Partyflock
 
Forumonderwerp · 1105008
­ Nederland
Vanaf vandaag zal er geen activiteit meer plaats vinden op www.tw-magazine.com

Wij willen dan ook iedereen bedanken die in de afgelopen 15 jaar, sinds het ontstaan van het toenmalige "The Terrorworld" onze site heeft bezocht.

Gelukkig hoeven jullie ons niet helemaal te missen,

TW-Magazine zet haar activiteiten namelijk voort in samenwerking met het muziekstation Fear.FM onder de nieuwe naam Fear Community.

De oude foto's en verslagen zullen daar dan ook in de toekomst weer terug te vinden zijn.


Ik wil iedereen nogmaal hartelijk danken voor jullie bijdragen en of bezoeken aan TW-Magazine.com


Thanks!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op woensdag 17 november 2010 om 23:10:
Superrupsje

Terrorloving!!! ;-p

Uitspraak van NIELSON84 op dinsdag 2 november 2010 om 21:50:
voor mij toch wel het begin met internet!

Ook voor mij :-D, met nog een ander gabber"forum" waarvan de naam me nu ff ontgaat maar dat was dan ook een pleurisforum. Heb echt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren op TW doorgebracht tijdens m'n afstuderen :bloos: Heb alleen maar weinig mensen IRL ontmoet maar dat maakte de digitale gezelligheid er niet minder om :-D
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 18 november 2010 om 14:43:
Heb thuis nog 3 foto-albums liggen, zal eens kijken of ik wat dingen in kan scannen

zolang er maar een balkje komt voor m'n ogen :D whihihihi

Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 18 november 2010 om 14:43:
We waren wel echt met veeeeeeeeel mensen he

en hoeveel limburgers... niet normaal... 40 % limburger, 40% rotterdammer, 20 % de rest :P
 
vooral die limburg clan altijd mee gelachen vooral omdat we ze ongeneerd na mochte doen waar ze bij ware :P


EEEEEEEEEEEEEEEj Jélleee


EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj Joanieeeh

en dat een hele weg naar Landgraaf lang :P
ofcourse mochten jullie dat..

retards kun je niks kwalijk nemen :D
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 18 november 2010 om 14:43:
Ben me alleen even aant bedenken wie jij ook alweer bent Hellup?!

haha ook niet zo super veel contact gehad hoor, maar gewoon wel een eens gezellig staan praten.. Volgens ook vaker over de begrafenis van 3sa meen ik!? maar in die tijd had ik mijn half kaal kopie met staart nog :)
 
Uitspraak van Forze op donderdag 18 november 2010 om 16:15:
retards

Hahahaha dat waren we op ckers maurice
Uitspraak van gekkegabber op donderdag 18 november 2010 om 16:20:
maar in die tijd had ik mijn half kaal kopie met staart nog

met bril?
 
gekke gabber ken ik ook wel van feesten.. met die blauw bomber toch altijd keihard hakken :jaja:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 16:20:
Hahahaha dat waren we op ckers maurice

hahaha wie niet van die groep

zo vaak weer op en neer door t hele land en dan niet 1 keer per maand maar gelijk 5 of 6 x per maand :D
 
Iedere week gewoon ja.. ahhahah gouwe tijd. Maar zou het toch niet meer wileln zo hoor :P
hehe.. ik vermaak me nu meer hier in de clubs in de stad, beetje zuipen beetje housen dit dat zus zo..

en dan binnen 10 minuten thuis, geen 3 uur :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 16:24:
met die blauw bomber toch altijd keihard hakken

blauw...? hehe heb wel zwarte met megarave logo


was voor veel mensen samen met mijn staart toch vaak een herkenningspunt :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Forze op donderdag 18 november 2010 om 16:21:
met bril?

soms zo'n zonne brilletje'(ronde glazen) maar niet vaak
 
Uitspraak van gekkegabber op donderdag 18 november 2010 om 17:02:
hehe heb wel zwarte met megarave logo

Ja jou kennen we wel :lol:
Hier nog iemand die zich prima vermaakt heeft al die jaren op TW :P
 
Bakin the omelets Martyn in to the pirate ships jwz
paar footootjes:









Uitspraak van Forze op donderdag 18 november 2010 om 16:03:
zolang er maar een balkje komt voor m'n ogen whihihihi

hahaha, uiteraard dus NIET!! Lekker oud, lekker fout, dat is het motto (Y)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 16:08:
vooral die limburg clan altijd mee gelachen

:respect: Niet te vergeten dat wij standaard 6 uur moesten reizen om op een feestje en terug te komen! Kan me zo nog de treinreizen voor de geest halen.. "Heren, ik moet me even opmaken! Welk rokje moet ik aan doen?! Oke ga me even omkleden!"

Wie was er eigenlijk allemaal bij de six flags meeting?! Ik heb geen idee meer.. Wel nog stapels foto's als het goed is :P


Uitspraak van gekkegabber op donderdag 18 november 2010 om 16:20:
haha ook niet zo super veel contact gehad hoor, maar gewoon wel een eens gezellig staan praten.. Volgens ook vaker over de begrafenis van 3sa meen ik!? maar in die tijd had ik mijn half kaal kopie met staart nog

jaja :yes: er staat me weer vanalles vaag bij hoor! De begrafenis ja, dat was echt indrukwekkend..


Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 16:28:
Iedere week gewoon ja.. ahhahah gouwe tijd. Maar zou het toch niet meer wileln zo hoor

Ik zou er anders zo voor tekenen om voor een jaartje weer terug te mogen gaan! Ben blij met mijn huidige lifestyle hoor, maar het was toen zó gezellig met alles en iedereen! Veel leuke mensen ontmoet die ik nu waarschijnlijk niet eens meer terug zou herkennen.. Zo gaat het nou eenmaal, dat weet ik ook wel. Maar toch zonde naar mijn mening
laatste aanpassing
Uitspraak van SuperRupsje op woensdag 27 oktober 2010 om 17:26:
Kalekneiter

Die kwam ik toevallig vorig jaar nog tegen tijdens een klusje van mijn oude werk.


Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 19:04:
Bakin the omelets Martyn in to the pirate ships jwz

hehehehe


Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 18 november 2010 om 19:07:
Wie was er eigenlijk allemaal bij de six flags meeting?! Ik heb geen idee meer.. Wel nog stapels foto's als het goed is

Die heb ik ook nog wel ergens.... nog in de tijd dat geen hond een digitale camera had :P Ook nog van die foto's in de achtbaan enzo. hahaha. Was een leuke dag!
laatste aanpassing
wel raar we zitten nu over tw te praten op de site, die waarschijnlijk toch ook een beetje mede voor gezorgd heeft dat het langzaam minder werd :-/.
Die meetings ben ik nooit mee gegaan wilde toen een keer gaan maar kon niet en toenw aren er ook problemen met wat mensen die het verziekte dus die altijd geskipt(wel beetje spijt van)
Uitspraak van Aardvark op donderdag 18 november 2010 om 19:10:
nog in de tijd dat geen hond een digitale camera had

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahaha! Ik moest en zou altijd een wegwerp camera hebben voor ELK feest!! Zó lachuh

Uitspraak van Aardvark op donderdag 18 november 2010 om 19:10:
Ook nog van die foto's in de achtbaan enzo. hahaha. Was een leuke dag!

Ik kan me ook die nederlandse en , vooral, limburgse vlag herinneren die elke achtbaan mee in ging haha!


Uitspraak van gekkegabber op donderdag 18 november 2010 om 19:15:
wel raar we zitten nu over tw te praten op de site, die waarschijnlijk toch ook een beetje mede voor gezorgd heeft dat het langzaam minder werd

Daar zeg je wat... Ik weet nog goed dat toen niemand naar pf ging, naarmate de jaren vorderde werd pf steeds meer gebruikt..
Zo ging het voor mij iig ook voor een deel.

Uitspraak van gekkegabber op donderdag 18 november 2010 om 19:15:
mensen die het verziekte

helaas, die zaten er ook altijd tussen :(
laatste aanpassing
Toch aardig wat tijd op de chat doorgebracht, maar ken echt dat hele forum niet joh. Ook bijna geen van al die mensen die hier voorbij komen :D

Alleen Aardvark en Leeuw :jaja:
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 18 november 2010 om 19:41:
Ook bijna geen van al die mensen die hier voorbij komen

Ik weet wel nog dat ik jouw naam vaker voorbij zag komen...
Maar dat was volgens mij precies in de tijd dat ik er steeds minder kwam :/
Kan uiteraard ook een dubbelgangster geweest zijn :P

Maar Aardvark was er volgens mij in die tijd ook al wat minder?
laatste aanpassing
 
Uitspraak van gekkegabber op donderdag 18 november 2010 om 19:15:
wel raar we zitten nu over tw te praten op de site, die waarschijnlijk toch ook een beetje mede voor gezorgd heeft dat het langzaam minder werd .
Die meetings ben ik nooit mee gegaan wilde toen een keer gaan maar kon niet en toenw aren er ook problemen met wat mensen die het verziekte dus die altijd geskipt(wel beetje spijt van)

Nou ja dat is ook wel grappig. TW wsz er volgens mij voor Partyflock. En eerst vonden ze op tw (oa moi) pf te blij en van hardhouse moeseten we toen niet hebben. Je zag eigenlijk al een kentering in die mentaliteit na de eerste defqon. Feest waar de zwarte tent al vanaf het begin af an volstond , maar aan de andere kant alle harde jongens toch ook ontdekte dat hardstyle niet zo'n ramp hoeft te zien (voor een uurtje :P)
 
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 18 november 2010 om 19:07:
Niet te vergeten dat wij standaard 6 uur moesten reizen om op een feestje en terug te komen! Kan me zo nog de treinreizen voor de geest halen.. "Heren, ik moet me even opmaken! Welk rokje moet ik aan doen?! Oke ga me even omkleden!"

Wie was er eigenlijk allemaal bij de six flags meeting?! Ik heb geen idee meer.. Wel nog stapels foto's als het goed is

Maar heb nog hele goede herinneringen aan moh (beide edities) in 2003... er was er ook een daar kon forze niet opo komen draven dacht ik. hoe zat dat ook alweer maurice? :P
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 18 november 2010 om 20:02:
Weet je wat mijn naam was dan?

tadaaaaaaaaa, dubbelganster dus! Die dame heette Lindaaatje op het forum!

dus dan is dat het geweest :yes:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 20:04:
Maar heb nog hele goede herinneringen aan moh (beide edities) in 2003... er was er ook een daar kon forze niet opo komen draven dacht ik. hoe zat dat ook alweer maurice?

hmm.. volgens mij mis ik dat deel/was ik daar niet bij... ?! Ben volgens mij 1 keer op moh geweest, en 1 moh vs hellraiser..
Daar heb ik ook nog wel wat herinneringen aa, wat jij Maurice?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 20:01:
maar aan de andere kant alle harde jongens toch ook ontdekte dat hardstyle niet zo'n ramp hoeft te zien

Dat is nog steeds zo :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 20:01:
En eerst vonden ze op tw (oa moi) pf te blij en van hardhouse moeseten we toen niet hebben.

Regelrechte boycot was het!
 
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 18 november 2010 om 20:09:
Regelrechte boycot was het!

Ja he zaten we mee te dollen ook. Dat was dat en Lonsdale (wat we overigens allemaal droegen :lol: )
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 18 november 2010 om 20:09:
maar aan de andere kant alle harde jongens toch ook ontdekte dat hardstyle niet zo'n ramp hoeft te zien

Hahahaha....

Ik heb in die tijd wel gelachen....... eerste ervaringen met de Limbo "taal" :P En later zelf meemaken dat je de platte binnen loopt en een heel comite "Aardvark" brult :rolfol:
zozo, paar bekende namen hier zo te lezen :)
het feesten hier is wat minder geworden ook
ook 1,5 jaar voor TW foto's gemaakt op feesten, maakt niet uit waar je kwam, altijd was er wel iemand die TW kende :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 20:40:
Ja he zaten we mee te dollen ook. Dat was dat en Lonsdale (wat we overigens allemaal droegen

Ik heb nooit gedold over lonsdale hoor o:) Mijn hele kast hing er vol mee :P
Uitspraak van Aardvark op donderdag 18 november 2010 om 20:58:
je de platte binnen loopt en een heel comite "Aardvark" brult

:respect: cool toch :D En we waren gelukkig niet compleet onverstaanbaar :P
Al staat me nog een verhaal bij van Harry en Ingo op Rotterdam Centraal, met blikjes bier en politie die geen woord duits kon :lol:

Ik kreeg altijd van iedereen knuffeltjes, al rennend of niet, omdat het zo leuk was elkaar weer te treffen :lief:

Uitspraak van Thrillzz op donderdag 18 november 2010 om 21:17:
ook 1,5 jaar voor TW foto's gemaakt op feesten

rare mensen, die fotografen ;)
laatste aanpassing
Hahahaha... Ingo is ook eens een keer met ons naar een klein feestje geweest bij ons in de buurt. Daar kon bijna niemand geloven dat ie van zo ver kwam. :P


Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 18 november 2010 om 21:44:
cool toch En we waren gelukkig niet compleet onverstaanbaar

Nou jah, ik weet nog wel dat ik Tim en Steefy voor het eerst ontmoette..... :P Daar verstond ik geen klap van! :P

Ingo duurde bij mij ook een tijdje, weet nog wel in de 6 vlaggen dat ik misschien wel 10x achter elkaar vroeg wat ie nou precies zei :P
woooooooooooow dit is groot nieuws.... zelf nog bijna 5j ervoor geschreven....
Uitspraak van Aardvark op donderdag 18 november 2010 om 22:05:
Tim en Steefy

Hahaha omg :D that's me (destijds sharp_eye @ forum) :9 inmiddels ook alweer een aantal jaartjes zonder steefy 8) Wel jammer dat tw (limbo-magazine, kan me nog herinnern dat ik er speciaal een logo voor ontworpen had 8)) ermee stopt. Destijds was party$uck (zo werd het geloof ik automatisch geschreven op t forum?) natuurlijk taboe voor iedereen daar.
Grappig dat hier toch een boel mensen de weg naar dit topic vinden :D
Zal morgen nog wel wat foto's posten van die tijd als ik op de andere pc ben :p
Uitspraak van DJ X-treme op donderdag 18 november 2010 om 22:49:
Grappig dat hier toch een boel mensen de weg naar dit topic vinden

ik ben er op "geattendeerd" dat er opeens foto's van mij in een topic te spotten waren :lol:
Ben wel blij, had anders dit nieuws compleet gemist!

Uitspraak van DJ X-treme op donderdag 18 november 2010 om 22:49:
Zal morgen nog wel wat foto's posten van die tijd als ik op de andere pc ben

Jaaaaaaaaa :cheer: TL happy :cheer:
Uitspraak van DJ X-treme op donderdag 18 november 2010 om 22:49:
Destijds was party$uck (zo werd het geloof ik automatisch geschreven op t forum?)

hehe jaja dat was voor mij wel een reden wat minder tw te bezoeken... vond dat nietzo netjes en vond dat 2 sites opzich best langs elkaar konden bestaan :P

staat me nog wel bij dat er ooit plannen waren voor een echt magazine voor in de winkels... en dat marc vaker interviews had omdat hij DE site voor hardcore/housend nederland had... wat tijden kunnen veranderen(we worden oud :( :P)
 
Uitspraak van gekkegabber op vrijdag 19 november 2010 om 07:59:
hehe jaja dat was voor mij wel een reden wat minder tw te bezoeken... vond dat nietzo netjes en vond dat 2 sites opzich best langs elkaar konden bestaan

Ja grappig Rige had dat met te rechtse uitingen... een begroeting uit bepaalde kringen naar hun dictatorheld veranderd in domme hitler. De term witte kracht (maar dan Engels) werd doetjeskracht etc etc
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 20:04:
er was er ook een daar kon forze niet opo komen draven dacht ik. hoe zat dat ook alweer maurice?

bedoel je die waar ik nogal lavenloos in de trein in slaap ben gevalen en opeens in tilburg zat enz enz trein uit gezet enzo en toen pas om half 3 binnen kwam lopen? :D

Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 18 november 2010 om 20:09:
en 1 moh vs hellraiser..
Daar heb ik ook nog wel wat herinneringen aa, wat jij Maurice?

pfff hou me op hahahaha.... met name de terugreis was er een voor in de boeken... of juist om uit de boeken te houden :D
Uitspraak van Aardvark op donderdag 18 november 2010 om 20:58:
Hahahaha....

Ik heb in die tijd wel gelachen....... eerste ervaringen met de Limbo "taal" En later zelf meemaken dat je de platte binnen loopt en een heel comite "Aardvark" brult :rolfol:

weet je nog de ervaring met de limbo taal in een of ander cafe in maastricht met nieuwjaar? met de plaatselijke dorpsidioot? :D
Uitspraak van SuperRupsje op woensdag 27 oktober 2010 om 17:26:
TW, ouwe liefde , veel lol gehad daar op het forum met de ouwe garde jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden Bla, Miss Speedy, Miss Rosa, Kalekneiter, Gold (die ik hier nog met enige regelmaat spreek) etc etc.

RIP TW, en succes met fear community

Wauw zijn we ff nostalgisch bezig hier....

Superrupsje, wij zijn nog een keer samen naar de shop geweest in Haarlem, weet je nog?
Joanie die foto!!!!!!!! Hahha zo zie ik er al jaren niet meer uit maar was was het mooi die tijd :D

Het was altijd bere-gezellig op TW en je was nooit alleen op een feest!! Heel wat uurtjes op het forum zitten ouwehoren, en inderdaad sommige nog steeds op hyves/facebook of zelfs msn (Bla). Leuk om te zien hoe het met ze gaat nu.

Bedankt voor de leuke herinneringen....
laatste aanpassing
 
Uitspraak van MrsD op vrijdag 19 november 2010 om 10:20:
Het was altijd bere-gezellig op TW en je was nooit alleen op een feest!! Heel wat uurtjes op het forum zitten ouwehoren, en inderdaad sommige nog steeds op hyves/facebook of zelfs msn (Bla). Leuk om te zien hoe het met ze gaat nu.

Bedankt voor de leuke herinneringen....

Fast Forward 2003 Rotterdam.. met Miss Speedy.. Bla.. Ladyspeedcore zAag en nog wt idioten :P
Uitspraak van Aardvark op donderdag 18 november 2010 om 19:10:
Uitspraak van SuperRupsje op woensdag 27 oktober 2010 om 17:26:
Kalekneiter

Die kwam ik toevallig vorig jaar nog tegen tijdens een klusje van mijn oude werk.

Heej Aardvark!

Kneiter kon ik altijd zo hard mee lachen op het forum. En B-ware liep ik continu tegen het lijf op feesten en op lowlands.

Uitspraak van MrsD op vrijdag 19 november 2010 om 10:20:
Superrupsje, wij zijn nog een keer samen naar de shop geweest in Haarlem, weet je nog?

Renée :bye: :cheer: uiteraard weet ik dat nog! En we hebben elkaar op thunderdome a decade nog gezien, met Chantal en Bla :jaja: Spreek je Bla nog?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 20:01:
Nou ja dat is ook wel grappig. TW wsz er volgens mij voor Partyflock.

Volgens mij ook ja, TW hing ik al in 2000 op, PF kwam pas '01 online.

Geinig opeens al die (oud)TW-ers die hier onder hun steen vandaan kruipen :-p
Gold ook ff een pm gestuurd om hem op dit topic te wijzen :D
Uitspraak van SuperRupsje op vrijdag 19 november 2010 om 10:50:
Renée uiteraard weet ik dat nog! En we hebben elkaar op thunderdome a decade nog gezien, met Chantal en Bla Spreek je Bla nog?

Ja soms op msn, eens per jaar ofzo ;) Zodra hij online is zal ik m even op dit topic wijzen.

Uitspraak van SuperRupsje op vrijdag 19 november 2010 om 10:50:
Geinig opeens al die (oud)TW-ers die hier onder hun steen vandaan kruipen

Zijn we straks weer compleet haha, echt leuk deze spontane online-reunie


Uitspraak van SuperRupsje op vrijdag 19 november 2010 om 10:50:
Uitspraak van SuperRupsje op woensdag 27 oktober 2010 om 17:26:
Kalekneiter

Goh ben nog een keer bij hem geweest met een vriendin van me.... Douwe heette hij toch?
laatste aanpassing
hahaha waar een topic over het verdwijnen van TW niet allemaal toe kan bijdragen ;)
ik meen dat ik in het verleden ook iemand hier in mijn pf lijst had staan van TW onder de naam caudex ofzo iets?
maar kan hem niet terug vinden!? iemand idee?
Caudex.... das Rick!

Superrupsje en Missspeedy! Steeds meer zitten in dit topic!

Uitspraak van MrsD op vrijdag 19 november 2010 om 10:20:
Bedankt voor de leuke herinneringen....

Sluit ik me zeker bij aan!
rollie niet vergeten en z'n e'de dj team genoten highlandz en die ander (zie je ouderdom slaat toe)
 
ik heb dan wel een andere naam hier maar hardgirl ook aanwezig hoor :d

leuk dat er steeds meer mensen hier reageren!!!


op tw mensen ontmoet met wie ik lekker kon party-en toen ik vrijgezel werd :D hele leuke tijd. mn moeder zal wel slapeloze nachten hebben gehad toen ik weer eens met mensen van terrorworld ergens in nederland los ging haha

hier nog 2 foto's
darkcore 2003

mindcontroller 2003
 
Uitspraak van gekkegabber op vrijdag 19 november 2010 om 11:56:
ik meen dat ik in het verleden ook iemand hier in mijn pf lijst had staan van TW onder de naam caudex ofzo iets?
maar kan hem niet terug vinden!? iemand idee?

Geloof dat Rene (R'Ne) zijn nummer wel heeft. Ik sprak hem nooit zo vaak, maar hij is wel een hele sympathieke dude. Anders moet je hem ff toevoegen... kan die jeverder helpen.


Uitspraak van Forze op vrijdag 19 november 2010 om 11:49:
hahaha waar een topic over het verdwijnen van TW niet allemaal toe kan bijdragen

ja leuk deze reunie.. :jaja:
 
Ik wil jullie niet weg hebben hoor, ik vind het wel leuk zo die hernieuwde contacten die ontstaan, maar misschien een idee om een Flock te openen? Maar OOK hier blijven posten hoor! ;)