (betaal nog steeds entreekosten hoor!) maar ervaren!!!!!
Artiest Vexer
ff over die kisten...

Ben zelf geen kisten drager, zweer bij mijn Nike`s..maar waarom verpesten kisten de sfeer ?
Ken genoeg "normale" mensen die jaren kisten dragen en daarmee uitgaan...
Bepaalde mensen lopen daarop gewoon lekker...de èèn loopt lekker op z`n balletschoentjes, de ander op z`n kisten.

En als jullie doelen op "nazi`s" verpesten de sfeer...kleren maken niet de nazi...
Met sportschoenen aan zijn er ook nog genoeg nare lui (nogsteeds helaas)...
Pak dan gewoon die personen aan !

En vooroordelen op iemands kledingstijl, is toch ook niet netjes...

Maarja, ga wel naar Thunderdome met m`n Nike`s en de dag daarvoor naar het gezellige Speedrazor...ook op Nike`s :)
Voorderest ga ik niet zeiken :D
he stingray: wij vermaken ons wel he!!
FF nog iets ben jij naar qlimax geweest??
en had jij toen toevallig dat pak aan??
Want dan heb ik nog met jou staan stoempen op de tribune......doei xxx
nou heb ik wel een vraag aan iedereen! Zijn nu die kl*te flugel flesjes verdwenen bij TE? de laatste keer dat ik er was , pleurde ik 3 maal op mijn smoel door die dingen :frusty: . En maat van me was die dingen zo zat en heeft een mail gestuurd of ze voortaan die troep niet meer willen verkopen, zometeen breekt iemand nog zijn nek erover.
dus; zijn ze er nog of niet, dat was het
ach lekker offtopic :P
 
we gaan toch feesten omdat we het leuk vinden of nie soms....????
Allemaal een T shirt aantrekken met de tekst:

I LOVE TJEERDO
Nou Dimi, dat hoeft nu ook weer niet!

(K)
[zeik]Wat een kutweer in dit kutland zeg! [/zeik]
*speechless*

je haalt de woorden uit m'n mond, wat betreft de eerste alinea.. Black Hawk Down heb ik nog nooit gezien namelijk.. ;)
 
To Hanneke18!! ja idd ik was er ook en had dat pak aan.. was wel lachen feesie he!! zo moeten voor mij alle feesten! zijn!:);)!! heerlijk was het!!
(sorry heeft eigenlijk niks met de topic te maken)