Partyflock
 
Forumonderwerp · 1096685
­ Nederland
STOCKHOLM - Televisiekijken in bed verhoogt de kans op kanker, zo stellen Zweedse onderzoekers.

De metalen veren in het matras vangen volgens de wetenschappers kankerverwekkende elektrogolven op van het beeldscherm, die vervolgens het lichaam worden ingestraald.

De toename van borst- en huidkanker sinds de jaren '70, zou hiermee ook verklaard kunnen worden. Toen werd de televisie namelijk voor het grote publiek toegankelijk, aldus de Zweden. Eerder onderzoek wees al uit dat Europeanen vaker op hun linkerzij slapen, wat zou verklaren waarom kanker steeds vaker aan de linkerkant van het lichaam voorkomt.



Bron

:roflol:
laatste aanpassing
ik heb een latte bodem dus..
ik slaap op de grond.
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend....dan kan tv kijken op bed er ook nog wel bij.
Uitspraak van Jaapieee op maandag 5 juli 2010 om 19:53:
ik heb een latte bodem dus..

Uitspraak van Stanley op maandag 5 juli 2010 om 19:51:
De metalen veren in het matras

Jij slaapt op je latte bodem? :')
Je moet tegenwoordig blij zijn als je kanker hebt, kun je het in ieder geval niet meer krijgen
 
Uitspraak van Jim Beam op maandag 5 juli 2010 om 19:55:
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend
alleen mensen die geen fatsoenlijk matras hebben, slapen nog op matrassen met metalen veren erin
Uitspraak van Jaapieee op maandag 5 juli 2010 om 19:53:
ik heb een latte bodem dus..

Maar in je matras zitten veren heur meneertje frikandel
Uitspraak van M. :') op maandag 5 juli 2010 om 20:00:
Jij slaapt op je latte bodem? :')

Slaap zelfs op Beton allemaal geen moeite mee

Heerlijk weer die hap cultuur hier :lol:
Uitspraak van Stanley op maandag 5 juli 2010 om 19:51:
die vervolgens het lichaam worden ingestraald

:lol: bliep bliep
 
jippie eindelijk een goed argument in onze discussie of de tv wel of niet aan mag voor het slapen gaan :cheer:
 
Artiest Balbasaur
Mooi, wilde ''tv kijken voor het slapen gaan'' al uitfaseren, nu heb ik er nog een goede reden voor ook :P
Van het schuin oversteken van een zebrapad krijg je al kanker...
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juli 2010 om 20:28:
jippie eindelijk een goed argument in onze discussie of de tv wel of niet aan mag voor het slapen gaan

tv blijft gewoon aanstaan hoor schat
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juli 2010 om 20:28:
jippie eindelijk een goed argument in onze discussie of de tv wel of niet aan mag voor het slapen gaan :cheer:

Die discussie hebben wij nooit gehad?

In ieder geval kijk ik nooit tv op m'n kamer. Kijk uberhaupt bijna nooit tv. Heel soms het nieuws en Frasier en that's it.
Oud nieuws!!!


Dat is al zo bekend dat de term electrosmog in de dikke vandale staat.

En je ligt toch 1/3 van je leven op bed.

Beste is gewoon een latte bodem met traagschuim matras.

*Let op! Binnenveringsmatrassen en ook pocketmatrassen kunnen enorme hoeveelheden magnetische velden vasthouden. Bij pocket matrassen wordt het effect nog eens versterkt door het continue schuren van de veer langs de synthetische zakjes.Elektrosmog is de verzamelnaam van alle voorkomende vormen van elektrische en magnetische velden en straling waardoor we in het moderne leven voortdurend omgeven zijn.

Lichaamscellen "communiceren" door het geven van minuscule elektrische impulsjes: wisselingen van positief en negatief geladen ionen. Op die manier wordt het menselijke lichaam aangestuurd: van het bewegen van spieren tot het aanmaken (of juist niet) van bepaalde stoffen etc. etc. Elektrosmog beïnvloedt de spanningsverschillen in menselijke cellen, die voor een goed functioneren van ons lichaam essentieel zijn.

Statische elektriciteit is een gelijkstroom die op verschillende manieren kan ontstaan, vaak door gebruik van kunststoffen. Het treedt op wanneer de lading van wrijvingselektriciteit niet afgevoerd kan worden. Statische elektriciteit is een vorm van elektrosmog. Het is niet goed voor het lichaam en kan ook hinderlijk zijn bij plotselinge ontlading als een statisch opgeladen persoon plotseling in contact komt met een geaard oppervlak waardoor de lading weg kan
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Ibu op maandag 5 juli 2010 om 20:50:
n ieder geval kijk ik nooit tv op m'n kamer

:respect:
tegenwoordig krijg je van onderhand alles kanker
Uitspraak van Ibu op maandag 5 juli 2010 om 20:50:
In ieder geval kijk ik nooit tv op m'n kamer. Kijk uberhaupt bijna nooit tv.

je hebt enkel:
- reality
als ik echte mensen wil bezig zien kijk ik uit mn raam
- kookprogramma's
tv kan je niet eten en mn moeder kookt toch wat ze wil :$
- detectiveseries
bijna allemaal kut
Uitspraak van Stanley op maandag 5 juli 2010 om 19:51:
De metalen veren in het matras vangen volgens de wetenschappers kankerverwekkende elektrogolven op van het beeldscherm

sure
aluhoedjes ook
 
Handig als je suïcidaal bent; een sigaret roken terwijl je tv kijkt in bed..
 
Straks zeggen ze nog dat seks slecht is:D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juli 2010 om 23:06:
Straks zeggen ze nog dat seks slecht is

Dan was ik allang dood.
Uitspraak van Stanley op maandag 5 juli 2010 om 19:51:
elektrogolven op van het beeldscherm

volgens mij werken alleen die oude vierkante tv's met elektrogolven en lcd, led en plasma niet :/
dus alleen de armen of oldskoolers krijge kanker in bed :o


Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op maandag 5 juli 2010 om 20:19:
En als de tv nu tegenover je staat

dan links en rechts een beetje jwt
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juli 2010 om 23:06:
Straks zeggen ze nog dat seks slecht is

niet een tijd geleden ergens gehoord dat een man als ie klaarkomt ook bepaalde kankerverwekkende stofjes uit z'n lichaam laat gaan, geen grapje, serieus! :P (die tevens niet schadelijk zijn voor vrouwen, laat ik dat er wel even bijzeggen!)
 
Ach ja, dood ga je toch.
Kijk, dat je nou dood gaat door een emo die te lang niet naar de kapper is geweest en d'r tenen kan flossen met d'r eigen haar, terwijl ze uit je tv kruipt en rare geluidjes rochelt als ze met d'r armen omhoog op je af wankelt, oke, maar dood door tv kijken in bed... :rot:
laatste aanpassing
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op dinsdag 6 juli 2010 om 00:49:
Kijk, dat je nou dood gaat door een emo die te lang niet naar de kapper is geweest en d'r tenen kan flossen met d'r eigen haar, terwijl ze uit je tv kruipt en rare geluidjes rochelt als ze met d'r armen omhoog op je af wankelt, oke, maar dood door tv kijken in bed... :rot:

Most shitty reply so far :respect:
Kanker is onderhand ook wel te genezen
 
Uitspraak van Stanley op maandag 5 juli 2010 om 19:51:
De metalen veren in het matras vangen volgens de wetenschappers kankerverwekkende elektrogolven op van het beeldscherm

kunnen we helemaal wel stoppen want in de meeste bankstellen zitten ook metalen veren :rot:
 
Die opmerkingen bij dat stukje :roflol:

Het is toch wippen of TV kijken? Dan maar weer meer gaan wippen.

:respect:
laatste aanpassing
Ach joh, tegenwoordig krijg je overal ziektes van.
Geniet gewoon van je leven in plaats van je telkens zorgen maken of je er wel ziek van zou kunnen worden.
Pff alles is zowat kankerverwekkend tegenwoordig :gaap:
Uitspraak van Quiet_Wildcard ™ op maandag 5 juli 2010 om 20:52:
Dat is al zo bekend dat de term electrosmog in de dikke vandale staat.

ook zonder veren in je matras sta je bloot aan hele partijen straling dus schuim of niet , bestraald word je toch wel
 
Uitspraak van Rob. op maandag 5 juli 2010 om 20:04:
Je moet tegenwoordig blij zijn als je kanker hebt, kun je het in ieder geval niet meer krijgen

:')
 
Mits je metalen veren in je bed hebt natuurlijk...
 
Broodje aap verhalen worden steeds saaier

AMSTERDAM - Dat broodje aap verhalen niet altijd even serieus zijn, bleek uit het onlangs verschenen rapport van Vrije Universiteit.Uit onderzoek in samenwerking met meerdere internationale wetenschapsinstituten kwamen ze tot de conclusie dat 65% van de wereldbevolking een broertje dood heeft aan de nons verhalen.

Iedere zomer duiken de verhalen op en ze worden als weinig origineel ervaren. Sommige respondenten vonden de zomerfabels dermate inspiratieloos dat ze hun rectale passage lieten bleken. Dit dat alles.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juli 2010 om 11:51:
Sommige respondenten vonden de zomerfabels dermate inspiratieloos dat ze hun rectale passage lieten bleken

wtf :lol:
Uitspraak van Stanley op maandag 5 juli 2010 om 19:51:
De metalen veren in het matras vangen volgens de wetenschappers kankerverwekkende elektrogolven op van het beeldscherm, die vervolgens het lichaam worden ingestraald.

die heb ik niet in mn matras :roflol:
laatste aanpassing