Partyflock
 
Forumonderwerp · 1098519
­ Nederland
Met nog bijna een half jaar van feesten voor de boeg word er alweer veel gesproken over de aankomende Grote Thunderdome editie december 2010.
Helaas was er afgelopen jaar geen Thunderdome in de HMH.
Maar voor het December is, zijn er nog op zeker 2 festivals Thunderdome Stages te beleven.

1e festival.
Nature One, 30 & 31 juli 2010 Raketbasis Pydna Kastellaun Duitsland.
http://partyflock.nl/news/17394:Thunderdome_a_Nature_One
Line up voor Zaterdag 30/7:
DaY-már, E-Ruption, Obscurity, Unexist, Rampage
Live: N-Vitral, DBN, MC: Axys
MC: Axys.

Line up voor Zondag 31/7:
D-Passion, E-Ruption, Ear-Splitter, Hamunaptra, Mercenary, Predator, Recype, Terminal, The Raver, Vavaculo,
MC: Justice.

Banner Thunderdome Nature One 2010
Banner Thunderdome @ Nature One 2010


2e festival.
The Qontinent, 14 & 15 Augustus 2010 Puyenbroeck, Wachtebeke, Belgie.
http://partyflock.nl/party/180543:The_Qontinent
Line up voor Zaterdag 14/8 The Past:
Buzz Fuzz, J.D.A., Panic, Paul Elstak, Promo, Rob & MC Joe, Stanton,
The Viper, Vince Yves,
Live: Human Resource
MC: Jeff.

Line up voor Zondag 15/8 The Present:
Anime, Art of Fighters, E-Ruption, Evil Activities, Kristof, Mad Dog,
Nosferatu, Partyraiser, Predator, Tha Playah, Tommyknocker, Unexist,
Live: Endymion, Noize Suppressor presents Sonar, Ophidian.
Mc: Justice.
------------------------------------------------------------------------------------

December 2010 Thunderdome (Jaarbeurs Utrecht)
Hebben we er al zin in, wat lijkt jou nou leuk om extra te zien, wie komen er allemaal?
Nog een half jaar wachten, maar ik heb er al weer zin in.
Kan mij niet snel genoeg december zijn.

En voor de haters, open een eigen topic. Hou het hier gezellig.
Peace to the world!

T H U N D E R D O M E - 4 - L I F E
laatste aanpassing
:cheer: Thunderdome! :respect: :lief:

N1 niet aanwezig
The Qontinent zet ik denk ik mijn tent naast de TD stage neer, hoef ik niets te missen. ;p

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op donderdag 29 juli 2010 om 19:44:
December 2010 Thunderdome (Jaarbeurs Utrecht)
99,9% aanwezig. :kwijl:

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op donderdag 29 juli 2010 om 19:44:
wat lijkt jou nou leuk om extra te zien
MC Drokz die op zijn manier Thunderdome blert. Zonder dat is het geen TD. :[
 
thunderdome :gaap:
Ik ben absoluut geen hater, maar Thunderdome heeft me de afgelopen jaren te vaak zwaar teleurgesteld dat ik het niet meer heilig verklaar!

Met name de afgelopen editie, de industrialzaal krijg ik nog tranen in mijn ogen als ik er aan terug denk :cry:
Het is toch zo.

Ik krijg ook na 13 jaar nog steeds een speciaal gevoel als het weer over Thunderdome gaat, maar ze teren ook gewoon teveel op die naam want het feest.
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 29 juli 2010 om 20:37:
Het is toch zo.
Ik zeg toch nergens dat het niet zo is. ;) Ik hou niet echt heel erg van industrial maar zelfs ik vond het te klein toen ik er stond. :x
Uitspraak van best of both worlds op donderdag 29 juli 2010 om 20:47:
thunderdome is maar een naampie
Voor mij niet. Voor mij is het jeugdsentiment. Het is door TD allemaal begonnen bij mij, eerste hc cd was een TD, eerste feest was een TD. :lief: Als Drokz op zijn manier TD blert staat het kippenvel op mijn armen. :lief: (stille hint aan de organisatie O:) )
Thunderdome is en blijft een geniaal feest , ok er zijn mindere edities maar als je het totaalplaatje bekijkt wat ze voor de scene hebben betekend en nog betekenen :lief:
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 29 juli 2010 om 20:59:
Voor mij niet. Voor mij is het jeugdsentiment. Het is door TD allemaal begonnen bij mij, eerste hc cd was een TD, eerste feest was een TD. Als Drokz op zijn manier TD blert staat het kippenvel op mijn armen. (stille hint aan de organisatie )

geldt voor mij precies het zelfde:P
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 29 juli 2010 om 20:22:
niet meer heilig

Ik ga ook zeker niet zeggen dat het persee heilig verklaard moet worden.
Maar laten we het er over eens zijn dat THUNDERDOME / ID&T / Q-Dance in de afgelopen 18 jaar de meest toon aangevende name met de meeste invloeden is geweest in Hardcore History. Afgelopen jaar was de industrial te klein maar alles heeft een reden. Het feit was wel dat alle Djs die op de line up beloofd waren er stonden.
En dat is bij andere organisaties wel eens anders geweest.
Maar ieder mag zijn of haar mening over hebben.
Kan wel beloven van afgelopen jaar is ook weer geleerd.
Ik geloof er in dat het weer een zeer vette editie gaat worden zoals jaren geleden.
De juiste mensen zitten er weer achter om dat te verwezelijken :X
You have my word.

Uitspraak van best of both worlds op donderdag 29 juli 2010 om 20:47:
thunderdome is maar een naampie

Thunderdome is a verry important part of the Dutch hardcore history and it will be a important name in the future. Thunderdome is meer dan een feesie ;)

Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 29 juli 2010 om 20:37:
Ik krijg ook na 13 jaar nog steeds een speciaal gevoel als het weer over Thunderdome gaat, maar ze teren ook gewoon teveel op die naam want het feest.

Wat ik erbij voel hoef ik niet uit te leggen denk ik, het staat als een paal boven water dat Thunderdome voor mij na 17 jaar nogsteeds mijn nummer 1 is. En weet wel dat de mensen achter Thunderdome anno 2010, de mensen zijn die anderen een kans bieden die ze elders niet krijgen met een geweldig resultaat tot nu toe :respect:
Dat betreft hebben we een geweldige kweekvijver volgens mij :D

Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 29 juli 2010 om 20:59:
Voor mij niet. Voor mij is het jeugdsentiment. Het is door TD allemaal begonnen bij mij, eerste hc cd was een TD, eerste feest was een TD. Als Drokz op zijn manier TD blert staat het kippenvel op mijn armen.

:respect: :bounce:
Voor mij ook, en de toekomst is te veranderen, het verleden niet.
Thunderdome still my number 1
laatste aanpassing
 
Duidelijk Dirty Dutch misschien dit jaar aandoen dan,Thunderdome blijf ik nog steeds boycotten na die schandalige wanvertoning in de jaarbeurs vorig jaar :jwz:
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juli 2010 om 21:21:
Thunderdome blijf ik nog steeds boycotten na die schandalige wanvertoning in de jaarbeurs vorig jaar :jwz:

:bye:
 
ja hoe je het wendt of keert,blijft doodzonde ;)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juli 2010 om 21:21:
Thunderdome blijf ik nog steeds boycotten na die schandalige wanvertoning in de jaarbeurs vorig jaar :jwz:
Iedereen maakt weleens een foutje toch? Ten tweede hebben ze het geprobeerd goed te maken met Payback time. Als je elke organisatie boycot die een fout maakt kun je over 5 jaar naar geen enkel feest meer. :x
 
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 29 juli 2010 om 21:36:
Payback

waar blijft dat dan,dat ze dat na de rai deden vond ik niet nodig,eerder een extra cadeautje maar ik zit er anders al sinds dec al op te wachten,industrial fans zo wegstoppen in 2 zeecontainers,48 eu betalen en zo met je fans omgaan,lachertje... :x
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juli 2010 om 21:26:
ja hoe je het wendt of keert,blijft doodzonde

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juli 2010 om 21:42:
fans zo wegstoppen in 2 zeecontainers,48 eu betalen en zo met je fans omgaan,lachterje...

Ik ben van mening dat je een feest / organisatie die zeker meer dan 300 grote en kleine edities van thunderdome hebben neergezet over de hele wereld af kan en mag rekenen op 1 (grote) mis-inschatting. Ik ga hier verder de naam Thunderdome ook niet verdedigen want daar heb ik helemaal geen zin in.
Ieder mag er het zijne van denken :bloem:
Maar als Hardcore liefhebber verkies ik dan nog altijd Thunderdome boven Dirty Dutch wat overigens een productie is van de zelfde organisatie.
Dus de Boycot waar jij over praat gaat niet echt ergens over.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juli 2010 om 21:42:
waar blijft dat dan,dat ze dat na de rai deden vond ik niet nodig,eerder een extra cadeautje maar ik zit er anders al sinds dec al op te wachten,industrial fans zo wegstoppen in 2 zeecontainers,48 eu betalen en zo met je fans omgaan,lachterje... :x
Oh je doelt daarop. Tja dat is lullig en ik snap dat het kut is als je speciaal daarvoor komt. Maar goed, ik heb al genoeg verneukte feesten meegemaakt en nog nooit zoiets gezien als een Payback. ;) Eerste Q Base is compleet in het water gevallen en ik heb daar nooit iets voor teruggekregen. ;)
 
Een Hardcore liefhebber kan evenmin net zo goed naar een ander houseconcept gaan waar ook hip-hop is wat helemaal ideaal is,Die hele hardcore scene van nu is steeds slechter aan het worden qua muziek en de feesten
laatste aanpassing
 
Artiest G-Member
Thunderdome '96 het meest geniale feestje wat ik ooit heb mee gemaakt.......de sfeer, de muziek, line-up......alles was top!
 
Thunderdome sfeertje en publiek maken het voor mij altijd. Vandaar dat ik blijf gaan. Helaas laat de organisatie soms wel een steekje vallen. Maarja, welke organisatie heeft dat niet?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juli 2010 om 22:30:
Thunderdome '96 het meest geniale feestje wat ik ooit heb mee gemaakt.......de sfeer, de muziek, line-up......alles was top!

+ 25

Mijn 1e feest, nog steeds kippenvel als ik de cd luister of videoband bekijk. Waren alle feesten maar zo :yes:
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 29 juli 2010 om 20:59:
Als Drokz op zijn manier TD blert staat het kippenvel op mijn armen. (stille hint aan de organisatie )

Drokz heeft zelf aangegeven niet meer te willen mc'en, heel af en toe doet hij het nog wel tijdens zijn eigen sets, maar that's it. Helaas. :(
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juli 2010 om 22:30:
Thunderdome '96 het meest geniale feestje wat ik ooit heb mee gemaakt.......de sfeer, de muziek, line-up......alles was top!

meeeens
 
Uitspraak van actief op donderdag 29 juli 2010 om 21:13:
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op donderdag 29 juli 2010 om 19:44:
December 2010 Thunderdome (Jaarbeurs Utrecht)


Uitspraak van B-Flock B) op donderdag 29 juli 2010 om 20:16:
99,9% aanwezig

Ohh yea baby :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 29 juli 2010 om 20:22:
Met name de afgelopen editie, de industrialzaal krijg ik nog tranen in mijn ogen als ik er aan terug denk

:aai: agossie


Uitspraak van ThunderdomeUtreg op donderdag 29 juli 2010 om 19:44:
En voor de haters, open een eigen topic. Hou het hier gezellig
 
stiekem hoop ik een beetje op de Horrorist 8)
Thunderdome vaste stek geworden sinds 20-12-2008 dat was gewoon een vette feest, Fight Night, naar mij idee beste feest waar ik ooit geweest ben alleen maar goeie sets. Thunderdome 2009: Alles naar de klote, ik kwam puur voor de industrial waar gewoon zo geweldig line up stond, krijg je dat als zaal, wat was dat dus zwaar kut. Ik vond/vind dat industrial Thunderdome zo sterk maakt. Thunderdome is voor mij langena niet afgeschreven, maar ik verwacht wel dat ze in december weer een waardige industrialzaal neer zet, net zo als in 2008. Anders is dat misschien wel mijn laatste Thunderdome.

Uitspraak van appeltje voor de dorst op donderdag 29 juli 2010 om 20:22:
Met name de afgelopen editie, de industrialzaal krijg ik nog tranen in mijn ogen als ik er aan terug denk :cry:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van best of both worlds op donderdag 29 juli 2010 om 20:47:
thunderdome is maar een naampie

Daar ben ik het niet mee eens. Jij ben zelf artiest en als mensen zeggen: Cyrax is maar een naampie, dan denk jij ook: hallo, waar heb ik al die optredens dan voor gedaan? Ik bedoel, sommige namen roepen gewoon emoties op. En Thunderdome is inmiddels een merk geworden, een begrip. Het is totaal niet mijn ding, maar ik weet wèl waar Thunderdome voor staat! Dus het is meer dan alléén een naam. ;)
Uitspraak van actief op vrijdag 30 juli 2010 om 18:53:
sommige namen roepen gewoon emoties op. En Thunderdome is inmiddels een merk geworden, een begrip.

Uitspraak van actief op vrijdag 30 juli 2010 om 18:53:
maar ik weet wèl waar Thunderdome voor staat! Dus het is meer dan alléén een naam.

Amen!

Uitspraak van actief op vrijdag 30 juli 2010 om 18:53:
Het is totaal niet mijn ding, maar ik weet wèl waar Thunderdome voor staat!

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juli 2010 om 21:48:
Een Hardcore liefhebber kan evenmin net zo goed naar een ander houseconcept gaan waar ook hip-hop is wat helemaal ideaal is,Die hele hardcore scene van nu is steeds slechter aan het worden qua muziek en de feesten

Ik zal niet weten waarom een hardcore liefhebber ook niet naar andere feest zou kunnen gaan dan hardcore style. Ik ben zelf ook gek op techno en schranz & acid.

Een ander voorbeeld is afgelopen feest in de Arena "De Feestfabriek" van Q-dance.
100% hardstyle feest (afgezien van het laatste uur) Ik heb echt een hekel aan hardstyle, en na het feest nog meer dan daarvoor overal waar ik kwam was die hardstyle. Maar dat weet je van te voren als je ergens naartoe ga. Dus ga ik ook niet lopen klagen over de muziek die ik 's nachts te horen kreeg. Maar kan je wel zeggen het feest kwa productie was echt wel het indoor produtie die ik de afgelopen 10 jaar heb gezien. En de hele nacht ging echt iedereen los tot s' morgens vroeg aantoe. zeker 60% van de bezoekers waren er nog toen de muziek uitging.
Maar geeft dat de garantie dat het volgend jaar weer grandioos is?
Iedereen (als het nogmaals gehouden zou worden) zal volgend jaar vol verwachting weer erheen gaan met de verwachting dat het weer zo vet word. Maar juist door die instelling van mensen zeggen ze allemaal achteraf "vorig jaar was veel vetter" puur alleen al omdat mensen in Nederland Te verwend zijn en Te veel verwachten.

Uitspraak van actief op vrijdag 30 juli 2010 om 18:53:
Thunderdome

Uitspraak van actief op vrijdag 30 juli 2010 om 18:53:
is meer dan alléén een naam.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op donderdag 29 juli 2010 om 21:20:
Thunderdome still my number 1

I tought you told it was Dance 2 Eden from Utrecht!
:P
Uitspraak van actief op vrijdag 30 juli 2010 om 20:19:
Thunderdome still my number 1st

:P
You come to visit Utreg again in December???

Uitspraak van actief op vrijdag 30 juli 2010 om 20:19:
Dance 2 Eden from Utrecht!

There is no rave like a rave on the Vechtsebanen :kwijl:
Thunderdome @ the Vechtsbanen will be for me a Dream Come True.
When I remember good ID&T have only 2 or 3 raves on the vechtsebanen.
Heroes of hardcore 1996
Hardcore reserreaction 2000
And one more but can't remember wich on :vaag:
 
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op vrijdag 30 juli 2010 om 20:34:
You come to visit Utreg again in December???

I hope so. :cheer:
 
Industrial (L) :respect:
Uitspraak van actief op vrijdag 30 juli 2010 om 21:13:
Industrial

Waar blijft Remco? Normaal had hij al lang gereageerd namelijk
 
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op vrijdag 30 juli 2010 om 21:40:
Waar blijft Remco? Normaal had hij al lang gereageerd namelijk

lekker wegblijven :yes:
 
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op vrijdag 30 juli 2010 om 19:08:
Ik zal niet weten waarom een hardcore liefhebber ook niet naar andere feest zou kunnen gaan dan hardcore style. Ik ben zelf ook gek op techno en schranz & acid.

Ik ga naar DV volgende week effe is een keer wat anders kan ook leuk zijn;)

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op vrijdag 30 juli 2010 om 20:34:
There is no rave like a rave on the Vechtsebanen :kwijl:
Thunderdome @ the Vechtsbanen will be for me a Dream Come True.

Vette locatie is dat :D
Payback time in de Vechtsebanen:D
Uitspraak van actief op zaterdag 31 juli 2010 om 09:14:
Payback time in de Vechtsebanen

:kwijl:
Thunder @ The Real Dome
 
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op vrijdag 30 juli 2010 om 21:40:
Waar blijft Remco? Normaal had hij al lang gereageerd namelijk

:D
Mogguh :bye:

Uitspraak van actief op zaterdag 31 juli 2010 om 09:02:
lekker wegblijven

Gast :aai:

Uitspraak van actief op vrijdag 30 juli 2010 om 21:13:
Industrial (l) :respect:
Uitspraak van actief op donderdag 29 juli 2010 om 21:13:
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op donderdag 29 juli 2010 om 19:44:
December 2010 Thunderdome (Jaarbeurs Utrecht)


Uitspraak van B-Flock B) op donderdag 29 juli 2010 om 20:16:
200% aanwezig.

:)
Hoop dat de datum snel bekendgemaakt wordt :D
Thunderdome op nature one was echt meesterlijk hard geluid:p