Partyflock
 
Forumonderwerp · 14899
­ Nederland
Ik was hier bijna ieder weekend wel te vinden.

Nog meer oud Parkgangers hier?
Jep ik was ook bijna elk weekend in park te vinden.
Die park bandjes heb ik ondertussen maar op cd gebrand, blijven ze misschien iets langer goed...

Enne dat feestje alleen voor 25+? Beetje jammer, ik weet wel dat ik er toen nog niet naar binnen mocht, maar ik deed het wel! :)
 
Rob had nooit moeten stoppen ... denk dat hij daar zelf ook wel spijt van heeft, daarna is het snel bergafwaards gegaan.
 
Ikke ben dur ook vaak geweest.
Maar lag ook vaak buiten in het park te spacen haha

(k)

Goeie ouwuh tijd he
ik ben er ook geweest niet echt veel maar heb het sfeertje nog wel meekunne pikkuh. vooral met die classics feesies goeie ouwe tijd! haha
Parkzicht. Vanaf me 16e ofzo daar zo ongeveer opgegroeid. Altijd boven in de linkerhoek, of buiten op de parkeerplaats.

Maar die thema feesten waren tof altijd. Op donderdag al in het AD kijken wat je dat weekend kon verwachten. Tentje achter in de tuin, zwembad erbij, heerlijk.

Krij gewoon een beetje jeugdsentiment als ik er aan denk.
voor de parkzichtgangers...

en dit is waaaaaaaay back....Zegt D.J. van der Meer jullie wat?
van der Meer? dat zal inderdaad wel heel way back zijn. nooit van gehoord. Wat deed / draaide ie daar dan?
 
he jordy ouwe parkganger van me.. goeie ouwe tyd he.. elk weekend helemaal los.. goeie ouwe tyd :( vergeet t nooit meer.. groetjes all
 
Ik heb hethelaas niet mee mogen maken..wel veeeeeeeel over gehoord!
- = Mar = - 25 september 2002 09:58
Rob had nooit moeten stoppen ... denk dat hij daar zelf ook wel spijt van heeft, daarna is het snel bergafwaards gegaan.

-------------

Klopt. Maand of 2 geleden was er op TV Rijnmond (regionale TV zender uit Rdam) een special over Parkzicht en (de opkomst van) de gabberscene begin jaren 90, en daarin zei Rob dus ook dat hij spijt had dat hij in 1995 was gestopt met Parkzicht, omdat PZ eigenlijk daarna op sterven na dood was...

Hij zei o.a. ook dat als hij niet weg was gegaan, PZ hedentendage waarschijnlijk nog wel bestond...
laatste aanpassing
 
ik was er nie iedere week want was een beetje ver was er wel super vaak.
Klopt. Maand of 2 geleden was er op TV Rijnmond (regionale TV zender uit Rdam) een special over Parkzicht en (de opkomst van) de gabberscene begin jaren 90, en daarin zei Rob dus ook dat hij spijt had dat hij in 1995 was gestopt met Parkzicht, omdat PZ eigenlijk daarna op sterven na dood was...


Klopt, die reportage is ook als .avi te vinden als je goed zoekt.
laatste aanpassing
Cool (y).... weet je ook onder welke naam ??

Parkzicht.avi neem ik aan ??
Hij staat op:

http://www.return-to-basic.com
laatste aanpassing
Zijn er geen foto's van die tent ???

Hoorde van mijn colega's dat het echt een gruwelike tent was :)

Ga maar dood in het park hopekee weg er mee en dan lag je weer in het park :)

Idd jammer dat ik niet wat eerder ben gebooren :(
Thanx j0ssE (y)

Die site kende ik nog niet :-)
Deze site is ook wel de moeite waard...staan veel "the lost tapes" van PZ die je kan beluisteren...en ouwe foto´s van feesten...

http://parkzicht.20m.com/Parkzicht.htm
laatste aanpassing
He Missy !!

Parkeerplaatsje pakken :-)