Partyflock

Grapje of belediging...­? (zie plaatje)

Forumonderwerp · 1125332
Poll, geopend op maandag 14 november 2011, looptijd van 2772.4 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Grapje of belediging...­? (zie plaatje)

5180%
grapje
1422%
belediging

­[img width=490 height=519]http://partyflock.nl/images/cartoon/44.png[/img]

Beledigen mag niet op Partyflock, is dit plaatje beledigend of alleen een grapje?

"Houd het gezellig; het kwetsen, beledigen, uitschelden of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden."
laatste aanpassing
Karian
Werkzaam bij Partyflock
Ik heb je netjes verteld dat dit plaatje ook niet bestraft zou worden als een lid het zou plaatsen. Heb je netjes verwezen naar satire en je geadviseerd even wat wetsartikelen en jurisprudentie daarover te gaan lezen.je had ook kunnen denken 'goh, misschien moet ik mezelf maar eens onderwijzen'.... Verder distantieer ik me van de woorden die jij mij in de mond legt.

Mensen zouden eens wat meer moeten lachen. Zelfspot is iets dat mensen met een handicap of ziekte vaak wel bezitten itt vele mensen die schreeuwen om politiek correcte grapjes :yes:
Uitspraak van Karian op dinsdag 15 november 2011 om 13:30:
Ik heb je netjes verteld dat dit plaatje ook niet bestraft zou worden als een lid het zou plaatsen.­ Heb je netjes verwezen naar satire en je geadviseerd even wat wetsartikelen en jurisprudentie daarover te gaan lezen.­je had ook kunnen denken 'goh, misschien moet ik mezelf maar eens onderwijzen'....­ Verder distantieer ik me van de woorden die jij mij in de mond legt.­

Mensen zouden eens wat meer moeten lachen.­ Zelfspot is iets dat mensen met een handicap of ziekte vaak wel bezitten itt vele mensen die schreeuwen om politiek correcte grapjes

"Privévetes uitvechten wordt bestraft, dit dien je prive te beslechten"
Uitspraak van WestFries op dinsdag 15 november 2011 om 13:37:
"­Privévetes uitvechten wordt bestraft, dit dien je prive te beslechten"­

WTF hahaha....echt...het is dat ik een hekel heb aan Godwin....
Hey :[
Uitspraak van mwuhahaha op dinsdag 15 november 2011 om 09:38:
dit zijn ook cartoons
http://www.electricretard.com/school-for-boys/

:lol::lol: