Partyflock
 
Forumonderwerp · 1070922
­ Nederland
Ik kan een heel verhaal gaan houden maar dan kan ik beter een boek schrijven .
Dus een lang verhaal zal ik jullie sparen en zal alleen vragen of jullie zelf op onderzoek willen gaan .
Want mijn waarheid is natuurlijk niet jou waarheid , maar wil het toch kwijt omdat het om onze toekomst gaat !
De orde van de illuminati en freemasons en nog een aantal andere ordes die bestaan dus echt !!
Deze orders runnen onze regeringen , banken , film , media en voedsel enz ...
En deze orders zitten achter elke oorlog of andere gebeurtenis zoals 911 , 7/7 londen, madrid en nog veel meer .
Wist je bvb dat tussen 911 en madrid precies 911 dagen zitten , net zo goed als 30 april met beatrix ook precies 100 jaar tussen zat!!

De illuminati runs the world !!

En michael jackson had hier al een aantal jaar last van !!

Ik vraag jullie de twee filmpjes te bekijken en de foto's onder als vergelijkings materiaal te nemen en alles zelf verders uit te zoeken .
Ik zal nog 1 ding mee geven en dat is dat Zeitgeist en de venus project het werk is van onze elite en dit is waar ze naar toe willen .
er is alleen één maar aan en dat is dat hier aan ook de georgia guidestone aan vast zit en dat zijn de nieuwe tien geboden van onze elite !

Zoek onderwerpen : Illuminati , freemasons , bilderberg group , skull & bones , bohemian grove , georgia guidestone , chemtrails , H.A.A.R.P. , project bleu beam ,
Rothschild , rockefeller , speech kennedy , george orwell , jordan maxwell.
OCCULT zal je nodig hebben om het verhaal te kunnen begrijpen , en denk er aan iets wat ons niet is geleerd zullen we ook niet zien en daarom is occult belangrijk omdat ze via die weg praten met elkaar .

Hier vind je goede docu's die je ook weer op google video kan vinden : www.sprword.com
Enkele die erg interesant zijn: Monney as debt , monney masters , The obama deception , Ring of power , Angels don't play this H.A.A.R.P , 911 missing links (gaat over eerdere fals flag terror operaties ) New hoop royal r rife (kanker is allang 100% tegenezen) Here comes the sun (zone ennergie) en nog veel meer ..

Illuminati, Music Industry and WHY MICHAEL JACKSON WAS KILLED - High Definition part 1



Illuminati, Music Industry and WHY MICHAEL JACKSON WAS KILLED - High Definition Part 2



En omdat wij dingen niet weten die ons niet zijn geleerd kunnen hun dit gewoon via je tv doen !!
Denk aan wat er na kerst gebeurde met gaza !!

Illuminati TV Spot - MTV Wishes You A Masonic And Satanic Christmas]



Freemason/Illuminati Movies,TV Shows,Music,Videogames exposed Part 1 of 8



Freemason/Illuminati Movies,TV Shows,Music,Videogames exposed Part 2 of 8



Wat foto's van uit de nederlandse dance scene !!





Let op de datum 11 en 9 = 911 de flamen maken 666 de babylon ufo , hand van fatima , esculaap heeft medice betekenis (varkens griep , trap is de trap naar de fema camps (gaz) in amerika (westerborg willen ze weer opbouwen) het boompje met de vier lagen zijn dementies !! Remember Q-dance next dimantional world , de twee schorstenen is 11 of ook wel twin , de stralen boven de piramide betekend sun god en het oog natuurlijk all seeing eye

Occult Q-sphinxs




Hier de datum 7/7 is gelijk aan de datum van de aanslagen in londen . En van dit jaar was de zelfde datum waarop amirika de gront wet tekende voor het volk !! vandaar dat het ook indipendens day heete !! Het heeft alleen geen zin om de regering omver te werpen , we moeten goed begrijpen dat de wereld bank , FED en imf de echte dienst uitmaken , vandaar dat in een heleboel landen zelfde dingen worden door gevoert !




Ik heb nog veel meer dat komt allemaal in een info filmpje !!

Foto uit APE !




Q-dance freemason massage naar nederland !! (qlimax 2007 zit vol met illuminati en freemason symbolen , ze laten zelfs het freemason logo zien !! )

New World Order Is In controle Message To Holland 2009




En tot je jezelf hebt gereset zal je pas echt zien wat er op 30 april is gebeurt !!








P.S. Ik zeg niet dat brain , wouter of duncan hier deel aan nemen . In tegendeel zelfs !!
Voor brain geld , hij heeft gerard joling gekregen als zakelijke deal en duncan stop hoogst waarscheinlijk om die reden !
Je verlaat je eigen bedrijf niet en zeker niet als je het van de grond aan af hebt opgebouwt !
Q-Dance en ID&T doen zaken met endemol en dat is de directe link met de freemasons/illuminati !!




Je kan denken die jongen is gek !! Maar wie is er gekker hun of ik die gewoon iets om jullie toekomst geef en geen cent van je wil hebben !!

DE BELANGRIJKSTE TWEE WETTEN WAAR ROTHSCHILD NAAR HANDELT !!

YOU ARE PROPHERTY OF THE ROTHSCHILD FAMILY! (JE GEBORTE BEWIJS , EN JE HEBT WAARDE OP DE BEURS EN ER WORDT MET JE GEHANDELT , kijk het zelf na heeft met de zeeweten te maken !! )

laatste aanpassing
 
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 25 augustus 2009 om 19:44:
Je kunt ook wel heel erg ver doordraven, zo kun je echt overal wel wat achter gaan zoeken.

Denk dat je beter kan vragen waar je het niet kan zoeken, denk dat je dan eerder klaar bent. 8)

:P
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 01:23:
Een van de tekenen dat t einde van de wereld nadert was dat mensen in grote groepen de hele nacht zouden dansen als bezetenen, terwijl sommigen van hen instrumenten op hun hoofd zouden dragen
Overgeleverd door Ali(ra), die t van Mohammed(saw) leerde
Verder zei hij dat er in die tijd geen huis zou zijn waarin geen muzikale instrumenten aanwezig waren
Instrumenten op hun hoofden interpreteer ik natuurlijk als de dj met zn koptelefoon

Dat mag je zeker op die manier intrepeteren !! Thanks voor dit stukje info van de grote puzzel !! Maakt de rest van wat ik geleerd heb van de gelovigen weer wat vertrouwder.

Zou dit de overlevering van ali (ra) kunnen zijn !!?? En de beat kennen we allemaal..

"Amen Break," is weer een gode naam net als Is-Ra-El en denemarken = mark of den .
a six-second drum sample from the b-side of a chart-topping single from 1969. This sample was used extensively in early hiphop and sample-based music, and became the basis for drum-and-bass and jungle music -- a six-second clip that spawned several entire subcultures.

Video explains the world's most important 6-sec drum loop



In de boeken staat toch ook dat hij zich voor zal doen als god/allah of enig ander ?

De UFO's/aliens in films , reclame , festivals enz is namelijk niet voor niks , wij denken dat dat de volgende gebeurtenis word en wel met de spelen in londen .
Het logo spelt ZION en als je het schapshift dan komen de symbolen naar voren en daarbij was het promo filmpje die verwijderd is ook al met ufo's !

SATANS OLYMPIC LOGO 2012 - Updated _ Rothschild die het bank systeem beheert heeft de spellen niet voor niks in zijn achter tuin . :-(



Dit zal voor velen ver gaan , heb het ook moeten leren .



Paar clips vol symbolen en betekenis met q-dance , occult , symbolism en geloof !!

Een en al symbolism wat hier gebeurt , let op waar hij tussen staat weer reptille en orde of chaos , skull , tower , babylon ufo ..

The Killers - Spaceman ..



Eminem - We Made You = adam en eva verhaal = sumerian/babylon verhaal dat verteld dat we ....

zet hem eens stil op 3:27 en kijk naar die vrouw haar ogen in de kooi ?? Op de tv staat de naam evellyn the rothschild !!





Wat is er met de pussycat dolls aan de hand ???

Arm door gordijn , touw , tekening op gezicht maar vooral haar ogen de hele clip door ??

Pussycat Dolls "Bottle Pop" Official High Quality





Tja dat zet je toch wel aan het denken allemaal . :-) Al is niet alles waar natuurlijk .
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 19:52:
Shapeshifting Reptillians

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 25 augustus 2009 om 19:44:
Je kunt ook een beetje TE ver doorslaan

:p
 
Uitspraak van People unite op dinsdag 25 augustus 2009 om 19:56:
Dat mag je zeker op die manier intrepeteren !! Thanks voor dit stukje info van de grote puzzel !! Maakt de rest van wat ik geleerd heb van de gelovigen weer wat vertrouwder.

Hup! En weer een slaaf van Allah erbij..

Xaaed zijn bekeringsmissie hier op PF werpt zijn (verboden) vruchten af.. (Y)

La ilaha illah Allah! Insha'Allah!

Uitspraak van People unite op dinsdag 25 augustus 2009 om 19:56:
Tja dat zet je toch wel aan het denken allemaal . :-) Al is niet alles waar natuurlijk .

Jij zet mij eigenlijk het meest aan het denken of iedereen wel geschikt is om om te gaan met het internet.. :/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 25 augustus 2009 om 19:44:
Je vergist je echt compleet, de creatieve geesten bij deze organisatie staan eerder aan jouw kant en verdiepen zich juist in dezelfde zaken. Dat zijn tevens geen multimiljonairs of wereldleiders, gewoon een paar creatieve jongens die tegelijkertijd ook nog voor een stukje bewustzijn willen zorgen bij de bezoekers door juist dit soort thema's te gebruiken.

Eigenlijk was dat ook meer mijn gedachte bij 't zien van die foto's :d
 
Toch wel grappig altijd, van die mannetjes die net deze shit ontdekken, en er aan het begin HELEMAAL in op gaan, om vervolgens weer te landen, een tijdje er niet meer bezig mee te zijn, en vanaf dan dit soort dingen pas met een beetje nuchterheid kunnen bekijken :lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:19:
Toch wel grappig altijd, van die mannetjes die net deze shit ontdekken, en er aan het begin HELEMAAL in op gaan, om vervolgens weer te landen, een tijdje er niet meer bezig mee te zijn, en vanaf dan dit soort dingen pas met een beetje nuchterheid kunnen bekijken :lol:

Zo gaat het idd wel vaak ja :D Iets met de middenweg enzo ;)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 19:52:
Maar we verslaan de Shapeshifting Reptillians niet door wierook naar ze te gooien of lange wollige alinea's op te lezen!

Beetje meer pit erin.. Kom'aan!

:lol:

ik heb genoten van de bovenstaande comments, mensen - echt geweldig (y)
ik kom er zeker op terug (morgen); ik heb nu bezoek en met hem ben ik ook nu hierover aan het discussieren ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 02:54:
Enige wat ik er wel op wil zeggen is dat ik er alleen totaal niet vanuit ga dat er dan maar één vorm van geloof beleden mag worden en de rest allemaal van de 'dajjal' is

Nee uit de Hadith blijkt dat t leger van de Dajjal vecht tegen de Moslims, die dan samen vechten met n groep van de Christenen en n kleine groep Joden (de Profeet(saw) zei dat die Joden helemaal gekleed zouden zijn in zwart)
Verder zal dr zelfs n groep van de Moslims zijn die tegen de Mehdie vechten en verliezen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 07:22:
Is het juist niet Christus (Isa) die onder de derde minaret in Damascus zou wederkeren om zo de Dajjal te verslaan?

Yes

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 12:08:
Ik kan me iets herinneren van dat Isa de naam Jezus is, zoals die in de Koran wordt gebruikt? (pin me er niet op vast). In ieder geval wordt er iets anders verstaan onder 'de Christus' dan onder de persoon Jezus volgens mijn boekje in ieder geval.

Isaa(as) heeft in Islam de titel Massieh
Jezus Christus zouden wij zeggen
Daarom is de Dajjal de Bedrieger Christus
Men zal hem volgen omdat ie zich voordoet als Christus
Vergeet niet dat volgens de Christenen Jezus terug zal komen om op aarde te regeren
De die-hard Christenen zien Islam vaak als dé anti-Christ, omdat wij ontkennen dat Jezus goddelijk was
Jezus was de Massieh voor de Joden toen, maar aangezien ze hem niet accepteerden wachten zij nog steeds op de komst van de Massieh
Met andere woorden, de Bedrieger Massieh zal zich voordoen als iemand die hij niet is
Tis juist t tegenovergestelde van Jezus
Jezus heeft in t Christendom en ook in Islam n nogal spirituele boodschap
Meer dan Mohammed(saw), omdat voor Mohammed(saw) dingen toegestaan werden die in de tijd van Jezus niet golden
Het tegenovergestelde van n pure spirituele manier van leven is natuurlijk de materialistische
Denk dat dat zich uit in t systeem van de Dajjal; t moderne Westen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:16:
Eigenlijk was dat ook meer mijn gedachte bij 't zien van die foto's

Dat is ook duidelijk zo. Bij de laatste versie van InQontrol (van Qmusic) was illuminunatietitie het thema :P
Deel 1 van n lecture van Hamza Yusuf hierover van ehh.. zo'n 30 min in totaal
Dr zijn echt veel lectures hierover
Tik bijv 'Imran Hosein' in op youtube en je krijgt n heleboel toespraken over dit onderwerp
Hoop dat jullie t luisteren
Tis denk ik n meer Islamitische benadering op dit alles
Maar maybe wel interessant :)
Peace


http://www.youtube.com/watch?v=StAuZg5nx8U
http://www.youtube.com/watch?v=3jyeWVb437Q
http://www.youtube.com/watch?v=xIkZTLARaOc
 
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:19:
Denk dat dat zich uit in t systeem van de Dajjal; t moderne Westen

Waar kan je je aanmelden voor het leger van de Dajjal?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:07:
Xaaed zijn bekeringsmissie hier op PF werpt zijn (verboden) vruchten af

Nou nou :P
Ik probeer in no way mensen te bekeren
Maar met 1 vijfde vd wereldbevolking als Moslim vind ik wel dat die stem ook hier gehoord mag worden ;)
 
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:19:
de Mehdie

Medes, wat ook vroeger Media werd genoemd, waar koeriers woonden die communicatie mogelijk maakten tussen de keizer (Cyrus de grote) en het volk. Waar we tevens het woord media dus vandaan hebben; Het oude Perzie?
 
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:19:
Met andere woorden, de Bedrieger Massieh zal zich voordoen als iemand die hij niet is
Tis juist t tegenovergestelde van Jezus

dat is toch eigenlijk de Anti-Christus zoals die beschreven wordt in de Openbaringen?
nadat hij zijn legers bij Meggido (Armaggedon) heeft verzameld om te vechten tegen de gelovigen, zal hij zijn ware gezicht tonen.
waarna de ware Messiah (oftewel Jezus) weer terugkeert?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:19:
Toch wel grappig altijd, van die mannetjes die net deze shit ontdekken, en er aan het begin HELEMAAL in op gaan, om vervolgens weer te landen, een tijdje er niet meer bezig mee te zijn, en vanaf dan dit soort dingen pas met een beetje nuchterheid kunnen bekijken :lol:

people like me dus :P :lol:
shit, zit ik toch weer op PF :P

fijne avond, mensen (f)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:32:
Waar we tevens het woord media dus vandaan hebben; Het oude Perzie?

Media is gewoon meervoud van medium, middel. Als in: het middel om te communiceren. De media staan hierbij in het midden tussen de verzender en de ontvanger.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:35:
Media is gewoon meervoud van medium, middel. Als in: het middel om te communiceren. De media staan hierbij in het midden tussen de verzender en de ontvanger.

Media is afkomstig uit Perzie mijn vriend ;) de Meds. Middel ja. Waar denk je dat we woorden als MEDicatie, MEDitatie, MEDium vandaan hebben? ;p

http://en.wikipedia.org/wiki/Media_%28communication%29
 
van de Meden en de Perzen B)
moeten we dan toch een beetje meer respect tonen aan Iran en Irak? ;)
 


(y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:39:
van de Meden en de Perzen B)
moeten we dan toch een beetje meer respect tonen aan Iran en Irak? ;)

Nog niet opgeduveld....boef ;p
 
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:31:
Nou nou :P
Ik probeer in no way mensen te bekeren
Maar met 1 vijfde vd wereldbevolking als Moslim vind ik wel dat die stem ook hier gehoord mag worden ;)

Is jou taak als 'pure' moslim niet het bekeren van de ongelovigen tot moslim? ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:32:
Medes, wat ook vroeger Media werd genoemd, waar koeriers woonden die communicatie mogelijk maakten tussen de keizer (Cyrus de grote) en het volk. Waar we tevens het woord media dus vandaan hebben; Het oude Perzie?

Haha nee Al Mehdie is n Arabisch woord, tis n titel :)
Heeft niks met media te maken ofzo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:33:
dat is toch eigenlijk de Anti-Christus zoals die beschreven wordt in de Openbaringen?
nadat hij zijn legers bij Meggido (Armaggedon) heeft verzameld om te vechten tegen de gelovigen, zal hij zijn ware gezicht tonen.
waarna de ware Messiah (oftewel Jezus) weer terugkeert?

Ja over Revelations, ik zie dat boek niet als authentiek
Bedoel, ik erken t zeker niet als n openbaring
Dr staan dingen in die Jodendom en Islam tegenspreken
Voor zover ik t begrijp is t n boek dat geschreven werd door n volger van Paul
Wat t dus meteen al onbetrouwbaar maakt in mijn mening
Bedoel.. hij had t over n oorlog in t Paradijs :S
Hoe kan er nou oorlog zijn in t Paradijs?
Dat is absoluut n onmogelijkheid
Het Paradijs is juist n plek die vrij is van dat soort dingen
Verder is Revelations zo btje t enige boek in de Bijbel dat t heeft over gevallen engelen
Engelen die slecht worden (Satan)
Nergens in t Jodendom is dit n geaccepteerd concept
Is weer n enorme tegenstelling
Een engel is juist n wezen dat NIET kwaad kan doen of God ongehoorzaam kan zijn
Dat is de hele betekenis van engelen, dat ze God altijd gehoorzamen
Dus Revelations is voor mij niet echt n goed uitgangspunt wat dat betreft
Heb t 2 keer gelezen en kon dr amper iets zinnigs uit halen, pure wartaal asje mij vraagt :P
Anti-Christ voor Christenen betekent iemand of iets die of dat de goddelijkheid van Jezus en de Christelijke doctrine verwerpt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:44:
Is jou taak als 'pure' moslim niet het bekeren van de ongelovigen tot moslim?

Nee zoek me 1 vers uit de Qur'an op waar staat dat t de taak is van Moslims om niet-Moslims te bekeren
Zelfs de Profeet(saw) werd gezegd dat dit niet zn taak was
Zijn taak was slechts t verkondigen van de Boodschap
God leidt mensen, niet ik
 
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:50:
Haha nee Al Mehdie is n Arabisch woord, tis n titel :)
Heeft niks met media te maken ofzo

Ah ok :p (y)
 
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:51:
Nee zoek me 1 vers uit de Qur'an op waar staat dat t de taak is van Moslims om niet-Moslims te bekeren

Ach, in de Koran staat ook niet hoe je je anus een correcte wijze reinigt, gelukkig bieden daarvoor de Hadith en de Sharia uitkomst, alsmede alle andere mogelijke vragen die je als moslim kan hebben.

Geen twijfel, geen dwaling, antwoord op alles.. Abd-Allah..

Daarnaast was Mohammed redelijk duidelijk na zijn verovering op Mekka, moslim of dood..

En is het niet de taak van elke moslim om te leven naar het voorbeeld van Mohammed?
laatste aanpassing
 
heel aannemelijk allemaal van een gast die niet eens normaal kan spellen :lol:
laatste aanpassing
Ik proef n bitter smaakje in je woorden
Kun je t misschien op n btje nobelere manier brengen?
De Profeet(saw) kwam om nobel karakter te perfectioneren, dat is t voorbeeld dat we volgen
Jij hebt t over Mekka..
Wil je echt die discussie aangaan?
Bedoel, tis meer n steek onder de gordel, of maybe denk je dat dat t is
Maar ik kan t je wel uitleggen wat er aan de hand was als je wil
Doe ik hier liever niet, is t niet t topic voor
Tis btje n persoonlijke aanval van je wat me tegenvalt
"Xaeed moet iedereen bekeren"
Stick to the subject at hand
 
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:19:
Denk dat dat zich uit in t systeem van de Dajjal; t moderne Westen

Zal mij helemaal niks verbazen. De ziel is sowieso al weg in dit deel van de wereld...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 20:07:
Hup! En weer een slaaf van Allah erbij..

Uuuuuuuh kun je mij de link geven want geloof dat jij iets weet van mij dat ik niet weet ;-)

Wat ik wel weet is dat de RA van hem en de christenen de zelfde amen RA beat is waar de hiphop en dance uit is ontstaan ! :-)

Maar neem je niet kwalijk hoor alles op allah te gooien je bent ook maar mis geinformeerd ;-)

Namens alle geloven .. amen ... ;-)
laatste aanpassing
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 21:50:
Ja over Revelations, ik zie dat boek niet als authentiek
Bedoel, ik erken t zeker niet als n openbaring
Dr staan dingen in die Jodendom en Islam tegenspreken
Voor zover ik t begrijp is t n boek dat geschreven werd door n volger van Paul

Komt uit de mystieke/esoterische hoek... ;)
Het is het boek waarover het meeste getwijfeld word door theologen of het wel tussen de rest in past (aangezien het een compleet andere "taal" spreekt...de taal van mystici en dus bedoeld voor ingewijden) en of het dus wel toegevoegd had moeten worden...
Maar het is tevens het meest gequote boek door christenen...
Kan je nagaan...als dat boek niet toegvoegd was (en dat scheelde niet veel) aan de bijbel hadden de christenen niet eens een woord gerept over dat soort onderwerpen... :lol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:19:
De ziel is sowieso al weg in dit deel van de wereld...

Denk je dat? Waarom denk je dat veel westerse jongeren opzoek zijn naar spiritualiteit? Ze hebben alles al, ze bezitten van alles. En ze zijn zich vragen aan het stellen of dat het nou allemaal wel is. Oordeel niet te snel, de conservatieve generatie is niet dezelfde generatie die opzoek is naar zichzelf. ;) Al die ontdekkingen, conspiracy theories etc. zijn slechts een voorbode van iets wat zich verspreid. Het heeft te maken met de apocalypse = de tijd van onthulling. Volgens de Hindu's is aan het einde van de cyclus die van de Kali Yuga steeds makkelijker voor iedereen verlost, verlicht, bevrijd te worden....
laatste aanpassing
Uitspraak van People unite op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:20:
Wat ik wel weet is dat de RA van hem

Die (ra) is een afkorting...wat staat voor "may Allah be pleased with him"...maar dan in het arabisch natuurlijk... ;p
Net als (saw)...wat ze standaard achter de naam Mohammed zetten...


De amen break heet zo omdat het (een sample van) de break is uit een track genaamd "Amen, Brother" wat oorspronkelijk een gospelklassieker is...

Daarom vind ik dit filmpje dus ook zo grappig... :lol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:32:
De amen break

James Brown :respect:

Heb dat nummer nog nooit gehoord, volgens mij. Op 10000-en herhalingen van een paar seconden na dan 8)
 
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:32:
Daarom vind ik dit filmpje dus ook zo grappig... :lol:

Droog :lol: muwhahahahahahahahahaha!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:35:
James Brown

Nee de Winstons...
De "Funky Drummer break" komt uit een James Brown track...
 
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:17:
Kun je t misschien op n btje nobelere manier brengen?
De Profeet(saw) kwam om nobel karakter te perfectioneren, dat is t voorbeeld dat we volgen

Ik hoef in geen geval mij nobeler op te stellen ten aanzien van een exotische godsdienst. Als je respect wil voor jou profeet, zijn er betere plaatsen dan Dar al-harb om jou leven te leiden.

Daarnaast proef jij wellicht een bittere smaak, ik zie het als gezonde Hollands scepticisme tegenover de geschiedenis en intenties van de doodscultus.

Daarmee doel ik niet op jou persoonlijke geloofsbeleving, zoals ik het lees ben jij positieve Soefi, die de Islam neemt zoals hij hem wil en niet zoals hij wordt opgedragen door Allah.

Positieve vibes.. (Y) Daarnaast daag ik graag mensen met een obsessieve overtuiging.. ;)
 
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:41:
Nee de Winstons...
De "Funky Drummer break" komt uit een James Brown track...

Owja (y) haal die 2 altijd door elkaar, omdat ze de basis hebben gevormd voor de jungle en dnb sound O:) :bloos:
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:22:
Komt uit de mystieke/esoterische hoek... ;)
Het is het boek waarover het meeste getwijfeld word door theologen of het wel tussen de rest in past (aangezien het een compleet andere "taal" spreekt...de taal van mystici en dus bedoeld voor ingewijden) en of het dus wel toegevoegd had moeten worden...
Maar het is tevens het meest gequote boek door christenen...
Kan je nagaan...als dat boek niet toegvoegd was (en dat scheelde niet veel) aan de bijbel hadden de christenen niet eens een woord gerept over dat soort onderwerpen... :lol:

True
Als t n diepere kennis of inzicht vergt om begrepen te kunnen worden, dan is t zoiezo vreemd dat t zomaar in de Bijbel staat
Iedereen kan zomaar t boek openslaan en eruit halen wat ie wil, wat bij Revelations helemaal geen probleem is, want je kan dr echt van alles uit halen als je btje creatief bent
Ben wel benieuwd wat de geleerden binnen t Christendom erover zeggen
Is n hoek die (ik wel belangrijk vind maar) weinig van zich laat horen
Meestal zijn t toch de Laymen die Christendom verkondigen en dit boek massaal quoten
Hoe dan ook, dr staan dingen in die ik niet kan accepteren
Vind t in grote lijnen n extreem vaag boek
En ik zou t afraden voor iedereen die niet geleerd is in de originele taal en religie om t te interpreteren


Uitspraak van TYHARO op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:32:
Die (ra) is een afkorting...wat staat voor "may Allah be pleased with him"...maar dan in het arabisch natuurlijk... ;p
Net als (saw)...wat ze standaard achter de naam Mohammed zetten...

Yeah :)


Uitspraak van People unite op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:20:
amen

Wilde ff zeggen dat 'ameen' van de Moslims en van de Christenen niet hetzelfde betekent
Tis n Arabisch woord, niet afgeleid van n oude zonnegod ofzo :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:44:
de doodscultus

Aaah nu weet ik iig wie ik voor me heb (Y) maskertje af, mooi zo :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:44:
Daarmee doel ik niet op jou persoonlijke geloofsbeleving, zoals ik het lees ben jij positieve Soefi, die de Islam neemt zoals hij hem wil en niet zoals hij wordt opgedragen door Allah.

Das jouw label, niet hoe ik mezelf zie, noch is dat wat Sufi inhoudt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:44:
die de Islam neemt zoals hij hem wil en niet zoals hij wordt opgedragen door Allah.

Zo zien de mensen in het westen de Soefies graag maar zo is het helemaal niet hoor...
Uitspraak van People unite op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:20:
Namens alle geloven .. amen ..

Jammer dat je niet op mijn post reageerde. Was wel benieuwd namelijk.
 
Kan de topic-titel "omgedoopt" (:lol:) worden tot "Geloof jij in god topic 2"? :lol:

Tering! :p

Laten we het eens hebben overrrrrrrr

De cults :p
Ja wou net zeggen, back on topic..
 
Ik kan namelijk niks vinden over de culten op google. Niks over de Mushroom cult, Stellar, Saturnial en Solar cults :/

Wie heeft voor mij een link......? of info. Want ik heb er wel wat over gelezen ooit, maar niet veel.
 
Uitspraak van --*-- op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:48:
Aaah nu weet ik iig wie ik voor me heb (Y) maskertje af, mooi zo :)

:)

Ik heb nooit een maskertje op gehad hoor, het moge algemeen bekend zijn dat ik geen groupie ben van de islamitische ideologie. But again, hoewel je dat waarschijnlijk moeilijk kan geloven, niks ten nadele van jou geloofsbeleving. (Y)

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 25 augustus 2009 om 22:51:
Zo zien de mensen in het westen de Soefies graag maar zo is het helemaal niet hoor...

Kort door de bocht, i know, maar het moge duidelijk zijn dat de Soefi's een vreemde eend in de Islamitische beits zijn die in tegenstelling tot de 'gangbare' islam wel een persoonlijke relatie met God opbouwen, in plaats van die te omarmen na hun dood.

Zij zien de regels van Islam eerder als een persoonlijke ontwikkeling/beleving, in plaats van het primair opvolgen van de 6 zuilen.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 23:04:
Ik kan namelijk niks vinden over de culten op google. Niks over de Mushroom cult, Stellar, Saturnial en Solar cults :/

:O

Google is ook al geïnfiltreerd door de Illuminatie!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 23:08:
Google is ook al geïnfiltreerd door de Illuminatie!

Jouw pfnaam mag je veranderen (als je wilt) in plaaggeest... ;p
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 23:10:
Jouw pfnaam mag je veranderen (als je wilt) in plaaggeest... ;p

'Plagen' zet aan tot het beter onderbouwen, heroverwegen en opnieuw verdiepen in je eigen opvattingen. (Y)

Je leert het best als je zeker wil weten dat je gelijk hebt, of er juist achter komt dat je het niet heb.. ;)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 23:15:
Je leert het best als je zeker wil weten dat je gelijk hebt, of er juist achter komt dat je het niet heb.. ;)

Niemand heeft gelijk, en daarom is er juist niemand die geen gelijk kan hebben 8) :p O:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 augustus 2009 om 17:46:
Daar staat wel tegenover dat het voor mij zo goed als zeker is dat de grote lijnen ervan wel eens heel goed zouden kunnen kloppen. Iedereen voelt wel dat het wereldbestuur niet deugt en de wereld niet geeft om zaken als welzijn, gezondheid en vreugde. Neem bijvoorbeeld zoiets als het Bruto Nationaal Geluk, waar slechts één land op de hele wereld een systeem op gebouwd heeft, waar wij het doen met 'Bruto Nationaal Product. We leven in één groot imperium; een bedrijf. Ja, de wereld is een bedrijf geworden. En in het bedrijfsleven tellen de mensen niet werkelijk, maar gaat het slechts om de cijfers.
Dus tuurlijk, dat gaat over lijken en smerige spelletjes zijn aan de orde van de dag. Kan hun de mensen nou schelen... 't elitewereldje zal inderdaad vast een smerig ego-gebaseerd iets zijn, met alle gevolgen van dien voor de wereld. Dus waarheden in die complottheorieën genoeg als je het mij vraagt. Alleen het is tegelijkertijd ook een grote teringzooi waarin het zeer moeilijk is om door de bomen het bos nog te zien. Een strijd tussen des-informatie en informatie. Misschien een verwarring veroorzaakt door zij die daar belang bij hebben. Misschien een verwarring als gevolg van mensen die overal een eigen twist aan meegeven om 't allemaal nog spannender te maken. Of gewoon beiden.

Wat mij betreft de spijker op de kop. Ik vind het an sich een interessante discussie maar er worden teveel zaken door elkaar gehaald, erbij gezocht en/of verzonnen om er maar 1 grote theorie van te maken. Wat mij betreft is het redelijk simpel: de wereld draait om geld. Dit is wel een hele korte versie, maar ik weet niet of mijn ideeen welkom zijn gezien de koppeling aan religie waar ik zelf weinig mee heb.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 23:19:
Niemand heeft gelijk, en daarom is er juist niemand die geen gelijk kan hebben 8) :p O:)

Maar iedereen wil wel graag gelijk hebben.. (Y)

Kwam wel een leuk synoniem van plaaggeest tegen trouwens, geuzennamen doen het altijd goed.. B)