Partyflock
 
Forumonderwerp · 1039289
­ Nederland
Artiest Xerxes
Een betere editie dan de vorige 2 keren :jaja:
Wat vonden jullie ervan ;) ???
Uitspraak van The Untalented One b) op dinsdag 2 december 2008 om 16:51:
gast de enige reden waarom jij het niet leukt vind is omdat je niet bij de schouders van degene die voor je loopt kan

neen, polonaise lopen is een stom Brabants ding wat 1x per jaar met Kutnaval wordt uitgevoerd, hetgeen ik altijd probeer te ontvluchten! :[ en dan zit ik er niet op te wachten dat ze dat boven de rivieren op een feestje ook opeens uit gaan voeren! :[

zow! B) :P
Artiest {SHOWLIST artist 43071, 56179}
Uitspraak van lucje_b op dinsdag 2 december 2008 om 20:10:
dat filmpje is echt geniaal

Mushroom,Mushroom :D:D
Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger Badger
Uitspraak van Makewablief op woensdag 3 december 2008 om 12:50:
Mushroom,Mushroom

8)
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op woensdag 3 december 2008 om 09:53:
neen, polonaise lopen is een stom Brabants ding wat 1x per jaar met Kutnaval wordt uitgevoerd, hetgeen ik altijd probeer te ontvluchten! :[ en dan zit ik er niet op te wachten dat ze dat boven de rivieren op een feestje ook opeens uit gaan voeren! :[

zeik niet zo, je lijkt wel een wijf :[
 
Uitspraak van The Untalented One b) op dinsdag 2 december 2008 om 01:40:
Nieuwelingen moeten zich gewoon netjes voorstellen maar daar word de volgende editie aan gewerkt

Nou ik zal mijn best doen de volgende keer hoor.... :$
Ik vond het iig een super leuk feestje:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 december 2008 om 15:37:
Ik vond het iig een super leuk feestje

dat is het elke keer idd :)
Uitspraak van Xerxes op dinsdag 2 december 2008 om 18:32:
Stop toch met zeveren over die polonaise...zo zie je dat er tenminste sfeer was

Ik vond de sfeer ver te zoeken....
Maar wat een geluid daar :kwijl:
Uitspraak van ]i[ris op woensdag 3 december 2008 om 16:51:
Ik vond de sfeer ver te zoeken....

Sfeer maak je grotendeels zelfs. Persoonlijk vind ik, mede door het grote aantal angstaanjagende mensen , de sfeer op r_AW altijd :lief:
Uitspraak van ]i[ris op woensdag 3 december 2008 om 16:51:
Ik vond de sfeer ver te zoeken....

Sfeer vond ik juist weer optimaal :yes: (Y)
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 3 december 2008 om 16:54:
mede door het grote aantal angstaanjagende mensen ,

(L)
de meest angstaanjagende was d'r die avond juist niet 8)
 
de sfeer was gewoon goed, wat kunnen die nep-joden zeiken zeg over een fokking polognaise
doe mij maar Bolognese :kwijl:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 december 2008 om 17:47:
wat kunnen die nep-joden zeiken zeg over een fokking polognaise

:/
laatste aanpassing
Uitspraak van ]i[ris op woensdag 3 december 2008 om 16:51:
Ik vond de sfeer ver te zoeken....

dan weet ik niet waar jij bent geweest :O
ik denk in de P3 :yes:
 
Uitspraak van ]i[ris op woensdag 3 december 2008 om 16:51:
Ik vond de sfeer ver te zoeken....

Volgende keer beter zoeken dan :aai: want de sfeer was er zeker wel :yes:!
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 3 december 2008 om 16:54:
Sfeer maak je grotendeels zelfs

Prcies :)
Uitspraak van Querina op woensdag 3 december 2008 om 17:35:
de meest angstaanjagende was d'r die avond juist niet

Jawel hoor.. :x
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 december 2008 om 17:47:
wat kunnen die nep-joden zeiken zeg over een fokking polognaise

Hier heb je wel een grote bek he :aai:
eens kijken wie zich nog meer aangesproken voelt :lol:
Uitspraak van Makewablief op dinsdag 2 december 2008 om 04:02:
Het gaat in deze om een bepaald soort van openmindedheid, betreffende de muziek die er word gedraaid, maar ook zeker het soort mensen wat er komt. Het is de hele avond lol voor degenen die er al lang heen komen, van heinde en ver. Een reunie van mensen uit het hele land. Ook al heb ik met de meesten een heel oppervlakkig/kort contact, ik vind het toch weer elke keer heel leuk mensen weer opnieuw te zien komen. Een stel malloten die om elkaars nek heen gaan hangen, en inderdaad een polonaise gaan lopen, en vaak ook andere idiote dingen gaan verzinnen omdat het hartstikke leuk is !
Ben je er om de politiek te bespreken, of om er te feesten ?

The Third Movement mag zichzelf ook gelukkig prijzen met een klein clubje mensen die keer op keer terugkomen, beter dan een hele tent vol met mensen die het niet begrijpen oid, en dat het zich steeds ververst. Het is misschien een stuk beter voor de omzet als je een tent met 5000 mensen vult, maar is het ook elke keer weer de moeite waard als de sfeer ruk is, vechtpartijen ontstaan, en de mensen bij het minste of geringste experimentele stil gaan staan omdat ze het niet snappen/waarderen ?

Club r_AW is het feest waarbij ik bijna continue de sfeer kan proeven die bijna nergens te vinden is.

Deze editie was idd weer super, ben er nu bij 3 geweest en alle 3 super.

En mensen die gast met het Noise Suppressor shirt was met mij mee, was voor het eerst mee naar Club R_Aw en heeft erg naar zijn zin gehad. Mede door jullie door de relaxe sfeer etc. En behoord nu zeker tot zijn favorieten feesten. Ik zeg maar zo op naar April :D:D:D.
Uitspraak van ]i[ris op woensdag 3 december 2008 om 16:51:
Ik vond de sfeer ver te zoeken....

:nosmile:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 december 2008 om 17:47:
wat kunnen die nep-joden zeiken zeg over een fokking polognaise

het is polonaise :aai:


Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 3 december 2008 om 16:54:
Sfeer maak je grotendeels zelfs.

het eerste nuttige uit jouw mond :o


Uitspraak van Distorted_Noizes op woensdag 3 december 2008 om 20:11:
En mensen die gast met het Noise Suppressor shirt was met mij mee, was voor het eerst mee naar Club R_Aw en heeft erg naar zijn zin gehad. Mede door jullie door de relaxe sfeer etc. En behoord nu zeker tot zijn favorieten feesten.

en terecht:D was ook maar als 1 grote grap bedoelt:D maar blijft leuk :$
Uitspraak van ]i[ris op woensdag 3 december 2008 om 16:51:
Ik vond de sfeer ver te zoeken....
:\ Hebben we het over dezelfde avond? Vond de sfeer juist super! Eerste keer dat ik naar club raw ben geweest en zeker niet de laatste :D
Uitspraak van Jackelien~ op dinsdag 2 december 2008 om 13:09:
Ik ben Jackelien, en dus een nieuweling. :P Heb me uitstekend vermaakt, wat een topfeest en ga zeker nog een x (of vaker) heen. (het is alleen echt een roteind bij ons vandaan, al had ik dat er achteraf gezien ook wel voor over). Heb als nieuweling wel direct de polonaise meegelopen, heerlijk! ;-) :lol:

Respect voor het feit dat je uit Drenthe komt voor dit feest :)
ik denk in de P3

Smoel Q! De sfeer op onze feesten in p3 is altijd top. 6 edities en nooit gezeik:)
Sfeer was gewoon goed ?

Wat versta jij dan onder sfeer Iris ?:D
eens kijken wie zich nog meer aangesproken voelt

:bye: 8)

Hier heb je wel een grote bek he :aai:


Smee :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 4 december 2008 om 10:39:
Wat versta jij dan onder sfeer Iris ?:D

denk dat ze bedoelt dat t niet massaal echt los ging... en r liepen gewoon echt te veel geeks rond...

ben zelf hiervoor iets van 3 keer naar raw geweest, heb t altijd vet gevonden, alleen deze keer leek t wel geek-avond...
Uitspraak van Distorted_Noizes op woensdag 3 december 2008 om 20:11:
Uitspraak van Makebelieve op dinsdag 2 december 2008 om 04:02:
Het gaat in deze om een bepaald soort van openmindedheid, betreffende de muziek die er word gedraaid, maar ook zeker het soort mensen wat er komt. Het is de hele avond lol voor degenen die er al lang heen komen, van heinde en ver. Een reunie van mensen uit het hele land. Ook al heb ik met de meesten een heel oppervlakkig/kort contact, ik vind het toch weer elke keer heel leuk mensen weer opnieuw te zien komen. Een stel malloten die om elkaars nek heen gaan hangen, en inderdaad een polonaise gaan lopen, en vaak ook andere idiote dingen gaan verzinnen omdat het hartstikke leuk is !
Ben je er om de politiek te bespreken, of om er te feesten ?

The Third Movement mag zichzelf ook gelukkig prijzen met een klein clubje mensen die keer op keer terugkomen, beter dan een hele tent vol met mensen die het niet begrijpen oid, en dat het zich steeds ververst. Het is misschien een stuk beter voor de omzet als je een tent met 5000 mensen vult, maar is het ook elke keer weer de moeite waard als de sfeer ruk is, vechtpartijen ontstaan, en de mensen bij het minste of geringste experimentele stil gaan staan omdat ze het niet snappen/waarderen ?

Club r_AW is het feest waarbij ik bijna continue de sfeer kan proeven die bijna nergens te vinden is.

Op dat polonaise-gedoe na, kan ik me hier helemaal in vinden! :respect:
Maar wat is Geek achtig :D?

Hoe beschrijf je zo iemand ?:D
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 4 december 2008 om 09:51:
6 edities en nooit gezeik

Ik heb toch iets gehoord over een frater die daar polonaise muziek gedraaid heeft..


Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 4 december 2008 om 13:50:
Maar wat is Geek achtig :D?

Hoe beschrijf je zo iemand ?

Tenminste NIET iemand die in een kippepak gaat rondlopen _O_
 
whehe
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 4 december 2008 om 10:39:
Wat versta jij dan onder sfeer Iris ?

Dat heel de tent losgaat....

Het was mischien gezellig voor mensen die er al vaker komen, maar voor ''buitenstaanders'' vond ik t niet boeiend...Hing meer een buurt kroeg gevoel...Opzich niets mis mee, maar niet als ik naar een feest(je) ga:)
laatste aanpassing
Ach tegenwoordig gaat nergens meer de tent los op geen een feest eigenlijk...qua sfeer vind ik R_AW dan nog wel hoogstaander qua sfeer dan een qlimax of welk groot feest dan ook !


Is dit wat voor een feest of niet ?:D:D
als jij dat nou eens naar Thunderdome aantrekt, bepalen wij wel of dat iets voor op een feest is ;P
Uitspraak van Querina op donderdag 4 december 2008 om 18:09:
als jij dat nou eens naar Thunderdome aantrekt, bepalen wij wel of dat iets voor op een feest is

haha ja dat wil ik zien :lol:
Hadden ze geen Patrick?
Uitspraak van ]i[ris op donderdag 4 december 2008 om 16:41:
Dat heel de tent losgaat....

gewoon zelf de hele tent aan gort rammen:jaja: :bounce:
 
Uitspraak van ]i[ris op donderdag 4 december 2008 om 16:41:
Dat heel de tent losgaat....

En waar gaat het wel los dan volgens jou?

Beter komt r_AW snel weer, heb nog 13 muntjes over zag ik :nocheer: (nee, niet alleen van afgelopen weekend..)
ff tot april geduld hebben ;)
Uitspraak van actief op donderdag 4 december 2008 om 19:39:
heb nog 13 muntjes over zag ik

Ben maar blij dan dat ik zo wazig was dat ik zelfs vergat om drankjes te halen voor jullie :P. Anders had je er nog meer over gehad...Het shirt is trouwens echt gaaf,echt ontzettend bedankt !!
laatste aanpassing
Uitspraak van ILoveHardStyle op donderdag 4 december 2008 om 17:33:
qua sfeer vind ik R_AW dan nog wel hoogstaander qua sfeer dan een qlimax of welk groot feest dan ook !

duh, op de meeste grote feesten (uitzonderingen daargelaten) is de sfeer vaak ver te zoeken...


Uitspraak van actief op donderdag 4 december 2008 om 19:39:
Beter komt r_AW snel weer, heb nog 13 muntjes over zag ik :nocheer:

volgens mij hoorde ik dat ze andere muntjes krijgen?? (correct me if i'm wrong)
Sfeer RAW is gewoon super goed vind ik dan !