Partyflock
 
Forumonderwerp · 1105008
­ Nederland
Vanaf vandaag zal er geen activiteit meer plaats vinden op www.tw-magazine.com

Wij willen dan ook iedereen bedanken die in de afgelopen 15 jaar, sinds het ontstaan van het toenmalige "The Terrorworld" onze site heeft bezocht.

Gelukkig hoeven jullie ons niet helemaal te missen,

TW-Magazine zet haar activiteiten namelijk voort in samenwerking met het muziekstation Fear.FM onder de nieuwe naam Fear Community.

De oude foto's en verslagen zullen daar dan ook in de toekomst weer terug te vinden zijn.


Ik wil iedereen nogmaal hartelijk danken voor jullie bijdragen en of bezoeken aan TW-Magazine.com


Thanks!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Aardvark op vrijdag 26 november 2010 om 16:04:
Uitspraak van SuperRupsje op vrijdag 26 november 2010 om 10:03:
Over de 30

Ssssssst Niet zo hard.......

het valt op zich wel mee :)
moet zeggen dat veel mensen toch goed terecht gekomen zij... fijne baan huis boompje beestje etc
toch mooi om te zien dat algemene beeld niet klopt :P
moet zeggen dat t opleidingsniveau van de gemiddelde TW-ers sowieso best hoog lag... meesten wel bezig met HBO of Uni destijds
laatste aanpassing
daar ging het stereotype-beeld :)
Uitspraak van SuperRupsje op vrijdag 26 november 2010 om 10:03:
Geen geSOG dus meer voor je :-p Nog steeds in Arnhem?

Haha nee, alhoewel ik op het werk ook wel eens werk-ontduikend-gedrag vertoon hoor :P Je bent ambtenaar of je bent het niet he? ;)
Woon trouwens nog steeds in Velp/Arnhem, maar druk op zoek naar een huisje in Nijmegen :-)
Halloooooooooo allemaal

ben weer terug van een heerlijk weekje zon/zee/strand/snorkel- en duikgedrag :)


Uitspraak van SuperRupsje op vrijdag 26 november 2010 om 10:03:
we worden ouhouhoud

ssssstttttt :x dat mag je helemaal niet verder vertellen!! is een geheimpje ;)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 november 2010 om 07:58:
Ik poste vrijwel niks, dus denk niet dat iemand mij nog kent

hmmm :/ toch staat jouw naam mij bij?! was wel altijd blond, dus misschien zie ik spoken ;)


Uitspraak van Gold op donderdag 25 november 2010 om 18:09:
Had echt niet gedacht dat zoveel van vroeger nog steeds actief zouden zijn op internetfora nu

ik was ook eigenlijk totaal niet meer actief :lol: Maar zo'n topic maakt opeens leven :D


Uitspraak van Thrillzz op woensdag 1 december 2010 om 17:16:
daar ging het stereotype-beeld

daar gáát het beeld zul je bedoelen.. Collega's geloven nou nog steeds niet dat ik vroeger alle party's af ging (en stiekem soms nog steeds een paar) wel grappig, vroeger konden ze zich dan weer niet voorstellen dat ik ook wel eens "normaal" op stap ging of veel naar rockmuziek luisterde :lol:
 
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op dinsdag 7 december 2010 om 19:12:
hmmm toch staat jouw naam mij bij?! was wel altijd blond, dus misschien zie ik spoken

Misschien van hier? Ben hier wat actiever ;)
Had wel dezelfde naam overigens daar. En ook op Dancelinx. Mocht je daar lid van zijn geweest.
Zonde dat die site gestopt is. Leuke tijd op het forum 2001-2007 poste ik bijna dagelijks na het overlijden van het Thirdmovement forum. Zelfs nog een kortstonding vriendinnetje aan overgehouden :D Goede site was het altijd. Gaan alle partypics e.d. ook over naar fear.fm of gaan die verloren? En die oude krantenberichten, zou wel leuk zijn als die bewaard blijven.
alleen de foto's van het afgelopen jaar waarschijnlijk... alle foto's is helaas geen ruimte voor.. krantenartikelen zijn we nog mee bezig om te kijken hoe we dat gaan doen, maar de reports en recensies gaan we wel nog invoeren
Anders een gratis site met alleen tekst bestanden ofzo :)?
Jammer dat niet alle oude foto's online kunnen. Hoe groot is het totale foto-archief eigenlijk? Is er nog wel ergens een backup gemaakt?


Uitspraak van Tumult op maandag 20 december 2010 om 11:53:
Zelfs nog een kortstonding vriendinnetje aan overgehouden

Ohja hoe heette dat meisje ook alweer?
Uitspraak van Gold op donderdag 23 december 2010 om 11:38:
Ohja hoe heette dat meisje ook alweer?

Dat was toch Femmy of zo?
Ja precies dat was het :D

Oh en iedereen hier; fijne feestdagen alvast (y) Wat zijn jullie plannen met kerst en oud en nieuw?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 november 2010 om 14:45:

Heb Jelle en Suus twee weken geleden deze foto laten zien en ze lagen ook echt helemaal dubbel :)
Uitspraak van Gold op donderdag 23 december 2010 om 19:33:
Oh en iedereen hier; fijne feestdagen alvast Wat zijn jullie plannen met kerst en oud en nieuw

Ja, iedereen hier ook fijne dagen en alvast een goed 2011 (y)

En wat ga ik doen..... had me dat jaren terug gevraagd en ik was de hele week wel op pad naar feesten. Nu zal het vooral veel eten en drinken worden gewoon thuis :P
Uitspraak van Tumult op maandag 20 december 2010 om 15:45:
Anders een gratis site met alleen tekst bestanden ofzo

t gaat er om dat alles in een database staat, en dus over gezet moet worden, of dat nu naar een gratis site is met alleen textbestanden of naar de fear.fm site... qua werk maakt dat niet veel verschil
Uitspraak van Gold op donderdag 23 december 2010 om 11:38:
ammer dat niet alle oude foto's online kunnen. Hoe groot is het totale foto-archief eigenlijk? Is er nog wel ergens een backup gemaakt?

sowieso stonden er op de laatste nieuwe site alleen nog de foto's van 2008 - 2010

ik weet niet of marc destijds eens backup heeft gemaakt.

van die foto's van 2008-2010 heb ik zelf een backup
Uitspraak van Gold op donderdag 23 december 2010 om 19:33:
Oh en iedereen hier; fijne feestdagen alvast Wat zijn jullie plannen met kerst en oud en nieuw?

vanavond familiebezoek...

morgen XXlerator in de Matrixx
zondag m'n favoriete club: www.nr7even.nl (want daar ben ik sowieso al elke do vrij en za te vinden :P)
met O/N naar versus in hasselt
1 Januari hier in kerkrade kleine kroegentocht
Uitspraak van SuperRupsje op donderdag 23 december 2010 om 15:28:
Dat was toch Femmy of zo?

Ja, wel lachen als 15 jarige in de trein gesprongen met een smoes dat ik bij een vriend sliep. En toen werd ik daar opgevangen door Fem en aanhang :D die avond naar Raving Nightmare the Battle in de Platte. Zelfs nog een hele week gecarnavalt daar. Mooie tijd wel.


Uitspraak van Forze op vrijdag 24 december 2010 om 13:23:
of dat nu naar een gratis site is met alleen textbestanden of naar de fear.fm site... qua werk maakt dat niet veel verschil

Oh ok.

Fijne kerst allemaal. Misschien vanavond naar B2S of PRSPCT, maar denk dat ik is een rustig kerstavond ga houden met een klein pilsje in de kroeg. Is ook wel is leuk om fit te zijn met kerst :D
Uitspraak van Tumult op vrijdag 24 december 2010 om 17:02:
Uitspraak van SuperRupsje op donderdag 23 december 2010 om 15:28:
Dat was toch Femmy of zo?

Ja, wel lachen als 15 jarige in de trein gesprongen met een smoes dat ik bij een vriend sliep. En toen werd ik daar opgevangen door Fem en aanhang die avond naar Raving Nightmare the Battle in de Platte. Zelfs nog een hele week gecarnavalt daar. Mooie tijd wel.

ojaaa rood haar toch!?
Jup :)
die was ook plots nooit meer op feesten(voor mij leek het althans zo)......
laatste aanpassing
Ja die ben ik ook al eeuwen niet meer tegengekomen :-)

Uitspraak van Forze op vrijdag 24 december 2010 om 13:27:
morgen XXlerator in de Matrixx
zondag m'n favoriete club: www.nr7even.nl (want daar ben ik sowieso al elke do vrij en za te vinden :P)
met O/N naar versus in hasselt
1 Januari hier in kerkrade kleine kroegentocht

Kijk klinkt als een mooi vol programma :D


Heb zelf de hele week griep gehad dus nog niet gefeest, maar over drie dagen is het eindelijk oud en nieuw :-)


Trouwens, mochten mensen nog op zoek zijn naar oude foto's; heb het fotoscript op http://www.killingplay.nl de afgelopen dagen gefixed, dus daar is alles weer te bekijken zonder viruswaarschuwingen.
laatste aanpassing
http://www.killingplay.nl/coppermine2010/displayimage.php?album=12&pid=640#top_display_media

hoe plaats je hier een foto?
Zo:



Dat is lang geleden :D
RIP terrorworld dan maar, voor partyflock was terrorworld en gabber.nl the place to be om het nieuwste hardcore nieuws te vinden. en je agenda te plannen.
Marc van der stelt was de man :)
Uitspraak van Gold op woensdag 29 december 2010 om 10:19:
Dat is lang geleden

thanks :)

idd lang geleden
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 31 december 2010 om 12:08:
gabber.nl

Ohja Dutch Gabber Network :D
Kwam ik ook vaak op...
 
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 31 december 2010 om 12:08:
RIP terrorworld dan maar, voor partyflock was terrorworld en gabber.nl the place to be om het nieuwste hardcore nieuws te vinden. en je agenda te plannen.
Marc van der stelt was de man

:yes: klopt Youri,
Heb trouwens Marc ook al in geen eeuwen meer gezien.
Vroeger nog regelmatig met terrorworld naar die meetingsgeweest in de efteling echt lachen
en zelfs een keer met terrorworld nog naar zwitserland geweest om daar te housen, omdat er
toen een avondje niks in de benelux te doe was, wat een puinhoop was dat :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 januari 2011 om 09:22:
Heb trouwens Marc ook al in geen eeuwen meer gezien

Hij is hier ook al lang niet meer geweest:

Laatst hier: 17 maart 2010
dat is al lang het profiel van marc niet meer... dat profiel valt onder mijn beheer ;)
Ja Marc is jaren terug al gestopt met TW, feesten en de hele hardere housescene in het algemeen. Denk ik 2007 ofzo?
 
Artiest Noisome


those where the days!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Forze op woensdag 5 januari 2011 om 20:16:
dat is al lang het profiel van marc niet meer... dat profiel valt onder mijn beheer

Oh lachen. Heb nog wel contact met Marc zelf gehad via dat profiel. Maar dat is al behoorlijk lang geleden ;)


Pffff, 2005 al voor het laatst. Wat gaat de tijd toch hard :lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 januari 2011 om 09:22:
eb trouwens Marc ook al in geen eeuwen meer gezien.

Feestjes in Ahoy kom ik 'm nog wel eens tegen, daar woont ie nog steeds in de buurt (y)

Uitspraak van Forze op maandag 20 december 2010 om 13:53:
een de foto's van het afgelopen jaar waarschijnlijk... alle foto's is helaas geen ruimte voor..

:respect:
Te erge foto's ertussen. :D

Die foto in Efteling was ik ook, 2 nachten door ofzo :D Maar al verdwaald na de ingang.
laatste keer efteling meeting was de dag ervoor Hardcore 4 Life in de MoD ... toen met 100 man vanuit Rotterdam alexander naar de efteling toe :D
Uitspraak van Gold op woensdag 5 januari 2011 om 20:28:
Denk ik 2007 ofzo?

denk dat dat alweer een paar jaartjes eerder was.. ik had nog behoorlijk wat contact met hem toen hij al aangaf overal mee te willen stoppen :/


Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 december 2010 om 08:54:
Misschien van hier? Ben hier wat actiever
Had wel dezelfde naam overigens daar. En ook op Dancelinx. Mocht je daar lid van zijn geweest.

opes beetje laat :$ sorry (F) Maar ik weet het echt niet meer :lol: zal of hier of tw zijn geweest, de rest was ik iig niet
laatste contact dat ik met m heb gehad was ergens afgelopen jaar... maar hij gaf toen wel al aan dat hij liever niet over TW wilde praten.. anders zou hij zich er toch weer mee gaan bemoeien omdat ie dat gewoon niet kon laten :D

daarna niks meer van m gehoord.. aardige gozer was/is t
Las pas net het berichtje op Hyves van Renée, maar het was me inderdaad laatst een keer opgevallen dat de site niet meer bestond. Ff de vier pagina's topic hier doorspitten.
Het forum was op een gegeven moment gewoon een soort privé-chatbox geworden, er kwam nauwelijks nieuwe aanwas. Ook was er op een gegeven moment een hoop te doen op kraakpiep.nl, wat voor mij veel meer een nieuwe TW was geworden dan PF ooit is geworden, zolang het over de betere hardcore feesten en muziek ging. Ook daar werd het me op een gegeven moment te kazig, waar alleen de irritante figuren bleven en de boeiendere figuren steeds minder postten.

Ben niet meer zo geïnteresseerd in de hardcore van tegenwoordig, de muziek staat weer stil net zoals tweede helft jaren '90. Af en toe nog wel eens een techno, house of electro feest, maar vind het ook daar erg moeilijk om nog feesten te vinden die qua muziek echt boeiend zijn. Zou nog wel een keer een oldschool terror feestje willen meepikken, liefst in Amsterdam (toch altijd de beste sfeer de laatste 15 jaar). Als iemand eens wat weet, houd ik me warm aanbevolen (y)

(ik postte daar trouwens onder bla, denk dat dat de mensen wat meer zegt?)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Transistor Rhythm op donderdag 20 januari 2011 om 13:45:
bla,

Zegt me wel wat ja. Maar ook hier op PF, of niet?
Vroeger wel ja. Voor mijn geslachtsverandering ;)

Mis mijn lage PF lidnummer wel. Gaf toch meer status.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Transistor Rhythm op donderdag 20 januari 2011 om 15:24:
Voor mijn geslachtsverandering

:|


Uitspraak van Transistor Rhythm op donderdag 20 januari 2011 om 15:24:
Mis mijn lage PF lidnummer wel. Gaf toch meer status.

Weet de mijne niet eens. Moet ook redelijk laag zijn :lol:
Uitspraak van Transistor Rhythm op donderdag 20 januari 2011 om 13:45:
(ik postte daar trouwens onder bla, denk dat dat de mensen wat meer zegt?)

BLA lieffie :cheer:
Hoest met jou dan?

Leuk je weer eens "te zien" :yes:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 januari 2011 om 13:43:
Ik weet het bij jou ook niet

je moet je schamen, wie kent mij nou niet?!:o
Nou ja goed, deze nick is dan ook niet zo bekend... Het is je vergeven ;)
Uitspraak van Transistor Rhythm op donderdag 20 januari 2011 om 13:45:
(ik postte daar trouwens onder bla, denk dat dat de mensen wat meer zegt?)

heey bla... how are ya :D
Uitspraak van Transistor Rhythm op donderdag 20 januari 2011 om 15:24:
Voor mijn geslachtsverandering

Lieverd... heb ik wat gemist?

Fijn dat je er weer bent :D