Partyflock
 
Forumonderwerp · 1087818
­ Nederland
Wat is de ergste pijn die je ooit hebt gevoeld?

het betreft hier pijn die je fysiek voelt




Mijn ergste pijn ooit:

Op een zondagochtend in de zomer was het heel warm, pffff zuchten en puffen en de thermometer wees het parasolletje aan.

ik had alleen mijn zwembroek aan. Ik hoorde boven mijn telefoon afgaan en in een sprint ging ik richting de trap. Toen sloeg het noodlot toe, ik knalde met mijn scheen hard tegen de punt van een tree. Wij hebben thuis van die hardhouten traptreden zonder afgewerkte hoekjes. Ik kwam nog vol adreline bovenaan de trap, maar toen ik boven was viel ik direct neer en ik schreeuwde het uit van de pijn. Ben toen mijn bed opgekropen en deed mijn kussen in mijn mond om de pijn te verbijten. Ik had daar een kwartier gelegen toen ging ik weer opstaan en voelde het bloed weer richting mijn scheen zakken omg weer enorme pijnscheuten.

De dag erna een enorme bult die langzaam alle kleuren van de regenboog kreeg. echt met recht het meest pijnlijke moment uit mijn leven.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2012 om 16:02:
Het was inderdaad de bevalling...
Thank God voor de ruggenprik ;)


Gefeliciteerd! :)
 
Verwaarloosde botvlies ontsteking, na een incident mn benen niet laten nakijken ( was 13), sindsdien zijn mn onderbenen super gevoelig. Als t ijskoud is kan ik bijna niet lopen van de pijn, te lang staan is killing en (te) stevige aanraking kan me laten kruipen.
Uitspraak van Sheriff Halfwat op donderdag 15 november 2012 om 00:02:
Eerst Naga Jolokia gesneden en daarna m`n lenzen uitgedaan....


oeff pijnlijk
Admit it .. stipt op #1 : stepping on Lego :dood:

Verder:
- Nierbekkenontsteking
- Lekker diep boren in die al pijnlijke kies terwijl de verdoving niet werkt
- Voortanden afbreken door een smak te maken in het zwembad
 
Uitspraak van Italian-Skull op donderdag 15 november 2012 om 20:05:
Nierbekkenontsteking


klinkt al pijnlijk hehe
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 21 juni 2012 om 15:07:
1.steken in me hart door mdma..... :/. niet eens zo veel gebruikt... iig een TIEFUS gevoel.. en die paranoide angst die er bij komt maakt het feest helemaal compleet


Dat klinkt echt akelig :s
laatste aanpassing
 
Ook nog een klaplong gehad, meteen gedrained.. na 8 x hetzelfde gehad te hebben ben ik de 9e x geplakt.. Plakken zelf voel je weinig van maar eenmaal uit narcorse :S goddman...
Dat wens je je ergste vijand echt wel toe!!
Uitspraak van Hell Yeah! op woensdag 14 november 2012 om 22:39:
Uitspraak van :bounce: stuf-KIKKER :bounce: op maandag 12 november 2012 om 10:43:mijn "ex" flikte me dit:



ik hoef er niet bij te vertellen waar ik pijn had

Why?!Ben nu toch wel heel benieuwd...


kijk nog effe goed waarmee ik tussen die deur klem stond.......................
 
Keer met de brommer gevallen had ik een open wond in mn been , en een keer mn buikspier gescheurd , verder nog niks gebroken gelukkig
menstruatiepijn
Steken in mijn hart toen ik eens een keer te snel opstond in de bios na een fles rum... godverdegodver voelde als een hart aanval, verder een zwaar gekneuse pols + duim... opzich niet al te pijnlijk om te krijgen, maar godnondeju elke keer toch die pols en duim weer bewegen omdat je t vergeet... wat een klote pijn.

Verder stelt dit niks voor met sommige die al eerder gepost hebben :o
 
Nierstenen, nietje onder m'n nagel. Ijzer splinter in m'n oog!!!
 
Trap in m'n zak
 
Shit, die antwoorden die je hier leest bezorgen me gewoon plaatsvervangende pijn :D
Uitspraak van Farouane op maandag 8 maart 2010 om 16:30:
Wat is de ergste pijn die je ooit hebt gevoeld?


Mijn eerste ban op PF. :cry:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 december 2012 om 17:34:
Shit, die antwoorden die je hier leest bezorgen me gewoon plaatsvervangende pijn :D


:lol: :lol: :lol:
ik heb in het verleden wel het 1 en ander gebroken en weet ik het wat, maar toen ik de eerste keer mn voortanden verloor en mn zenuwen bloot lagen was echt zwaar matig de volgende dag bij de tandarts. die man wilde een grote dikke naald in mn gehemelte douwen, en ik haat naalden, dus ik zei (sliste): ik probeer liever zonder... ging ie eerst alles schoonmaken en dat deed al gloeiende pijn, vroeg ienog een keer weet je heel zeker dat je die verdoving nie wil ? had bijna ja gezegd, maar toen ik die naald zag weigerde ik hem liever toch, en dat heb ik geweten :lol: ging ie met een schuurstrip de restanten passend maken voor de stifftanden. ik lag te schokken in die stoel iedere keer dat ie schuurde, schoot de pijn door echt heel mn lijf tot in mn tenen toe. had bijna 2 dagen geen eetlust
Mijn vinger bijna geamputeerd doordat ik klem zat tussen de scharnieren van de deur. (Dom, ik weet het , was toen 9 ofzo) Resultaat een afzichtelijke vinger en gevoelloos.

Scooterongeluk gehad, zenuw beklemming gehad, die pijn die ik later ervan had. En een zwaar gekneusde kaak is ook niet fijn.
 
Uitspraak van xlady26 op zondag 2 december 2012 om 13:41:
Mijn vinger bijna geamputeerd doordat ik klem zat tussen de scharnieren van de deur. (Dom, ik weet het , was toen 9 ofzo)


das mij 2 manden geleden nog gebeurd , gelukkig niet zooo erg :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2012 om 14:22:
das mij 2 manden geleden nog gebeurd , gelukkig niet zooo erg :lol:


:roflol: :facepalm: :facepalm:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Sheriff Halfwat op donderdag 15 november 2012 om 00:02:
Eerst Naga Jolokia gesneden en daarna m`n lenzen uitgedaan

Weesblij dat je geen wijf ben en bent gaan vingeren :lol:
 
Een jichtaanval is ook flink pijnlijk.
 
Uitspraak van ZoNietDanToch op zondag 2 december 2012 om 11:25:
ik heb in het verleden wel het 1 en ander gebroken en weet ik het wat, maar toen ik de eerste keer mn voortanden verloor en mn zenuwen bloot lagen was echt zwaar matig de volgende dag bij de tandarts. die man wilde een grote dikke naald in mn gehemelte douwen, en ik haat naalden, dus ik zei (sliste): ik probeer liever zonder... ging ie eerst alles schoonmaken en dat deed al gloeiende pijn, vroeg ienog een keer weet je heel zeker dat je die verdoving nie wil ? had bijna ja gezegd, maar toen ik die naald zag weigerde ik hem liever toch, en dat heb ik geweten :lol: ging ie met een schuurstrip de restanten passend maken voor de stifftanden. ik lag te schokken in die stoel iedere keer dat ie schuurde, schoot de pijn door echt heel mn lijf tot in mn tenen toe. had bijna 2 dagen geen eetlust


Misschien verstandiger om je de volgende keer toch maar over je naaldenvrees heen te zetten (Y) Dat is 2/3 seconden pijn...
toen m'n verstandskiezen getrokken werden had ik ook een stuk minder moeite met de verdoving ;p
Ik twijfel tussen het laten zetten van een tattoo op mijn ribben of een hechting krijgen in mijn bovenbeen zonder verdoving.
3 verstandskiezen laten trekken vond ik niet echt pijnlijk ik gwn een drukkend irritant gevoel , tattoo doet ook geen pijn gwn irritant gevoel maar het pijnlijkste wat ik ooit heb meegemaakt en nu nogsteeds afentoe last van heb is een abcess in je schaamstreek! dat doet fcking zeer zeker als deze op opengaan staat , is niet iets van een soa ofzo hoor hebben vrouwen vaker last van als je een te lage weerstand hebt of teveel scheert , ik heb het nog niet zo erg bij mij gaan ze altijd uit hun eigen op en maar sommige vrouwen hebben dit niet moeten naar de dokter gaan en het laten wegsnijden dat lijkt mij ook erg , als ze uit hun eigen op knappen staat dan duw ik ze pas open en dan kan ik het wel uitgillen van de pijn , mja vrouwen die dit ook wel eens hebben weten vast en zeker wat ik bedoel!
 
bedankt dat je hier kwam melden wat niet het pijnlijkst is
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2012 om 15:29:
Weesblij dat je geen wijf ben en bent gaan vingeren


Ik heb weleens (iemand anders natuurlijk) gevingerd na het snijden van gewone pepers, gek genoeg geen sex gehad die dag.....
 
Uitspraak van Sheriff Halfwat op dinsdag 11 december 2012 om 07:55:
Ik heb weleens (iemand anders natuurlijk) gevingerd na het snijden van gewone pepers, gek genoeg geen sex gehad die dag.....


:lol:
Uitspraak van Sheriff Halfwat op dinsdag 11 december 2012 om 07:55:
Ik heb weleens (iemand anders natuurlijk)


ow.. kd8 dat jejezelf kontvingerde
Uitspraak van V-Man op dinsdag 11 december 2012 om 17:52:
ow.. kd8 dat jejezelf kontvingerde

Ik ben heel voorzichtig met m'n anusje, ik noem m Victor.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2012 om 18:35:
Waarom?

Vanwege een sneer elders in dit forum van ene Victor ;-)
 
ah, oke (Y)
enorme pijnsteken bij het ademen. Nog steeds geen idee waardoor het komt.
Soms heb ik dat, als ik dan wat dieper inadem doet dat enorm veel pijn. Daar moet ik dan even doorheen en zo diep mogelijk inademen, dan is alles weer goed en niks aan de hand.
Linkertepelpiercing,
Uitspraak van Sheriff Halfwat op donderdag 15 november 2012 om 00:02:
Eerst Naga Jolokia gesneden en daarna m`n lenzen uitgedaan....


Ik heb onbewust Naga Jolokia geprobeerd zomer 2011 in Italie. In Volterra een of ander peper winkeltje. Had je allemaal pepers met erbij een afbeelding die afbeelde hoe heet het was (glimlachend poppetje tot een heel erg rood aangelopen poppetje). Vervolgens zag ik eentje met een poppetje waarvan het hoofd in de brand stond. Naief als ik ben dan niet bedenken dat die nog heter is en doodleuk een hapje van nemen. Ben toen net niet van mn stokkie gegaan en de rest van de dag best last van mn smoel gehad en niks smaakte meer :/
 
mijn ex
Een extra hard opgepompte basketbal vol op mn neus gekregen... Het werd ff zwart en ging bijna out :-S
Uitspraak van JSKI op dinsdag 1 januari 2013 om 16:32:
Ik heb onbewust Naga Jolokia geprobeerd zomer 2011 in Italie. In Volterra een of ander peper winkeltje. Had je allemaal pepers met erbij een afbeelding die afbeelde hoe heet het was (glimlachend poppetje tot een heel erg rood aangelopen poppetje). Vervolgens zag ik eentje met een poppetje waarvan het hoofd in de brand stond. Naief als ik ben dan niet bedenken dat die nog heter is en doodleuk een hapje van nemen. Ben toen net niet van mn stokkie gegaan en de rest van de dag best last van mn smoel gehad en niks smaakte meer


In je eten is het niet lekker.....
maar in je ogen is het een Tchernobyl van gloeiende heroïnenaalden....... (In je oog!!!)
(Zo Heb ik ook wel eens een vrouw dààr aangeraakt na het snijden van chillis, das geen goed idee wanneer je nog seks wil) :-(
Uitspraak van Sheriff Halfwat op maandag 7 januari 2013 om 02:18:
In je eten is het niet lekker.....
maar in je ogen is het een Tchernobyl van gloeiende heroïnenaalden....... (In je oog!!!)
(Zo Heb ik ook wel eens een vrouw dààr aangeraakt na het snijden van chillis, das geen goed idee wanneer je nog seks wil) :-(


Daar was het gewoon zo dat je broodjes in een van de pepers kon dippen. Zit ff tussen mn vakantiefotos te kijken en heb er een foto van.
Was een soort sausje en daar dan lekker je broodje naief in dippen en niet bedenken dat het scherp kon zijn :lol:
laatste aanpassing
 
Na mijn voetoperatie (ze hadden mijn bot door midden gezaagd, stukje weggehaald, en 2 schroeven er in), kon ik na een week al weer een beetje lopen (niet dat het mocht, zat nog vol in het verband, maar eigenwijs als dat ik was, toch lopen). Nou ik kwam er gauw achter waarom het niet mocht; ik liep de trap op en trapte per ongeluk tegen een tree aan. Ik was gelijk klaar traplopen haha
Uitspraak van JSKI op donderdag 10 januari 2013 om 22:11:
en niet bedenken dat het scherp kon zijn


Leuk, vooral als je het niet verwacht ;)