Partyflock
 
Forumonderwerp · 1070922
­ Nederland
Ik kan een heel verhaal gaan houden maar dan kan ik beter een boek schrijven .
Dus een lang verhaal zal ik jullie sparen en zal alleen vragen of jullie zelf op onderzoek willen gaan .
Want mijn waarheid is natuurlijk niet jou waarheid , maar wil het toch kwijt omdat het om onze toekomst gaat !
De orde van de illuminati en freemasons en nog een aantal andere ordes die bestaan dus echt !!
Deze orders runnen onze regeringen , banken , film , media en voedsel enz ...
En deze orders zitten achter elke oorlog of andere gebeurtenis zoals 911 , 7/7 londen, madrid en nog veel meer .
Wist je bvb dat tussen 911 en madrid precies 911 dagen zitten , net zo goed als 30 april met beatrix ook precies 100 jaar tussen zat!!

De illuminati runs the world !!

En michael jackson had hier al een aantal jaar last van !!

Ik vraag jullie de twee filmpjes te bekijken en de foto's onder als vergelijkings materiaal te nemen en alles zelf verders uit te zoeken .
Ik zal nog 1 ding mee geven en dat is dat Zeitgeist en de venus project het werk is van onze elite en dit is waar ze naar toe willen .
er is alleen één maar aan en dat is dat hier aan ook de georgia guidestone aan vast zit en dat zijn de nieuwe tien geboden van onze elite !

Zoek onderwerpen : Illuminati , freemasons , bilderberg group , skull & bones , bohemian grove , georgia guidestone , chemtrails , H.A.A.R.P. , project bleu beam ,
Rothschild , rockefeller , speech kennedy , george orwell , jordan maxwell.
OCCULT zal je nodig hebben om het verhaal te kunnen begrijpen , en denk er aan iets wat ons niet is geleerd zullen we ook niet zien en daarom is occult belangrijk omdat ze via die weg praten met elkaar .

Hier vind je goede docu's die je ook weer op google video kan vinden : www.sprword.com
Enkele die erg interesant zijn: Monney as debt , monney masters , The obama deception , Ring of power , Angels don't play this H.A.A.R.P , 911 missing links (gaat over eerdere fals flag terror operaties ) New hoop royal r rife (kanker is allang 100% tegenezen) Here comes the sun (zone ennergie) en nog veel meer ..

Illuminati, Music Industry and WHY MICHAEL JACKSON WAS KILLED - High Definition part 1



Illuminati, Music Industry and WHY MICHAEL JACKSON WAS KILLED - High Definition Part 2



En omdat wij dingen niet weten die ons niet zijn geleerd kunnen hun dit gewoon via je tv doen !!
Denk aan wat er na kerst gebeurde met gaza !!

Illuminati TV Spot - MTV Wishes You A Masonic And Satanic Christmas]



Freemason/Illuminati Movies,TV Shows,Music,Videogames exposed Part 1 of 8



Freemason/Illuminati Movies,TV Shows,Music,Videogames exposed Part 2 of 8



Wat foto's van uit de nederlandse dance scene !!





Let op de datum 11 en 9 = 911 de flamen maken 666 de babylon ufo , hand van fatima , esculaap heeft medice betekenis (varkens griep , trap is de trap naar de fema camps (gaz) in amerika (westerborg willen ze weer opbouwen) het boompje met de vier lagen zijn dementies !! Remember Q-dance next dimantional world , de twee schorstenen is 11 of ook wel twin , de stralen boven de piramide betekend sun god en het oog natuurlijk all seeing eye

Occult Q-sphinxs




Hier de datum 7/7 is gelijk aan de datum van de aanslagen in londen . En van dit jaar was de zelfde datum waarop amirika de gront wet tekende voor het volk !! vandaar dat het ook indipendens day heete !! Het heeft alleen geen zin om de regering omver te werpen , we moeten goed begrijpen dat de wereld bank , FED en imf de echte dienst uitmaken , vandaar dat in een heleboel landen zelfde dingen worden door gevoert !




Ik heb nog veel meer dat komt allemaal in een info filmpje !!

Foto uit APE !




Q-dance freemason massage naar nederland !! (qlimax 2007 zit vol met illuminati en freemason symbolen , ze laten zelfs het freemason logo zien !! )

New World Order Is In controle Message To Holland 2009




En tot je jezelf hebt gereset zal je pas echt zien wat er op 30 april is gebeurt !!








P.S. Ik zeg niet dat brain , wouter of duncan hier deel aan nemen . In tegendeel zelfs !!
Voor brain geld , hij heeft gerard joling gekregen als zakelijke deal en duncan stop hoogst waarscheinlijk om die reden !
Je verlaat je eigen bedrijf niet en zeker niet als je het van de grond aan af hebt opgebouwt !
Q-Dance en ID&T doen zaken met endemol en dat is de directe link met de freemasons/illuminati !!




Je kan denken die jongen is gek !! Maar wie is er gekker hun of ik die gewoon iets om jullie toekomst geef en geen cent van je wil hebben !!

DE BELANGRIJKSTE TWEE WETTEN WAAR ROTHSCHILD NAAR HANDELT !!

YOU ARE PROPHERTY OF THE ROTHSCHILD FAMILY! (JE GEBORTE BEWIJS , EN JE HEBT WAARDE OP DE BEURS EN ER WORDT MET JE GEHANDELT , kijk het zelf na heeft met de zeeweten te maken !! )

laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:29:
Black Praxis

mike ben je weer bezig? :P
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:43:
mike ben je weer bezig? :P

Mike? :roflol: :lol:

Creature of the night, Mushin, Satori, Love conquers all, R.evolution!!!, Fide fortuna forti...uhmmm....

O:)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:20:
ik blijf erbij dat WIJ God naar ons beeld hebben geschapen en niet andersom. want ik geloof dat God liefde is en kan daarom niet geloven dat hij zulke spelletjes met ons zou spelen. door de duivel dan de schuld te geven, nemen we dan ook meteen onze eigen verantwoordelijkheid weg.

Maar natuurlijk. :) waarom denk je dat het systeem gebaseerd is op 'de vader', het patriarchale model? :) Dat is om jouw eigenverantwoording, je eigenwaarde te ontnemen. Jou onveranderantwoordelijk, on-goddelijk te maken. 8)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:20:
dus we hebben vrije wil maar willen niet op de blaren zitten, dus geven we iemand/iets anders de schuld?

er zitten 2 tegenovergestelde krachten in je..'vrije wil' om te kiezen wat men maar wil, waardoor vaak 'het ego' de makkelijkste en veiligste weg kiest waardoor men via een omweg een bepaalde les zal leren.

Maar tel daar ook bij op doordat men vaak onwetend geindoctrineerd is mbt religie etc..

Dat men een verkeerd beeld heeft van god of duivel...God = goed Duivel= slecht
dus die 'duivel', welke ik zie als n deel van jezelf word keer op keer aan de kant gezet als iets wat je vooral moet mijden..dat veroorzaakt juist dat hetgeen wat aan licht moet komen, het licht nooit zal zien, wij ontnemen/onthouden dat deel van onszelf van liefde en kennis door de makkelijkste weg te kiezen(vrije wil) waarmee we via paradoxale omwegen toch op hetzelfde pad uit te komen...

Komt hierop neer, we maken gebruik van de duivel/God in ons om die 2 tegen elkaar uit te spelen...
De ene keer maken we van de vrije wil gebruik om de makkelijkste weg te kiezen welke niet de juiste is maar wel het veiligst voor ons ego...We schuilen achter goddelijkheid om de duivel te beschermen en andersom gebruiken we ons ego welke ons weerheoud bepaalde kennis op te nemen..iig voor n bepaalde tijd totdat die les alsnog via hardere leerwegen geleerd is..

t is grappig..echt jing/jang shizzle..alchemie
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:36:
omdat we allemaal de kennis-en arrogantie in ons dragen om betweterig te zijn..Ons ego zie ik als deel van Lucifer welke dmv kennis over de psyche en esotherie/metaphysica zich zal moeten samenvoegen met ons diepere IK welke in contact staat met het 'hogere'..

we're on the same level here, man. je hebt precies datgene verwoord wat ik denk en voel. :respect:
door het verwerpen van alle opgelegde en vroeger aangeleerde dogma's nader ik nu mijn eigen waarheid, en dat maakt mij sterker, zelfverzekerder, liefdevoller maar ook tegelijk harder en selectiever. mss dat ik ooit eens weer van micro naar meso ga.
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:36:
We kunnen niet anders dan via lijden te leren, dat is onze taak...Onze hersenen werken nou eenmaal op die manier..
Ik vind het een pr8ig systeem eerlijk gezegd, het is misschien hard maar garandeert wel dat je ziel veel lessen zal leren...

We kunnen niet anders dan van lijden leren? Ben ik 't niet mee eens hoor. Leerde boeddha van zijn lijden of leerde Boeddha juist van het inzicht dat het leven lijden is, en bedacht hij juist een manier om zichzelf daarvan te verlossen?
Denk niet dat het leren 'm in het lijden zelf zit. Juist in wat daar (niet) achter zit... maar misschien bedoelde je dat ook meer zo. ;)


Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:36:
God heeft een deel van zichzelf opgegeven>>

Dat denk ik niet hoor ;) Denk eerder dat we zelf iets kwijt zijn, dan dat God iets kwijt zou moeten zijn.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:58:
dat we zelf iets kwijt zijn, dan dat God iets kwijt zou moeten zijn.

= hetzelfde.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:50:
'de vader'

is de de piramide van de illuminati..terwijl de moeder, omgekeerde piramide het geheel moet complementeren..wat je dan krijgt is n davidsster of in 3d je ;Mer-Ka-ba...of magnetisch veld om je lichaam(lichtlichaam)

De 'illuminati' representeren en maken vooral gebruik van de mannelijke krachten/aspecten op aarde...

Dat de illuminati symboliek zo bekend is maar zijn tegenhanger niet wil al iets zeggen over hoe de wereld op het moment in elkaar zit...en hoe kennis is verdeeld..
Er is onbalans..te veel mannelijk te weinig vrouwelijk....te veel ego te weinig openstaan...te veel linker hersenhelft te weinig rechter...

Mensen kennen het ene, maar het andere niet waardoor ze geen goed compleet/geheel beeld hebben om te oordelen over veel zaken...
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:03:
Er is onbalans..te veel mannelijk te weinig vrouwelijk....te veel ego te weinig openstaan...te veel linker hersenhelft te weinig rechter...

Klopt ja. De mens vertrouwd in globale zin te weinig op zijn eigen intuïtie danwel spontaniteit die daarop weer een vereiste zijn voor ware creativiteit en dus eigenlijk ontwikkeling. Daarom zijn we ook gaan geloven in enkel wetten en regels; een statische manier van leven en niet in een natuurlijke die daar hand in hand mee samen moet gaan. :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:55:
door het verwerpen van alle opgelegde en vroeger aangeleerde dogma's nader ik nu mijn eigen waarheid, en dat maakt mij sterker, zelfverzekerder, liefdevoller maar ook tegelijk harder en selectiever.

idd, t is nu echt n 'herkenning' aan het worden..het leven bedoel 'k...;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:58:
We kunnen niet anders dan van lijden leren? Ben ik 't niet mee eens hoor. Leerde boeddha van zijn lijden of leerde Boeddha juist van het inzicht dat het leven lijden is, en bedacht hij juist een manier om zichzelf daarvan te verlossen?

Verlossen van iets waarvan hij al inzicht had? Boedhha heeft zeker gelden dat is wat ik denk..Niemand komt perfect ter aarde..anders heeft het geen zin om hier te zijn..ET's die verder ge-evolueerd zijn daargelaten natuurlijk..Maar boeddha was gewoon n mens..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:58:
Denk niet dat het leren 'm in het lijden zelf zit. Juist in wat daar (niet) achter zit... maar misschien bedoelde je dat ook meer zo. ;)

(y)
erachter komen dat door angsten op te geven een veel sneller pad naar de waarheid of licht zal openen...Dus niet oordelen maar beleven als n klein kind...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:58:
Dat denk ik niet hoor ;) Denk eerder dat we zelf iets kwijt zijn, dan dat God iets kwijt zou moeten zijn.

zo bedoel k t niet.

God is niets kwijt alles is nog steeds perfect..Weet je waarom, juist omdat hij zelfs hetgeen waar hij het meest van hield(lucifer) het hem toestond weg te gaan en een andere weg te keizen..vrije wil op en top..pure (l)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:00:
= hetzelfde.

Nee, want als dat zo was had je nu geen leven dat gepaard gaat met lijden, onwetendheid etc.
Ergens is er dus iets gebeurd waardoor schijnbaar iets onbewust is geworden voor ons, iets dat we ons niet meer herinneren...


Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:03:
'de vader'

Maakt niet zo uit. Daar kun je ook gewoon 'moeder' in lezen als je dat wenst. of "Het", maar dat leest niet lekker; heeft geen lading.

Het gaat erom dat we er vanuit gaan dat God onze Schepper is; de bron van waaruit alles en iedereen afkomstig is; datgene dat alles tot een éénheid maakt, wat wij als afgescheiden van elkaar zien. Daarom wordt het 'de Vader' genoemd. Niet omdat een man is, maar je schepper; je vader.
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:10:
Niemand komt perfect ter aarde..

Door die leugens zijn we ons juist als minderwaardig gaan beschouwen ie op hun beurt geleid hebben tot alle mogelijke conflicten; ze zijn een resultaat van zelf-respectloosheid en minderwaardigheidsgevoelens die ons aan zijn geleerd of beter gezegd ge-indoctrineerd. ;)

Daar maken 'hun', die illuminati figuren dus, dan ook juist gebruik van 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:11:
Maakt niet zo uit. Daar kun je ook gewoon 'moeder' in lezen als je dat wenst. of "Het", maar dat leest niet lekker; heeft geen lading.

ging niet over God hoor..Ging over de oorsprong van illuminati symboliek..

Ik associeer God sowiezo niet met 'Vader'(zou jij toch moeten weten:P)..Of 'Hij'..alhoewel k het voor communicatieve doeleinden soms wel gebruik....

K had het over het ene deel(piramide symbool) welke maar 1 zijde is van een symbool welke alle kennis samenvoegt...zo boven zo onder..je weet wel hermetic principles..:D
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:07:
Klopt ja. De mens vertrouwd in globale zin te weinig op zijn eigen intuïtie danwel spontaniteit. Daarom zijn we ook gaan geloven in enkel wetten en regels; een statische manier van leven en niet in een natuurlijke die daar hand in hand mee samen moet gaan.

nou, de mens is in wezen een sociaal diersoort, en als we naar de dierenwereld kijken zien we dat dieren die in grote groepen leven ook wetten en regels hebben; dit alles om het belang van de groep veilig te stellen.
het probleem voor de mensheid is echter dat we de afgelopen eeuw juist de krampachtige nadruk leggen op individualisme dat nu indruist in ons sociaal/collectief gevoel van saamhorigheid.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 14:58:
We kunnen niet anders dan van lijden leren? Ben ik 't niet mee eens hoor. Leerde boeddha van zijn lijden of leerde Boeddha juist van het inzicht dat het leven lijden is, en bedacht hij juist een manier om zichzelf daarvan te verlossen?

ik heb deze discussie ook altijd met mijn boeddhistische psychotherapeut! ook ik weiger langer te geloven dat een mens met name door lijden kan leren. natuurlijk zijn onze levenservaringen leerzaam, maar wanneer je dag in dag uit alleen maar kan lijden, dan zal je na verloop van tijd niet meer het Licht zien, maar slechts Duisternis. zo heb ik het tenminste ervaren. dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:13:
Door die leugens zijn we ons juist als minderwaardig gaan beschouwen ie op hun beurt geleid hebben tot alle mogelijke conflicten; ze zijn een resultaat van zelf-respectloosheid en minderwaardigheidsgevoelens die ons aan zijn geleerd of beter gezegd ge-indoctrineerd. ;)

ik snap wat je bedoelt, en natuurlijk zijn we perfect want we hebben alle aspecten in ons om tot goddelijkheid te verworden, in evenbeeld tot God geschapen (y)..Wat dat inhoud is niet dat we dus de garantie hebben om ook perfect te zijn vanaf een bepaald moment, maar garandeert ons wel dat we via vallen en opstaan ondanks alle indoctrinatie de weg naar huis altyd zullen terugvinden...

k snap wat je bedoelt dat we perfect zijn, maar t is te makkelijk om dat te zeggen terwijl de wereld n zooitje is....
Een kind kiest er niet voor om ge-indoctrineerd te raken toch?
Dit systeem is er nou eenmaal en het is niet perfect, gemaakt door niet perfecte mensen die zichzelf hebben verloochend door gebruik te maken van alle middelen die ons er juist van zouden moeten weerhouden...we zijn niet perfect echt niet, niet op dit moment..we hebben alles in ons om dat wel te zijn,eht staat in onze blauwdruk ja,nu is het nog aan ons om ons dat te herinneren..en denk dat we op de goede weg zijn eerlijk gezegd...
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:11:
Nee, want als dat zo was had je nu geen leven dat gepaard gaat met lijden, onwetendheid etc.
Ergens is er dus iets gebeurd waardoor schijnbaar iets onbewust is geworden voor ons, iets dat we ons niet meer herinneren...

Iets wat nooit verloren kan zijn kan ook niet terug worden gevonden ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:18:
nou, de mens is in wezen een sociaal diersoort, en als we naar de dierenwereld kijken zien we dat dieren die in grote groepen leven ook wetten en regels hebben; dit alles om het belang van de groep veilig te stellen.
het probleem voor de mensheid is echter dat we de afgelopen eeuw juist de krampachtige nadruk leggen op individualisme dat nu indruist in ons sociaal/collectief gevoel van saamhorigheid.

Dieren leven volkomen spontaan, die hebben geen wetten nodig. Die vertrouwen volkomen op hun intuïtie. De mens is echter begiftigd met het zelf-bewustzijn, wat op zijn beurt een gave als een last is. Maar ben het met je eens dat we ons als éénheid zouden moeten opstellen, en dat kan enkel als we onszelf kunnen accepteren voor wat we zijn, zodat we dan anderen ook kunnen respecteren. Gij zult zo zijn als goden he? ;p
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:18:
natuurlijk zijn onze levenservaringen leerzaam, maar wanneer je dag in dag uit alleen maar kan lijden, dan zal je na verloop van tijd niet meer het Licht zien, maar slechts Duisternis. zo heb ik het tenminste ervaren. dat kan toch niet de bedoeling zijn?

:lol: leuke discussie (y)

Wij maken er 'lijden' van doordat ons ego een voortouw heeft genomen in het beleven..
Wanneer is leren nou echt lijden?
tell me plz...want dat is het niet! leren = liefde..
ons ego weerhoud ons er in 1e plaats van die liefde op de snelst mogelijke manier te ervaren...snappie? paradoxale shizzle :woep:
laatste aanpassing
beleven=leren=groeien=liefde.....hogere ik>>>een balans in denken en voelen=hersenen in evenwicht/communicatie>>waardoor je kan beleven, leren en verder groeien...
indoctrinatie=stilstaan=lijden=angst....Ego trekt terug in>>reptielenbrein-kleine hersenen..onbalans in communicatie.....dit proces houd zichzelf ook in stand..door angst kiezen voor het bekende..waardoor men niet leert maar stilstaat...
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:13:
Niemand komt perfect ter aarde..

Door die leugens zijn we ons juist als minderwaardig gaan beschouwen ie op hun beurt geleid hebben tot alle mogelijke conflicten; ze zijn een resultaat van zelf-respectloosheid en minderwaardigheidsgevoelens die ons aan zijn geleerd of beter gezegd ge-indoctrineerd. ;)

Ja maar wat is het nut dan van perfect geboren worden op aarde? Het is toch wel duidelijk dat dit hier niet de hemel is waarin alles goed, leuk en perfect is?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:18:
het probleem voor de mensheid is echter dat we de afgelopen eeuw juist de krampachtige nadruk leggen op individualisme dat nu indruist in ons sociaal/collectief gevoel van saamhorigheid.

jep!


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:18:
ik heb deze discussie ook altijd met mijn boeddhistische psychotherapeut! ook ik weiger langer te geloven dat een mens met name door lijden kan leren. natuurlijk zijn onze levenservaringen leerzaam, maar wanneer je dag in dag uit alleen maar kan lijden, dan zal je na verloop van tijd niet meer het Licht zien, maar slechts Duisternis. zo heb ik het tenminste ervaren. dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Precies... kijk, momenten van narigheid en lijden kunnen je wel eens flink met neus op de feiten drukken. Soms ook kunnen bepaalde dingen je nader tot anderen brengen (bv. de dood van een dierbare). Ja, vanuit de Duisternis kan soms Licht ontstaan. Maar het is dan toch eerder het licht dat het duister wegschijnt, en daarmee datgene blootlegt wat zich in duisternis had verborgen, dan dat de duisternis jou zelf iets leren kan.
't is eigenlijk juist een kwestie van aan de oppervlakte brengen van wat achter sluiers verborgen ligt (oeh, wat lekker occult *vleermuissmiley* :P).
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:33:
hogere ik

vs.

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:33:
Ego

= weer een conflict, weer een verdeling van jezelf :p

Er is geen hogere of lagere zelf, dat zijn allemaal denkconstructies die je ervan beletten, het Zelf te zijn die nooit nimmer in stukken te hakken is, zelfs niet in 6 miljard stukken. ;p wat mensen als de ego zien is niks anders als een hulpmiddel voor sociale communicatie, we zijn die alleen gaan vergissen door die te zien als enkel onszelf en niet een eigenschap van het Zelf/de ware jij dus. Die bewustzijnsvernauwing heet dan ook zelf-bewustzijn. Niks mis mee, maar we laten er ons door gebruiken in plaats van dát we die zelf gebruiken.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:22:
k snap wat je bedoelt dat we perfect zijn, maar t is te makkelijk om dat te zeggen terwijl de wereld n zooitje is....
Een kind kiest er niet voor om ge-indoctrineerd te raken toch?
Dit systeem is er nou eenmaal en het is niet perfect, gemaakt door niet perfecte mensen die zichzelf hebben verloochend door gebruik te maken van alle middelen die ons er juist van zouden moeten weerhouden...we zijn niet perfect echt niet, niet op dit moment..we hebben alles in ons om dat wel te zijn,eht staat in onze blauwdruk ja,nu is het nog aan ons om ons dat te herinneren..en denk dat we op de goede weg zijn eerlijk gezegd...

(Y) Nice verwoord. Dat probeer ik ook al zo lang duidelijk te maken. Maar mij lukte 't nooit..
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:24:
Iets wat nooit verloren kan zijn kan ook niet terug worden gevonden ;)

Maar wel herinnerd worden ;)
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:33:
beleven=leren=groeien=liefde.....hogere ik>>>een balans in denken en voelen=hersenen in evenwicht/communicatie>>waardoor je kan beleven, leren en verder groeien...

Tenzij je de verkeerde dingen beleeft, leert en van daaruit groeit, naar ... 8)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:40:
Maar het is dan toch eerder het licht dat het duister wegschijnt, en daarmee datgene blootlegt wat zich in duisternis had verborgen, dan dat de duisternis jou zelf iets leren kan.

Waarom associeer je lijden met iets duisters?
Hoe noem jij dan hetgeen wat het lijden veroorzaakt?

Het is maar een oordeel een keuze die je maakt om een andere weg te kiezen een waarschuwing ;) zelfs in deze zin leer je van iets wat jij 'duister' noemt..

Lijden is een signaal dat het anders moet, meer niet.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:40:
Ja maar wat is het nut dan van perfect geboren worden op aarde? Het is toch wel duidelijk dat dit hier niet de hemel is waarin alles goed, leuk en perfect is?

Dat heb ik al gezegd; Dat komt omdat we onze goddelijkheid ten alle tijden willen ontkennen omdat we niet willen geloven dat we perfect zijn, je denkt dus iets te missen, dan vraag ik jou waar je het denkt te vinden? :p

Zie je nu niet dat alle conflicten, haat en oorlog voortkomen uit zelf-ontkenning? 8) Hoe wil je al die mensen gaan overtuigen dat ze perfect zijn? Dat is niet mogelijk want dat zullen ze hoe dan ook ten alle tijden blijven ontkennen. Maar dat ze het ontkennen wil niet zeggen dat ze het niet zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:45:
hogere ik

vs.

ego idd..welke in balans moeten geraken met elkaar..het 1 is niet beter dan het ander..


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:45:
wat mensen als de ego zien is niks anders als een hulpmiddel voor sociale communicatie, we zijn die alleen gaan vergissen door die te zien als enkel onszelf en niet een deel van ons Zelf.

dat is wat ik zeg..;)
en ik kan niet anders dan denken dat het een soort psychische aandoening is..
Tuurlijk is het een deel van ons, een heel groot deel anders zou het ook niet zo een grote invloed hebben op ons bestaan, het is een key-part van hoe wij functioneren......

er is een bepaalde structuur van communicatie in je hersenen welke bepaalt of je vanuit je ego-zelf handelt of vanuit een meer gebalanceerde manier van denken...
je reptielenbrein/kleine hersenen zijn hierin de ego-zelf en zorgen ervoor dat de linkerhersenhelft meer actief is...terwijl de mate van balans in communicatie tussen de grote hersenen kleine hersenen en het reptielenbrein bepalen of je meer gebruikt maakt van je rechterhersenhelft waardoor er n balans ontstaat waardoor je meer in contact komt met je horgere Ik...je hebt 'ze' allemaal nodig om de juiste beslissingen te maken..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:57:
Dat heb ik al gezegd; Dat komt omdat we onze goddelijkheid ten alle tijden willen ontkennen omdat we niet willen geloven dat we perfect zijn, je denkt dus iets te missen, dan vraag ik jou waar je het denkt te vinden?

het is niet zozeer ontkennen dat we perfect zijn, maar het erkennen dat we hier zijn om te groeien..en te dienen...;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:57:
Hoe wil je al die mensen gaan overtuigen dat ze perfect zijn?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:57:
dat ze het ontkennen wil niet zeggen dat ze het niet zijn.

Nee dat wil zeggen dat ze het zich dús niet herinneren....
Vergeet niet dat we hier ooit zijn gekomen om te leren..Hoe denk je dat al die kennis die we nu hebben er is gekomen?
Echt niet omdat we zo perfect waren dat we het in een keer wisten...Anders heeft deze creatie geen enkel nut ook...

Het stopt nergens, dus perfectie zal vanuit ons aardse standpunt en begrijpen waarschijnlijk ook nooit bestaan.

Dat is geen ontkenning van wat ik weet en erken wat we kunnen qua goddelijkheid, maar het is een begrijpen dat we altyd zullen moeten groeien..en elkaar dienen anders heeft het bestaan geen nut...
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:50:
Waarom associeer je lijden met iets duisters?

Laat ik je eens een voorbeeld geven van wat flink lijden is. De dood van je moeder of zo. Nou, geloof mij maar, als jij die dag meemaakt, en het gaat gepaard met allerlei traumagedoe en ambulances, reken maar dat die dag dan als een hele zwarte, duistere bladzijde in je geheugen gegraveerd staat. Dat dient op geen enkele manier met leuke theorietjes gebagatelliseerd te worden. ;) Dat soort dingen zijn wel degelijk duister, macaber; gewoon shit om mee te maken...

Dit is een extreem voorbeeld. Maar er zijn in principe maar twee dingen: iets is prettig of iets is dat niet. De mate en intensiteit waarin het zich voordoet is eigenlijk niet heel erg van belang verder.


Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:50:
Lijden is een signaal dat het anders moet, meer niet.

Dat is duidelijk ja.


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:57:
Dat heb ik al gezegd; Dat komt omdat we onze goddelijkheid ten alle tijden willen ontkennen omdat we niet willen geloven dat we perfect zijn, je denkt dus iets te missen, dan vraag ik jou waar je het denkt te vinden? :p

Weet je wat het is... dit leven gaat hoe dan ook een keer eindigen. Er gaat een moment komen dat je 't lichaam dat je nu hebt gaat afleggen. Oftewel, je bent hier gebonden aan tijd en ruimte. Het is slechts tijdelijk, en niet eeuwig. Dus hoe kan dit leven nou hetgeen zijn waarin geen klap uitgevoerd hoeft te worden omdat alles zogenaamd al perfect is? Waar ik 't denk te moeten vinden is niet van belang. Ik leef gewoon en zoek niks, maar werk constant aan m'n ontwikkeling met wel degelijk een doel voor ogen, in de wetenschap dat ik er nog lang niet ben, anders was ik hier niet. En jij ook niet. Niemand hier :)
Ik begrijp natuurlijk dat de meeste dingen die we onszelf en anderen nú op dit moment in de wereld aandoen..natuurlijk die zijn onnodig, en onstaan vanuit een indoctrinatie..Veel van wat er op dat gebied gebeurt idd..nergens voor nodig...

Wat ik bedoel met, we zijn hier gekomen wel in perfectie maar toch ook om te groeien heeft te maken met spiritueel groeien en als geheel met elkaar groeien naar iets wat 'hierna' moet komen...zeg maar..

Ik snap dat het ons geboorterecht is om in vrede met elkaar te mogen leven, en dat we vanuit dat lijden moeten leren is idd een raar iets..Dat wil toch zeggen dat er ergens iets gebeurd is met ons, de mensheid waardoor we hierin zijn blijven hangen..
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:10:
het is niet zozeer ontkennen dat we perfect zijn, maar het erkennen dat we hier zijn om te groeien..en te dienen...;)

Evolutie gaat z'n eigen gang, die kan enkel spontaan op natuurlijke wijze plaatsvinden, nooit door dwang.

Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:10:
Echt niet omdat we zo perfect waren dat we het in een keer wisten...Anders heeft deze creatie geen enkel nut ook...

Nut hebben is een menselijk oordeel die volledig buiten het ongeborene staat. Waarom is er leven? Waarom bestaan 'we'? Omdat liefde onze ware essentie is, wij zijn opzoek naar onszelf, maar hoe kan je iets worden wat je al bent? Dat is dus niet mogelijk. Daarom is zelf-acceptatie het sleutelwoord. Je kan niks anders zijn dan je zelf, als je dat doorhebt zie je geen verschil meer tussen zelf en Zelf.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 15:57:
Zie je nu niet dat alle conflicten, haat en oorlog voortkomen uit zelf-ontkenning? 8) Hoe wil je al die mensen gaan overtuigen dat ze perfect zijn? Dat is niet mogelijk want dat zullen ze hoe dan ook ten alle tijden blijven ontkennen. Maar dat ze het ontkennen wil niet zeggen dat ze het niet zijn.

Ah, op die manier. Ja, maar dan wordt 't dus moeilijk. Want ik spreek dan als je het zo bekijkt gewoon even vanuit de waan. ;p Dat spreekt wat makkelijker dan vanuit een niveau waar je zelf (nog) geen directe weet van hebt.
laatste aanpassing
ff offtopic, elke discussie die boeiend is kom ik jullie allemaal tegen :lief:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:14:
Weet je wat het is... dit leven gaat hoe dan ook een keer eindigen. Er gaat een moment komen dat je 't lichaam dat je nu hebt gaat afleggen. Oftewel, je bent hier gebonden aan tijd en ruimte. Het is slechts tijdelijk, en niet eeuwig. Dus hoe kan dit leven nou hetgeen zijn waarin geen klap uitgevoerd hoeft te worden omdat alles zogenaamd al perfect is? Waar ik 't denk te moeten vinden is niet van belang. Ik leef gewoon en zoek niks, maar werk constant aan m'n ontwikkeling met wel degelijk een doel voor ogen, in de wetenschap dat ik er nog lang niet ben, anders was ik hier niet. En jij ook niet. Niemand hier :)

Sowieso haalt het niet uit te zitten zoeken enzo vind ik, ik ben ervan overtuigd dat als je iets bepaald echt moet meemaken of doen het wel op je pad komt, het is enkel aan jou om er wat met te doen.
laatste aanpassing
http://opmerkelijk.nieuws.nl/566336/big_brother-polsbandje_moet_rellen_voorkomen

RFID in een polsbandje.... de NWO in de dans scene begint inderdaad nu wel optevallen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:14:
Laat ik je eens een voorbeeld geven van wat flink lijden is. De dood van je moeder of zo. Nou, geloof mij maar, als jij die dag meemaakt, en het gaat gepaard met allerlei traumagedoe en ambulances, reken maar dat die dag dan als een hele zwarte, duistere bladzijde in je geheugen gegraveerd staat. Dat dient op geen enkele manier met leuke theorietjes gebagatelliseerd te worden. ;) Dat soort dingen zijn wel degelijk duister, macaber; gewoon shit om mee te maken...

zo zie ik het niet..Dood is iets wat inherent is verbonden aan deze cyclus die je meemaakt op aarde..oftewel je leven....

Doodgaan kan op verschillende manieren..door geweld of natuurlijk...
Natuurlijke dood zie ik niet als iets triests..de ziel heeft hopelijk alles kunnen beleven waarvoor hij naar aarde kwam..cyclus volbracht..

Dood door geweld of bepaalde ziektes is iets anders natuurlijk...dat zijn vaak dingen die we onszelf en anderen aandoen en dus moeten we ervan leren...Tja, helaas zijn we nou eenmaal zo ver gevallen dat we die shizzle nu nog moeten gaan oplossen ipv ons bezighouden met dienen en groeien..maarja beter dealen we d'r mee zsm...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Eibhlin op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:21:
ff offtopic, elke discussie die boeiend is kom ik jullie allemaal tegen :lief:

Ja, dacht ik 'verlost' te zijn van dat god-topic :/ :lol:

Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:22:
RFID in een polsbandje.... de NWO in de dans scene begint inderdaad nu wel optevallen.

Inderdaad :/ je word behandelt als een potentiële misdadiger, niet als een volwaardig mens in deze maatschappij. Bah.
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:02:
Tuurlijk is het een deel van ons, een heel groot deel anders zou het ook niet zo een grote invloed hebben op ons bestaan, het is een key-part van hoe wij functioneren.....

De cursus in wonderen zegt hierover dat het domein van het ego in principe gewoon het bewuste betreft. Maar niet dat we het ego zijn. Ergens is een stuk waarin heel mooi wordt verwoord waaróm, ik zal dat eens opzoeken voor u.

Komt er in ieder geval op neer dat het ego niets meer is dan een bepaald soort psychologisch gedeelte van de denkgeest (mind) dat we zelf gecreëerd hebben, en dus een illusie is, maar uiteraard wel een hele hardnekkige. 't Leven op aarde wordt dan ook als het gevolg hiervan gezien, waardoor er ook zo veel problemen zijn in de wereld, en in onszelf.

In ieder geval vanuit de grond een onwetend en destructief gedeelte van de denkgeest, dat ongedaan gemaakt dient te worden omdat 't alleen maar tot waan denksystemen leidt en daarmee zichzelf voortdurend in stand houdt.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:19:
Nut hebben is een menselijk oordeel die volledig buiten het ongeborene staat. Waarom is er leven? Waarom bestaan 'we'? Omdat liefde onze ware essentie is, wij zijn opzoek naar onszelf, maar hoe kan je iets worden wat je al bent? Dat is dus niet mogelijk. Daarom is zelf-acceptatie het sleutelwoord. Je kan niks anders zijn dan je zelf, als je dat doorhebt zie je geen verschil meer tussen zelf en Zelf.

ik beweer niet anders..(y)
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:26:
zo zie ik het niet..Dood is iets wat inherent is verbonden aan deze cyclus die je meemaakt op aarde..oftewel je leven....

Doodgaan kan op verschillende manieren..door geweld of natuurlijk...
Natuurlijke dood zie ik niet als iets triests..de ziel heeft hopelijk alles kunnen beleven waarvoor hij naar aarde kwam..cyclus volbracht..

Dood door geweld of bepaalde ziektes is iets anders natuurlijk...dat zijn vaak dingen die we onszelf en anderen aandoen en dus moeten we ervan leren...Tja, helaas zijn we nou eenmaal zo ver gevallen dat we die shizzle nu nog moeten gaan oplossen ipv ons bezighouden met dienen en groeien..maarja beter dealen we d'r mee zsm

Ja, maar dit is vanuit een rationele blik bekeken. Maar zo rationeel ben je niet op de moment suprême natuurlijk. En ook niet de periode kort na zoiets. Ja, later, wanneer de gevoelens en herinneringen wat meer verwerkt zijn dan kun je daar wel zo naar kijken. Maar dergelijke momenten, de echte originele lijdensmomenten, zijn op dat moment gewoon fucking bittere hel natuurlijk. :) En volgens mij gaat dit leven toch echt om ervaring. Dus dat mag je wel degelijk gewoon bij z'n naam noemen: duisternis.
Hoort nou eenmaal bij dit leven, helaas...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:30:
Ergens is een stuk waarin heel mooi wordt verwoord waaróm, ik zal dat eens opzoeken voor u.

cést bon..laat maar zien als je wat hebt.
 
Uitspraak van Eibhlin op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:21:
ff offtopic, elke discussie die boeiend is kom ik jullie allemaal tegen

Zweefteef unite.. B)
 
Uitspraak van People unite op donderdag 20 augustus 2009 om 00:37:
Denk nog maar eens na

over stoppen met drugs.
Jij zit echt wel ver hoor:lol:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:41:
Ja, maar dit is vanuit een rationele blik bekeken. Maar zo rationeel ben je niet op de moment suprême natuurlijk. En ook niet de periode kort na zoiets. Ja, later, wanneer de gevoelens en herinneringen wat meer verwerkt zijn dan kun je daar wel zo naar kijken. Maar dergelijke momenten, de echte originele lijdensmomenten, zijn op dat moment gewoon fucking bittere hel natuurlijk. :) En volgens mij gaat dit leven toch echt om ervaring. Dus dat mag je wel degelijk gewoon bij z'n naam noemen: duisternis.
Hoort nou eenmaal bij dit leven, helaas...

ik zie het niet als lijden..ik zie het als pijn..een afscheid..meer niet niet..mn oom is dit jaar overleden en natuurlijk voelde k me fucked en huilen, dat maakt niet uit voor de rest..het gaat ook niet erover da je het vergeet ofzo, natuurlijk niet..maar het is geen lijden..ik kijk er gewoon anders tegenaan...
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:44:
ik zie het niet als lijden..ik zie het als pijn..een afscheid..meer niet niet..mn oom is dit jaar overleden en natuurlijk voelde k me fucked en huilen, dat maakt niet uit voor de rest..het gaat ook niet erover da je het vergeet ofzo, natuurlijk niet..maar het is geen lijden..ik kijk er gewoon anders tegenaan...

Nou, ik zou niet weten wat dat anders kan zijn dan lijden. :) Het is in ieder geval geen geluk of plezier dat je beleeft. Niet dat je staat te genieten van je kutgevoel en 't janken, zeg maar.
Snap denk ik wel wat je bedoelt hoor. Je bedoelt denk ik dat je op dat moment er gewoon vrede mee hebt dat je dat ervaart. Vrede hebben met het lijden omdat dat nu eenmaal bij zo'n moment hoort, en normaal is. Toch?
laatste aanpassing
lijden en pijn zie ik niet als dezelfde emoties..

Lijden duurt voort en word aangedaan of voor gekozen...door pijn te herbeleven ontstaat lijden denk k...

Pijn is meer n moment van realisatie voor mij..hmm lastig uit te leggen...
 
Ff eten... tot zo :P
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:52:
Ff eten... tot zo :P

AIDS-ze (k)
 
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 25 augustus 2009 om 16:51:
ijden en pijn zie ik niet als dezelfde emoties..

Lijden duurt voort en word aangedaan of voor gekozen...door pijn te herbeleven ontstaat lijden denk k...

Pijn is meer n moment van realisatie voor mij..hmm lastig uit te leggen...

:d

Lijden zie ik gewoon als de overkoepelende term voor iedere vorm van onbehagen. Zelfs een klein momentje balen is 't in principe al. Al klinkt het voor zoiets wel als een heel dramatische term natuurlijk. ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 augustus 2009 om 17:16:
Lijden zie ik gewoon als de overkoepelende term voor iedere vorm van onbehagen. Zelfs een klein momentje balen is 't in principe al.

lol tja dat is t natuurlijk ook...pijn in je knie is lijden in feite..toch vind k t verschillend...lijden ontstaat vanuit pijn....je lijd als je niets aan de pijn doet..
laatste aanpassing
werking van de hersenen

Dokter Manfred Doepp begint te vertellen dat mensen niet kúnnen begrijpen dat hun hersenen zijn geswitcht. Hij legt uit dat er geen communicatie meer optreedt tussen onze linker en rechter hersenhelft, met andere woorden: er geen contact meer is tussen ons denken en voelen. Het voelen gaat door de ontkoppeling van beide hersenhelften tot ons onderbewuste behoren met als gevolg het ethische en morele verval dat steeds duidelijker wordt in deze maatschappij.“Als je het universum wil begrijpen denk dan in termen van energie, frequentie, en vibratie.”

laatste aanpassing
Zie in de openingspost een paar foto's staan van Q-dance events waarbij de link gelegd wordt met illuminati...

Ja die link is er misschien ook wel, maar dan op een totaal andere manier dan de topicopener denkt. Je kunt ook een beetje TE ver doorslaan ;)

Laat Q-dance nou m'n grootste opdrachtgever zijn en ik dus weten dat degenen die daar over de decorbouw en thema's gaan enzo zelf juist ook geïnteresseerd zijn in dit soort theorieën. Als je het kantoor binnenkomt liggen er tijdschriften en flyers en daar ligt ook dat tijdschrift tussen waarvan ik ^&^%% niet op de naam kan komen maar wat dus volledig aan dit soort zaken gewijd is (er zit een 'o' in, kom er echt effe niet op). Dat er voor zo'n Qlimax gekozen wordt voor het thema 'sacred geometry' zegt toch wel genoeg? Of dat hele thema rondom In Qontrol (who is in control? You are being controlled!). Dat werd toch juist met de bezoekers gedeeld?

Je vergist je echt compleet, de creatieve geesten bij deze organisatie staan eerder aan jouw kant en verdiepen zich juist in dezelfde zaken. Dat zijn tevens geen multimiljonairs of wereldleiders, gewoon een paar creatieve jongens die tegelijkertijd ook nog voor een stukje bewustzijn willen zorgen bij de bezoekers door juist dit soort thema's te gebruiken.

Tjeempie zeg. Je kunt ook wel heel erg ver doordraven, zo kun je echt overal wel wat achter gaan zoeken.
 
Hé'eh.. Boys.. Leuk en aardig al die spirituele grens dingetjes..

Maar we verslaan de Shapeshifting Reptillians niet door wierook naar ze te gooien of lange wollige alinea's op te lezen!

Beetje meer pit erin.. Kom'aan!
laatste aanpassing