Partyflock
 
Forumonderwerp · 1022141
­ Nederland
nou vertel was het een mooi feest of is het door de regen een baggerfeest geworden??
 
Uitspraak van VTECMannetje op zondag 27 juli 2008 om 10:37:
Prijzen van consumpties zijn inderdaad belachelijk. 5 euro voor een flesje water... zouden ze er, als de gulden nog bestond, ook 11 gulden voor durven te vragen?

echt he. en 5 euro voor een hamburger met alleen eens stukje vlees en een broodje dat niet smaakt. EN wauw ik krijg er een zakje mayo bij. 3 muntjes voor een eristoff ice:S
Super feesie:D Lekker op de fiets ernaartoe.

Vond de sfeer ook goed, geen opstootjes gezien :)

Heerlijk los gegaan :bounce:
 
vond het een super feest vooral aan het eind werd er lekker geknald :D:D bonus
Heb wel een paar opstootjes gezien.
Waarom zijn het toch altijd van die grote,wat oudere gespierde jongens die zo graag willen vechten ?

Feesten doe je voor je plezier
Bodybuilding doe je voor je plezier
vechtsport doe je voor je plezier

maar houd die dingen gescheiden.
Ik stel voor dat die patsers bij binnenkomst een test moeten ondergaan.
ze moeten even vriendelijk glimlachen naar de security medewerker om die boze gezicht weg te krijgen en te bewijzen dat ze met goede bedoelingen komen.
toch schandalig dat mensen van 18-20 zich wel weten te gedragen en komen om te feesten
en die van 25-35 graag willen bewijzen hoe stoer ze zijn.
Ik schaam mij als sportfriek, als actief feestganger en tevens als ouwe lul voor deze gasten i.i.g.
 
Geweldige dag gehad(L)!
 
ben trouwens opzoek naar een nummer dat bij de early rave tent op het laatst veel werd gedraaid met harde bass... is 3x langsgekomen in 1.30uur ofzo weet iemand wat :P
 
Uitspraak van sportfriek op zondag 27 juli 2008 om 09:36:
daarbij deden ze het geluid elke 15 seconden harder en zachter.

scheen een 3e rangs geluidstechnicus te zitten


Uitspraak van sportfriek op zondag 27 juli 2008 om 09:36:
Dat leek mij op papier wel vet maar wat ik hoorde vond ik niet veel soeps,

ik vond ze toch wel knallen :d
alleen ruk dat op last van politie 10 minuten voor tijd 3 tenten ineens moesten sluiten :/
 
vet feestie,was weer pannetje vaag nog pijn in me poten.
 
Uitspraak van sportfriek op zondag 27 juli 2008 om 11:13:
Heb wel een paar opstootjes gezien.
Waarom zijn het toch altijd van die grote,wat oudere gespierde jongens die zo graag willen vechten ?

begin van de avond achter die munten tent?
1 die had de smaak te pakken die gaf een gozertje de helft van wat ie zelf was rake klap en schop en hoorde een wijf ineens zeggen, he hij hoort bij ons :lol:
 
Uitspraak van VTECMannetje op zondag 27 juli 2008 om 10:37:
5 euro voor een flesje water..

idd belachelijk, bier is goedkoper dan water :p
 
en beetje jammer dat er weer wat van die klote wazis rondliepen :looser:
 
was een goed feest ..alleen beetje jammer van die pendelbussen. vond dat 1 groot drama maar heb me erg goed vermaakt :D
 
Ja echt een geweldig feest! Prima geluid, werd lekker gedraaid en onwijs mooi weer!

Echt geweldig genoten! :yes:
Was een mooi feessie, heb erg genoten in de Uprising en Italian stage.
M'n eerste Dominator en zeker niet m'n laatste
Filmpje begin van Neophyte:
{argument 'id' ontbreekt}
was wel een mooi feestje, maar de entree mogen ze wel verbeteren hoor :x en dan ook nog es mensen met een gastenlijst gewoon een kaartje in de hand drukken en achteraan in de rij weer aan laten sluiten :S

paar opstootjes gezien, maar vond de sfeer wel goed te doen :D alleen die Italia tent was het echt :x warm, nie voor niks dat er daar nog 2 out gingen :vaag:

en die neger bij de hamburger tent tegen de italia tent aan was ook nie de slimste:lol: appels willen geven als mensen een hamburger willen, saus er op doen terwijl mensen goed zeggen dat het nie moet :9 volgens mij was ie zelf ook nie helemaal helder
 
Uitspraak van Diomede op zondag 27 juli 2008 om 11:43:
maar de entree mogen ze wel verbeteren hoor

Echt wel, dacht dat ik dood ging door die ***zon

(sorry uhhh zon)
volgens mij was je nie de enige :lol: iedereen stond daar met ze waaiers en te puffen en blazen :P

gelukkig ging het fouilleren wat sneller :9
 
Uitspraak van Diomede op zondag 27 juli 2008 om 11:50:
volgens mij was je nie de enige iedereen stond daar met ze waaiers en te puffen en blazen

Ja idd, maar vond het wel (Y) dat ze flesjes water uitdeelden :)


Uitspraak van Diomede op zondag 27 juli 2008 om 11:50:
gelukkig ging het fouilleren wat sneller

Nou, ik had zo'n ouwe vent, vet traag... En wat ie flikte :@

Vragen of ie me mag fouilleren, en daarna gewoon mn bh lostrekken en de inhoud bekijken :looser: Viezerik!
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 27 juli 2008 om 02:34:
gateverdamme :rot:

ach, dat jij een multimiljonair bent om weer eens 5 euro per flesje neer te tellen betekend niet dat ik er problemen mee heb om DRINKWATER uit de wc's te halen.
Uitspraak van GabberPinda4Life op zondag 27 juli 2008 om 04:12:
Dan zou het groter dan defqon moeten zijn en dat was het niet:roflol: Maar het was wel een stuk drukker als vorig jaar:D

ach, kunst van het overdrijven ;) maar the bottom line is dat er te weinig voor te veel was.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van X-Qlusive K op zondag 27 juli 2008 om 11:57:
ach, dat jij een multimiljonair bent om weer eens 2,50 per flesje neer te tellen betekend niet dat ik er problemen mee heb om DRINKWATER uit de wc's te halen.

Ehhh, goeiemorgen 8)

volgens mij ging het meer om het feit dat er staat UIT DE WC'S in plaats van uit de kraan ;) ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 11:52:
dat ze flesjes water uitdeelden

:O nie gezien
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 11:52:
Vragen of ie me mag fouilleren, en daarna gewoon mn bh lostrekken en de inhoud bekijken Viezerik!

serieus? :x wat een figuren zeg...
 
Uitspraak van Diomede op zondag 27 juli 2008 om 11:58:
serieus? wat een figuren zeg...

Ja echt, ben dr ook vrij pissig over geweest... Bij een vriendin van me flikte ie t ook...Hufter :S
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 11:58:
Ehhh, goeiemorgen 8)

volgens mij ging het meer om het feit dat er staat UIT DE WC'S in plaats van uit de kraan ;) ;)

zucht...aah shit ik ben ook pas net wakker :roflol:

water uit de kraan bij de wc's dan, zo beter?
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:00:
Ja echt, ben dr ook vrij pissig over geweest... Bij een vriendin van me flikte ie t ook...Hufter

dat je zoiets toelaat, volgens mij hebben ze dat recht niet
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:06:
dat je zoiets toelaat, volgens mij hebben ze dat recht niet

Ja, t besef kwam pas achteraf... Maar kheb wel zin om een dikke vette klaagbrief te schrijven naar world wide security... Niet dat het wat uithaalt trouwens :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:00:
Ja echt, ben dr ook vrij pissig over geweest... Bij een vriendin van me flikte ie t ook...Hufter

gelijk zijn naam vragen en kijken voor wat voor beveiligings organisatie hij werkt! Kan hem zijn baan kosten!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:07:
a, t besef kwam pas achteraf... Maar kheb wel zin om een dikke vette klaagbrief te schrijven naar world wide security... Niet dat het wat uithaalt trouwens

kan het altijd proberen :) zal het wel doen eigenlijk en je vriendin ook. en denk dat jullie ook niet de enige 2 waren dan :)
en ander kijken of je ergens anders terecht kan met je klacht zodat er wel wat aan gedaan wordt
die security heb ik ook m'n twijfels over. had een dominatorvlag gekocht en om m'n nek gehangen. nergens problemen, kom ik eens in de italian en wordt ik bevolen om die vlag af te doen. op m'n vraag "Waarom" was het antwoord dat er geen vlaggen gedragen mochten worden. om m'n middel mocht ook niet, en ik had geen zin in problemen dus ik heb hem braaf afgedaan. vervolgens naar wat security gelopen bij de ingang en gevraagd hoe en wat er met die vlag was; wist ie niet. gasten @ verkoopkraampje wisten het ook niet, die verkochten alleen maar vlaggen. waarom in godsnaam verkopen ze dan vlaggen als je ze niet mag dragen?

uiteindelijk bij het hoofd security en wat managers? van Dominator terecht gekomen die vrolijk vertelden dat daar geen regelementen voor zijn en ik die vlag weer om m'n nek mag knopen. "Laat die gast maar lullen, mag gewoon". lekker langs elkaar heen weer (Y)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van -- Jasper -- © op zondag 27 juli 2008 om 12:09:
gelijk zijn naam vragen en kijken voor wat voor beveiligings organisatie hij werkt! Kan hem zijn baan kosten!

Ja, maar ik kwam er achteraf eigenlijk pas achter wat er was gebeurd :S Flabbergasted :vaag:

Weet dat het een kerel van middelbare leeftijd is, en buitenlands, met een ringbaardje.. That's all... Ja, en dat het van world wide is...



Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:10:
kan het altijd proberen zal het wel doen eigenlijk en je vriendin ook. en denk dat jullie ook niet de enige 2 waren dan
en ander kijken of je ergens anders terecht kan met je klacht zodat er wel wat aan gedaan wordt

Ja, ben het ook wel van plan, we hebben het er nog over gehad vannacht, en zij zal ook een mail sturen, want eigenlijk is het gewoon sexuele intimidatie... Bah, hoop dat ie er nachtmerries aan overhoudt :[
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 11:26:
idd belachelijk, bier is goedkoper dan water

dat betekent dus dat je beter bier ken drinken dan water
 
Uitspraak van X-Qlusive K op zondag 27 juli 2008 om 12:12:
die security heb ik ook m'n twijfels over. had een dominatorvlag gekocht en om m'n nek gehangen. nergens problemen, kom ik eens in de italian en wordt ik bevolen om die vlag af te doen. op m'n vraag "Waarom" was het antwoord dat er geen vlaggen gedragen mochten worden. om m'n middel mocht ook niet, en ik had geen zin in problemen dus ik heb hem braaf afgedaan. vervolgens naar wat security gelopen bij de ingang en gevraagd hoe en wat er met die vlag was; wist ie niet. gasten @ verkoopkraampje wisten het ook niet, die verkochten alleen maar vlaggen. waarom in godsnaam verkopen ze dan vlaggen als je ze niet mag dragen?

uiteindelijk bij het hoofd security en wat managers? van Dominator terecht gekomen die vrolijk vertelden dat daar geen regelementen voor zijn en ik die vlag weer om m'n nek mag knopen. "Laat die gast maar lullen, mag gewoon". lekker langs elkaar heen weer

waren sws knuppels, ik mocht wel met artiesten naar binnen maar daar niet naar buiten omdat ik geen artist bandje had :/
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:12:
Ja, ben het ook wel van plan, we hebben het er nog over gehad vannacht, en zij zal ook een mail sturen, want eigenlijk is het gewoon sexuele intimidatie... Bah, hoop dat ie er nachtmerries aan overhoudt :[

zat er geen leuke verrassing voor hem in dan? :roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:12:
hoop dat ie er nachtmerries aan overhoudt :[

aan jullie bh? :d


Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:12:
en buitenlands, met een ringbaardje

zeg me ff weinig, de enige buitenlanders die ik kan herinneren zijn een kleine (volgens mij) indo. en een turk met een joekel van een neus
 
Uitspraak van X-Qlusive K op zondag 27 juli 2008 om 12:15:
zat er geen leuke verrassing voor hem in dan?

Tjah...uhhh, 8)


Never mind ;)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:16:
aan jullie bh?

Jah, bijvoorbeeld 8)

hehe, weet niet, ben gewoon pissed!
Topfeest,Topsfeer en TOPLOKATIE!

Heb echt niks op dit feest op te merken!
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:14:
ik mocht wel met artiesten naar binnen maar daar niet naar buiten omdat ik geen artist bandje had

oh wat erg
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:13:
dat betekent dus dat je beter bier ken drinken dan water

echt geweldig vond ik dat bier niet
sws de drank niet we haden gelukkig bacardi151 bij ons
net als dat ze pepsi hebben :/ en dat kant en klare mixdrank in die kannen was ook niet bijzonder
maar wel een gratis poncho gescoord b)
Vond het niet geweldig geregeld en hebben we tegenwoordig geen timetables meer?
Locatie vond ik ook niet bijzonder. Vond het vorig jaar veel beter:jaja:

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 09:58:
en de wcs waren gewoon te ranzig:s:/

Verder werd er weer heerlijk gebeukt:D Ruffneck-Placid K-Unexist de main was ook een mooie afsluiter:)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:16:
Tjah...uhhh, 8)


Never mind ;)

ja hé jij begint erover. ;)

jezus, net zo'n discussie als ik had met een meisje van 26 uit almere die mij "broekie" noemde. vervolgens zei ik dat ze m'n moeder had kunnen zijn, en dat gevecht ging de hele avond door :roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:19:
maar wel een gratis poncho gescoord

Die was ook echt nodig he 8)


Uitspraak van X-Qlusive K op zondag 27 juli 2008 om 12:20:
ja hé jij begint erover.

Haha is zo, maar ik ben ook nog maar net wakker :P
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:19:
echt geweldig vond ik dat bier niet
sws de drank niet we haden gelukkig bacardi151 bij ons
net als dat ze pepsi hebben en dat kant en klare mixdrank in die kannen was ook niet bijzonder
maar wel een gratis poncho gescoord

dan maar water uit de wc :)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:25:
dan maar water uit de wc

Uit de kraan! :P
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:25:
dan maar water uit de wc

wist niet dat ze daar drinkwater hadden, hoorde ik achetraf pas :lol:
anders had ik daar wel paar keer mn fles bijgevuld :p
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:26:
Uit de kraan!

oh en ik maar de hele tijd dat chemische goedje uit de chemo toilet opscheppen heb er helemaal een blauwe bek van.
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:22:
Die was ook echt nodig he 8)

:d op teletxt zag ik ook al dat er 70% kans op neerslag was. maar niks van gemerkt
en savonds zeide ze daar aan de bar ineens, hier want er komt erge storm aan
mja was gratis b)
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:33:
oh en ik maar de hele tijd dat chemische goedje uit de chemo toilet opscheppen heb er helemaal een blauwe bek van.

8) B)


Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:37:
op teletxt zag ik ook al dat er 70% kans op neerslag was. maar niks van gemerkt
en savonds zeide ze daar aan de bar ineens, hier want er komt erge storm aan
mja was gratis

Nou, wij hebben op de terugweg aardig wat noodweer gehad :S Was gewoon eng :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juli 2008 om 12:22:
Haha is zo, maar ik ben ook nog maar net wakker :P

hé dat excuus heb ik al gebruikt ;)
 
wel wat lichte regen maar niet erg zover ik weet
maar jij moest ook stuk verder zie ik :d
ik ben niet verder geweest dan zoetermeer en dh :d