Partyflock
 
Forumonderwerp · 1140698
­ Nederland
Poll, geopend op maandag 25 februari 2013, looptijd van 4049.6 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Mag je een vrouw terugslaan als ze jou slaat?

6852%
Ligt aan de situatie en het wijf in kwestie
2116%
Geen enkel probleem, als ze niet luisteren dan moeten ze maar voelen
1814%
Nee, dat mag nooit, onder geen enkele voorwaarde!
129%
Bij hele hoge uitzondering...
118%
Ik ben zelf een vrouw, dus duhhh tuurlijk
 
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 23 september 2013 om 03:30:
Ben het alleen met je jager-prooi redenatie niet zo eens. Dat de vrouw weinig moeite hoeft te doen zegt niets over haar rol als jager. Dat zij "per definitie" de prooi is wil er bij mij dus niet in...Haar jacht is kort en effectief en zij keert huiswaarts met haar prooi, een lekkere kerel. Misschien wel een echte playboy (met stijl, charmant, grappig, slim) (dus geen pleeboy, een snolletje vhzw, een kleffe, afgelikte boterham) als ze een beetje smaak heeft. ( En hij ook btw)
De jager en de jacht zijn 2 verschillende dingen...( Godin van de jacht, Diana)
Ik realiseer me tussen haakjes terdege dat ik generaliseer maar dat is hier m.i. onvermijdelijk.
De lezer zal er zelf maar de nuance uit moeten halen die ik bedoel. Kan niet alles uitgebreid toelichten want de mensen schijnen niet te houden van 'lange verhalen'.


Dit is wel al te makkelijk he Bob, s'cuse me, maar eh....je hebt als wannabe vrouw 'n verkeerd concept van 'de' vrouw. 'n Operatie brengt niet het gewenste effect, geloof er maar niet in :no:
 
 
Ohww.....
 
LOL
Uitspraak van inactief op dinsdag 24 september 2013 om 00:46:
Dit is wel al te makkelijk he Bob, s'cuse me, maar eh....je hebt als wannabe vrouw 'n verkeerd concept van 'de' vrouw. 'n Operatie brengt niet het gewenste effect, geloof er maar niet in :no:


Wat is wel wat al te gemakkelijk? En wat is er verkeerd aan mijn concept? En ik sta nergens op de wachtlijst voor een operatie hoor.
Alleen als ik opnieuw mocht beginnen, ja , dan wel als vrouw.
 
Uitspraak van Side Show Bob op zondag 29 september 2013 om 00:13:
Wat is wel wat al te gemakkelijk?


Dit toch jwz

Uitspraak van inactief op dinsdag 24 september 2013 om 00:46:
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 23 september 2013 om 03:30:Ben het alleen met je jager-prooi redenatie niet zo eens. Dat de vrouw weinig moeite hoeft te doen zegt niets over haar rol als jager. Dat zij "per definitie" de prooi is wil er bij mij dus niet in...Haar jacht is kort en effectief en zij keert huiswaarts met haar prooi, een lekkere kerel. Misschien wel een echte playboy (met stijl, charmant, grappig, slim) (dus geen pleeboy, een snolletje vhzw, een kleffe, afgelikte boterham) als ze een beetje smaak heeft. ( En hij ook btw)
De jager en de jacht zijn 2 verschillende dingen...( Godin van de jacht, Diana)
Ik realiseer me tussen haakjes terdege dat ik generaliseer maar dat is hier m.i. onvermijdelijk.
De lezer zal er zelf maar de nuance uit moeten halen die ik bedoel. Kan niet alles uitgebreid toelichten want de mensen schijnen niet te houden van 'lange verhalen'.




Uitspraak van Side Show Bob op zondag 29 september 2013 om 00:13:
En wat is er verkeerd aan mijn concept?


Het is 'n door mannelijke wellust geprojecteerde genese van 'n 'vrouw' in 'n non :O

Uitspraak van Side Show Bob op zondag 29 september 2013 om 00:13:
En ik sta nergens op de wachtlijst voor een operatie hoor.
Alleen als ik opnieuw mocht beginnen, ja , dan wel als vrouw.


Tja, niemand begint opnieuw, tenzij God hem of haar welwillend genegen is ;)
 
Kwam deze comment tegen op YT
Ging over n soortgelijk onderwerp als hier :P

as a woman i concur women are fucking nightmares, people say men think with their dicks but seriously i know so many girls who've fucked their best mates fella, taken the piss out of their guys getting money outta them all the time, bribed them with sex, fucked their boyfs best mate, brother etc. there are some good 1s out there, but the 1s who fuck around they're worse than men coz they bitch about men, they blame men for everything bad in the world & those radical feminists drive me nuts.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 september 2013 om 02:05:
women


Het zijn net mensen.....
Uitspraak van inactief op zondag 29 september 2013 om 00:22:
Dit toch jwz


"Jwz" niet. Van herhaling van dezelfde stelling word ik echt niet wijzer.

Uitspraak van inactief op zondag 29 september 2013 om 00:22:
Het is 'n door mannelijke wellust geprojecteerde genese van 'n 'vrouw' in 'n non


Wellust is zeker niet mijn motivatie en met nonnen valt niets aan te vangen. Die leven alleen maar voor hun eigen zieleheil. Ik wil weten waar je je conclusies op baseerd want dat is mij niet duidelijk genoeg. Misschien ben ik een beetje dom maar hoe jij dat uit mijn txt'en distilleerd is mij voorlopig een raadsel.

Uitspraak van inactief op zondag 29 september 2013 om 00:22:
Tja, niemand begint opnieuw, tenzij God hem of haar welwillend genegen is


Dat is een waarheid als een koe, 2 bleeding obvious.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 september 2013 om 02:05:
as a woman i concur women are fucking nightmares, people say men think with their dicks but seriously i know so many girls who've fucked their best mates fella, taken the piss out of their guys getting money outta them all the time, bribed them with sex, fucked their boyfs best mate, brother etc. there are some good 1s out there, but the 1s who fuck around they're worse than men coz they bitch about men, they blame men for everything bad in the world & those radical feminists drive me nuts


Vrouwen maken zich idd schuldig aan dezelfde dingen als mannen maar doorgaans met een betere motivatie. Er valt veel meer te bitchen over het gedrag van mannen t.o.v. van vrouwen dan andersom.
Mannen zijn verantwoordelijk voor het meeste dat slecht is in de wereld en radicale feministes gaan, radicaal suggereert het al, te ver. Dit is dan ook het standpunt van een conservatieve vrouw die eens lekker stoom afblaast, "fucking nightmares", een lelijke, mysogiene vrouw, en zegt in deze discussie niet zoveel. Een zorgvuldig uit de pap gepikte krent derhalve. Subjectief en relatief, nietszeggend en niet slagend in zijn doel de mannen te verontschuldigen voor hun gedrag jegens vrouwen in het algemeen, het centrale punt in de discussie hier
 
Uitspraak van Side Show Bob op zondag 29 september 2013 om 15:04:
betere motivatie


Andere comment dan..

Society in general seems to think that when a guy cheats it's because he's a scumbag but when a woman cheats it's because the guy wasn't there for her, he didn't buy her the right diamond earrings, he forgot her best friend's cat's name...whatever stupid excuse they want to make up just so they can blame it on the guy and not be held to the same level of accountability as a guy would.
 
Too many men make the mistake - just like I have done in the past - to fall in love with a girl that turned out to be SO different then the made-up-cinderella image I had made of her in my head. Lesson learned: First get to really KNOW the woman for at least a year before giving your heart to her. Test her in every way... and most importantly: DON'T ignore the red flags! It doesn't matter how shitty reality is, it's gonna be way more shitty if you choose to ignore the red flags. I've been there.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 september 2013 om 15:52:
Andere comment dan..

Society in general seems to think that when a guy cheats it's because he's a scumbag but when a woman cheats it's because the guy wasn't there for her, he didn't buy her the right diamond earrings, he forgot her best friend's cat's name...whatever stupid excuse they want to make up just so they can blame it on the guy and not be held to the same level of accountability as a guy would.


Uitspraak van verwijderd op zondag 29 september 2013 om 15:54:
Too many men make the mistake - just like I have done in the past - to fall in love with a girl that turned out to be SO different then the made-up-cinderella image I had made of her in my head. Lesson learned: First get to really KNOW the woman for at least a year before giving your heart to her. Test her in every way... and most importantly: DON'T ignore the red flags! It doesn't matter how shitty reality is, it's gonna be way more shitty if you choose to ignore the red flags. I've been there.


Wederom uit de pap gepikte krenten, Subjectief en relatief, nietszeggend en niet slagend in zijn doel de mannen te verontschuldigen voor hun gedrag jegens vrouwen in het algemeen, het centrale punt in de discussie hier.
 
Mannen zijn een zondiger volk dan vrouwen.
 
Vrouwenpracht ringeloort mannenkracht......nogmaals.
 
Maar:

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 september 2013 om 19:18:
Mannen zijn een zondiger volk dan vrouwen.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 september 2013 om 19:18:
Mannen zijn een zondiger volk dan vrouwen.


Zonden zijn zonden, mannen zondigen meer tegen de algemene hypocriete moraal, vrouwen zondigen juist door zich anders voor te doen dan ze in werkelijkheid zijn. Het zijn wezens die 'n strakke hand behoeven.

Uitspraak van Side Show Bob op zondag 29 september 2013 om 14:07:
"Jwz" niet.


Dat kan ik niet helpen.

Uitspraak van Side Show Bob op zondag 29 september 2013 om 14:07:
Wellust is zeker niet mijn motivatie


Je bent toch niet eh....'ziek' ofzo ?

Uitspraak van Side Show Bob op zondag 29 september 2013 om 14:07:
met nonnen valt niets aan te vangen. Die leven alleen maar voor hun eigen zieleheil


Dat doet elke vrouw, non of non-non.

Uitspraak van Side Show Bob op zondag 29 september 2013 om 14:07:
je conclusies


Welke bedoel je precies ?
 
Uitspraak van Side Show Bob op zondag 29 september 2013 om 19:03:
Wederom uit de pap gepikte krenten, Subjectief en relatief, nietszeggend en niet slagend in zijn doel de mannen te verontschuldigen voor hun gedrag jegens vrouwen in het algemeen, het centrale punt in de discussie hier.


Wie zegt dat het bedoeld is om het wangedrag van domme kerels goed te praten?
Het is niet subjectief en relatief, het zijn eerlijke meningen gebaseerd op ervaringen die door veel mensen gedeeld worden, daarom hadden die comments ook een hele berg thumbs-up
Mensen herkennen zichzelf erin
Ik iig wel
Dus zo relatief is het niet
De meeste mensen zullen het eens zijn met die comments
Jij wijkt juist af van wat normaal is in dit
Jouw mening wordt niet gedeeld met de meeste mensen
Hoogstens met hele bittere mannen-haters en het standaard Oprah-publiek, die niet echt met beide benen op de grond staan als je mij vraagt
Ik zeg niet dat het ok is als mannen zich shitty gedragen en vrouwen opzettelijk kwetsen of zelfs fysiek pijn doen..
Je moet goed zijn voor andere mensen (inclusief vrouwen), dat lijkt me voor de hand liggend
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 september 2013 om 00:35:
Je moet goed zijn voor andere mensen (inclusief vrouwen), dat lijkt me voor de hand liggend


Dat voorop gesteld (Y)

Maar " hell has no fury like a woman scorned", dus eh.....
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 september 2013 om 00:35:
De meeste mensen zullen het eens zijn met die comments
Jij wijkt juist af van wat normaal is in dit
Jouw mening wordt niet gedeeld met de meeste mensen
Hoogstens met hele bittere mannen-haters en het standaard Oprah-publiek, die niet echt met beide benen op de grond staan als je mij vraagt


Dat de meeste Mensen het eens zullen zijn met die comments zegt niet zoveel in mijn ogen. En wat 'normaal' is in dit is precies hetgene dat mij dwars zit. (Dat is dus niet "goed zijn voor alle Mensen"). Want de publieke opinie wordt grotendeels bepaald door Mannen die zich zelf schuldig maken aan vrouwonvriendelijk gedrag en overtuigingen. Het is de dubbele moraal die veel Mannen hanteren t.o.v. Vrouwen die de onderlinge verhoudingen verzieken, de intrinsieke onrechtvaardigheid die veel Mannen 'normaal' vinden. Het is nog steeds zo dat een Vrouw die vreemdgaat een hoer is, en Mannen met meerdere Vrouwen de bink zijn. Dit zeggen doet mij niet overeenkomen met hele bittere mannenhaters of het standaard Oprah publiek want met geen van tweeën heb ik enige affiniteit.
Ik vind het gewoon (net zoals jij) niet OK dat Mannen zich shitty gedragen én aan de Vrouwen de schuld geven van de consequenties ervan. Want dat doen ze (onbewust) vaak wel en ze gebruiken het als excuus voor hun gedrag en overtuigingen.("Alle Vrouwen zijn hoeren"). Het is eerder zo dat alle Mannen hoeren zijn en achter hun pik aanlopen met als excuus dat een 'echte' Man dat nou eenmaal doet. Ik vind dat Vrouwen dat dan net zo goed mogen doen. Een Vrouw is tenslotte ook maar een Mens met haar fouten en gebreken, maar ze luisteren wel meer naar hun geweten dan Mannen. Dat blijkt ook uit de statististieken (misdaad en verkeer b.v.) Vrouwen zijn meer geneigd de regels te volgen en minder geneigd ze zelf te maken
i.t.t. Mannen. De kern van mijn betoog is dan ook dat Vrouwen 'betere' Mensen zijn dan Mannen maar daar weinig waardering voor krijgen. Dat is in vele culturen het algehele beeld.
Er worden zelfs Vrouwen gestenigd omdat ze verkracht zijn ! Er is nog veel ruimte voor verbetering dus. Ook hier in het Westen. En dat is waar ik op wijs, meer niet. Dat maakt mij niet tot mannenhater, ik respecteer de doorsnee Vrouw gewoon meer dan de doorsnee Man, da's alles. Ik vind dat ik daar gegronde redenen voor heb. Daarbij ga ik wel uit van mijn eigen ervaring en niet die van anderen want die zijn vaak niet objectief maar subjectief. Dat Vrouwen "fucking nightmares" zijn is iets wat ik (nog) niet heb kunnen constateren. En dat een Vrouw op een forum die jij citeerde dat wel doet is een verre van representatieve opinie van 1 individu met een voor mij raadselachtige motivatie. Wellicht is ze vriendjes kwijtgeraakt aan andere Vrouwen en een beetje verbitterd geraakt. Zo klinkt ze i.i.g. wel. Maar "all is fair in love and war" ain't it? Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik dat meer aan mezelf wijten dan aan haar.
Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt en ook dat wijt ik aan mezelf. Ik heb ze altijd met respect en als mijn gelijke behandeld en als meer Mannen dat zouden doen zouden ze véél minder
te klagen hebben over hen. En als het nou bij klagen bleef...Het is een excuus om op ze neer te kijken en ze als een mindere te zien waar objectief gezien geen enkele goede reden voor is. Wij hebben eerder reden tegen ze op te kijken maar zij zijn zo bescheiden dat dat echt niet hoeft. Geef ze het respect dat ze verdienen en de maatschappij zal er alleen maar wel bij varen. Dat is een teken van algemene mentale hygiëne. Ere wie ere toekomt. Maar ook in NL worden Vrouwen minder betaald dan Mannen wat een teken is van onderhuidse chauvinistisch tendensen. Een Man heet een colléga b.v. , een Vrouw een collégatje. Op papier zijn we gelijken maar in de praktijk is dat nog steeds niet zo. Daarom ben ik voorstander van een matriarchaat. Vrouwen zullen Mannen eerlijker behandelen dan andersom het geval is, daar ben ik van overtuigd. Omdat ze intellectueel en moreel onze meerdere zijn.
Dat is statistisch bewezen maar Mannen zijn niet fair genoeg om daar de consequenties van in te zien. Het is écht beter dat Vrouwen de leiding krijgen omdat ze niet zo corrupt zijn als Mannen en meer oog hebben voor het algemeen belang en zichzelf makkelijker wegcijferen. Zorgen zit in hun natuur en bij Mannen is dat domineren waarbij de consequenties er niet zoveel toe doen. De gevolgen kan je in de geschiedenis en het dagelijks nieuws terugzien. Er gebeurd(e) veel slechts in deze wereld en de verantwoordelijkheid daarvoor rust op de schouders van Mannen met hun compromisloze streven naar macht en rijkdom. Vrouwen hebben meer over voor 'de lieve vrede' maar ze zullen hun kans nooit krijgen omdat ze door Mannen, die zichzelf overschatten, chronisch worden onderschat. Ik ben 1 van de weinige Mannen die dat niet doet en als zodanig ben ik een roepende in de woestijn, dat besef ik heus wel. Ik ben zwaar in de minderheid zoals je opmerkte, maar dat doet niets af aan de validiteit van mijn argumenten. Ik ben zo objectief mogelijk en dat leidt tot bovenstaande argumenten.
Populair zal ik er nooit mee worden maar dat ligt m.i. niet aan mij. Dat de meeste Mensen er anders over denken is niet meer dan logisch. Al is het maar omdat veel Mensen bang zijn voor verandering en angst een slechte raadgever is. Zij herhalen daardoor alleen maar de fouten van de vorige generaties omdat ze het wel best vinden. Een totale herevaluatie vergt ook teveel denkwerk en zelfevaluatie. Het vasthouden aan tradities is ook een enorme sta-in-de-weg. Maar volgens mij hebben we geen keus. Met de Mannen aan het roer gaat de wereld naar de klote. Kwestie van tijd en verkeerde prioriteiten en ambities. Ik wil alleen maar dat iedereen een kans krijgt op levensgeluk zonder dat het dat van anderen verstoort. En wat we daarvoor moeten doen en laten is niet relevant. Ik ben (nog steeds) een hopeloze idealist maar daar schaam ik mij niet voor. Beter dan een zog. realist die een onacceptabele realiteit accepteerd omdat idealen per definitie onrealistisch zouden zijn. Iets voor dromers. Maar ik moet wel dromen omdat waken met de ogen open een nachtmerrie is.
Alles van waarde is weerloos en wordt (daarom !) genadeloos geëxploiteerd , afgeslacht en verkocht aan de hoogste bieder. Kapitalisme is een vloek, (financieel fascisme, de rijke übermens), maar de 'religie' van vele zakenmannen met oogkleppen op. Zij kopen het 'recht' te doen wat zij doen, met alle gevolgen van dien. De modalen weten helaas niets beters dan ook te streven naar die positie waardoor deze wereld zo "dog eat dog" is als zij is, met alle gevolgen van dien. Ik geloof dat onder vrouwelijke jurisdictie dit nooit de huidige vormen zou hebben aangenomen maar bewijzen kan ik dat natuurlijk niet. Maar matriarchaten uit het verleden hadden b.v. geen leger om hun eigendommen te beschermen of agressie ten toon te spreiden t.o.v. andere culturen teneinde hun rijkdommen te verwerven.. Ze leefden in harmonie en de Mannen hadden niets te klagen. Maar mooie liedjes duren nooit lang (genoeg) en die culturen werden door buitenlandse invasies grondig vernietigd, gewoon, omdat het kon. Er zijn dan ook nauwelijks sporen van terug te vinden wat sommigen doet denken dat er nooit sprake is geweest van het matriarchaat. Dat is echter niet waar. De bewijzen zijn er wel degelijk. Vrouwen worden al vanaf de oertijd aanbeden omdat ze de bron van leven zijn, de oermoeders aan wie elke Man zijn bestaan te danken heeft maar die dat gemakshalve maar FF vergeet zodra het om macht en rijkdom gaat. Dan wordt de Vrouw zonder blikken of blozen een exploitatie-object, een slavin en fokkoe die bij voorkeur zonen dient te baren voor het leger voornamelijk . Iets waar ze in China nu de wrange vruchten van plukken. Ook hier hebben we een SGP die Vrouwen het recht op een politieke functie ontzegd op bijbelse gronden en alleen gedwongen door het Europese hof dat nu niet meer doet. Maar achterlijk zijn ze nog immer en dat is m.i. elke Man die dergelijke gedachten heeft.
Vrouwen verdienen, meer dan Mannen, respect en aanzien en dus de macht die wij Mannen onszelf toekennen. Beroerder dan wij Mannen het nu doen kan haast niet dus we zullen er alleen maar op vooruit gaan. Hoe eerder wij dit inzien hoe beter gezien de onherstelbare schade die er wordt aangericht door de mannenheerschappij.
En hiermee besluit ik mijn oeverloos gezeur/pleidooi ten faveure van het matriarchaat.
Uitspraak van Side Show Bob op vrijdag 4 oktober 2013 om 09:13:
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 september 2013 om 00:35:De meeste mensen zullen het eens zijn met die comments
Jij wijkt juist af van wat normaal is in dit
Jouw mening wordt niet gedeeld met de meeste mensen
Hoogstens met hele bittere mannen-haters en het standaard Oprah-publiek, die niet echt met beide benen op de grond staan als je mij vraagt
Dat de meeste Mensen het eens zullen zijn met die comments zegt niet zoveel in mijn ogen. En wat 'normaal' is in dit is precies hetgene dat mij dwars zit. (Dat is dus niet "goed zijn voor alle Mensen"). Want de publieke opinie wordt grotendeels bepaald door Mannen die zich zelf schuldig maken aan vrouwonvriendelijk gedrag en overtuigingen. Het is de dubbele moraal die veel Mannen hanteren t.o.v. Vrouwen die de onderlinge verhoudingen verzieken, de intrinsieke onrechtvaardigheid die veel Mannen 'normaal' vinden. Het is nog steeds zo dat een Vrouw die vreemdgaat een hoer is, en Mannen met meerdere Vrouwen de bink zijn. Dit zeggen doet mij niet overeenkomen met hele bittere mannenhaters of het standaard Oprah publiek want met geen van tweeën heb ik enige affiniteit.
Ik vind het gewoon (net zoals jij) niet OK dat Mannen zich shitty gedragen én aan de Vrouwen de schuld geven van de consequenties ervan. Want dat doen ze (onbewust) vaak wel en ze gebruiken het als excuus voor hun gedrag en overtuigingen.("Alle Vrouwen zijn hoeren"). Het is eerder zo dat alle Mannen hoeren zijn en achter hun pik aanlopen met als excuus dat een 'echte' Man dat nou eenmaal doet. Ik vind dat Vrouwen dat dan net zo goed mogen doen. Een Vrouw is tenslotte ook maar een Mens met haar fouten en gebreken, maar ze luisteren wel meer naar hun geweten dan Mannen. Dat blijkt ook uit de statististieken (misdaad en verkeer b.v.) Vrouwen zijn meer geneigd de regels te volgen en minder geneigd ze zelf te maken
i.t.t. Mannen. De kern van mijn betoog is dan ook dat Vrouwen 'betere' Mensen zijn dan Mannen maar daar weinig waardering voor krijgen. Dat is in vele culturen het algehele beeld.
Er worden zelfs Vrouwen gestenigd omdat ze verkracht zijn ! Er is nog veel ruimte voor verbetering dus. Ook hier in het Westen. En dat is waar ik op wijs, meer niet. Dat maakt mij niet tot mannenhater, ik respecteer de doorsnee Vrouw gewoon meer dan de doorsnee Man, da's alles. Ik vind dat ik daar gegronde redenen voor heb. Daarbij ga ik wel uit van mijn eigen ervaring en niet die van anderen want die zijn vaak niet objectief maar subjectief. Dat Vrouwen "fucking nightmares" zijn is iets wat ik (nog) niet heb kunnen constateren. En dat een Vrouw op een forum die jij citeerde dat wel doet is een verre van representatieve opinie van 1 individu met een voor mij raadselachtige motivatie. Wellicht is ze vriendjes kwijtgeraakt aan andere Vrouwen en een beetje verbitterd geraakt. Zo klinkt ze i.i.g. wel. Maar "all is fair in love and war" ain't it? Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik dat meer aan mezelf wijten dan aan haar.
Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt en ook dat wijt ik aan mezelf. Ik heb ze altijd met respect en als mijn gelijke behandeld en als meer Mannen dat zouden doen zouden ze véél minder
te klagen hebben over hen. En als het nou bij klagen bleef...Het is een excuus om op ze neer te kijken en ze als een mindere te zien waar objectief gezien geen enkele goede reden voor is. Wij hebben eerder reden tegen ze op te kijken maar zij zijn zo bescheiden dat dat echt niet hoeft. Geef ze het respect dat ze verdienen en de maatschappij zal er alleen maar wel bij varen. Dat is een teken van algemene mentale hygiëne. Ere wie ere toekomt. Maar ook in NL worden Vrouwen minder betaald dan Mannen wat een teken is van onderhuidse chauvinistisch tendensen. Een Man heet een colléga b.v. , een Vrouw een collégatje. Op papier zijn we gelijken maar in de praktijk is dat nog steeds niet zo. Daarom ben ik voorstander van een matriarchaat. Vrouwen zullen Mannen eerlijker behandelen dan andersom het geval is, daar ben ik van overtuigd. Omdat ze intellectueel en moreel onze meerdere zijn.
Dat is statistisch bewezen maar Mannen zijn niet fair genoeg om daar de consequenties van in te zien. Het is écht beter dat Vrouwen de leiding krijgen omdat ze niet zo corrupt zijn als Mannen en meer oog hebben voor het algemeen belang en zichzelf makkelijker wegcijferen. Zorgen zit in hun natuur en bij Mannen is dat domineren waarbij de consequenties er niet zoveel toe doen. De gevolgen kan je in de geschiedenis en het dagelijks nieuws terugzien. Er gebeurd(e) veel slechts in deze wereld en de verantwoordelijkheid daarvoor rust op de schouders van Mannen met hun compromisloze streven naar macht en rijkdom. Vrouwen hebben meer over voor 'de lieve vrede' maar ze zullen hun kans nooit krijgen omdat ze door Mannen, die zichzelf overschatten, chronisch worden onderschat. Ik ben 1 van de weinige Mannen die dat niet doet en als zodanig ben ik een roepende in de woestijn, dat besef ik heus wel. Ik ben zwaar in de minderheid zoals je opmerkte, maar dat doet niets af aan de validiteit van mijn argumenten. Ik ben zo objectief mogelijk en dat leidt tot bovenstaande argumenten.
Populair zal ik er nooit mee worden maar dat ligt m.i. niet aan mij. Dat de meeste Mensen er anders over denken is niet meer dan logisch. Al is het maar omdat veel Mensen bang zijn voor verandering en angst een slechte raadgever is. Zij herhalen daardoor alleen maar de fouten van de vorige generaties omdat ze het wel best vinden. Een totale herevaluatie vergt ook teveel denkwerk en zelfevaluatie. Het vasthouden aan tradities is ook een enorme sta-in-de-weg. Maar volgens mij hebben we geen keus. Met de Mannen aan het roer gaat de wereld naar de klote. Kwestie van tijd en verkeerde prioriteiten en ambities. Ik wil alleen maar dat iedereen een kans krijgt op levensgeluk zonder dat het dat van anderen verstoort. En wat we daarvoor moeten doen en laten is niet relevant. Ik ben (nog steeds) een hopeloze idealist maar daar schaam ik mij niet voor. Beter dan een zog. realist die een onacceptabele realiteit accepteerd omdat idealen per definitie onrealistisch zouden zijn. Iets voor dromers. Maar ik moet wel dromen omdat waken met de ogen open een nachtmerrie is.
Alles van waarde is weerloos en wordt (daarom !) genadeloos geëxploiteerd , afgeslacht en verkocht aan de hoogste bieder. Kapitalisme is een vloek, (financieel fascisme, de rijke übermens), maar de 'religie' van vele zakenmannen met oogkleppen op. Zij kopen het 'recht' te doen wat zij doen, met alle gevolgen van dien. De modalen weten helaas niets beters dan ook te streven naar die positie waardoor deze wereld zo "dog eat dog" is als zij is, met alle gevolgen van dien. Ik geloof dat onder vrouwelijke jurisdictie dit nooit de huidige vormen zou hebben aangenomen maar bewijzen kan ik dat natuurlijk niet. Maar matriarchaten uit het verleden hadden b.v. geen leger om hun eigendommen te beschermen of agressie ten toon te spreiden t.o.v. andere culturen teneinde hun rijkdommen te verwerven.. Ze leefden in harmonie en de Mannen hadden niets te klagen. Maar mooie liedjes duren nooit lang (genoeg) en die culturen werden door buitenlandse invasies grondig vernietigd, gewoon, omdat het kon. Er zijn dan ook nauwelijks sporen van terug te vinden wat sommigen doet denken dat er nooit sprake is geweest van het matriarchaat. Dat is echter niet waar. De bewijzen zijn er wel degelijk. Vrouwen worden al vanaf de oertijd aanbeden omdat ze de bron van leven zijn, de oermoeders aan wie elke Man zijn bestaan te danken heeft maar die dat gemakshalve maar FF vergeet zodra het om macht en rijkdom gaat. Dan wordt de Vrouw zonder blikken of blozen een exploitatie-object, een slavin en fokkoe die bij voorkeur zonen dient te baren voor het leger voornamelijk . Iets waar ze in China nu de wrange vruchten van plukken. Ook hier hebben we een SGP die Vrouwen het recht op een politieke functie ontzegd op bijbelse gronden en alleen gedwongen door het Europese hof dat nu niet meer doet. Maar achterlijk zijn ze nog immer en dat is m.i. elke Man die dergelijke gedachten heeft.
Vrouwen verdienen, meer dan Mannen, respect en aanzien en dus de macht die wij Mannen onszelf toekennen. Beroerder dan wij Mannen het nu doen kan haast niet dus we zullen er alleen maar op vooruit gaan. Hoe eerder wij dit inzien hoe beter gezien de onherstelbare schade die er wordt aangericht door de mannenheerschappij.
En hiermee besluit ik mijn oeverloos gezeur/pleidooi ten faveure van het matriarchaat.


Gast..... kan ik op de website waar je dit vandaan hebt ook een samenvatting vinden?!
Uitspraak van inactief op zondag 29 september 2013 om 21:18:
Zonden zijn zonden, mannen zondigen meer tegen de algemene hypocriete moraal, vrouwen zondigen juist door zich anders voor te doen dan ze in werkelijkheid zijn. Het zijn wezens die 'n strakke hand behoeven.

Integendeel, dat geldt voor Mannen veel meer. Die zondigen er maar op los, met "Gij zult niet doden" voorop. En Mannen doen zich net zo goed anders voor dan dat ze zijn. Opscheppers en dikdoeners. Leugenaars kortom. Vooral als ze Vrouwen versieren...En Vrouwen zouden juist meer vrijheid moeten krijgen om zichzelf te zijn, geen "strakke hand " dus. Chauvinist....
Uitspraak van inactief op zondag 29 september 2013 om 21:18:
Dat kan ik niet helpen.

Smoesje, dat kan jij wel helpen. Typlui?
Uitspraak van inactief op zondag 29 september 2013 om 21:18:
Je bent toch niet eh....'ziek' ofzo ?

Huh? Als wellust niet mijn motivatie is ben ik 'ziek'?( Het is mij niet vreemd natuurlijk, ik ben ook een Mens.)
Uitspraak van inactief op zondag 29 september 2013 om 21:18:
Dat doet elke vrouw, non of non-non

Daarmee bestempel je elke Vrouw tot egoïst en dat is niet terecht. Dan verklaar je hun dienstbaarheid tot non-existent. Ik ken ze toch zo niet, hoor...
Uitspraak van inactief op zondag 29 september 2013 om 21:18:
Welke bedoel je precies ?

Zeg maar allemaal, voor het gemak...
Uitspraak van inactief op zondag 29 september 2013 om 19:43:
Vrouwenpracht ringeloort mannenkracht......nogmaals.


Het is de zwakheid van de Man die hier zichzelf ringeloort, voor/door de schoonheid van een Vrouw. Daar kan die Vrouw toch echt niets aan doen, hoor.
Dat is als de drug de schuld geven van je verslaving, ook nonsens.
Uitspraak van Side Show Bob op vrijdag 4 oktober 2013 om 09:13:
s mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik dat meer aan mezelf wijten dan aan haar.


Dit vat jouw betoog wel zo een beetje samen.
 
Uitspraak van Side Show Bob op vrijdag 4 oktober 2013 om 09:45:
Daar kan die Vrouw toch echt niets aan doen, hoor.


Ze kan zich in 'n bodytent hijssen.
Uitspraak van Curious op vrijdag 4 oktober 2013 om 09:36:
Gast..... kan ik op de website waar je dit vandaan hebt ook een samenvatting vinden?!


Je bent al op de website waar ik dit zeg maar 'gevonden' heb. Conclusie? Het heeft mij aanzienlijk meer tijd gekost het te schrijven dan het jou zal kosten het te lezen, luilak! Dus neem jij nou maar de 'moeite' het te lezen, right?! Of blijf raden, suit yourself...
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 4 oktober 2013 om 13:09:
Dit vat jouw betoog wel zo een beetje samen.


Jouw perogative. Maar wel erg beknopt, hoor.
Uitspraak van inactief op zaterdag 5 oktober 2013 om 00:20:
Ze kan zich in 'n bodytent hijssen.


En jij je in een met stront besmeurde overall (but what the fuck....) Alles kan. Maar alleen omdat jij je opwindt? Beheers je, knul.
Uitspraak van Side Show Bob op zaterdag 5 oktober 2013 om 11:49:
Jouw perogative. Maar wel erg beknopt, hoor.


Je neemt eerst hun eigen verantwoordelijkheid van ze af om vervolgens te stellen dat wij ze juist dat moeten geven...
 
Uitspraak van Side Show Bob op zaterdag 5 oktober 2013 om 11:52:
En jij je in een met stront besmeurde overall (but what the fuck....)


Uitspraak van Side Show Bob op zaterdag 5 oktober 2013 om 11:52:
Beheers je, knul.
Uitspraak van inactief op zaterdag 5 oktober 2013 om 19:35:
:X


Als ik jou toch niet had....
Uitspraak van Sisyphus op zaterdag 5 oktober 2013 om 16:37:
Je neemt eerst hun eigen verantwoordelijkheid van ze af om vervolgens te stellen dat wij ze juist dat moeten geven..


The Lord gives it, the Lord takes it away....
 
Uitspraak van Side Show Bob op zondag 6 oktober 2013 om 18:16:
Als ik jou toch niet had....


Graag gedaan (Y)
 
Uitspraak van inactief op maandag 23 september 2013 om 01:28:
Je bent helemaal into God :cheer:


gay....
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 oktober 2013 om 23:01:
gay....


wie ? jij ? :no:
Uitspraak van inactief op zondag 20 oktober 2013 om 00:54:
wie ? jij ? :no:


Zwak...
waarom zou een vrouw een man wel mogen slaan? Maar een man haar dan niet terug mogen slaan? Als wij vrouwen denken het recht te hebben om een man te mogen slaan, mag je niet zeiken als je terug gemept wordt. En als je als vrouw zijnde beetje goed raakt, kan hij niet eens terugslaan! :D
 
Uitspraak van Side Show Bob op maandag 21 oktober 2013 om 05:55:
Zwak...


..en wat is sterk dan vlg jou ?
Uitspraak van inactief op donderdag 24 oktober 2013 om 01:20:
..en wat is sterk dan vlg jou ?


Een reply wat verder gaat dan "wat je zegt ben jezelf"...Je bent creatief genoeg, tóch?
 
Uitspraak van Side Show Bob op zaterdag 26 oktober 2013 om 00:08:
Een reply wat verder gaat dan "wat je zegt ben jezelf"...Je bent creatief genoeg, tóch?


Je bedoelt dat ik hier
Uitspraak van inactief op zondag 20 oktober 2013 om 00:54:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 oktober 2013 om 23:01:gay....
wie ? jij ?

zei: wat je zegt ben je zelf ??

Mocht hij bedoelen dat ik 'n flikker ben of 'n mietje, dan, ja dan verwijs ik hem naar mn tjikkies, simpel toch.
Uitspraak van inactief op zaterdag 26 oktober 2013 om 00:13:
Simpel toch

"Simpel" idd...
 
Uitspraak van Stuiterdingetje op woensdag 23 oktober 2013 om 23:22:
waarom zou een vrouw een man wel mogen slaan?


Precies.
Wie de vuist kaatst kan hem terug verwachten.
Handen thuis, period!
Precies!! :P
Ik weet veel leuke dingen die je met een man kan doen ipv slaan! :D
Uitspraak van Stuiterdingetje op woensdag 23 oktober 2013 om 23:22:
waarom zou een vrouw een man wel mogen slaan? Maar een man haar dan niet terug mogen slaan? Als wij vrouwen denken het recht te hebben om een man te mogen slaan, mag je niet zeiken als je terug gemept wordt.


Mee eens. Hangt er wel vanaf hoe btw. Een man heeft over het algemeen meer kracht dan een vrouw. Als een vrouw een tik geeft, moet je haar natuurlijk niet helemaal met vuisten in elkaar beuken. Maar jezelf verdedigen als dat nodig is, waarom niet?
 
Uitspraak van Kleintje :') op zaterdag 4 januari 2014 om 14:01:
Mee eens.


Ut sementem feceris ita metes (Y)