| Hardstyle Soldierz is op zoek naar nieuw talent. Na vier succesvolle edities van dit concept waarbij we DJ's als oa. Trilok & Chiren, Bass Modulators, Glowiej, Shadowphaxx en Jones te gast hadden, zijn we bezig met een nieuwe reeks edities waar ruimte is voor nieuwe getalenteerde DJ's.
Voorwaarden:
- Je demo is voorzien van een tracklist
- Je demo duurt minimaal 30 minuten
- Je demo is in de muziekstyle Hardtrance/Early Hardstyle/Hardstyle(nu-style)
- Je demo is opgenomen met Vinyl en/of CD. Computermixen mag je naar de Apres Skibar sturen 
Er zullen in 2009 meerdere Talent Nights plaats gaan vinden in de Argus. Er is dus geen uiterlijke aanmeldingsdatum. De eerstvolgende editie waar we Talents voor zoeken is vrijdag 20 februari 2009.
Denk jij goed genoeg te zijn om bij ons een set te draaien? Stuur dan je demo op naar onderstaand adres.
Hardstyle Soldierz
T.a.v. DJ Contest
Jollenpad 28
1826AV Alkmaar
Digitaal aangeboden demo's worden alleen beluistert als ze op een payserver staan. Geen Megaupload/Rapidshare/variant
Ben jij onze nieuwe Hardstyle Soldier? Stuur je demo op en wie weet sta jij vrijdag 20 februari of een opvolgende editie bij ons in de lineup!
You little scumbag! I've got your name! I've got your ass! You will not laugh!
You will not cry! You will learn by the numbers. I will teach you. Now get up!
Get on your feet! You had best unfuck yourself or I will unscrew your head and
shit down your neck!laatste aanpassing 10 december 2008 15:57 |
| 1 · 2 · 3 « Laatsten · Alles | |
 | beetje hardjump /tek is weer niet toegestaan hoor  |
 | beetje hardjump /tek is weer niet toegestaan hoor
op naar de hardstyle dan maar ?  |
 | zal demo snel op sturen |
 | mijn demo komt er zeker aan!! |
 | op naar de hardstyle dan maar
jewait dat ik geen hele set hs draai 
maar ik ga toch een poging wagen met jump/tek  laatste aanpassing 10 december 2008 20:17 |
 donateur! | PB verstuurd  |
 | demo komt er aan  |
 | You little scumbag! I've got your name! I've got your ass! You will not laugh!
shit down your neck!
ppfffff  |
 | hardstyle soldierz!  |
 | Jammer geen hardtechno .. dan maar Hardstyle demo maken! |
 donateur! | Nice !! |
 | Ff checke indd, nog een leeftijdslimiet? |
 | Demo onderweg. |
 | Pimp Events

14 demo's onderweg!! |
 donateur! | De volgende editie staat inmiddels online. laatste aanpassing 12 december 2008 15:36 |
 | gezellig  |
 | Aight, early hardstyle demo maken! |
 | Demo in de maak. Morge ff opnemen en opsturen. |
 | WTF is een payserver???
Valt SkyDrive van MSN daar ook onder?
Reguliere post is foktop... |
![[T is verdomme ook nooit goed]](http://partyflock.nl/images/user/984870_small.jpg) (permanent verbannen) | Denk jij goed genoeg te zijn om bij ons een set te draaien? Stuur dan je demo op naar onderstaand adres.
vraag blijft hoe doen jullie t met reiskostenvergoeding etc
als dat dr in zit stuur ik zeker n demo in, draai hard trance  |
 | WTF is een payserver???
Valt SkyDrive van MSN daar ook onder?
Een payserver is zegmaar n site server. Je hebt altijd n hoge goede verbinding daarom ermee.
Dus geen Rapidshare of rotzooi. gewoon jesite.nl/jouwfile.mp3 zegmaar. |
![[T is verdomme ook nooit goed]](http://partyflock.nl/images/user/984870_small.jpg) (permanent verbannen) | wat n bull
kan je net zo goed yousendit gebruiken... das ook nooit geen gezeik maar tis gratis... |
 | wat n bull
kan je net zo goed yousendit gebruiken... das ook nooit geen gezeik maar tis gratis...
Ja maar door het op te sturen op cd of het te uploaden op je eigen site laat je wel zien dat je moeite doet om ergens te mogen draaien. |
 | vraag blijft hoe doen jullie t met reiskostenvergoeding etc
als dat dr in zit stuur ik zeker n demo in
shit ja dat heb ik nou dus ook.. zie net pas dat ik 170 km moet rijden naar Alkmaar 
dus dit feest gaat voor mij wrs niet door.. succes iedereen  |
 | Demo komt er zeker aan |
 | shit ja dat heb ik nou dus ook.. zie net pas dat ik 170 km moet rijden naar Alkmaar
dus dit feest gaat voor mij wrs niet door.. succes iedereen
je hebt toch goede chauffeurs  |
 | shit ja dat heb ik nou dus ook.. zie net pas dat ik 170 km moet rijden naar Alkmaar
Ja je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben he  |
 | Ja maar door het op te sturen op cd of het te uploaden op je eigen site laat je wel zien dat je moeite doet om ergens te mogen draaien.
Moet je wel een eigen site hebben, Makkelijk praten dus
Dus geen Rapidshare of rotzooi
Rapidshare is ook een payserver, moet je alleen ff betalen  |
 |
16+
vraag blijft hoe doen jullie t met reiskostenvergoeding etc
Er is voor de DJ's die graag wilen draaien op Hardstyle Soldierz geen reiskostenvergoeding beschikbaar. De avonden zijn gratis te bezoeken, en dit houden we graag zo, om het zo toegankelijk mogelijk te houden, en dit in onze ogen een van de krachten van het concept is.
DJ's die meedoen moeten het dus gewoon leuk vinden om te draaien en ervaring op te doen. Er zijn namelijk nog te weinig locaties in Noord-Holland waar dit mogelijk is. Je hebt altijd een opstapje nodig om verder te komen, en daar zijn deze edities van het concept geschikt voor.
Rapidshare is ook een payserver, moet je alleen ff betalen
De verkeerde partij moet in dat geval betalen ja..
Ja je moet er natuurlijk wel iets voor over hebben he laatste aanpassing 15 december 2008 09:14 |
![[T is verdomme ook nooit goed]](http://partyflock.nl/images/user/984870_small.jpg) (permanent verbannen) | Ja maar door het op te sturen op cd of het te uploaden op je eigen site laat je wel zien dat je moeite doet om ergens te mogen draaien.

sorry hoor maar dit slaat NERGENS op.
Als jij een live mix in stuurt die je met cdj's of vinyl hebt op genomen en die klinkt goed gemixed en met wat leuke tricks heb je al genoeg laten zien dat je er moeite voor doet, je bent honderden uren aan het oefenen geweest.
Waarom extra moeite doen voor iets dat, voor de ontvanger net zo easy, gratis kan? |
 | Waarom niet? Jij wilt er toch draaien? Je ken net zo goed 1 demo mixje maken en die steeds gebruiken zonder dus moeite te doen opnieuw wat op te nemen.
Tijd is geld,
En om nou voor 30 rapidshare downloads steeds te moeten wachten omdat jij een feest organiseert waar hun willen draaien steeds te moeten wachten?
Je bent echt niet de enige die een demo instuurt.
Je mag blij zijn dat er een organisator je zeg maar uitnodigt een demo naar hem op te sturen zo dat hij kan bepalen of jij mag draaien op zijn feest of niet.
En doe jij niet genoeg moeite om volgens zijn richtlijnen het op te sturen waardoor het misschien niet aankomt bij hem? Ja, hij heeft aangegeven dat hij geen rapidshare, gratis filehosting troep wil.
+ zo veel kost het opsturen per post ook niet  |
 donateur! | sorry hoor maar dit slaat NERGENS op.
't is verdomme ook nooit goed..  |
 donateur! | Waarom extra moeite doen voor iets dat, voor de ontvanger net zo easy, gratis kan?
omdat t geen hollywood music hall dj redje contest is... |
![[T is verdomme ook nooit goed]](http://partyflock.nl/images/user/984870_small.jpg) (permanent verbannen) | Waarom niet? Jij wilt er toch draaien? Je ken net zo goed 1 demo mixje maken en die steeds gebruiken zonder dus moeite te doen opnieuw wat op te nemen.
Tijd is geld,
En om nou voor 30 rapidshare downloads steeds te moeten wachten omdat jij een feest organiseert waar hun willen draaien steeds te moeten wachten?
Of een Yousendit download die meteen begint 
Is zelfs even snel dan downloaden vanaf je webspace, 600 k/s en maximaal 100mb per bestand.
Als je überhaupt al goed kan draaien en kan produceren (wat ik ook erbij doe) dan is het echt belachelijk om te zeggen dat je maar moeite moet doen om een betaalde webspace te regelen als je net zo handig een gratis dienst kan gebruiken.
Enige nadeel van Yousendit is limiet van 25 downloads per file... maar t gaat naar 1 iemand dus... |
 donateur! | Als je überhaupt al goed kan draaien en kan produceren (wat ik ook erbij doe) dan is het echt belachelijk om te zeggen dat je maar moeite moet doen om een betaalde webspace te regelen als je net zo handig een gratis dienst kan gebruiken.
ik denk dat je t een beetje persoonlijk opvat..misschien doe jij op die manier wel moeite er voor maar dat komt niet aan bij de organisatie en zijn er zat die het niet doen en ff snel een setje uploaden naar een rs of iets dergelijks..
en als je nou een cd opstuurt laat je aan de organisatie zien dat je er dan dus wel moeite voor doet..zij kunnen niet elke dj persoonlijk interviewen of achtergrond info naar ze opzoeken om te kijken of ze sowieso al moeite doen om ergens te draaien...dus stuur m op of niet, kies zelf
maar je naam past iig wel bij je.. |
 | Oe binnekort maar een demo maken Wil graag mee doen!  |
 | Ga in ieder geval wat opsturen kan wel weer wat leuks gebruiken
,ervaring is nooit weg
en hoever ik er voor moet reizen boeiend al was het op texellaatste aanpassing 15 december 2008 22:32 |
 | joa godsklere 170 km gaat dat niet errug ver zijn?? is 2 uur rijde gek
en dan zitten mensen hier te zeuren over een demo opsturen?
170 km gaan rijden .. DAT is pas moeite doen
(als ik het al doe )
komt wel goed als jij wil meedoen doen we gewoon  |
 | De verkeerde partij moet in dat geval betalen ja..
Hangt er vanaf van welke kant je het bekijkt, De 1 zijn voordeel is de ander zijn nadeel
Helaas geen HC, misschien maar een early HS setje opsturen, mits ik mn 2e cd speler nog koop binnekort.
Of is dit ook weer zo'n anti cd speler contest.. |
 | Of is dit ook weer zo'n anti cd speler contest..
Misschien moet je nog eens even de voorwaarden lezen.
Oftewel als het geen computermix is maar opgenomen van cd-spelers of vinyl mag je hem naar ze toe sturen. |
 | Wanneer kunnen we trouwens een uitslag verwachten? |
 | Hoelang is de tijd die dj's krijgen om te draaien??? |
 | dan zal ik ook maar een demo maken
en op hoop van goede zegen |
 | Of is dit ook weer zo'n anti cd speler contest..
Stuur jij nou maar je Early Hardstyle demo op 
Wanneer kunnen we trouwens een uitslag verwachten?
Over 2 weken maken we de uitslag bekend, en komt de lineup van Hardstyle Soldierz (20-02-2009) online. Er zijn gelukkig al veel demo's binnengekomen. Stay tuned..!
Hoelang is de tijd die dj's krijgen om te draaien???
Op de avond draaien de DJ's een uur lang in een B2B (back 2 back opstelling). De DJ's worden op draaistyle, platenkeuze en niveau aan elkaar gekoppeld. Dit heeft in het verleden altijd tot leuke en verrassende setjes geleid. |
 | nog twee weken wachten pfff hou ons maar lekker in spanning ja nou ja wachten maar af dan ! |
 donateur! | Zal wel t zelfde zijn als HC, maar dan heb je meer tijd 
nee niet echt |
 | demo vandaag op de post gedaan nou maar hopen dat die aan komt !!!!!!laatste aanpassing 19 december 2008 12:24 |
 | Goed bezig mike
kom ook wel buurten op de contest  |
 | demo dit weekend op de bus doen.. |
 | Demo verstuurd, eentje van een uur  |
 | ook maar is een demo sturen  |
 donateur! | kom ook wel buurten op de contest
Het is geen contest! Ik heb een afkeer tegen contesten.. gespannen zootje. Dit is gewoon lekker relaxed! Draaien en knallen  |
 donateur! | sorry hoor maar dit slaat NERGENS op.
Als jij een live mix in stuurt die je met cdj's of vinyl hebt op genomen en die klinkt goed gemixed en met wat leuke tricks heb je al genoeg laten zien dat je er moeite voor doet, je bent honderden uren aan het oefenen geweest.
Waarom extra moeite doen voor iets dat, voor de ontvanger net zo easy, gratis kan?
Eehmm?? Ik geef m groot gelijk. Je kunt al razendsnelle hosting inclusief domeinnaam krijgen voor zo'n 36 euro per jaar.... Als je dat al niet kunt opbrengen??? Komt je professionaliteit alleen maar ten goede.... |
 | kan ik nu nog een demo sturen om mee te doen voor de 20ste?? |
 | kan ik nu nog een demo sturen om mee te doen voor de 20ste??
Hij is zelfs binnen  |
 | wanneer word de volgende editie bekend gemaakt?? |
 | K denk dat ik ook maar eens een demo'tje ga maken |
 | Beste DJ's,
Iedereen bedankt voor de vele inzendingen. Door het ruime aanbod wat we aan demo's hebben binnen gekregen, duurde het allemaal even wat langer dan gepland, maar we zijn eruit. De volgende DJ's zullen op 20 februari 2009 de Argus op z'n grondvesten doen trillen op Hardstyle Soldierz.
ArmenianBoy
Paranoize
Raymion
Regnum
Spana
Toyax
Wesnight
Zanna
Zwan
MC: Roughness
Bovenstaande DJ's zullen in een B2B (back to back) opstelling een uur draaien. Het feest + lineup zijn reeds aangemeld voor de Partyflock agenda.
De demo van DJ Zenzo kwam vanmorgen pas binnen en was helaas te laat voor deze ronde. Uiteraard blijft het mogelijk om demo's in te sturen. Ergens eind 2009 zal er weer een Talent Night worden georganiseerd.
Nogmaals bedankt voor de inzendingen en iedereen is natuurlijk van harte uitgenodigd voor de aankomende Hardstyle Soldierz!
You little scumbag! I've got your name! I've got your ass! You will not laugh!
shit down your neck!laatste aanpassing 9 januari 2009 15:12 |
 | Helemaal over het hoofd gezien en dan nog wel zo dicht naast de deur.
Naja volgende keer even beter opletten. Nu maar weer aan de slag met oefenen 
Kom wel even langs fietsen die vrijdag  |
 | Helaas niet aan mee kunnen doen.. wintersport... of jah, helaas... wintersport is ook niet verkeerd! 
Regnum en Spana succes!  |
 | demo ligt al klaar ff verzend klaar maken
maybe voor volgende editie  |
 |
fissa!!
hopelijk is er wel nog een jump/tek DJ dan  |
 |
gefeliciteerd gaat goed zo  |
 | Krijgen de mensen die door zijn hier nog meer bericht over?
Want ik zie nu mijn naam er bij staan maar heb nog niets geen bericht gehad...laatste aanpassing 10 januari 2009 16:46 |
 | Year nice
Daar gaan we eens een dik feestje van maken
Greetzzzz |
 |
ik ook niet.. maar duurt nog meer als een maand dus ff afwachten
..en ik dacht dat vrouwen ongeduldig waren 
Dank je  |
 donateur! | toffe lineup..kom denk ik ook wel kijke |
 | Uitspraak van Pimp Events op woensdag 10 december 2008 om 15:40:
Computermixen mag je naar de Apres Skibar sturen
Dus Ben Liebrand (veilig om te zeggen dat die gast de beste mixen van NL in elkaar draait) mag ze naar de Apres Ski bar sturen ? Wat een vooroordelen, live in de hardstyle betekend niets anders dan plaatjes in elkaar mixen met Ableton waarom mag dat hier dan niet ?
omdat dat wat anders is dan atomix of virtual dj , en een contest is te laten zien wat je mix skills zijn niet hoe goed je laptopje loopt op windowns vista |
 | niet hoe goed je laptopje loopt op windowns vista
 |
 | omdat dat wat anders is dan atomix of virtual dj , en een contest is te laten zien wat je mix skills zijn niet hoe goed je laptopje loopt op windowns vista
o0 en als je met een mac komt?laatste aanpassing 16 januari 2009 15:43 |
 donateur! | o0 en als je met een mac komt?
Doe mij maar een Big Mac menu, zeikwijf  |
 | Live is voor producers die een half uu rkunenn vullen met eigen tracks, dan is het geaccepteerd om het met de laptop te doen ja,
Maar VDJ of Ableton met andermans nummers, nee. |
 | Doe mij maar een Big Mac menu, zeikwijf
hap hap (zowel figuurlijk als letterlijk)  laatste aanpassing 17 januari 2009 09:35 |
 donateur! | Live is voor producers die een half uu rkunenn vullen met eigen tracks, dan is het geaccepteerd om het met de laptop te doen ja,
"live" ja.. altijd hilarisch die Hardstyle liveacts..  laatste aanpassing 18 januari 2009 20:42 |
 | Kunnen er nog steeds demo's opgestuurd worden? |
 | maak maar eens een live act zoals Noisecontrollers...praten we dan verder ok?? denk jullie wel wat makkelijk over...
een live act is natuurlijk geen dj,het gaat om de producties zoals jullie wel weten lijkt me?...en die zijn toch echt wel moeilijker te maken dan een paar plaatjes over laten lopen...laatste aanpassing 20 januari 2009 01:10 |
 donateur! | maak maar eens een live act zoals Noisecontrollers...praten we dan verder ok?? denk jullie wel wat makkelijk over...
Hap hap.. dat heeft niets met kortzichtigheid te maken, maar de show die altijd rondom een liveact hangt is toch eigenlijk wel hilarisch als je weet dat er een mp3 aan staat, en het grote gros van het publiek vermoed dat er live op de synth wordt gepingelt. Natuurlijk respect voor de producer die het zover schopt om een liveact te kunnen doen.. ik red het nog even niet met m'n huidige hoevelheid producties  |
 donateur! | demo ligt al klaar ff verzend klaar maken
maybe voor volgende editie
wieweet doe ik dan ook wel ff mee 
ff een early hs setje b2b  |
 | Uitspraak van djpatt op vrijdag 9 januari 2009 om 20:21:
demo ligt al klaar ff verzend klaar maken
maybe voor volgende editie
wieweet doe ik dan ook wel ff mee
ff een early hs setje b2b
helaas thomas
nu style is verplicht  |
 | Uitspraak van  Lanoz op woensdag 28 januari 2009 om 17:25:
grote kans dat je dan wel staat te openen
ik open t liefst, ben niet zo knaller
Uitspraak van djpatt op woensdag 28 januari 2009 om 17:22:
nu style is verplicht
nouhouw ik dacht ff battlen met djpatt!
ik heb al 2 weken geleden demo verstuurd nog geen eens bevestiging gehad buh 
we battlen wel een keer ergens thuis |
| GVD weer te laat |
 |
hoezo telaat? je kan altijd demo's blijven opsturen naar ze voor in de toekomst  |
 | is er al iets bekend over de draai tijden dat iemand weet?
greetzzzz |
 | Meerdere PMs gestuurd geen reactie?  |
 | We hebben er zin in  |
| 1 · 2 · 3 « Laatsten · Alles | |
|