Partyflock maakt gebruik cookies en diensten van derden en deelt gegevens over jouw gebruik van Partyflock met derden.
Zonder deze cookies en diensten kunnen wij geen koppeling met Facebook aanbieden, geen Youtube video's en geen Soundcloud spelers tonen. Zonder deze technologieën wordt de mogelijkheid om de site rendabel te houden aanzienlijk beperkt omdat we voor inkomsten volledig afhankelijk zijn van reclames waarvan een groot deel cookies vereisen om gerichte (en daarmee toepasselijke) reclames te kunnen tonen.
Door na deze melding gebruik te blijven maken van Partyflock, ga je impliciet akkoord met het gebruik van deze cookies en diensten.
Zie ook onze privacy statement.✓ Akkoord
Partyflock
 
Forumonderwerp · 1163704
­ Nederland Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
+1-13
Poll, geopend op donderdag 7 augustus 2014, looptijd van 3521.2 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Hardstyle/Rawstyle OP MASTERS OF HARDCORE?!

25351%
Hoort niet thuis hier
18036%
Ja
9519%
Nee

Vinden jullie ook onzin dat het concept Masters Of Hardcore wat AOD organiseert dit soort stages plaatst?!.. Laat je mening achter en laat horen wat jij vind ik vind heb bij me zelf zeer zonder
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
Jezus ga je je nu al druk maken over maart 2015? :vaag:

Masters of Hardcore · Empire of Eternity geweldig za 29 mrt 2014


Zo te zien heb je niet zoveel last gehad van die stage of wel? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+7-3
Gast je bent zelf net zou oud als 'Pesa Pesa'.
Ga je druk maken om je loom elastiekjes ofzo.
Waarschuw beheerder
+2-3
donateur
Uitspraak van Bobje op donderdag 7 augustus 2014 om 16:24:
Gast je bent zelf net zou oud als 'Pesa Pesa'.
Ga je druk maken om je loom elastiekjes ofzo.

:roflol: wou het er nog net niet bij zetten. Als je je op die leeftijd al zo druk maakt kan je er beter meteen mee stoppen.
Waarschuw beheerder
+6-5
Eindeloze discussie... en ben je trouwens niet ietwat te jong om een eigen mening te vormen. Je loopt nu toch maar met de kudde mee om "erbij" te horen. grote kans bestaat dat je over een jaar of twee weer met een andere wind meewaait.
Waarschuw beheerder
+2-12
Dat heeft niets met leeftijd te maken & ook niet met de mensen om mij heen ;).. Alleen omdat iemand zijn mening geeft op welk feest dit wel of niet word gedraait omdat jullie geen beter antwoord weten gaan jullie je druk maken over iemand die zijn mening geeft over welke goede artiesten er komen!.. buiten om masters 2015 dit jaar was super ma het is toch voor reputatie dat hun niet zon stage daar plaatsen toch?
 
Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
+13-2
Ben het met je eens hoor. Ging er vroeger altijd heen, lekker booskijken met me kisten aan en me bomberjack en pogo pogo roepen. Maar nu dat er een rawstyle stage staat durf ik er niet meer heen want dan lacht iedereen mij uit en zegt dat ik naar hardstyle feestjes toe ga :'(
Waarschuw beheerder
+15-4
donateur
Uitspraak van Nac†ime op vrijdag 8 augustus 2014 om 16:13:
Dat heeft niets met leeftijd te maken &

Lieve schat no offence maar je bent 16, je mag net officieel naar binnen. Als je je nu al gaat lopen ergeren aan een kutzaaltje waar je niet eens hoeft te komen stop dan nu maar meteen met feesten want dan wordt het toch niet leuk meer. Laat de mensen die het wel leuk vinden daar lekker een feestje bouwen en ga jij je eigen ding doen. Niemand verplicht je in die zaal te gaan staan. Je bent er nu volgens mij 2x geweest en het feest heeft 2x een geweldig van je gehad. Stop met zeiken en ga feesten. Gezeik altijd op een ander zijn muziek.

Oh enne als je dan toch bezig bent, op Dominator heb je ook een raw hardstyle stage en dat is een hardcore festival. Weet je dat alvast. (Y) Nog 2 jaar wachten dan kun je daar ook over zeuren.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 8 augustus 2014 om 19:03:
Lieve schat no offence maar je bent 16, je mag net officieel naar binnen. Als je je nu al gaat lopen ergeren aan een kutzaaltje waar je niet eens hoeft te komen stop dan nu maar meteen met feesten want dan wordt het toch niet leuk meer. Laat de mensen die het wel leuk vinden daar lekker een feestje bouwen en ga jij je eigen ding doen. Niemand verplicht je in die zaal te gaan staan. Je bent er nu volgens mij 2x geweest en het feest heeft 2x een geweldig van je gehad. Stop met zeiken en ga feesten. Gezeik altijd op een ander zijn muziek.

Oh enne als je dan toch bezig bent, op Dominator heb je ook een raw hardstyle stage en dat is een hardcore festival. Weet je dat alvast. (Y) Nog 2 jaar wachten dan kun je daar ook over zeuren.


Ach, hij heeft op zijn profiel ook alles geselecteerd in genres waar hardcore bij staat ;)
Hij begint al te zeuren over hardstyle, maar volgens mij weet hij niet eens wat UK hardcore is.
Waarschuw beheerder
+1-10
Sorry ma Hardstyle is echt niet mijn ding, Is voor mij de 4de editie volgend jaar en ik weet dat ik er niets van merk en een goed feest heb maar als nog vind ik het jammer.. En ja ik weet zekers wel wat UK Hardcore is ;)
Waarschuw beheerder
-8
Nee ma goed ik vind dat iedereen z'n eigen mening mag geven :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
-8
Uitspraak van Nac†ime op zaterdag 9 augustus 2014 om 16:15:
Nee ma goed ik vind dat iedereen z'n eigen mening mag geven :BOUNCE:


Als het ma gezellig is ;)..
Waarschuw beheerder
+1-4
MOH en hardstyle.... alsjeblieft niet zeg. Het is niet voor niks Masters Of HARDCORE

Ik mag graag naar hardstyle luisteren hoor maar hardstyle op een puur hardcore feest = afbreuk aan het concept! Zou eeuwig zonde zijn!

Er zijn genoeg feesten als je voor hardstyle gaat...ook combi hc/hs
Waarschuw beheerder
+4-1
Overigens was er op de tweede MoH ooit ook al een hardtrance area :lol:
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van 2cBoom op zondag 10 augustus 2014 om 22:36:
MOH en hardstyle.... alsjeblieft niet zeg. Het is niet voor niks Masters Of HARDCORE

Ik mag graag naar hardstyle luisteren hoor maar hardstyle op een puur hardcore feest = afbreuk aan het concept! Zou eeuwig zonde zijn!

Er zijn genoeg feesten als je voor hardstyle gaat...ook combi hc/hs


Ja en dat is precies het punt ik vind het zonder van het concept masters of hardcore wat echt een bruut goed feest is!
Waarschuw beheerder
+9-4
Ik mag hopen dat je deze teleurstelling ooit nog te boven komt. Het is nogal wat he? Eerst wordt de leeftijd om te mogen drinken verhoogd en dan gaan ze hardstyle draaien op het meest gruwelijkste, hardste, stoerste, überbeste hardcore feest ooit... ziek zou ik er van zijn zeg. En dat al op zo'n jonge leeftijd :cry:
Artiest {SHOWLIST artist 82393, 168191}
Waarschuw beheerder
+1-4
Zie hier, het levende bewijs van een verwende generatie (waar ik spijtig genoeg deel van uitmaak) op gebied van uitgaan. Er zijn 6 of 7 stages met 1 zaal (raw) hardstyle. Gewoon die ene zaal skippen, keuze zat. En bovendien, als je echt zo into hardcore bent, dan moet je je toch niet zo druk hierover maken? Elk (sub) genre van hardcore zal waarschijnlijk gepresenteerd worden, dus ik vermoed dat je dan wel al op voorhand een plan opmaakt wie je echt graag wilt zien waardoor je toch automatisch die zaal vermijdt?
Waarschuw beheerder
+5-2
Mijn excuses, maar waar zijn de klachten over de hardcore stage op C.R.A.F.T. dan?
Juist.
Waarschuw beheerder
+4-2
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Ja"

Simpele reden, ik ben een Hardstyle liefhebber, maar vind hardcore ook wel wa hebben..dus ik heb er geen problemen mee..sterker nog ik vond de sfeer bij de Hardstyle (raw hoe je t wilt noemen) op Dominator vele malen beter dan die op de Main!..maar ieder zo zn mening hierover, ik vind het in ieder geval een toegevoegde waarde (y).
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 8 augustus 2014 om 19:03:
Uitspraak van Nac†ime op vrijdag 8 augustus 2014 om 16:13:Dat heeft niets met leeftijd te maken &
Lieve schat no offence maar je bent 16, je mag net officieel naar binnen. Als je je nu al gaat lopen ergeren aan een kutzaaltje waar je niet eens hoeft te komen stop dan nu maar meteen met feesten want dan wordt het toch niet leuk meer. Laat de mensen die het wel leuk vinden daar lekker een feestje bouwen en ga jij je eigen ding doen. Niemand verplicht je in die zaal te gaan staan. Je bent er nu volgens mij 2x geweest en het feest heeft 2x een geweldig van je gehad. Stop met zeiken en ga feesten. Gezeik altijd op een ander zijn muziek.

Oh enne als je dan toch bezig bent, op Dominator heb je ook een raw hardstyle stage en dat is een hardcore festival. Weet je dat alvast. (Y) Nog 2 jaar wachten dan kun je daar ook over zeuren.


hahaha sterker nog hij mag tegenwoordig eigenlijk nog niet eens naar binnen want sinds afgelopen editie is bet 18+ geworden dus mag ie de komende eigenlijk nog niet haha..
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Amnion op donderdag 14 augustus 2014 om 18:42:
Zie hier, het levende bewijs van een verwende generatie (waar ik spijtig genoeg deel van uitmaak) op gebied van uitgaan. Er zijn 6 of 7 stages met 1 zaal (raw) hardstyle. Gewoon die ene zaal skippen, keuze zat. En bovendien, als je echt zo into hardcore bent, dan moet je je toch niet zo druk hierover maken? Elk (sub) genre van hardcore zal waarschijnlijk gepresenteerd worden, dus ik vermoed dat je dan wel al op voorhand een plan opmaakt wie je echt graag wilt zien waardoor je toch automatisch die zaal vermijdt?


zelf ben ik meer een hardcore liefhebber en lekker staan hakken op tempo..
maar afgelopen editie heb ik geen last gehad van de raw stage. sterker nog ik heb er miss nog iets van 3 kwartier staan beuken aangezien raw hardstyle ook gewoon lekker hard gaat. enige wat ik eer ni van begrijp is dat je op een feest komt dat masters of hardcore heet en er hardstyle gedraaid word. maar verder prima stage en het feest was er niet minder om dus komende editie lekker nog een keer!!! 20e editie word beuken!!!!
Waarschuw beheerder
+8-2
Kutgeneratie. Ga eerst eens volwassen worden en kom dan terug om te janken over een hardstyle zaaltje op een feestje. Maar op je 16e heb je alles al overwonnen en meegemaakt (Y)
 
Waarschuw beheerder
+2-1
Hoort er eigenlijk niet thuis,maar boeiend lekker voorbij lopen genoeg andere zalen ;)

Zijn wel ergere dingen in de wereld dan hardstyle of moh haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-2
Er zijn genoeg subgenres van hardcore, de organisatie kan er gemakkelijk een andere stijl laten draaien. Door de raw moeten lopen om naar de early te gaan... Het doet inderdaad wat afbreuk aan het concept. Ik maak me er niet druk in, maar mocht ik de keuze hebben zou ik toch geen raw op dit event laten draaien.
Waarschuw beheerder
+3-2
Is die stage er toen niet bijgekomen om voor een betere kaartverkoop te zorgen? Staat me zo iets van bij. Mocht dat waar zijn, dan helpt die stage alleen maar mooi mee aan het voort bestaan van MOH. Ookal ben ik er van oorsprong ook ook mee eens om MOH lkkr hardcore te houden, maar kan ik het toch ookniet laten om een setje mee te pakken bij de raw lang verhaal kort, ik vermaak me tochwel en iedereen moet lkkr naar de zaal gaan waar die zich het meest vermaakt.
Waarschuw beheerder
+6-1
Uitspraak van Vin123 op vrijdag 22 augustus 2014 om 18:05:
Er zijn genoeg subgenres van hardcore


Alsof Hardstyle niet gewoon een subgenre van hardcore is. Nee, niet volgens wikipedia en niet volgens de ekte ekte h4l to da bone gabbert, maar feit is dat zonder hardcore er echt geen hardstyle zou zijn ontstaan. Oftewel: ook dit is gewoon een subgenre.

Kom er maar in ekte ekte h4l'ers om met je wikipedia feitjes deze stelling onderuit te halen)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 13676, 11843, 7805}
Waarschuw beheerder
+2
Ik zal zelf waarschijnlijk toch alleen maar afwisselen tussen de terror en de industrial in 2015.
Ik stem hoort er niet thuis omdat het geen masters of raw is tis gewoon schandalig maar je hebt er voor de rest geen last van.
Maar na mijn mening gaat de rawstyle tegenwoordig harder ("niet sneller") dan de mainstreamhardcore...
Van mij mogen ze de hele mainstream veranderen voor millenium hardcore en lekkere harde duistere kicks door die boxe late klappe.
Maar dat is helaas onmogelijk want dan zijn niet alle echte masters aanwezig :x

En mensen zeik niet zo over die gast z'n leeftijd (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Word t niet eens tijd voor een kneiterharde darkcore zaal..?
 
Waarschuw beheerder
+1-2
ja gestemd. Gewoon, omdat het kan.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2014 om 17:11:
Ben het met je eens hoor. Ging er vroeger altijd heen, lekker booskijken met me kisten aan en me bomberjack en pogo pogo roepen. Maar nu dat er een rawstyle stage staat durf ik er niet meer heen want dan lacht iedereen mij uit en zegt dat ik naar hardstyle feestjes toe ga :'(


whahaha dit is wel een goeie reden.
en ik heb ook lekker die nee knop ingeramd.
opflikkeren met hardstyle op hardcore feesten. cultuurbarbaren zijn t
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bobje op zondag 24 augustus 2014 om 16:21:
Alsof Hardstyle niet gewoon een subgenre van hardcore is. Nee, niet volgens wikipedia en niet volgens de ekte ekte h4l to da bone gabbert, maar feit is dat zonder hardcore er echt geen hardstyle zou zijn ontstaan. Oftewel: ook dit is gewoon een subgenre.

Kom er maar in ekte ekte h4l'ers om met je wikipedia feitjes deze stelling onderuit te halen)


Wikipedia kun je zelf aanpassen, dus ik zou zeggen maak ervan dat het wel een subgenre is ;)
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Bobje op zondag 24 augustus 2014 om 16:21:
Alsof Hardstyle niet gewoon een subgenre van hardcore is. Nee, niet volgens wikipedia en niet volgens de ekte ekte h4l to da bone gabbert, maar feit is dat zonder hardcore er echt geen hardstyle zou zijn ontstaan. Oftewel: ook dit is gewoon een subgenre.

Kom er maar in ekte ekte h4l'ers om met je wikipedia feitjes deze stelling onderuit te halen)


Kan je zo bekijken, maar hardstyle/raw past er gewoon niet bij naar mijn persoonlijke mening. Acid, dark of breakcore zou hier zelfs beter passen.
Waarschuw beheerder
+5-3
jezus wat een kansloos gezeik hier. hardcore is aan het aftakelen, al jaren. die tent moet opgevuld worden en er moeten kaarten verkocht worden. waar doe je dat mee? juist hardstyle. want dat loopt als een trein. als jij in de toekomst nog naar moh wil gaan moet je niet zo zeiken en accepteren dat dit nu eenmaal zo is. daarbij is het volk dat op hardstyle en hardcore afkomt voor 75 % het zelfde. ik zou juist blij zijn geweest met deze afwisseling daarbij weet je nu in iedergeval dat moh niet het zelfde lot begaat als thunderdome ,raving nightmare, megarave of nightmare in rotterdam wat vorig jaar ook is geschrapt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 8 augustus 2014 om 19:03:
Lieve schat no offence maar je bent 16, je mag net officieel naar binnen.


Je moet tegenwoordig 18 zijn om binnen te komen toch?
Artiest Exodus
Waarschuw beheerder
+2
tegenwoordig draait een Titan of radical hardere platen dan veel mainstream hardcore artiesten , dus wat is t verschil, als er maar geen tanktop douchebags komen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ThemcQ op maandag 15 september 2014 om 17:17:
tegenwoordig draait een Titan of radical hardere platen dan veel mainstream hardcore artiesten , dus wat is t verschil, als er maar geen tanktop douchebags komen


Wolkje's, Ja inderdaag Radical is sowieso wel bruut ..
Waarschuw beheerder
+13
Interresant onderwerp..
Waarom geen hard/rawstyle? Omdat er andere soorten mensen op afkomen?
Heb anabolen figuren al genoemd zien worden, dan nog niet tespreken dat 98% van mensen die van buitenlandse nationaliteit zijn, hardcore als racisten muziek afschilderen..
Denk dat het mede door types komen die dus over de kleine dingetjes zeuren..

Leuk voorbeeldje is mijn antiliaanse buurjongen, als ik hard/rawstyle of hardcore laat horen gaat hij lekker los..
Maar als ik dan vraag joh ga eens een keertje mee? Dan krijg je de reactie nee er gaan zwz mensen raar opkijken.

Titan vind ik dan een mooi voorbeeld, door hem zullen er meer mensen van buitenlandse nationaliteit op dit soort feesten afkomen.

Ik lees net ook dat een hard/rawstyle stage is toegevoegd voor de kaartverkoop..omdat daar meer publiek op af komt.
Zal dat niet komen omdat het publiek wat daar loopt, wat makkelijker is en minder vooroordelen heeft..

Ik bedoel het is een FEEST, dus of je dan zwart of wit of getint bent en anabolen gebruikt, of een tanktop of tshirt draag of kisten hoort volgens mij dan niet uit temaken..

Laat iedereen is ze waarden en ze ding doen.
Het is tenslotte je eigen keuze en des teleuker is het voor iedereen..

Want zoals de meeste ook al zeggen, zal het zo niet lang meer duuren voordat dit soort feesten ook slechter draaien en er niet meer komen..
Waarschuw beheerder
+2-1
Ik zeg JAAAA!! En vooral Raw Hardstyle!! Idd Titan is daar een goed voorbeeld van,
hij heeft echt zoooo lekker gedraaid op Q-Base!
Ik vind dat ie op MOH niet zou misstaan.
Al dat gezeik! Op Dance Valley wordt ook Hardcore gedraaid, als je er niet naar wilt luisteren
loop dan gewoon lekker door en laat de rest er wel van genieten..................
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
+7-7
Weg met die meuk, hoort er zeker niet thuis! Al interesseert alleen de terror/speedcore area mij op dit feest, neemt niet weg dat hardstyle/raw hardstyle mainstream troep is dat thuis hoort in een andere scene waar mensen moeite hebben met het aanhouden van een t-shirt. Vooral lekker naar Hard Bass, Qlimax blijven gaan mensen en geen hardstyle verwachten op "Masters of Hardcore" dat vorig jaar zijn naam ten schande heeft gezet door dit te introduceren.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 67933, 53820}
Waarschuw beheerder
+2-1
Ik ben geen liefhebber van Hardstyle, maar op Masters Of Hardcore stonden naast Mainstream Hardcore altijd al diverse Substromingen geprogrammeerd en dat is Hardstyle ook..

Ondanks dat het een grote zelfstandige scene is geworden is en blijft het een afsplitsing van Hardcore.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Vague Entity op donderdag 30 oktober 2014 om 12:57:
Ik ben geen liefhebber van Hardstyle, maar op Masters Of Hardcore stonden naast Mainstream Hardcore altijd al diverse Substromingen geprogrammeerd en dat is Hardstyle ook..

Ondanks dat het een grote zelfstandige scene is geworden is en blijft het een afsplitsing van Hardcore.


daar sluit ik me bij aan!!
Waarschuw beheerder
+1-6
het is masters of HARDCORE.. dus weg met die hardstyle gewoon zoals het hoort of anders weg met dat feest ben afgelopen keer niet gegaan puur hier om... komend jaar voel ik me wel verplicht te gaan aangezien 20 jaar... hoop dat ze kijken hier naar
Waarschuw beheerder
-1
Heel leuk dat jullie van de organisatie geld wille verdiennen en dus daarom een hardstyle podium hebben ge creerd. maar wtf ook zonder dat verdien je genoeg! en mensen? een feest bied de muziek aan waar om gevraagd word! dus stop dan ook met zijken en vraag NIET meer om hardstyle!!
Waarschuw beheerder
Mja persoonlijk vind ik dat ze op de vorige moh, deze zaal idd beter weg gelate, maar goed..., ieder zen ding, zen mening en de organisatie (al hoewel de naam genoeg zegd :s..) beslist hier opt einde nog steeds zelf over toch? Beter een zaal vol kermis atractie's :D of 1 grote chill ruimte met merchandise etc..., genoeg mee te verdiene denk ik zo. Einde oefening! Zin in 20 jaar masters of HARDCORE!
 
Werkzaam bij Core Science
Artiest {SHOWLIST artist 74352, 77596}
Waarschuw beheerder
+1-1
Eerst een breakcore / Uk hardcore/Crossbreed stage introducerendaarna over hardstyle verder praten. Maar ik mis dus deze 3 stijlen die naar mijn idee dichter bij de hardcore staan,
Waarschuw beheerder
-5
Masters of hardcore

de naam zegt het al

hardcore << dus geen hardstyle :p

masters of hardcore hardcore will never die
Waarschuw beheerder
+20
Ik denk dat ze een voorbeeld kunnen nemen aan Hardshock. Die kiezen ervoor om in plaats van Hardstyle een Crossbreed/D&B area te programmeren. Daarmee bereik je niet alleen een nieuwe doelgroep (de PRSPCT-gangers) maar hou je ook de gabbers tevreden die niet op Hardstyle zitten te wachten.

Punt is, verkoop je daarmee uit? Ik denk dat een festival als Hardshock het zich kan veroorloven omdat dat veel kleinschaliger is opgezet, een feest als MoH kan zich dat (denk ik) niet veroorloven. Hardcore trekt al tijden niet genoeg mensen meer om uit te verkopen, dat bleek wel toen Thunderdome doodging. De laatste uitverkochte editie was 2007 maar toen bekend werd dat het de allerlaatste editie was wilde ineens iedereen erbij zijn. Gevolg, een uitverkocht huis. Waar waren al die 'liefhebbers' de jaren ervoor?

Ik denk dat de gabberscene het aan zichzelf te danken heeft dat Hardstyle erbij is gekomen. Als ze elk jaar dik uitverkocht gingen (dus niet op de dag zelf of in de week ervoor) dan was er waarschijnlijk niemand mee gekomen om er uberhaupt een Hardstyle podium neer te gooien. Blijkbaar is het nodig om het winstgevend genoeg te krijgen.

Daarbuiten vind ik dit een zwaar kansloze discussie. Vroegah (op de oorspronkelijke Mysterylands bijvoorbeeld) liep alles door elkaar, van Techno tot House tot Ambient tot Hardcore. Toen hadden mensen daar vrede mee, waarom nu dan niet? Waarom zo'n haat naar andere stijlen? Waarom niet gewoon accepteren dat iets er is en er gewoon geen aandacht aan geven als je er niks mee hebt? Waarom zo kansloos gaan lopen haten op iets omdat je het zelf niet leuk vind?

Ik sprak laatst op Ouwe Stijl is Botergeil een gabber die al ruim 20 jaar naar feesten ging, hij vertelde dat het echte gabbergevoel nog maar heel zeldzaam is. De acceptatie van andere stijlen en het openstaan voor iedereen, of ze nou kaal zijn of niet, is blijkbaar voor veel mensen echt heel lastig. Iedereen komt toch om te feesten? Ik stond daar als technoliefhebber in een t-shirtje met een paar All-Stars en een spijkerbroek tussen de Aussies, maar ik voelde me volledig thuis en had de grootste schik met iedereen. Dat is het gabbergevoel, het 'wij met z'n allen' gevoel. Dit soort discussies zijn de doodsteek voor dat gevoel. Doodzonde als je het mij vraagt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5
Als je de set van Main Concern (een raw hardstyle duo) van Loudness zag afgelopen weekend, met platen van i:gor, sei2ure en n-vitral erin, waarom zou zoiets dan niet op Masters passen?