Partyflock
 
Forumonderwerp · 1044584
­ Nederland
Weet iemand of Circo Loco dit jaar weer naar Nederland/Amsterdam komt? Heb in jaren tijd niet zo'n vet feestje meegemaakt met koninginnedag.

Weet iemand hier meer van? Kan op PF en internet nergens informatie hierover vinden.
Ik denk zelf ook dat er niets geen problemen zijn om de vorige locatie te hergebruiken. Was prima voor elkaar daar. Lekker knus en intiem! Leek wel 1 groot verjaardagsfeestje, hehe :D
magda, treedt zij uberhaupt nog op? hoor echt helemaal niets meer van...
Uitspraak van anders op woensdag 28 januari 2009 om 13:14:
magda, treedt zij uberhaupt nog op? hoor echt helemaal niets meer van...

zit verstopt in de reet van richie...
 
Volgens mij hoorde ik dat Luciano er niet bij is dit jaar :s
Uitspraak van anders op woensdag 28 januari 2009 om 13:14:
magda, treedt zij uberhaupt nog op? hoor echt helemaal niets meer van...

jawel, maar nauwelijks in nederland om een of andere reden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 januari 2009 om 14:54:
Volgens mij hoorde ik dat Luciano er niet bij is dit jaar

Ga jij s ff heel snel je mond spoelen ;)!

Circo loco amsterdam zonder luci is geen circo loco a'dam! Anders zetten we wel een petitie op om hem over te vliegen :D
 
kan niet wachten!





http://www.vegasfever.nl
Uitspraak van Ik_ben_Remco op woensdag 28 januari 2009 om 15:30:
Circo loco amsterdam zonder luci is geen circo loco a'dam!

je bedoelt gewoon Circo Loco?
Luciano waar die hoort:D

en doe dan maar een copie van de line-up van 3 jaar geleden ergens eind juli
:)
laatste aanpassing
Artiest Faux
Uitspraak van Ik_ben_Remco op woensdag 28 januari 2009 om 15:30:
Circo loco amsterdam zonder luci is geen circo loco a'dam!

Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 28 januari 2009 om 16:22:
je bedoelt gewoon Circo Loco?

Dus voor alle duidelijkheid: Circo loco zonder luciano is geen circo loco.. Of dat nou Amsterdan, Ibiza, Italie of whatever is...
Mooiste claxon ever!!!
laatste aanpassing
vorig jaar was vet,hopelijk dit jaar weer met de moustage,dan cker aanwazig,jammer niet meer op strand west
tog net dat btje extra:)
Werkzaam bij Carebox
Hoop idd ook op een Magda :)
Hoop op een Amsterdam 661! Dat is leipe sheize.
 
jaaa a'dam 661, magda en kabale und liebe pleaseeee:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 17:04:
jaaa a'dam 661, magda en kabale und liebe pleaseeee

doe je het daar al voor? :O
ewoud... ben betere humor van je gewend. wanneer kom je mijn lakens wassen met je bloedvingertje
Uitspraak van anders op woensdag 4 februari 2009 om 19:01:
wanneer kom je mijn lakens wassen

eeeehhh... dude....
Uitspraak van jimjimjim op vrijdag 16 januari 2009 om 08:09:
vond circo loco vorig jaar wel leuk, maar erg, erg kut dat het op koninginnedag is.

Neeeee gek, het was zeker het vetste feest op koninginnedag dat ik heb meegemaakt!

DIT JAAR WEER!!!!
Uitspraak van anders op woensdag 4 februari 2009 om 19:01:
ewoud... ben betere humor van je gewend.

heeft niks met humor te maken gast.. maar voor die namen ga je toch niet naar circo loco?


Uitspraak van anders op woensdag 4 februari 2009 om 19:01:
wanneer kom je mijn lakens wassen met je bloedvingertje

ik zal eerst mn vieze billetjes er mee afvegen en dan denk ik er over na..
Uitspraak van chiquito op woensdag 4 februari 2009 om 19:04:
eeeehhh... dude....

eh dude kan je niet lezen, er staat toch met je bloedvingertje achter :)
Uitspraak van acco op woensdag 4 februari 2009 om 18:56:
doe je het daar al voor? :O

Voor mij hoeft een Magda niet, vind haar wel vet hoor, maar zie liever wat anders.
Soms haalt ze echt de gang eruit, maar daar hebben meerdere dj's last van uiteraard.

Thomas Melchior, Villalobos, Johnny D, zijn niet residents te noemen maar wel zeker artiesten die daar meerdere malen hebben gestaan.

A:rpia:r sowieso!
Uitspraak van Ibu op donderdag 5 februari 2009 om 19:32:
Thomas Melchior, Villalobos, Johnny D

daarmee ben je iig wel verzekerd van een boel minimaal gepruttel.
als we het toch hebben over djs die er gedraaid hebben (al of geen resident) doe dan maar liever een locodice, tania vulcano of marco carola.
en luciano niet te vergeten. hoewel ie flink gehyped is blijft ie voor mij toch echt de nummer 1 circo-dj.
Werkzaam bij Doe//rak Events
Artiest {SHOWLIST artist 53192, 53371}
Van mijn part mogen ze met precies dezelfde Dj's komen, topfeest wordt het toch wel als de boel net zo netjes en vrijblijvend wordt georganiseerd als vorig jaar :D
Uitspraak van Ibu op donderdag 5 februari 2009 om 19:32:
Soms haalt ze echt de gang eruit, maar daar hebben meerdere dj's last van uiteraard.

Ik begrijp wat je bedoelt, maar vorig jaar had je daar totaal geen last van omdat ze om 15:00 gewoon doffe bassen aan het knallen was.. Bij die Minus case tijdens ADE draaide iedereen door elkaar waar je het af en toe door had dat magda minder snel draait.. Maar de bass in your face blijft..
k heb nu al zin om op de grond te gaan zitten en te springen als de beat erin slaat.
echt zo te wooowie is dat.. echt minimal
Uitspraak van Ibu op donderdag 5 februari 2009 om 19:32:
Voor mij hoeft een Magda niet, vind haar wel vet hoor, maar zie liever wat anders.
Soms haalt ze echt de gang eruit, maar daar hebben meerdere dj's last van uiteraard.

welke gang...
Uitspraak van stefotronic op vrijdag 6 februari 2009 om 11:14:
daarmee ben je iig wel verzekerd van een boel minimaal gepruttel.
als we het toch hebben over djs die er gedraaid hebben (al of geen resident) doe dan maar liever een locodice, tania vulcano of marco carola.
en luciano niet te vergeten. hoewel ie flink gehyped is blijft ie voor mij toch echt de nummer 1 circo-dj.

Ja ik hou wel van minimaal gepruttel overdag. 's Avonds mag het steviger voor mij, maar aangezien dit feestje tot niet al te laat duurt...


Uitspraak van Fan Zweet op zondag 8 februari 2009 om 15:17:
welke gang...

Uitspraak van Fcukmme op zondag 8 februari 2009 om 10:08:
Ik begrijp wat je bedoelt, maar vorig jaar had je daar totaal geen last van omdat ze om 15:00 gewoon doffe bassen aan het knallen was.. Bij die Minus case tijdens ADE draaide iedereen door elkaar waar je het af en toe door had dat magda minder snel draait.. Maar de bass in your face blijft..
ohh! hoop zo dat het weer komt!
was vorig jaar helemaal leuk en gezellig. intiem en leuk het zand in je schoenen!:D
Uitspraak van S.uusii op zondag 8 februari 2009 om 18:38:
ohh! hoop zo dat het weer komt!

het komt! :D

mag ik trouwens even toasten op MADE IN BRAIN!?!?!?!?!?! Goed bezig jongens :respect:
Uitspraak van Lennart! op zondag 8 februari 2009 om 14:28:
k heb nu al zin om op de grond te gaan zitten en te springen als de beat erin slaat.
echt zo te wooowie is dat.. echt minimal

Achterhaald! Komt maar op 1 plek tot zn recht en dat is in DC10 zelf!
Uitspraak van De Snelle Wisser op zondag 8 februari 2009 om 20:24:
Achterhaald! Komt maar op 1 plek tot zn recht en dat is in DC10 zelf!
Uitspraak van Lennart! op zondag 8 februari 2009 om 14:28:
k heb nu al zin om op de grond te gaan zitten en te springen als de beat erin slaat.

Ben het met je eens dat het tegenwoordig TE vaak wordt gedaan. Los van het feit dat het wel extra kracht geen aan een plaat.. moet het niet meer gedaan worden! Het gaat nergens over en sorry jongens.. maar 99 van de 100 keer springen mensen te vroeg... En dan vraag je jezelf af..: hmmmz ken je de plaat niet? Maakt niet uit.. want je kent de muziek en zou moeten kunnen aanvoelen wanneer de bas terug komt.. MAAR 99 van de 100 zittenden weten dat niet.. Hmmmz? Maar je bent toch muziek liefhebber? NIET DUS!! Want je voelt het niet aan.. Hmmmz minimal een hype waar mensen naartoe gaan omdat het hip is.. ipv coole muziek.. AUCH!

Uitspraak van Lennart! op zondag 8 februari 2009 om 14:28:
echt zo te wooowie is dat.. echt minimal

Len, jij ouwe zeiksnor!
Uitspraak van Fcukmme op zondag 8 februari 2009 om 21:20:
Ben het met je eens dat het tegenwoordig TE vaak wordt gedaan. Los van het feit dat het wel extra kracht geen aan een plaat.. moet het niet meer gedaan worden! Het gaat nergens over en sorry jongens.. maar 99 van de 100 keer springen mensen te vroeg... En dan vraag je jezelf af..: hmmmz ken je de plaat niet? Maakt niet uit.. want je kent de muziek en zou moeten kunnen aanvoelen wanneer de bas terug komt.. MAAR 99 van de 100 zittenden weten dat niet.. Hmmmz? Maar je bent toch muziek liefhebber? NIET DUS!! Want je voelt het niet aan.. Hmmmz minimal een hype waar mensen naartoe gaan omdat het hip is.. ipv coole muziek.. AUCH!

gast... wat maakt het uit? ik weet nog wel op ...ben even naam van feest kwijt... dat het daar ook werd gedaan op la rock 01 - vitalic (L)
maakt mij niet uit, maar de sfeer werd nog beter. iedereen helemaal los!
lekker belangrijk als iemand te vroeg opstaat (en volgens jou geen muziek liefhebber is :lol: )
het gaat er uiteindelijk toch om dat je een geniaal feest hebt meegemaakt... en ik vind dat dat springen wel helpt :D
hmmmz hmmmzzz Hmmz Hmmmmzz... :dood:

Uitspraak van ZAZAZA op zondag 8 februari 2009 om 20:35:
Achterhaald! Komt maar op 1 plek tot zn recht en dat is in DC10 zelf!

miss wel.. maar toch vind ik het in NL net zo leuk!! :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Lotgenootje op zondag 8 februari 2009 om 22:01:
het gaat er uiteindelijk toch om dat je een geniaal feest hebt meegemaakt... en ik vind dat dat springen wel helpt :D

Sorry WIJF, dit is echt te lomp voor woorden..:lol:

Dan kom jij dus thuis en dan vraagt je vriendje (of wie dan ook)
Hoe was het?
- Ja, SUPERVET!
Ja, mooi zo!
- JA! We gingen met zn allen op de grond.. en toen de bass terug kwam sprong iedereen in de lucht... nou goed.. een deel iets te vroeg, maar het wat echt SUPER VET!
Ok! VET cool, hip, wreed man! Hoe waren de dj's?
- Weet ik veel, ik wist niet eens wie er aan het draaien was. Ik had mijn paarse legging aan met mijn bandje en mijn shuttershade bril.. kan mij de muziek verrotten. Ik sprong ook te vroeg.. Maar vond het gewoon cool dat we allemaal sprongen (welgeteld 30 sec.. want toen kakte het weer in)

Toedeloe!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Fcukmme op zondag 8 februari 2009 om 22:25:
- Weet ik veel, ik had mijn paarse legging aan met mijn bandje en mijn shuttershade bril.. kan mij de muziek verrotten. Ik sprong ook te vroeg.. Maar vond het gewoon cool dat we allemaal sprongen (welgeteld 30 sec.. want toen kakte het weer in)

Toedeloe!!

HAHA :lol: Koningpost.

SJeeuuoow. Wél een lekker wijf hoor. Maarja whutever.
Post blijft(Y)
laatste aanpassing
je begrijpt me verkeerd mafkees.. maakt niet uit (f)

zal het even uitleggen.... je komt naar een feest voor o.a. de muziek en omdat je denkt dat het gezellig word(met veel sfeer, veel bekenden etc) tenminste.. ik wel.
en ik denk, dat de sfeer wordt verbeterd als er wordt gesprongen tijdens een geniale plaat!
en het niet uitmaakt als er een of ander iemand te vroeg opspringt :vaag:
Uitspraak van Lotgenootje op zondag 8 februari 2009 om 22:38:
en ik denk, dat de sfeer wordt verbeterd als er wordt gesprongen tijdens een geniale plaat!
en het niet uitmaakt als er een of ander iemand te vroeg opspringt :vaag:

Ja, maar het gebaar verliest min of meer z'n kracht als het overal gedaan wordt.
Straks zie je de sit-down bij Jantje Smit tijdens een optreden.

Het is niet nodig, en wordt gedaan door mensen die niet eens af weten van ;t bestaan van DC-10.
Dat moet niet gebeuren natuurlijk.
Uitspraak van Fcukmme op zondag 8 februari 2009 om 22:25:
Ok! VET cool, hip, wreed man! Hoe waren de dj's?
- Weet ik veel, ik had mijn paarse legging aan met mijn bandje en mijn shuttershade bril.. kan mij de muziek verrotten. Ik sprong ook te vroeg.. Maar vond het gewoon cool dat we allemaal sprongen (welgeteld 30 sec.. want toen kakte het weer in)

Zolang de dj zijn werk goed blijft doen maakt het me niet zoveel uit of het publiek gaat springen of niet.. maar dit is wel een geweldige post ;p
laatste aanpassing
Even voor alle duidelijkheid.. ik probeer niemand af te maken hier. Maar steeds meer mensen gaan om de verkeerde redenen naar een feest.. en of zij het nou naar hun zin hebben of niet.. kan me geen hol schelen..!
Uitspraak van Fcukmme op zondag 8 februari 2009 om 22:55:
Even voor alle duidelijkheid.. ik probeer niemand af te maken hier. Maar steeds meer mensen gaan om de verkeerde redenen naar een feest.. en of zij het nou naar hun zin hebben of niet.. kan me geen hol schelen..!

Er is in principe geen goede reden om naar een feest te gaan.
De één gaat voor de muziek (waaronder ik) de ander voor de sfeer, de ander voor de bekenden, de ander om gezien te worden.
Maar ik zie niet dat er één goede reden is.

Wel een foute, en dat is om gezien te worden en te patsen.
Uitspraak van Fcukmme op zondag 8 februari 2009 om 22:55:
Even voor alle duidelijkheid.. ik probeer niemand af te maken hier. Maar steeds meer mensen gaan om de verkeerde redenen naar een feest.. en of zij het nou naar hun zin hebben of niet.. kan me geen hol schelen..!

voel me ook echt niet aangesproken met je paarse legging.
maar jij doet alsof je de alwetene bent en dat eigenlijk alleen ECHTE muziekliefhebbers (die PRECIES weten wanneer de bass erin komt) naar een feest mogen komen.
vind ik gelul...

*edit*
Ja, maar het gebaar verliest min of meer z'n kracht als het overal gedaan wordt.
Straks zie je de sit-down bij Jantje Smit tijdens een optreden.

Het is niet nodig, en wordt gedaan door mensen die niet eens af weten van ;t bestaan van DC-10.
Dat moet niet gebeuren natuurlijk.

klopt, maar ik blijf erbij!!! springen tijdens een geniale plaat verhoogd de sfeer!!!! (en het boeit geen f*ck of er iemand te vroeg springt of in een paarse legging staat)
laatste aanpassing
Uitspraak van Lotgenootje op zondag 8 februari 2009 om 23:04:
klopt, maar ik blijf erbij!!! springen tijdens een geniale plaat verhoogd de sfeer!!!! (en het boeit geen f*ck of er iemand te vroeg springt of in een paarse legging staat)

Lieve meid, het ging niet om die paarse legging of iemand die te vroeg springt.

Het ging er meer om, dat er heel veel mensen naar zo'n feestje komen om er maar te zijn geweest.
Niet voor de muziek, wie er draait zegt ze niks, komen naar een feestje lopen lekker keta te snuiven wat allemaal helemaal geweldig is natuurlijk...
Maar laat dan de liefhebber gaan, degene die wél voor de muziek komt en voor de dj's die niet vaak hier in Nederland te beleven zijn.

Natuurlijk is iedereen welkom op zo'n feestje, paarse legging, fluor zonnebrilletje of niet.
Maar sommigen zijn méér welkom dan anderen, dat heb je altijd.
Uitspraak van Lotgenootje op zondag 8 februari 2009 om 23:04:
voel me ook echt niet aangesproken met je paarse legging.

Met je bandje wel? Kom op! Ik benadruk even 80% van de mensen die de laatste 2 jaar minimal zijn gaan luisteren..

Uitspraak van Lotgenootje op zondag 8 februari 2009 om 23:04:
maar jij doet alsof je de alwetene bent en dat eigenlijk alleen ECHTE muziekliefhebbers (die PRECIES weten wanneer de bass erin komt) naar een feest mogen komen.

Nee, mensen die onbekend zijn met de stroming neem ik ook wel eens mee naar een feestje.. Het gaat mij erom dat dat springen nergens over gaat.. en dat het een toevoeging van 30 sec is..
Uitspraak van Lotgenootje op zondag 8 februari 2009 om 22:01:
maar de sfeer werd nog beter. iedereen helemaal los!

Je kan mij niet vertellen dat door zoiets de hele tent op zijn kop gaat en de rest van de avond ook.. Sorry, maar dan kan een dj beter een loop van 2 min erin gooien.. dan weet hij tenminste dat iedereen tevreden is..

Uitspraak van Lotgenootje op zondag 8 februari 2009 om 22:38:
en het niet uitmaakt als er een of ander iemand te vroeg opspringt :vaag:

Sorry, ik voel me voor schut wanneer mensen omlaag gaan.. Maar voel me nog harder voors schut.. (ook al ben ik het niet) dat die idioot te vroeg springt.. Ga gewoon springen ofzo!

Wat is nou beter.. dat iedereen de hele avond houset, handen in de lucht, klapt en schreeuwt.. of dat er 1 keer hooguit 2 (want meer kan echt niet) omlaag gaat en weer opspringen (en ik zal het nog een keer zeggen) EN OOK NOG TE VROEG!!!!!!
euhmmmm komt het nou dit jaar of niet ik zag in APEmagazine welzoiets van dat we 2009 wel weer een CiRcOl0c0 plaatsvind:D precieze datum weet ik nog niet!
Je kan mij niet vertellen dat door zoiets de hele tent op zijn kop gaat en de rest van de avond ook..

Het is toch echt zo... heb het zelf meegemaakt.

maargoed, ik hou erover op. ik ga mn bed in!!! lekker dromen over een feest waar iedereen aan het springen is (L) ;)

doeiii
Uitspraak van Lotgenootje op zondag 8 februari 2009 om 23:22:
Het is toch echt zo... heb het zelf meegemaakt.

maargoed, ik hou erover op. ik ga mn bed in!!! lekker dromen over een feest waar iedereen aan het springen is (L) ;)

doeiii

Geen kusje?:@:@#::#:4r34jtjoipjiojiojoij:(

Wat een nepdiscussie.


Uitspraak van d0nloves2vlam op zondag 8 februari 2009 om 23:21:
euhmmmm komt het nou dit jaar of niet ik zag in APEmagazine welzoiets van dat we 2009 wel weer een CiRcOl0c0 plaatsvind:D precieze datum weet ik nog niet!

Koninginnedag gewoon!
Uitspraak van Lennart! op zondag 8 februari 2009 om 14:28:
k heb nu al zin om op de grond te gaan zitten en te springen als de beat erin slaat.
echt zo te wooowie is dat.. echt minimal

Gast, jij komt eenmaal per jaar de deur uit want voor de rest heb je partymentaliteit van Statler & Waldorf... :D



Nu zijn dat natuurlijk wel veruit de leukste Muppets maar die neemt ook verder niemand serieus... :P
laatste aanpassing
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 9 februari 2009 om 09:14:
Gast, jij komt eenmaal per jaar de deur uit want voor de rest heb je partymentaliteit van Statler & Waldorf...

klopt idd. mijn partymentaliteit is waardeloos..