Partyflock
 
Forumonderwerp · 1105008
­ Nederland
Vanaf vandaag zal er geen activiteit meer plaats vinden op www.tw-magazine.com

Wij willen dan ook iedereen bedanken die in de afgelopen 15 jaar, sinds het ontstaan van het toenmalige "The Terrorworld" onze site heeft bezocht.

Gelukkig hoeven jullie ons niet helemaal te missen,

TW-Magazine zet haar activiteiten namelijk voort in samenwerking met het muziekstation Fear.FM onder de nieuwe naam Fear Community.

De oude foto's en verslagen zullen daar dan ook in de toekomst weer terug te vinden zijn.


Ik wil iedereen nogmaal hartelijk danken voor jullie bijdragen en of bezoeken aan TW-Magazine.com


Thanks!!
laatste aanpassing
Geen dank ;)

Wie had ooit gedacht dat die foto's tot in de lengte der dagen nog online zouden staan 8)
Forbidden
You don't have permission to access / on this server
Apache Server at www.tw-magazine.com Port 80
yes site is ofline...

zodra de nieuwe fear.fm site online is wordt je daarheen doorgestuurd
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 26 oktober 2010 om 09:24:
Wie had ooit gedacht dat die foto's tot in de lengte der dagen nog online zouden staan

ja je komt nog regelmatig wel foto's tegen met het TW logo er op :D volgens mij heeft iedereen die een jaar of 10 geleden regelmatig naar feesten ging wel eens bij TW op de foto gestaan :P
Hehe... Terrorworld, #terror en _R|ZeL_ waren in de jaren 90 wel een begrip idd.
 
Rip, en sterkte voor de nabestaanden (f)
Uitspraak van Forze op dinsdag 26 oktober 2010 om 09:58:
jaar of 10 geleden regelmatig naar feesten ging wel eens bij TW op de foto gestaan

klopt idd.... helaas werd er af en toe ook foto's verwijdert omdat ze die personen op de foto niet kenden ofzo
Uitspraak van halvar op dinsdag 26 oktober 2010 om 15:27:
klopt idd.... helaas werd er af en toe ook foto's verwijdert omdat ze die personen op de foto niet kenden ofzo

dat lijkt me heel sterk...

het is wel zo dat we een bepaald beleid hadden dat voorschreef dat foto's van mensen die middelvingers opstaken, nazisymbolen droegen of er gewoon te van t padje uit zagen, niet werden geplaatst.

deze foto's konden echter bij de redactie gewoon worden opgevraagd ;)

dat beleid zal trouwens in de toekomst gewoon gehandhaafd blijven ;)
 
ahhhhhh too bad. :(


maar het was ook al wel jaren een aflopende zaak helaas.
helaas wel :( veel mensen van vroeger toen we echt nog elk feest met een grote groep aanwezig waren hebben inmiddels andere intresses gekregen .. maar goed we gaan in ieder geval wel als magazine door op fear.fm ;)
 
Uitspraak van Forze op dinsdag 26 oktober 2010 om 23:22:
aanwezig waren hebben inmiddels andere intresses gekregen ..

zoude ze wel naar de thunderdome kome?????

oe wow wow wowwop wopwop
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 oktober 2010 om 23:26:
zoude ze wel naar de thunderdome kome?????

oe wow wow wowwop wopwop

zeg t eens :D kom jij? abe ouwe TW-ert!

ik niet trouwens, mag paar maandjes niet partyen door ingeklapte trommelvliezen :(
 
Cker kom ik... waar is de rest gebleven???? Leven Krista en Barry nog.. en Jelle en SUzaan??? die gaan we eens opsporen denk. Beppe Roos... Edwin... Maurice???? Sven??? Cindy??? Jeroen???? Gold???? Hooglanders??? Rollie??? Beter kome ze wel
ja maurice is hier ;) hahahaha

wat te denken van joanie, martijn, rene, marc, naomi, floris, ingo, harry, kalekneiter, en gaaaaa zoooooo maar door
 
kale hakgek, femmy, jody, michael, zerax, hexicon, boomsieboom, bouncemasters, Bla, mixie,...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 oktober 2010 om 18:14:
maar het was ook al wel jaren een aflopende zaak helaas.

Met paar honderd kale koppen naar de Efteling was ook altijd wel leuk. :-)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 oktober 2010 om 15:07:
kale hakgek, femmy, jody, michael, zerax, hexicon, boomsieboom, bouncemasters, Bla, mixie,...

zo kunnen we nog wel ff door gaan, in de topdagen was het een gigantisch actief forum waarbij ook iedereen lekker met elkaar overal samen naar feesten ging...

maar helaas iedereen krijgt andere intresses (ok sommigen niet hahahahaha )
TW, ouwe liefde (l), veel lol gehad daar op het forum met de ouwe garde jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden :jaja: Bla, Miss Speedy, Miss Rosa, Kalekneiter, Gold (die ik hier nog met enige regelmaat spreek) etc etc.

RIP TW, en succes met fear community!
Jammer,



Kwam altijd vroeger altijd met veel plezier naar jullie Meetings in oa de Hemkade enzo

Was op TW altijd bekend onder de naam van Dissection1980
zonde...

veel mensen via TW leren kennen (Y)
TW (L)

En Zwitserland blijft nog altijd een van hoogtepunt in mijn feestcarriere, al was het alleen maar om de busreis :D
 
hahaha meer en meer oud tw-ers weer bij elkaar hier?
gezellig :D

enne, als we toch aan het opsommen zijn>>> niet te vergeten: smurf, etu, zaagje (=abe?), rene, bolle, hardcore leeft. nog meer oudgedienden vergeten?

Uitspraak van Forze op woensdag 27 oktober 2010 om 15:55:
ok sommigen niet hahahahaha
neuh niet bepaald 8)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 oktober 2010 om 21:19:
zaagje (=abe?

:lol: mocht die wille!!!!!
Forum? :o
Nooit geweten dat dat er was.

Alleen #terror B)
:lol:

Hardcore Leeft..de ouwe gekke belg, .. en idd smurfje en de bende uit breda hahaha

pff gewoon teveel mensen om op te noemen

Ikzelf ben nog lang niet gestopt met feesten, al zijn t niet veel hardcore feesten meer die ik bezoek (toch nog wel een groot aantal, maar ook een groot aantal techno en House/Electro feesten)

Kom elk feest nog wel een paar verdwaalde TWérs tegen maar de aantallen van de periode rond 2000 waren echt legendarisch..

heb net nog paar fototjes gevonden met TW leden

















 
Brokje in me keel dit dat.... hahahah gekke Edwin...
eddieeeeeeeeeeeee :D
trouwens abe, ik zie je daar ook nog staan... je doet de X :D op de 3e foto van onder :D
Uitspraak van Forze op donderdag 28 oktober 2010 om 20:17:
eddieeeeeeeeeeeee

Hij nog steeds elk feest. :D



nostalgie!
 
Uitspraak van Forze op donderdag 28 oktober 2010 om 20:18:
je doet de X

hahahaha wat een Conjo :lol:
(H)
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 28 oktober 2010 om 20:25:
Hij nog steeds elk feest

hahaha eddie en ik altijd puntjes wisselen op feest :D
#terror...

Das wel 13 jaar geleden dat ik daar op zat, the good old days! 8)
Artiest Vexer
vroegah, toen internet nog voor de die-hards was ;-)

@Maurice, die foto was ik vergeten...hehe
voor mij toch wel het begin met internet! :-) en thunderdome chatpoint!
aaaah wel jamemr hoewel ik het ook niet vaak bezocht...
maar toch wel een stuk sentiment... heel wat uurtje op rond gehangen.
Uitspraak van SuperRupsje op woensdag 27 oktober 2010 om 17:26:
TW, ouwe liefde , veel lol gehad daar op het forum met de ouwe garde jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden Bla, Miss Speedy, Miss Rosa, Kalekneiter, Gold (die ik hier nog met enige regelmaat spreek) etc etc.

Superrupsje :D:D

Uitspraak van Forze op woensdag 27 oktober 2010 om 15:02:
wat te denken van joanie, martijn, rene, marc, naomi, floris, ingo, harry, kalekneiter, en gaaaaa zoooooo maar door

dat wilde ik toch ff zeggen ;)

wat een nieuws zeg, heel jammer :(

Die foto's hahaha, paar had ik al een tijdje niet meer gezien :cheer:

Heb trouwens nog een compleet werkstuk hier thuis liggen over de site/logo verandering in alles...
laatste aanpassing
 
Joaaanieee.... _o_ alles chill?
:cheer:halllooooooooooooooooooooo :cheer:

Alles paletti hier (Y) Met jou ook?
Cindy, jeroen, martijn.. ze leven allemaal nog hoor :) Heb veel mensen nog op hyves zitten gelukkig :D
laatste aanpassing
yes that's true... laqng leve hyves en facebook..

en nu dan www.fear.fm ... ook voor de oude TW-ers ;)

die rechter meid heb ik wel eens meer staan praten in de platte, al heel lang niet meer gezien volgens mij.
Echt een OJA hoe zou het met die gaan momentje :). Ben haar naam vergeten dat wel, meen dat ze terrorloving hete op het forum ofzo kan dat :)
die meid rechts naast me post hier 2 reacties boven je ;) dat was idd terrorloving
laatste aanpassing
Uitspraak van gekkegabber op donderdag 18 november 2010 om 14:34:
die rechter meid heb ik wel eens meer staan praten in de platte,

Yep That's me :yes: Tegenwoordig alleen een ander naampje, al een jaartje of 6 :)
Ben me alleen even aant bedenken wie jij ook alweer bent :$ Hellup?!
*edit* foto's gespot! en herkend :D

We waren wel echt met veeeeeeeeel mensen he.. Namen ben ik niet zo heel goed in, maar als ik die foto's zie.. Heb thuis nog 3 foto-albums liggen, zal eens kijken of ik wat dingen in kan scannen :cheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van Kotzaak op donderdag 28 oktober 2010 om 21:28:

Verrek, daar kom ik langs gevlogen