Partyflock
 
Forumonderwerp · 1077996
­ Nederland
Zoals de titel al zegt... MDMA 2 dagen achter elkaar, ik heb hier toch een paar vragen over.

Ik ben nog een half jaar geleden begonnen met het gebruiken van de snoepjes op feestjes.. zo ongeveer 1x de 1a2 maanden. Maar nu zijn er over een tijdje 2 feesten achter elkaar. de 1 op vrijdag op zaterdag nacht... en de ander gelijk van zaterdag op zondag nacht.

Nu heb ik aardig wat gelezen over de al bekende dip.. Heb hier zelf nooit echt heel veel last van gehad. Maar denk dat ik hem toch ga krijgen na 2 dagen gebruik.... Maar heb gelezen dat ik dan vitamine en 5-htp kan slikken om dit wat te verminderen?

Daarnaast is de nog het andere ''probleem'', Wss slaap ik maar 3/4 uurtjes als ik terug ben gekomen van het eerste feest en ben wss nog harstikke moe als ik naar het volgende feest ga, en ben bang dat ik dan me lichaam uit put en dat het dan mss fout gaat opt 2de feest? Ik dacht zelf dat ik dan gewoon een bord vol groenten en aardappels gooi op zaterdag, zodat me lichaam toch wat heeft om te verbranden zeg maar, maar is dit verstandig om te doen?

Verder nog iemand ervaring met 2 dagen gebruik achter elkaar?

Alvast bedankt
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 14:28:
rder nog iemand ervaring met 2 dagen gebruik achter elkaar?

Ik heb er nooit last van :/ gewoon goed proberen uit te rusten en te eten dag erna!

Dan weer los gaan (H)
laatste aanpassing
eerste dag niet helemaal naar de klote gaan dan werkt het de 2e dag een stuk minder en idd
Uitspraak van Dieselgozah op vrijdag 6 november 2009 om 14:32:
gewoon goed proberen uit te rusten en te eten dag erna!
 
Artiest The Vanisher
ligt er ook aan wat je voor pillen hebt,als er veel troep in zit ben ik meestal de dag erop helemaal gaar.
Maar met mdma kristal heb ik de volgende dag nergens last van en kan ik rustig nog een daggie los:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 14:40:
ligt er ook aan wat je voor pillen hebt

Pillen zijn getest op 140 mg, zonder rotzooi.
anders heb ik ook nog poeder van 83% zonder rotzooi..
eerste avond niet teveel nemen anders voel je er de tweede avond een stuk minder van
 
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 14:44:
Pillen zijn getest op 140 mg, zonder rotzooi.

dan gewoon gaan zou ik zeggen!volgende dag
Uitspraak van Dieselgozah op vrijdag 6 november 2009 om 14:32:
goed proberen uit te rusten en te eten
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 14:40:
Maar met mdma kristal heb ik de volgende dag nergens last van en kan ik rustig nog een daggie los

maar dan zie je er wel uit als een overreden bever :)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 14:45:
maar dan zie je er wel uit als een overreden bever

ach dat trekt langzaam weer weg:P

bij sommige:bloos:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 14:45:
maar dan zie je er wel uit als een overreden bever

Dat maakt niet uit, mijn 2de feestje is op de 2de feest dag van awakenings, dus zal niet de enige zijn...
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op vrijdag 6 november 2009 om 14:45:
eerste avond niet teveel nemen anders voel je er de tweede avond een stuk minder van

yepyep.

mocht je er toch niet zoveel van voelen die zaterdag zou ik ook niet meer bij gaan nemen ofzo 8)
heb het 1 keer geedaan en zou het nooit meer doen.
ik was dus wel uitgeput de zaterdag avond en kreeg toen een epileptische aanval :nocheer:
Ik denk dat je het gewoon kan hebben...

Van dondaerdag tot zondag was voor mij ook geen probleem...:)
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 6 november 2009 om 15:02:
mocht je er toch niet zoveel van voelen die zaterdag zou ik ook niet meer bij gaan nemen ofzo 8)

dat heeft idd weinig nu want je lichaam neemt het dan toch niet meer op
niet zeiken en doorgaan.

dan maar wat minder hakken

lekker als een lijk langs de kant staan, jwt
Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op vrijdag 6 november 2009 om 15:05:
dat heeft idd weinig nu want je lichaam neemt het dan toch niet meer op

weinige die dat maar weten.

blijven maar doorpakken :rot:
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 6 november 2009 om 15:02:
mocht je er toch niet zoveel van voelen die zaterdag zou ik ook niet meer bij gaan nemen ofzo

Dat was ik ook niet van plan;) Neem ook maar een bepaalde hoeveelheid mee... Tis niet dat ik met 10 snoepjes daar rond loop.
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 6 november 2009 om 15:06:
weinige die dat maar weten.

blijven maar doorpakken :rot:

tsja een beetje lezen over de shit die je pakt doen de meeste niet :)
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 6 november 2009 om 15:06:
dan maar wat minder hakken

Het eerst feest is een Trance/progressive feest, dus dat word niet echt hakken zeg maar:P Eerder ogen dicht en je mee laten zweven;)
laatste aanpassing
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 15:08:
Het eerst feest is een Trance/progressive feest, dus dat word niet echt hakken zeg maar Eerder ogen dicht en je mee laten zweven

nou wat zeur je dan ?

:lol:
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 6 november 2009 om 15:11:
nou wat zeur je dan ?

ik zeur niet, ik vraag alleen om informatie, is heel wat anders? Kan beter goed voorbereid zijn, vind ik.
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 14:28:
MDMA 2 dagen achter elkaar,

moet dat nou, JUNKIE
kan je geen feest zonder?
als ik m heb gebruikt hoef et voor mij de volgende dag niet meer hoor haha
1 keer in de zoveel wel lekker, geniet met mate kerel succes:bye:
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 15:07:
Dat was ik ook niet van plan;) Neem ook maar een bepaalde hoeveelheid mee... Tis niet dat ik met 10 snoepjes daar rond loop.

wehe

nou veel plezier alvast (Y) :D
L-Triptofaan halen bij de smartshop :yes:
Uitspraak van UUn op vrijdag 6 november 2009 om 15:13:
moet dat nou, JUNKIE
kan je geen feest zonder?

Een feest zonder? Ja tuurlijk wel, Sta ik wel vaker, maar dit op mijn verjaardag en moet toch goed gevierd worden!
Uitspraak van UUn op vrijdag 6 november 2009 om 15:13:
als ik m heb gebruikt hoef et voor mij de volgende dag niet meer hoor

Hoe hou jij het de 2de dag in gods naam dan vol? ik denk niet dat ik dan nog 8 uur lang kan feesten.. alsk de dag ervoor M op heb..
laatste aanpassing
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 15:21:
ik denk niet dat ik dan nog 8 uur lang kan feesten.. alsk de dag ervoor M op heb

watje..
pff als ik een nacht aan de m heb gezeten doe ik daarna 2 dagen niks. weet van voor niet meer dat ik van achter leef.. lig na het feest in bed flikker gelijk in slaap word wakker met het gevoel niks te kunnen eten!! maar ergens heb ik honger.. ik zou zeker niet naar nog een feestje kunnen gaan.. kan me niet voorstellen dat mensen het volhouden(A)
laatste aanpassing
Uitspraak van Tranquil.la op vrijdag 6 november 2009 om 15:27:
kan me niet voorstellen dat mensen het volhouden(A)

Toch zijn er genoeg mensen die het doen.
 
Misschien vrijdag gewoon aan de drank ofzo ?

2 nachten achter elkaar werkt niet naar mijn mening, en je bent op zondag dubbel zo gaar.
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 15:36:
Toch zijn er genoeg mensen die het doen.

ja je heb gelijk.. ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd gewoon volgende avond capsule er in te gooien, maar dan voelde ik er nauwelijks iets van..
leek me toch een teken....
Idd, eerste feest nuchter of aan de drank, tweede feest M
Of anders eerste feest M tweede feest pep
Of gewoon bikkelen en doorgaan tot je erbij neervalt. Menselijk lichaam kan veel aan hoor :yes:
Uitspraak van --> M <-- op vrijdag 6 november 2009 om 15:44:
tweede feest pep

Daar doe ik dus niet aan, ik doe alleen aan M (A)
Zelf 1 keer gedaan, was voor mij geen aanrader :P

Op de vrijdag 300 mg MDMA kristal en de dag erna 2 paarse canadezen (mg weet ik niet meer).

Echter de zondag helemaal gebroken :P

Maar toen gebruikte ik wat minder verantwoord, dus niet tot weinig eten en zo goed als niet slapen.

Echter met een goede nachtrust en flink wat vitamines moet de dip wel goed op te vangen zijn.

Maar je zal niet zo genieten van je M als je het 2 dagen achter elkaar doet.
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 14:28:
Ik dacht zelf dat ik dan gewoon een bord vol groenten en aardappels gooi op zaterdag

succes :lol:
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 6 november 2009 om 15:53:
gek he

Nee, zeker niet.
Toen ook goed van geleerd. Dus overkomt mij geen tweede keer weer 8)
Uitspraak van **Queen** op vrijdag 6 november 2009 om 15:54:
succes

Nou tot nu toe geen probleem gehad met eten erna, Ten minste smiddags wel, maar in de avond altijd wel weer redelijke eetlust..
 
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 6 november 2009 om 15:02:
mocht je er toch niet zoveel van voelen die zaterdag zou ik ook niet meer bij gaan nemen ofzo

Uitspraak van [SF] SperSIZEboon :bier: op vrijdag 6 november 2009 om 15:05:
dat heeft idd weinig nu want je lichaam neemt het dan toch niet meer op

vanaf hoeveel mg is dat
je kunt toch wel 2 dagen achter elkaar feesten zeg
Kan je beter het eerste feest nuchter gaan. Tweede avond M voel je er toch haast niks meer van.
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 14:28:
Verder nog iemand ervaring met 2 dagen gebruik achter elkaar?

jawel,

Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 14:28:
Ik dacht zelf dat ik dan gewoon een bord vol groenten en aardappels gooi op zaterdag

dat word hem niet :lol:
gewoon gaan feesten, keertje wat korter slapen en weer feesten
dat kun je wel aan denk ik zo?

Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 14:28:
Wss slaap ik maar 3/4 uurtjes als ik terug ben gekomen van het eerste feest en ben wss nog harstikke moe als ik naar het volgende feest ga, en ben bang dat ik dan me lichaam uit put en dat het dan mss fout gaat opt 2de feest

:speed:
Uitspraak van Stuiterkim! op vrijdag 6 november 2009 om 16:45:
gewoon gaan feesten, keertje wat korter slapen en weer feesten
dat kun je wel aan denk ik zo?

stuiter kim

de naam zegt et al:P
 
Uitspraak van --> M <-- op vrijdag 6 november 2009 om 16:10:
Kan je beter het eerste feest nuchter gaan. Tweede avond M voel je er toch haast niks meer van.

Of je er minder van voelt betwijfel ik, meestal pak je de dag erop meer.

Beter idd eerste feestje nuchter, weet je ook gelijk weer wat dat ook alweer was. En feestjes op vrijdag zijn meestal niet tot zo heel laat en kun je meer slapen (en beter) slapen.

Mag graag wat nemen op feestjes, maar toen ik nog bijna wekelijks ging, moest ik van mezelf ook gewoon af en toe zonder. Heb daar nooit spijt van gehad.
eerste nacht niet te veel nemen, wel gaan slapen en volgende dag ff goed eten, dan kan je echt wel nog een nachtie gek doen
 
Waarom maak je je daar druk over het is maar 2 dagen :/ in de goede oude tijd ging je los van donderdag tot zondag en dan herstellen en dood zijn tot woensdag en weer door gaan 8) maar goed dat moet je alleen denk ik niet te lang doen :x :roflol:
Uitspraak van vixion op vrijdag 6 november 2009 om 15:13:
ik zeur niet, ik vraag alleen om informatie, is heel wat anders? Kan beter goed voorbereid zijn, vind ik.

Ik vind het best een beetje miepen als ik eerlijk ben :bloos: waar maak je je druk om de kater komt toch wel daarna LB eerst lekker feesten :cheer:
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 17:21:
in de goede oude tijd ging je los van donderdag tot zondag en dan herstellen en dood zijn tot woensdag en weer door gaan maar goed dat moet je alleen denk ik niet te lang doen

weet er alles van :X

Ik zou het nu echt never nooit meer kunnen doen hehehhe

Gelukkig ben ik nu dol op mijn bedje! Geen nacht laat ik hem alleen :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 85556, 64169}
De eerste nacht niet te bond maken! Veel Bananen eten de dag daarna, goed slapen! misschien zelfs een beetje sporten!
En als het eenmalig is, kan je diezelfde avond nog los, en tja... de dagen daarna ben je wat rotter!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2009 om 17:21:
k vind het best een beetje miepen als ik eerlijk ben

Je mag vinden wat je wil, daar ist een vrij land voor toch?;)
nou ik heb er niet echt heel erg last van al voel ik me cappie een stuk minder de volgende dag.

en dan zou ik als ik jou was niet gelijk een 5htp nemen na je eerste feest omdat het t beste is die te nemen 24uur later en niet gelijk.. daarna een week elke ochten en avond 5htp slikken dan heb k eig nooi last van een dip..

:d succes ..