Partyflock
 
Forumonderwerp · 1055249
­ Nederland
Bij raving nightmare was er zo'n vent op de lsd ofzo in zijn ochtendjas aan het spacen :lol:



Wat is het gekste dat jullie mee hebben gemaakt op een party?
Voor de zeikerds, ik weet dat er een klein spelfoutje in de titel zit :$
laatste aanpassing
Uitspraak van Donn045 op zondag 29 maart 2009 om 16:59:
Bij raving nightmare was er zo'n vent op de lsd ofzo in zijn badpak :lol:

Held in zijn ochtendjas :lol:

Ehmmm... dat een stel van die voetbalmongolen naar binnen kwamen stormen, dwars door de glazen deuren heen :/
volgens mij is het geen badpak maar een ochtendjas....
Uitspraak van Maate op zondag 29 maart 2009 om 17:03:
volgens mij is het geen badpak maar een ochtendjas....

Was jij het dan?


Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op zondag 29 maart 2009 om 17:03:
Held in zijn ochtendjas

:lol:
Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op zondag 29 maart 2009 om 17:03:
Ehmmm... dat een stel van die voetbalmongolen naar binnen kwamen stormen, dwars door de glazen deuren heen

Wat een kneuzen, welk feest eigenlijk?
een man die stond te poepen in de zaal bij mindcontroller.
Niet zozeer tijdens een party, maar meer erna; Children of the Core, eind maart 2005, in Lommel.. (denk dat nogal wat mensen dat ook nog maar al te goed weten ;))

De tering wat een slagveld was er na afloop overgebleven van die locatie en de wijde omgeving, omdat er geen pendelbussen meer reden.. damn :O 8) En de daarbij behorende memorabele terugreis van ruim 10 uur :rot: Maar t was verdomd gezellig, dat zeker! :jaja:
Uitspraak van Donn045 op zondag 29 maart 2009 om 17:18:
Wat een kneuzen, welk feest eigenlijk?

Dat weet ik niet meer, was in de HMH. Dacht Ressurrection.
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 17:19:
De tering wat een slagveld was er na afloop overgebleven van die locatie en de wijde omgeving, omdat er geen pendelbussen meer reden.. damn En de daarbij behorende memorabele terugreis van ruim 10 uur Maar t was verdomd gezellig, dat zeker!

:lol:


Uitspraak van Onrustig&Ongeduldig op zondag 29 maart 2009 om 17:21:
Dat weet ik niet meer, was in de HMH. Dacht Ressurrection.

Was dj paul weer aan het draaien?8)
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 29 maart 2009 om 17:33:
En Teqnology

Oh dat kan m ook geweest zijn hoor. Die ene met Miss Djax en afsluitend Viper XXL en Sven Wittekind dan.
Weet ik veel was wel gratis in elk geval
Uitspraak van Donn045 op zondag 29 maart 2009 om 17:26:
:lol:

Kijk de opmerkingen/reacties bij t feest er maar op na anders :D
http://partyflock.nl/party/30899:Children_of_the_core

Nog wat meer zaken rondom dat feest;
- VIP-ingang bleek helemaal geen controle te hebben;
- Paar minuten voor openingstijd werd het VIP-podium afgekeurd door de brandweer, waardoor mensen met VIP-bandje bij alle barren gratis drank konden halen.. gevolg; aan het eind van de avond zag ik mensen gewoon met trayen Smirnoff rondlopen / 'watergevecht' ermee houden :rot:

Was dus ook meteen de eerste en laatste keer in die locatie.. wel degelijke locatie was t op zich.. en uiteraard ook meteen t einde van die organisatie 8)



Ow en op een ander feest, in de O Reilly's volgens mij.. pff, ook drama-feest.. deuren gingen pas 2 uur later open.. kom je binnen, hangt er amper licht en geluid.. apparatuur in 1 van de 2 zalen viel af en toe uit, waardoor een paar dj's gewoon geen zin meer hadden om te draaien en gewoon het feest verlieten.. paar minuten later deed de apparatuur t dus weer, maar was er geen dj meer aanwezig :rot:



Nog een ander feest.. 2 zalen.. eentje oldskool/early, en andere zaal hardstyle/jump/hardcore.. halverwege de avond waren ik en een vriendin van me de enige bezoekers in de early-zaal, terwijl er alles bij elkaar toch zo'n 500 a 1000 man op t feest aanwezig waren 8) De dj die aan het draaien was, zette de plaat gewoon stil, en vroeg of we nog verzoekplaatjes hadden.. en van zn vriendin kregen we wat te drinken.. ook iets wat je niet vaak meemaakt op n feest 8)
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 17:43:
Kijk de opmerkingen/reacties bij t feest er maar op na anders
http://partyflock.nl/party/30899:Children_of_the_core

Nog wat meer zaken rondom dat feest;
- VIP-ingang bleek helemaal geen controle te hebben;
- Paar minuten voor openingstijd werd het VIP-podium afgekeurd door de brandweer, waardoor mensen met VIP-bandje bij alle barren gratis drank konden halen.. gevolg; aan het eind van de avond zag ik mensen gewoon met trayen Smirnoff rondlopen / 'watergevecht' ermee houden

Was dus ook meteen de eerste en laatste keer in die locatie.. wel degelijke locatie was t op zich.. en uiteraard ook meteen t einde van die organisatie

:lol: die opmerkingen :lol:
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 17:43:
Ow en op een ander feest, in de O Reilly's volgens mij.. pff, ook drama-feest.. deuren gingen pas 2 uur later open.. kom je binnen, hangt er amper licht en geluid.. apparatuur in 1 van de 2 zalen viel af en toe uit, waardoor een paar dj's gewoon geen zin meer hadden om te draaien en gewoon het feest verlieten.. paar minuten later deed de apparatuur t dus weer, maar was er geen dj meer aanwezig

Had je je geld terug gekregen?


Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 17:43:
Nog een ander feest.. 2 zalen.. eentje oldskool/early, en andere zaal hardstyle/jump/hardcore.. halverwege de avond waren ik en een vriendin van me de enige bezoekers in de early-zaal, terwijl er alles bij elkaar toch zo'n 500 a 1000 man op t feest aanwezig waren De dj die aan het draaien was, zette de plaat gewoon stil, en vroeg of we nog verzoekplaatjes hadden.. en van zn vriendin kregen we wat te drinken.. ook iets wat je niet vaak meemaakt op n feest

:lol:
Wel kut voor de dj.
laatste aanpassing
 
Full moons..
Welk feest was dat ook alweer, volgens mij in duitsland dat er marokaanse bewaking was ofzoiets en helemaal niks geregeld was en een dj had de cd speler gepikt omdat de dj's niet betaald werden, een dikke dramafeest iig.
En de organisator was 'm snel gesmeerd.

Had ik ergens gelezen op pf.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 maart 2009 om 18:00:
Full moons..

Wat was daar gebeurd dan?
Uitspraak van Donn045 op zondag 29 maart 2009 om 17:58:
Had je je geld terug gekregen?

Dat niet.. maar mja, dat idee heb ik soms wel bij meer feesten waar het een en ander niet helemaal goed geregeld is.. Waarom niet pas een feest na afloop betalen, aan de hand van je eigen beoordeling over t feest? (ik weet t, 'dream on')


Toevallig vannacht naar Ghosttown geweest.. moet ik weer denken aan de eerste keer dat ik er naar toe ging, in 2004 volgens mij, 12,5 jaar jubileum ervan?
Na afloop liepen ik en maat van me richting de bushalte.. komt er een vrouw van middelbare leeftijd uit een auto gestapt, en wijst naar een meid die stukje verderop liep.. 'Zien jullie haar lopen? Dat is mijn dochter, ze moet mee in de auto maar ze wil niet, omdat ze vanalles op heeft'.. Of wij dus wilden helpen haar die auto in te krijgen :rot:

Nou wij op die meid afstappen, en zeggen dat ze met dr ma mee moest.. pff, die was behoorlijk van de kaart uiteraard 8) We wilden haar aan de hand meenemen en in de richting van de auto 'trekken', begon ze te krijsen en liet zich op de grond vallen.. naja daar hadden we ook geen trek in, dus liepen we maar verder..

Zien we even later die vrouw met auto en al de parkeerplaats opscheuren, zo dr dochter afsnijden en haar de auto intrekken :D De auto rijdt weg, en paar tiental meter verderop wordt de portier van de (rijdende) auto weer opengemaakt door waarschijnlijk de dochter.. je zou die deur maar tegen je aan hebben gekregen, of ze zou maar uit die rijdende auto zijn gestapt met dr vage harses 8)


Raar eigenlijk ook, dat er ergens in je hersens een plekje is, die dit soort zinloze informatie tot in detail opslaat %)
Uitspraak van Donn045 op zondag 29 maart 2009 om 18:01:
Welk feest was dat ook alweer, volgens mij in duitsland dat er marokaanse bewaking was ofzoiets en helemaal niks geregeld was en een dj had de cd speler gepikt omdat de dj's niet betaald werden, een dikke dramafeest iig.
En de organisator was 'm snel gesmeerd.

Had ik ergens gelezen op pf.

Denk dat je Myths of Music bedoeld, was in de Zenith in Venray.. was ook idd een drama-feest, vantevoren was ook al bekend dat de nodige dj's niet meer zouden komen omdat er vanalles niet goed geregeld was.. en zal me niet verbazen als het nog steeds niet helemaal geregeld is..



Euhm.. op een klein feestje in mn eigen dorp (The Sphere, in Asten), ben ik een keer een half uur lang de eerste / enige bezoeker geweest :D Ik ben nou meestal zo ingesteld, dat ik van begin tot eind naar n feest wil gaan, daar betaal ik uiteindelijk ook voor.. en mja, aangezien ik maar gewoon in een dorp woon, waar alles om 2:00 dicht gaat, begon dat feest dus al 'vroeg'.. om 20:00 ofzo.. toen stond ik dus al binnen, dj aan het draaien, en ik sta er in mn eentje in de zaal.. alsof de dj speciaal voor mij aan het draaien was 8)
Uitspraak van Donn045 op zondag 29 maart 2009 om 17:26:
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 17:19:
De tering wat een slagveld was er na afloop overgebleven van die locatie en de wijde omgeving, omdat er geen pendelbussen meer reden.. damn En de daarbij behorende memorabele terugreis van ruim 10 uur Maar t was verdomd gezellig, dat zeker!

:lol:

hahahaha
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 17:43:
Kijk de opmerkingen/reacties bij t feest er maar op na anders :D
http://partyflock.nl/party/30899:Children_of_the_core

Nog wat meer zaken rondom dat feest;
- VIP-ingang bleek helemaal geen controle te hebben;
- Paar minuten voor openingstijd werd het VIP-podium afgekeurd door de brandweer, waardoor mensen met VIP-bandje bij alle barren gratis drank konden halen.. gevolg; aan het eind van de avond zag ik mensen gewoon met trayen Smirnoff rondlopen / 'watergevecht' ermee houden :rot:

Was dus ook meteen de eerste en laatste keer in die locatie.. wel degelijke locatie was t op zich.. en uiteraard ook meteen t einde van die organisatie 8)



Ow en op een ander feest, in de O Reilly's volgens mij.. pff, ook drama-feest.. deuren gingen pas 2 uur later open.. kom je binnen, hangt er amper licht en geluid.. apparatuur in 1 van de 2 zalen viel af en toe uit, waardoor een paar dj's gewoon geen zin meer hadden om te draaien en gewoon het feest verlieten.. paar minuten later deed de apparatuur t dus weer, maar was er geen dj meer aanwezig :rot:



Nog een ander feest.. 2 zalen.. eentje oldskool/early, en andere zaal hardstyle/jump/hardcore.. halverwege de avond waren ik en een vriendin van me de enige bezoekers in de early-zaal, terwijl er alles bij elkaar toch zo'n 500 a 1000 man op t feest aanwezig waren 8) De dj die aan het draaien was, zette de plaat gewoon stil, en vroeg of we nog verzoekplaatjes hadden.. en van zn vriendin kregen we wat te drinken.. ook iets wat je niet vaak meemaakt op n feest 8)

HAHAHAHAHA wtf man:P


ik vond t bij noisekick op afgelopen masters wel tof.

zoiets had ik nooit gezien
en die mensen wat daar liepen, echt wtf man
maar t was echt lache en super gezellig.
t hele feest trouwens wel:D
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 18:08:
Dat niet.. maar mja, dat idee heb ik soms wel bij meer feesten waar het een en ander niet helemaal goed geregeld is.. Waarom niet pas een feest na afloop betalen, aan de hand van je eigen beoordeling over t feest? (ik weet t, 'dream on')

Als dat zou kunnen 8)
Free party is not a crime.

Maar je kan wel een klein bedrag instellen van 10 euro ofzo, en op 't einde mensen laten doneren?


Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 18:08:
Toevallig vannacht naar Ghosttown geweest.. moet ik weer denken aan de eerste keer dat ik er naar toe ging, in 2004 volgens mij, 12,5 jaar jubileum ervan?
Na afloop liepen ik en maat van me richting de bushalte.. komt er een vrouw van middelbare leeftijd uit een auto gestapt, en wijst naar een meid die stukje verderop liep.. 'Zien jullie haar lopen? Dat is mijn dochter, ze moet mee in de auto maar ze wil niet, omdat ze vanalles op heeft'.. Of wij dus wilden helpen haar die auto in te krijgen

Nou wij op die meid afstappen, en zeggen dat ze met dr ma mee moest.. pff, die was behoorlijk van de kaart uiteraard We wilden haar aan de hand meenemen en in de richting van de auto 'trekken', begon ze te krijsen en liet zich op de grond vallen.. naja daar hadden we ook geen trek in, dus liepen we maar verder..

Zien we even later die vrouw met auto en al de parkeerplaats opscheuren, zo dr dochter afsnijden en haar de auto intrekken De auto rijdt weg, en paar tiental meter verderop wordt de portier van de (rijdende) auto weer opengemaakt door waarschijnlijk de dochter.. je zou die deur maar tegen je aan hebben gekregen, of ze zou maar uit die rijdende auto zijn gestapt met dr vage harses

:lol: heb ik bijna elk jaar met carnaval, alleen hoef ik nooit te helpen :lol:


Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 18:08:
Raar eigenlijk ook, dat er ergens in je hersens een plekje is, die dit soort zinloze informatie tot in detail opslaat

Ja :lol: Ik onthoud ook de raarste dingen, en dingen die ik moet onthouden vergeet ik altijd.
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 18:15:
Denk dat je Myths of Music bedoeld, was in de Zenith in Venray.. was ook idd een drama-feest, vantevoren was ook al bekend dat de nodige dj's niet meer zouden komen omdat er vanalles niet goed geregeld was.. en zal me niet verbazen als het nog steeds niet helemaal geregeld is..

Zou best kunnen zoek ik zo eens op 8)


Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 18:15:
Euhm.. op een klein feestje in mn eigen dorp (The Sphere, in Asten), ben ik een keer een half uur lang de eerste / enige bezoeker geweest Ik ben nou meestal zo ingesteld, dat ik van begin tot eind naar n feest wil gaan, daar betaal ik uiteindelijk ook voor.. en mja, aangezien ik maar gewoon in een dorp woon, waar alles om 2:00 dicht gaat, begon dat feest dus al 'vroeg'.. om 20:00 ofzo.. toen stond ik dus al binnen, dj aan het draaien, en ik sta er in mn eentje in de zaal.. alsof de dj speciaal voor mij aan het draaien was

:lol: Was je wel los aan het gaan?
Uitspraak van peuL op zondag 29 maart 2009 om 18:16:
ik vond t bij noisekick op afgelopen masters wel tof.

zoiets had ik nooit gezien
en die mensen wat daar liepen, echt wtf man
maar t was echt lache en super gezellig.
t hele feest trouwens wel

Wat was daar dan aan de hand?
Ik was 'ns met vrienden naar een cafe gegaan waar je ook mag smoken, toen we terug gingen kwam er zo'n zatte amerikaanse vrouw naar ons toe. Zegt ze dat we haar vriend moesten pakken omdat hij de sleutels had gepikt ofzoiets, en wij fuck off aan het zeggen enzo.
Blijft ze bij ons gaat ze een amerikaanse vriend van me knuffelen omdat hij amerikaans was :lol: en was ze fuck me aan het zeggen tegen iedereen, als het een lekker wijf was graag maar in dat dikke wijf duw ik mijn genotsstaaf toch niet :lol:
Zecht ze opeens ich bin van de kinderbeschermieng enzo was ze ram raar aan het doen, en waren wij haar uit aan het schelden.
Ging ze opeens midden op de drukke straat lopen, om de hoek waar ik woon.
Auto's aan het toeteren en zei de hele tijd shut up! aan het zeggen enzo en middelvinger op aan het steken.
En hadden we maar de wouten gebeld :lol: haar meegeloods naar een bushokje, en werd ze meegenomen :lol:

Wazige mensen tegenwoordig.
 
Op Qlimax een aantal jaren geleden was een meisje een jongen aan het pijpen midden op de dansvloer.... :/
Echt allemaal mensen er om heen die mee zaten te genieten, ernstig gewoon:lol:

How low can you go?
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 18:41:
Op Qlimax een aantal jaren geleden was een meisje een jongen aan het pijpen midden op de dansvloer....
Echt allemaal mensen er om heen die mee zaten te genieten, ernstig gewoon

:lol: Ieder zijn ding he :lol:
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 18:41:
How low can you go?

Het zou lower zijn als ze iedereen daar ging pijpen :lol:
 
Hahaha, dat filmpje.
En iedereen staat er ook zo om heen alsof het de normaalste zaak van de wereld is:lol:

Wel erg als je zo ver heen bent.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 18:43:
Hahaha, dat filmpje.
En iedereen staat er ook zo om heen alsof het de normaalste zaak van de wereld is

:lol: Was trouwens in de industrial zaal.
Maar ik had het niet eens door :lol:
Veel mensen waren ap :lol:


Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 18:43:
Wel erg als je zo ver heen bent.

Echt wel :lol:
laatste aanpassing
Eén keer s'ochtends na afloop van Mysteryland Outdoor in 2001 Six Flags, klom (volgens mij) een gozer over zo n bouwhek heen, maar sneed bij deze poging zn pols open. Die gozer ging zitten en kneep zn hand dicht maar het bloed stroomede aan alle kanten eruit, en je zag zn hand gewoon helemaal blauw worden. Hij zat ook helemaal te krijsen en te schreeuwen wat logisch is. Al vrij snel kwamen er ambulance personeel, maar jezus man, dacht dat ik in een Hellraiser film terecht was gekomen (was zelf ook nog half vaag bij uitgang vandaar).
Uitspraak van Gelache woar op zondag 29 maart 2009 om 18:55:
Eén keer s'ochtends na afloop van Mysteryland Outdoor in 2001 Six Flags, klom (volgens mij) een gozer over zo n bouwhek heen, maar sneed bij deze poging zn pols open. Die gozer ging zitten en kneep zn hand dicht maar het bloed stroomede aan alle kanten eruit, en je zag zn hand gewoon helemaal blauw worden. Hij zat ook helemaal te krijsen en te schreeuwen wat logisch is. Al vrij snel kwamen er ambulance personeel, maar jezus man, dacht dat ik in een Hellraiser film terecht was gekomen (was zelf ook nog half vaag bij uitgang vandaar).

Auch, moet je maar op het begin gebeuren.
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 17:19:
Niet zozeer tijdens een party, maar meer erna; Children of the Core, eind maart 2005, in Lommel.. (denk dat nogal wat mensen dat ook nog maar al te goed weten )

De tering wat een slagveld was er na afloop overgebleven van die locatie en de wijde omgeving, omdat er geen pendelbussen meer reden.. damn En de daarbij behorende memorabele terugreis van ruim 10 uur Maar t was verdomd gezellig, dat zeker!

Was hierbij aanwezig haha...hele straat en alles in de buurt was verwoest. Moesten in de achterbak van een vrachtwagen terug naar Nederland hahaha
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 29 maart 2009 om 19:04:
Was hierbij aanwezig haha...hele straat en alles in de buurt was verwoest. Moesten in de achterbak van een vrachtwagen terug naar Nederland hahaha

:lol: dikke relleng.
Heb zoveel feesten gekke dingen meegemaakt.haha...eigenlijk bijna ieder feest hahaha
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 29 maart 2009 om 19:12:
Heb zoveel feesten gekke dingen meegemaakt.haha...eigenlijk bijna ieder feest hahaha

Haha, heb je geen uitschieter die je nooit meer zal vergeten?:lol:
Childeren of The Core sloeg inderdaad alles. Ik was toen ook VIP haha...overal kon je gewoon drinken halen en echt alles bestellen. Op een gegeven moment wat wil jij drinken en jij? Momentje...hoppatee smirnofjes, baco's, mixjes..en ga maar door...en dat de hele nacht door :D...en dan vervolgens sochtends een puinzooi buiten aantreffen...locatie bestormen haha omdat er geen pendelbussen zijn :D:D om vervolgens in de gymtoestellen te klimmen!

Maar het zijn eigenlijk allemaal vooral korte gebeurtenissen op feesten hahaha :D:D
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 29 maart 2009 om 19:20:
Childeren of The Core sloeg inderdaad alles. Ik was toen ook VIP haha...overal kon je gewoon drinken halen en echt alles bestellen. Op een gegeven moment wat wil jij drinken en jij? Momentje...hoppatee smirnofjes, baco's, mixjes..en ga maar door...en dat de hele nacht door ...en dan vervolgens sochtends een puinzooi buiten aantreffen...locatie bestormen haha omdat er geen pendelbussen zijn om vervolgens in de gymtoestellen te klimmen!

:lol:


Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 29 maart 2009 om 19:20:
Maar het zijn eigenlijk allemaal vooral korte gebeurtenissen op feesten hahaha

Ik ben pas op 1 feest geweest dus heb nog geen ervaring :lol:
op trance energy

stelletje die tegen de muur zat te neuken :lol:
Uitspraak van Sincerity op zondag 29 maart 2009 om 19:23:
stelletje die tegen de muur zat te neuken

:lol:
Stelletje geilerds :O
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 18:43:
En iedereen staat er ook zo om heen alsof het de normaalste zaak van de wereld is

Dat is het eigenlijk toch ook? :) Op feesten kijk ik zelden nog ergens raar van op..
Daar is eigenlijk alles wel gewoon toegestaan.. heerlijk juist :D

Uitspraak van Gelache woar op zondag 29 maart 2009 om 18:55:
Eén keer s'ochtends na afloop van Mysteryland Outdoor in 2001 Six Flags, klom (volgens mij) een gozer over zo n bouwhek heen, maar sneed bij deze poging zn pols open. Die gozer ging zitten en kneep zn hand dicht maar het bloed stroomede aan alle kanten eruit, en je zag zn hand gewoon helemaal blauw worden. Hij zat ook helemaal te krijsen en te schreeuwen wat logisch is. Al vrij snel kwamen er ambulance personeel, maar jezus man, dacht dat ik in een Hellraiser film terecht was gekomen (was zelf ook nog half vaag bij uitgang vandaar).

Ow, ik zou t bijna vergeten 8) Laatste Q-base in 2008, Lady Dana met dr ouwe terror-setje.. :D Uiteraard lekker losgaan als een tierelier.. is het setje bijna afgelopen, sta ik vlak tegen de muur.. ram ik tijdens het hakkuh vol met mn hand in de hoek van zo'n metalen plaat / spiegel die daar hing.. ik kijk naar mn hand, damn wat is die donker ineens? Was dus allemaal bloed, de tering :s Ik meteen naar EHBO gerend, verder geen bekenden die t hadden zien gebeuren.. kom ik daar aan, zag ik de wond pas eindelijk.. kon zo mn hand inkijken, de tering :s kon dus met ambulance mee naar t ziekenhuis, hebben ze het moeten hechten.. en 2 a 3 uur later was ik weer terug op Q-Base 8) Ik vroeg t nog na in t ziekenhuis, of ze het er nu druk mee hadden, met zo'n festival.. plus dat ik blijkbaar de enige nuchtere was die binnen was gebracht, de rest dus allemaal van de kaart :D Ook wel een twijfelachtige eer.. :)
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 29 maart 2009 om 19:04:
Was hierbij aanwezig haha...hele straat en alles in de buurt was verwoest. Moesten in de achterbak van een vrachtwagen terug naar Nederland hahaha

Pfff echt he! En die noodluiken aan de zijkanten van die sporthal stonden na afloop van het feest open, om de boel door te luchten.. stormen na een tijdje 100 man ofzo terug die hal in, allemaal drank plunderen, aan de ringen hangen en trampoline springen :D (Ben zelf niet naar binnen geweest, maar kon me herinneren dat er iemand had staan filmen met zn mobiel of iets? Zometeen toch maar eens op Youtube zoeken, wie weet! :D)

Mja ik zou ook wel uitgebreider over die terugruis van 10 uur kunnen vertellen, maar ik ben al zoveel aan het typen hier, de tering :X We hadden in ieder geval half België en half Nederland gehad voor we eindelijk weer thuis waren :D
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 19:27:
Mja ik zou ook wel uitgebreider over die terugruis van 10 uur kunnen vertellen, maar ik ben al zoveel aan het typen hier, de tering We hadden in ieder geval half België en half Nederland gehad voor we eindelijk weer thuis waren

Haha, heb ik tenminste wat te lezen :D
Leesboeken zijn saai :gaap:
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 maart 2009 om 18:00:
Full moons..

Naked ass... o:)
Artiest Exodus
Uitspraak van Donn045 op zondag 29 maart 2009 om 18:01:
Welk feest was dat ook alweer, volgens mij in duitsland dat er marokaanse bewaking was ofzoiets en helemaal niks geregeld was en een dj had de cd speler gepikt omdat de dj's niet betaald werden, een dikke dramafeest iig.
En de organisator was 'm snel gesmeerd.

Had ik ergens gelezen op pf.

dat was Mad Max · Maximum power of the hardcore

Nosferatu:
Ik reageer eigenlijk nooit op slechte feesten of iets dergelijks, maar dit moet me toch van het hart...

Het jammere was dat ik tijdens m'n set een aanvaring kreeg met een of andere dronken debiel op het podium die het leuk vond om aan het mengpaneel te zitten! Vervolgens gaat hij lopen miepen bij een maatje van me, wat bijna uitliep op knokken. Drie keer raden: hij was iemand van de organisatie!!

Op het einde van m'n set was er geen DJ te bekennen die het 'over kwam nemen', terwijl ik stipt 00:00 wegMOEST naar een andere boeking! Gelukkig lag er een Masters Of Hardcore CD bij de aparatuur, dus die knalde ik er in.. en wegwezen maar!

Sorry, mensen van de organisatie, maar zo doe ik geen zaken!


Al met al: Ik vond de films toch beter..................

haha moet een leuk feesie zijn geweest
laatste aanpassing
 
Uitspraak van VR!DZ op zondag 29 maart 2009 om 19:27:
Dat is het eigenlijk toch ook? Op feesten kijk ik zelden nog ergens raar van op..
Daar is eigenlijk alles wel gewoon toegestaan.. heerlijk juist

True, maar soms gaat het wel een beetje te ver...
Zoals de jongen in het filmpje dus.
Uitspraak van Donn045 op zondag 29 maart 2009 om 16:59:
Bij raving nightmare was er zo'n vent op de lsd ofzo in zijn ochtendjas aan het spacen :lol:

geniaal wel :Lol:
Uitspraak van ThemcQ op zondag 29 maart 2009 om 19:38:
dat was Mad Max · Maximum power of the hardcore

Jaja die was het :lol:
Uitspraak van ThemcQ op zondag 29 maart 2009 om 19:38:
Nosferatu:
Ik reageer eigenlijk nooit op slechte feesten of iets dergelijks, maar dit moet me toch van het hart...

Het jammere was dat ik tijdens m'n set een aanvaring kreeg met een of andere dronken debiel op het podium die het leuk vond om aan het mengpaneel te zitten! Vervolgens gaat hij lopen miepen bij een maatje van me, wat bijna uitliep op knokken. Drie keer raden: hij was iemand van de organisatie!!

Op het einde van m'n set was er geen DJ te bekennen die het 'over kwam nemen', terwijl ik stipt 00:00 wegMOEST naar een andere boeking! Gelukkig lag er een Masters Of Hardcore CD bij de aparatuur, dus die knalde ik er in.. en wegwezen maar!

Sorry, mensen van de organisatie, maar zo doe ik geen zaken!

Te triest gewoon.


Uitspraak van ThemcQ op zondag 29 maart 2009 om 19:38:
moet een leuk feesie zijn geweest

Raving nightmare?

Die was zeker geweldig :D

Stond ook opeens in de main een robot naast me te dansen :lol:
Ik denk wat krijgen we nou.
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 19:40:
True, maar soms gaat het wel een beetje te ver...

Als je dat al te ver vind gaan.. zal maar niet zeggen wat ik allemaal al eens mee heb gemaakt op feesten / heb gezien 8)

Zie ze liever zo vaag en raar doen, dan dat als je bijv even achter je kijkt, je iemand op de grond ziet liggen die helemaal fout aan het gaan is, trillen als een gek en schuimbekken.. DAT is hoe dan ook altijd te ver (oke, zal niet altijd 100% aan de persoon zelf liggen, maar toch).. Heb het iig al een paar keer zien gebeuren..

Vind t vaak wel lachen, van die volstrekt van de kaart zijnde mensen, ook al is het feest niet zo leuk; als je hele tijd zo iemand in de gaten houdt, kan je er wel zo'n lol mee hebben :lol: afgelopen nacht op Ghosttown ook, een wijf die zwaar van de kaart was, en aan allerlei mensen ging 'voelen', ook bij een zooi bekenden van me.. niemand kende haar verder.. heerlijk om dan ook die gezichten te zien van mensen die ff niet snappen wat er aan de hand is, of wat ze met dat vage wijf aan moeten :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 19:40:
Zoals de jongen in het filmpje dus.

er waren minimaal 10 mensen afgevoerd, dus die heeft het nog redelijk overleefd :lol:

Er was een al outgegaan voordat het feest was begonnen, dan denk ik waar ben je mee bezig :/
Was geen hardcore feest maar een eclectic/house feestje..

stonden 2 mensen elkaar flink hard te neuken (om het maar plat te zeggen) gewoon midden op de vloer.. en dat is nog niet het aparte.. maar toen ze eenmaal weg waren lag er een flinke plas bloed op de grond :/ heel vaag en goor :yes:
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zondag 29 maart 2009 om 19:48:
Was geen hardcore feest maar een eclectic/house feestje..

stonden 2 mensen elkaar flink hard te neuken (om het maar plat te zeggen) gewoon midden op de vloer.. en dat is nog niet het aparte.. maar toen ze eenmaal weg waren lag er een flinke plas bloed op de grond :/ heel vaag en goor :yes:

gatverdamme man