Partyflock
 
Forumonderwerp · 1098519
­ Nederland
Met nog bijna een half jaar van feesten voor de boeg word er alweer veel gesproken over de aankomende Grote Thunderdome editie december 2010.
Helaas was er afgelopen jaar geen Thunderdome in de HMH.
Maar voor het December is, zijn er nog op zeker 2 festivals Thunderdome Stages te beleven.

1e festival.
Nature One, 30 & 31 juli 2010 Raketbasis Pydna Kastellaun Duitsland.
http://partyflock.nl/news/17394:Thunderdome_a_Nature_One
Line up voor Zaterdag 30/7:
DaY-már, E-Ruption, Obscurity, Unexist, Rampage
Live: N-Vitral, DBN, MC: Axys
MC: Axys.

Line up voor Zondag 31/7:
D-Passion, E-Ruption, Ear-Splitter, Hamunaptra, Mercenary, Predator, Recype, Terminal, The Raver, Vavaculo,
MC: Justice.

Banner Thunderdome Nature One 2010
Banner Thunderdome @ Nature One 2010


2e festival.
The Qontinent, 14 & 15 Augustus 2010 Puyenbroeck, Wachtebeke, Belgie.
http://partyflock.nl/party/180543:The_Qontinent
Line up voor Zaterdag 14/8 The Past:
Buzz Fuzz, J.D.A., Panic, Paul Elstak, Promo, Rob & MC Joe, Stanton,
The Viper, Vince Yves,
Live: Human Resource
MC: Jeff.

Line up voor Zondag 15/8 The Present:
Anime, Art of Fighters, E-Ruption, Evil Activities, Kristof, Mad Dog,
Nosferatu, Partyraiser, Predator, Tha Playah, Tommyknocker, Unexist,
Live: Endymion, Noize Suppressor presents Sonar, Ophidian.
Mc: Justice.
------------------------------------------------------------------------------------

December 2010 Thunderdome (Jaarbeurs Utrecht)
Hebben we er al zin in, wat lijkt jou nou leuk om extra te zien, wie komen er allemaal?
Nog een half jaar wachten, maar ik heb er al weer zin in.
Kan mij niet snel genoeg december zijn.

En voor de haters, open een eigen topic. Hou het hier gezellig.
Peace to the world!

T H U N D E R D O M E - 4 - L I F E
laatste aanpassing
Bier was Bavaria en organisatie id&t is er dan niks meer NEDERLANDS stelletje mogole!!!
 
Uitspraak van dkt Dalfsen op zondag 19 december 2010 om 12:26:
wat een stelletjeprutsers, promo was helemaal de weg kwijt, noem je dit thunder ,ik noem t stumperdome 2010 en dan 45 euro vrage voor deze klote herrie..Terror of Hardcore klappen met die beat continue. I.p.v mc morthelathor and schuine gans die de weg kwijt is in zijn computertje...Geen gevoel meer voor muziek!!!

:roflol:

Wat een domme mensen overal :roflol:
 
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 19 december 2010 om 04:27:
Moest uitwijken voor een strooiwagen

Uhm mag k vragen why the hell je voor een strooiwagen moest uitwijken?
maakte hij een rare manouvre of reed jij te hard?

Ik ben ook met de auto heen in de sneewstorm en terug in de sneeuw, maar de strooiwagens reden voor iedereen en iedereen reed er keurig netjes langzaam achteraan..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 december 2010 om 13:19:
Uhm mag k vragen why the hell je voor een strooiwagen moest uitwijken?
maakte hij een rare manouvre of reed jij te hard?

omdat ik al op de linkerbaan zat en anders dan m'n auto onder die strooiwagen had geschoven ;) leek me geen fijn vooruitzicht, vandaar! :)
 
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 19 december 2010 om 13:38:
omdat ik al op de linkerbaan zat en anders dan m'n auto onder die strooiwagen had geschoven leek me geen fijn vooruitzicht, vandaar!

Lekker duidelijke uitleg ja :/

Begrijp me niet verkeerd hoor, maar heb behoorlijk wat domme mensen gezien gister.
En sws linker baan???
laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 19 december 2010 om 04:20:
Helaas als gevolg van een auto-ongeluk onderweg naar TD gestrand.

ik ook gespind op de snelweg maar heb gelukkig em uit de vangrail kunnen houden en wonder boven wonder g1 schade :):) reden op dat moment al rond de 40 op de snelweg en iets nadat ik gespind was lag er 1 met zijn neus in de greppel.
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 december 2010 om 13:59:
Lekker duidelijke uitleg ja :/

Begrijp me niet verkeerd hoor, maar heb behoorlijk wat domme mensen gezien gister.
En sws linker baan???

Linker-baan was ook berijdbaar, en ik ben niet iemand die 120 rijdt met dit weer ;) En inderdaad, aardig wat lomp volk :/ Vrachtwagens die gewoon vol gas met 95 over een spiegel scheuren met 20 ton aan gewicht :no: Viel me mee dat er op de plek waar wij stonden niet meer ongeluken gebeurd waren.
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 19 december 2010 om 13:38:
omdat ik al op de linkerbaan zat en anders dan m'n auto onder die strooiwagen had geschoven

dan rij je dus duidelijk te hard.
Ik heb t goed naar mn zin gehad hoor!:D
op de heen en terug weg niet door de buien gereden wel door de vele sneeuw.
 
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 19 december 2010 om 15:51:
Linker-baan was ook berijdbaar, en ik ben niet iemand die 120 rijdt met dit weer En inderdaad, aardig wat lomp volk Vrachtwagens die gewoon vol gas met 95 over een spiegel scheuren met 20 ton aan gewicht Viel me mee dat er op de plek waar wij stonden niet meer ongeluken gebeurd waren.

Dan snap ik nog niet hoe je een pekelwagen moet ontwijken :s En je 70 rijden is al te hard met die gladheid, maargoed t zal allemaal wel blijft een vreemd verhaal :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 december 2010 om 18:04:
Dan snap ik nog niet hoe je een pekelwagen moet ontwijken :s En je 70 rijden is al te hard met die gladheid, maargoed t zal allemaal wel blijft een vreemd verhaa

Hij zegt niet datie 70 rijd :gaap:

Als hij 40 zou rijden, en de strooiwagen 30, en het zicht is 0, dan snap ik best dat er uit de sneeuw zn wagen opduikt en probeer jij maar te ontwijken op een ijsbaan ;)
Uitspraak van LausWausTerreur op zondag 19 december 2010 om 11:36:
nou maak daar maar 12 van
en je mag nog gratis je auto uitgraven ook!!!

het feest in 1 woord: BLUNDERDOME

hebben ze m niet eens ff in de wax gezet voor je en je bandenspanning na gelopen? Belachelijk :gaap:
laatste aanpassing
Ik vond het echt geweldig hoor (L)
alleen de tijd ging echt snel helaas :(
laatste aanpassing
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zondag 19 december 2010 om 19:26:
Hij zegt niet datie 70 rijd

Als hij 40 zou rijden, en de strooiwagen 30, en het zicht is 0, dan snap ik best dat er uit de sneeuw zn wagen opduikt en probeer jij maar te ontwijken op een ijsbaan

zijn jullie nou echt zo dom, hoe slim schat jezelf in als het zicht 0 is 30 op een ijsbaan te gaan rijden.


Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zondag 19 december 2010 om 19:26:
Dan snap ik nog niet hoe je een pekelwagen moet ontwijken

simpel te hard rijden.
neemt niet weg dat het gewoon klote is,ckr als je daardoor nog thunderdome mist.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van oreqopil op zondag 19 december 2010 om 23:56:
1 uur s'nachts de hokjes omtoveren tot 1 grote zaal was een mooi moment, maar vervolgens staat het publiek 5 minuten later met de aanstekertjes in de lucht mee te bleren op Outblast. Dan zakt je broek toch van je reet af!

Ja, die set met MOC was het dieptepunt van de avond , rest prima vermaakt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 december 2010 om 01:09:
Uitspraak van oreqopil op zondag 19 december 2010 om 23:56:
1 uur s'nachts de hokjes omtoveren tot 1 grote zaal was een mooi moment, maar vervolgens staat het publiek 5 minuten later met de aanstekertjes in de lucht mee te bleren op Outblast. Dan zakt je broek toch van je reet af!

Ja, die set met MOC was het dieptepunt van de avond , rest prima vermaakt.

Niks op aan te merken op de Set van Outblast en Evil Activities en MOC
Smaken verschillen Zoals het thema al was kijk verder dan je eigen hokje.

Ik ben een mainstream liefhebber en ben na vann8 industrial nog meer gaan waarderen.

De opzet was gewoon super.
Jammer dat de sfeer in het begin niet goed was wat gelukkig in de loop van de n8 uit eindelijk wel super werd.

Uitspraak van LausWausTerreur op zondag 19 december 2010 om 11:36:
nou maak daar maar 12 van
en je mag nog gratis je auto uitgraven ook!!!

het feest in 1 woord: BLUNDERDOME

Als of ID&T verantoordelijk is voor het parkeren dat is tog egt van de jaarbeurs.
En ik vond dat bij het feest alles goed geregeld was.
En oja weet je wat je moet doen bij je volgende feest die je in de wintermaanden bezoekt,
Even 3 weken van te voren een verzoek aan de weergoden doen dat ze er voor moeten zorgen dat er g1 sneeuw valt of dat het ijzelt.:S
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Plukje van de Petteflet op maandag 20 december 2010 om 09:31:
Jammer dat de sfeer in het begin niet goed was wat gelukkig in de loop van de n8 uit eindelijk wel super werd.

kwam denk ik omdat iedereen maar aan het rondlopen bleef voor 1 uur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 december 2010 om 09:59:
kwam denk ik omdat iedereen maar aan het rondlopen bleef voor 1 uur

Haha miss wel ja:)
Artiest Exodus
Uitspraak van Plukje van de Petteflet op maandag 20 december 2010 om 09:31:
Jammer dat de sfeer in het begin niet goed was wat gelukkig in de loop van de n8 uit eindelijk wel super werd.

Ik vond het in het begin juist ook erg gezellig veel mensen die los gingen :)
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
Uitspraak van Plukje van de Petteflet op maandag 20 december 2010 om 09:31:
Ik ben een mainstream liefhebber en ben na vann8 industrial nog meer gaan waarderen.

(Y)
 
Er was een fotograaf met een Dominator vest aan, weet iemand waar deze fotograaf van was? Welke site o.i.d.?
laatste aanpassing
 
Foto's van www.liquid-motion.nl staan ook nog niet online:(
Uitspraak van Plukje van de Petteflet op maandag 20 december 2010 om 09:31:
Ik ben een mainstream liefhebber en ben na vann8 industrial nog meer gaan waarderen.

Hier ben ik het helemaal mee eens.., maar dat wist ik voor de tijd ook wel, dat er meer industrial zou zijn
 
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zondag 19 december 2010 om 19:26:
Hij zegt niet datie 70 rijd

Nee hij zegt helemaal niks
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zondag 19 december 2010 om 19:26:
Als hij 40 zou rijden, en de strooiwagen 30, en het zicht is 0, dan snap ik best dat er uit de sneeuw zn wagen opduikt en probeer jij maar te ontwijken op een ijsbaan

Sorry hoor maar dit vind ik het slechtse argument wat ik ooit heb gehoord :roflol:
Esmee, vervelemd wicht :P ik teken het wel een keer uit voor je :P
 
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op maandag 20 december 2010 om 15:30:
Esmee, vervelemd wicht

:')

Uitspraak van [SF] Trip_O B) op maandag 20 december 2010 om 15:30:
ik teken het wel een keer uit voor je

Doe je het wel een beetje mooi ja?? dan ga ik het inlijsten!
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 december 2010 om 15:33:
Doe je het wel een beetje mooi ja?? dan ga ik het inlijsten!

ik laat Schnjoep wel meehelpen! B)
 
hoe was het met opposites dan? kwamen ze niet?
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 december 2010 om 15:27:
Als hij 40 zou rijden, en de strooiwagen 30, en het zicht is 0, dan snap ik best dat er uit de sneeuw zn wagen opduikt en probeer jij maar te ontwijken op een ijsbaan

Sorry hoor maar dit vind ik het slechtse argument wat ik ooit heb gehoord

ja vond het ook echt goed, dacht dat bij mij de logica gister ver te zoeke was.
 
gaat het nou over Thunderdome of over glijden op de weg?
Uitspraak van Alkraarder :banana: op zondag 19 december 2010 om 21:11:
hoe slim schat jezelf in als het zicht 0 is 30 op een ijsbaan te gaan rijden.

Dan ga jij maar lekker stilstaan op de snelweg.
het was zo als ik het deels verwacht had 1 zaal, opgedeeld en dan later op de nacht los gooien

uit een verslag. de zalen samen voegen tot één zaal was een goed idee, maar dit had van mij gemogen om 06:00 en dan met de vetste Thunderdome mega mix ooit gemaakt. Van early naar mainstream van mainstream naar industrial en van de industrial tot breakcore om af te sluiten met een paar lekkere terror platen

had ik ook wel mooi gevonden maar mij hoor je neit zeiken !

wegen tja rustig rijden

auto uitgraven?? gewoon parkeren in de parkeergarage?? ik zag een aantal om 21.30uur al de auto buiten zetten :O nou handig garage was plek zat!

toch is er nog wat onverwachts gebeurd die nacht en dat moment zal ik ook nooit meer vergeten !:$

kortom een super verjaardags feest gehad :bounce:
Uitspraak van HKE-Jeroen op maandag 20 december 2010 om 20:41:
Uitspraak van Alkraarder :banana: op zondag 19 december 2010 om 21:11:
hoe slim schat jezelf in als het zicht 0 is 30 op een ijsbaan te gaan rijden.

Dan ga jij maar lekker stilstaan op de snelweg.

alleen voor werkzaamheden.
en zeg toch ook dat hij te hard rijd, niet dat hij stil moet gaan staan. rijden blijkbaar ook mensen 30 of 40 km als het zicht 0 is.



Uitspraak van U.B.T :hyper:tuk's-stampgevaar:bounce: op maandag 20 december 2010 om 20:42:
auto uitgraven?? gewoon parkeren in de parkeergarage?? ik zag een aantal om 21.30uur al de auto buiten zetten nou handig garage was plek zat!

pfff zou dat ff naar zijn inderdaad, was gekleed op het stukje vd auto tot binnen



Uitspraak van U.B.T :hyper:tuk's-stampgevaar:bounce: op maandag 20 december 2010 om 20:42:
wegen tja rustig rijden

inderdaad. maarja mongole heb je al op de weg als er het niet glibbert.


laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 december 2010 om 17:47:
gaat het nou over Thunderdome of over glijden op de weg?

vorige post ging over glijdn o weg.
  → als beheerder
Uitspraak van Alkraarder :banana: op maandag 20 december 2010 om 21:16:
vorige post ging over glijdn o weg.

En hiermee sluiten we de rubriek Weer & Verkeer af en gaan we weer over tot de spannende belevenissen die we Thunderdome noemen. ;)
Uitspraak van actief op maandag 20 december 2010 om 21:24:
En hiermee sluiten we de rubriek Weer & Verkeer af en gaan we weer over tot de spannende belevenissen die we Thunderdome noemen

inderdaad.
vonden julie het ook zo glad en koud op sommige stukjes binnen. ;)
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van Alkraarder :banana: op maandag 20 december 2010 om 23:35:
Uitspraak van :p Lassie :p op maandag 20 december 2010 om 21:24:
En hiermee sluiten we de rubriek Weer & Verkeer af en gaan we weer over tot de spannende belevenissen die we Thunderdome noemen

inderdaad.
vonden julie het ook zo glad en koud op sommige stukjes binne

:roflol::respect:

[edit] laat op de avond pas en het was wel frisjes bij dat beeld :P [/edit]
laatste aanpassing
Uitspraak van U.B.T :hyper:tuk's-stampgevaar:bounce: op dinsdag 21 december 2010 om 17:56:
edit]laat op de avond pas en het was wel frisjes bij dat beeld

ja toen het af was, er naar buiten ging pas glad stukkie waar ik nog even move maakte,
beetje inkomen voor buiten zeg maar.


Uitspraak van U.B.T :hyper:tuk's-stampgevaar:bounce: op dinsdag 21 december 2010 om 17:56:
wel frisjes bij dat beeld

wat voor beeld, kon je ergens tv kijken dan.


en over het feest, je werd inderdaad niet in een hokje geplaatst, maar in een hoekje
Uitspraak van Alkraarder :banana: op dinsdag 21 december 2010 om 19:37:
en over het feest, je werd inderdaad niet in een hokje geplaatst, maar in een hoekje

we kregen ook genoeg tijd om alle hoeken van alle zalen te zien ;)
Wat een hoop negatieve reacties zeg wat lopen mensen tegenwoordig te zeiken. Ik geef toe dat de hokjes beter aangekleed konden worden, maar verder werd er overal goede muziek gedraaid. Al dat gezeur over die verschillende stijlen en voorkeuren hardcore is voor mij hardcore en als ik het hoor op een feest ga ik gewoon vollop uit me dak tot het einde, ik ga niet lopen klagen gewoon een big smile op me face, een groot feest ervan maken met ze allen en volgassssssssss knalluh!! Toen om 1 uur de gordijnen open gingen dat was gewoon gruwelijk en dat inkomende setje van evil activities en outblast liet mij volgasss gaan! Ik heb het weer toppiej naar me zin gehad:)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op maandag 20 december 2010 om 15:35:
ik laat Schnjoep wel meehelpen!

Zijn hulp heb je zeker nodig ja 8)