Partyflock
 
Forumonderwerp · 1019328
­ Nederland
Zit de streams te luisteren :kwijl: Jammer da'k er niet bij ben :(
Benieuwd wat men er van vond, al heb ik zo'n vermoeden :D

Nog min punten qua drank, wc's etc etc ... ?
Uitspraak van Crazy King op maandag 7 juli 2008 om 15:17:
Uitspraak van P@ULTJUH op maandag 7 juli 2008 om 15:01:
Daar heb je waarstaatmijnfoto voor

Daar staan er maar 3 op, er waren er veel meer!

Toen nog wel ;-) Inmiddels zijn er meer dan 3300 foto's terug te vinden verdeeld over 16 shoots :-)

http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1672/5-juli-2008_Sensation_White_Amsterdam_Arena_Amsterdam.html
laatste aanpassing
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 02:46:
Net effe stukje gekeken. Op zich mag iedereen uiteraard doen wat ie leuk vindt en als 38,000 mensen het leuk vinden om op dit soort laffe muziek een beetje emotieloos voor zich uit te staren, dan moeten ze dat uiteraard helemaal zelf weten. Ik zal daarom niet zeggen dat je hier een bom op had moeten gooien. Enige vervelende hiervan is dat deze mensen ook naar andere feesten gaan en deze 'anti feest' mentaliteit als kanker door de house scene verspreiden. Maar goed, het zal nooit meer worden zoals 'vroegah' en de mensen die de eerste twee sensations hebben meegemaakt moeten zich maar troosten met het feit DAT ze die uberhaupt hebben mogen meemaken. En gelukkig zijn er nog steeds leuke feestjes. Maar dit is toch wel een zorgelijke ontwikkeling ... ID&T heeft de house scene groot gemaakt en nu zijn ze 'm weer aan het afbreken lijkt het.

Het zal wel aan de stad liggen waar je vandaag komt... hoe kan je nu iets oordelen als je er zelf niet bent geweest maar waarschijnlijk met je hand in je broek en een zak snoep op de bank heb gezeten en dan naar Sensation hebt zitten kijken. ik weeet ook niet wat anti feest mentaliteit is maar ik kan je vertellen dat er een verdomd lekker sfeertje hing.. waarschijnlijk vergelijk jij dit met de kleinere feestjes en ja daar word anders gedraaid en ja een dj moet 40.000 mensen tevreden zien te krijgen op Sensation.. Zoals jij je mening geeft had je je zelf eerst beter moeten verdiepen in het feit Sensation waar het op dit moment nu precies voor staat dan ontzettende stoere praat hier op het forum te knallen en te storten op iets wat 6 jaar geleden was.. Misschien veranderd de tijd nu eenmaal en wat er word gedraaid op Sensation jah daar vraagt het grote gros nu eenmaal om.. ontzettend domme reactie als je er zelf niet eens bent geweest. Waarschijnlijk kan jij je meer vinden in de nope is dope kneut en is dat voor jou de echte clus/house.. iig blijf ik erbij dat je niet kan oordelen over iets als je er niet bent geweest... Makkelijker dan dat kan gewoon niet succes :loser:
laatste aanpassing
 
Waar kan je nou die live sets downloaden???
PLZ...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 11:24:
Waar kan je nou die live sets downloaden???

google -> live sets

http://www.musicincontrol.nl/index.php/category/livesets/

hier heb ik ze vandaag gehaald... betere kwaliteit is er niet denk ik!! succes
 
:respect:

Alleen mist Marco V en Tocadisco :nocheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 10:56:
Het zal wel aan de stad liggen waar je vandaag komt... hoe kan je nu iets oordelen als je er zelf niet bent geweest maar waarschijnlijk met je hand in je broek en een zak snoep op de bank heb gezeten en dan naar Sensation hebt zitten kijken. ik weeet ook niet wat anti feest mentaliteit is maar ik kan je vertellen dat er een verdomd lekker sfeertje hing.. waarschijnlijk vergelijk jij dit met de kleinere feestjes en ja daar word anders gedraaid en ja een dj moet 40.000 mensen tevreden zien te krijgen op Sensation.. Zoals jij je mening geeft had je je zelf eerst beter moeten verdiepen in het feit Sensation waar het op dit moment nu precies voor staat dan ontzettende stoere praat hier op het forum te knallen en te storten op iets wat 6 jaar geleden was.. Misschien veranderd de tijd nu eenmaal en wat er word gedraaid op Sensation jah daar vraagt het grote gros nu eenmaal om.. ontzettend domme reactie als je er zelf niet eens bent geweest. Waarschijnlijk kan jij je meer vinden in de nope is dope kneut en is dat voor jou de echte clus/house.. iig blijf ik erbij dat je niet kan oordelen over iets als je er niet bent geweest... Makkelijker dan dat kan gewoon niet succes

Niks meer aan toe te voegen :respect:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 11:35:
Alleen mist Marco V en Tocadisco

probeer ffkes te zoeken via google.. of loop de forum sensation 2008 even door volgens mij heeft iemand al alle live-setjes geplaatst daar.
Tocadisco en Marco V staan in een sensation topic hier op PF...heb die gisteren gedowned....van Tocadisco gaat meteen weer van mn PC af wat n waardeloze set was dat zonder lijn/tempo...Marco V begon net zo waardeloos maar wist gelukkig na een goed half uur t gaspedaal te vinden....wat heerlijk dat ie Fonzerelli-Moonlight Party draaide :kwijl:
Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 10:56:
ik weeet ook niet wat anti feest mentaliteit is

Misschien moet je eens wat echte feesten gaan bezoeken ipv alleen naar de Matrix te gaan en jaarlijks 1x dat dorp van je te verlaten richting Amsterdam.

Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 10:56:
Zoals jij je mening geeft had je je zelf eerst beter moeten verdiepen in het feit Sensation waar het op dit moment nu precies voor staat

Sensation White anno 2008 = Mode bewust, zien en gezien worden, je zo stoer mogelijk gedragen (en dus niet los gaan), het normaal vinden dat je knetterveel voor een kaartje betaalt en vervolgens geweigerd wordt omdat je kleding niet wit genoeg is en meedeinen op de beats van DJ Chucky. Net zoals die reporter in dat filmpje vraagt "Kom je voor de kleding/mode of muziek " ? "Voor beiden !". Tja, ieder z'n ding laten we dan maar zeggen. Maar in de house scene hoort het (en ging het) altijd primair om de muziek te gaan.
laatste aanpassing
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 12:15:
Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 10:56:
ik weeet ook niet wat anti feest mentaliteit is

Misschien moet je eens wat echte feesten gaan bezoeken ipv alleen naar de Matrix te gaan en jaarlijks 1x dat dorp van je te verlaten richting Amsterdam.


Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 10:56:
Zoals jij je mening geeft had je je zelf eerst beter moeten verdiepen in het feit Sensation waar het op dit moment nu precies voor staat

Sensation White anno 2008 = Mode bewust, zien en gezien worden, je zo stoer mogelijk gedragen (en dus niet los gaan), het normaal vinden dat je knetterveel voor een kaartje betaalt en vervolgens geweigerd wordt omdat je kleding niet wit genoeg is en meedeinen op de beats van DJ Chucky. Net zoals die reporter in dat filmpje vraagt "Kom je voor de kleding/mode of muziek " ? "Voor beiden !". Tja, ieder z'n ding laten we dan maar zeggen. Maar in de house scene hoort het (en ging het) altijd primair om de muziek te gaan

Kerel zwijg toch... jij hebt totaal geen recht van spreken... ga eerst maar eens naar Sensation toe voordat je met meningen komt... :no: :/
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 12:15:
Misschien moet je eens wat echte feesten gaan bezoeken ipv alleen naar de Matrix te gaan en jaarlijks 1x dat dorp van je te verlaten richting Amsterdam.

:roflol: waarschijnlijk net ietsje vaker per jaar een keer of 3 ofzo in mijn ogen de echte feesten.. ik weet niet wat jij verstaat onder de echte feesten maar goed dat laten we maar in het midden..

Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 12:15:
Sensation White anno 2008 = Mode bewust, zien en gezien worden, je zo stoer mogelijk gedragen (en dus niet los gaan), het normaal vinden dat je knetterveel voor een kaartje betaalt en vervolgens geweigerd wordt omdat je kleding niet wit genoeg is en meedeinen op de beats van DJ Chucky. Net zoals die reporter in dat filmpje vraagt "Kom je voor de kleding/mode of muziek " ? "Voor beiden !". Tja, ieder z'n ding laten we dan maar zeggen. Maar in de house scene hoort het (en ging het) altijd primair om de muziek te gaan.

Lol hier ga je echt de mist in en kan ik er uit halen dat je niet meer weet wat Sensation is anno 2008. Sensation draait namelijk niet meer om het boeken van de grote djs het gaat om de mensen die er na toe gaan die Sensation tot een groot feest kunnen maken.. het gaat om de lokale dj's van het moment en de muziek van nu en morgen.. het gaat dus niet om het eventueel los gaan de ja of de nee dat heb je altijd nog zelf in de hand en geloof me iedereen ging los die er is geweest.. Nu geef je ook nog eens dat het in de house scene om de house gaat uhm... waar moet het anders om gaan.. bij Sensation gaat het nu eenmaal niet alleen om de muziek.. als je daar wel puur en alleen voor kiest moet je niet naar Sensation gaan en al helemaal niet je mening geven als je er niet bent geweest.. ik weeet niet onder welke steen jij de afgelopen jaren hebt gelezen maar misschien moet je toch net iets meer erin verdiepen voor dat je domme redeneringen geeft!! echt waar wat een :loser: ben jij!!
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 12:15:
Sensation White anno 2008 = Mode bewust, zien en gezien worden, je zo stoer mogelijk gedragen (en dus niet los gaan), het normaal vinden dat je knetterveel voor een kaartje betaalt en vervolgens geweigerd wordt omdat je kleding niet wit genoeg is en meedeinen op de beats van DJ Chucky. Net zoals die reporter in dat filmpje vraagt "Kom je voor de kleding/mode of muziek " ? "Voor beiden !". Tja, ieder z'n ding laten we dan maar zeggen. Maar in de house scene hoort het (en ging het) altijd primair om de muziek te gaan.

Ik ben blij dat je een mening kunt vromen zonder er geweest te zijn. Knap hoor!
 
Je kunt toch best een mening vormen op basis van tv-beelden ?

En men springt wel erg snel in de verdediging als iemand commentaar heeft, ik vind het verdacht. :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 13:36:
Je kunt toch best een mening vormen op basis van tv-beelden ?

Niet als je iets over de sfeer wilt zeggen. Want die was nl. prima!
op samsung.be komen ook fotos maar kan ze nergens vinden :/
 
pff kom op zeg....

De enne vond Sensation een top feest en de ander vond het een but feest. Prima toch! Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
laatste aanpassing
Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 12:40:
het gaat om de lokale dj's van het moment en de muziek van nu en morgen

En dat zijn Dj Chucky en 'put your hands up for detroit' Fedde Le grand ? Mag ik effe keihard lachen ?
Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 12:40:
en geloof me iedereen ging los die er is geweest

Heb ongeveer 30 minuten gekeken naar die film van BNN op hun site ( http://www.bnn.nl/page/sensation ), heb geen enkel moment gezien, misschien kun je me effe een stukje in die 3 uur aanwijzen dat het dan WEL losging volgens jou ?
Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 12:40:
waar moet het anders om gaan..

Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 12:40:
.. ik weeet niet onder welke steen jij de afgelopen jaren hebt gelezen maar misschien moet je toch net iets meer erin verdiepen voor dat je domme redeneringen geeft

Je hebt echt geen idee waar ik het over heb, he. Nou goed, ter vergelijking, met los gaan bedoel ik dus bijvoorbeeld dit:
.


Uitspraak van DeManZonderAnus op dinsdag 8 juli 2008 om 13:20:
Ik ben blij dat je een mening kunt vromen zonder er geweest te zijn. Knap hoor!

3 uur film op de site van BNN en je zou toch wel enige indruk moeten kunnen krijgen van het feest lijkt me.
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:21:
Je hebt echt geen idee waar ik het over heb, he. Nou goed, ter vergelijking, met los gaan bedoel ik dus bijvoorbeeld dit:

Ja maar op house word er meer gedanst zoals op black dansen de mensen toch ook niet staan meer te stampen en te springen net zoals op dat filmpje maar zulke momenten waar er zaterdag ook dat mensen gingen springen :)
Uitspraak van Dieselgozah op dinsdag 8 juli 2008 om 14:27:
zulke momenten waar er zaterdag ook dat mensen gingen springen

Nou ja, ik heb ze dus niet gezien in die 30 minuten dat ik naar die film heb zitten kijken
 
Die sfeer op time warp is modder vet :lief:
laatste aanpassing
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:35:
Nou ja, ik heb ze dus niet gezien in die 30 minuten dat ik naar die film heb zitten kijken

Het feest duurde ook geen 30 min :) maar 8,5 uur :)
Uitspraak van Dieselgozah op dinsdag 8 juli 2008 om 14:46:
Het feest duurde ook geen 30 min maar 8,5 uur

Ah, dus het stuk dat op TV staat is toevallig heel laf en de rest super vet ? ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 14:41:
Die sfeer op time warp is modder vet

Nou was het niet helemaal eerlijk om een van de vetste feesten ooit te vergelijken met Sensation , maar goed, wilde maar effe het verschil in een filmpje laten zien en dan denk je natuurlijk gelijk aan TW met Laurent Garnier :lief:
laatste aanpassing
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:51:
Ah, dus het stuk dat op TV staat is toevallig heel laf en de rest super vet ?

Hoor je mij toch niet zeggen maar als jij over 30 min al een mening hebt over een feest dat 8,5 uur duurde hoe kan je dan zeggen dat het feest niet is losgegaan!
Uitspraak van Dieselgozah op dinsdag 8 juli 2008 om 14:53:
Hoor je mij toch niet zeggen maar als jij over 30 min al een mening hebt over een feest dat 8,5 uur duurde hoe kan je dan zeggen dat het feest niet is losgegaan!

Nou ja, het moddervette gedeelte van het feest zal dan wel niet op zijn genomen, laten we 't daar dan maar bij houden, alleen het suffe gedeelte is opgenomen.
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:21:
En dat zijn Dj Chucky en 'put your hands up for detroit' Fedde Le grand ? Mag ik effe keihard lachen ?

knakker je noemt een naam en een nummer... Daarbij geef je mening over 30min dat je notebene op tv hebt gezien.. op tv kan je niks van een sfeer proeven dat is nou eenmaal gewoon anders dan dat je daar zelf aanwezig bent.

Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:21:
Je hebt echt geen idee waar ik het over heb, he. Nou goed, ter vergelijking, met los gaan bedoel ik dus bijvoorbeeld dit:

helaas kan ik niet zien op het werk..

Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:21:
uur film op de site van BNN en je zou toch wel enige indruk moeten kunnen krijgen van het feest lijkt me

en je had maar 30 min gezien :S
 
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:51:
Nou was het niet helemaal eerlijk om een van de vetste feesten ooit te vergelijken met Sensation , maar goed, wilde maar effe het verschil in een filmpje laten zien en dan denk je natuurlijk gelijk aan TW met Laurent Garnier :lief:

idd :D volgend jaar wel heen :D
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:35:
ik heb ze dus niet gezien in die 30 minuten dat ik naar die film heb zitten kijken

Dus jij kan al oordelen aan de hand van 30 minuten van een 7 of 8 uur durend feest te hebben gezien, zonder dat je daar daadwerkelijk ook bij was?

Ooooooh oke :nosmile:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 11:35:
Alleen mist Marco V en Tocadisco

Alles sets:
http://www.audiobeats.net/app/parties/show/129-sensation-white-amsterdam-arena-5-7-2008
Uitspraak van SJ1984 op dinsdag 8 juli 2008 om 10:56:
en ja een dj moet 40.000 mensen tevreden zien te krijgen op Sensation..

En dat doe je door gewoon als Dj lekker je eigen ding te doen! :d

Ben er niet geweest, maar zou het zeker een keer willen meemaken :) En boeit mij het als om mij heen de boel staat te gapen etc. Als je met een leuk groepje bent komt die sfeer vanzelf wel! :d Al meerdere keren meegemaakt op andere feesten :)
 
Uitspraak van >>Massive<< ® op dinsdag 8 juli 2008 om 16:10:
Ben er niet geweest, maar zou het zeker een keer willen meemaken :) En boeit mij het als om mij heen de boel staat te gapen etc. Als je met een leuk groepje bent komt die sfeer vanzelf wel! :d Al meerdere keren meegemaakt op andere feesten :)

Juist de eerste sensation white was ook super gezellig !! (Y)
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:21:
En dat zijn Dj Chucky en 'put your hands up for detroit' Fedde Le grand ? Mag ik effe keihard lachen ?

Je mag van mij lachen hoor. Het is prima dat jij een mening hebt aan de hand van een half uur TV beelden en aan de hand van een line-up, dan kan je er natuurlijk veeeeeel meer over vertellen dan de mensen die er zelf bij zijn geweest!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 13:36:
Je kunt toch best een mening vormen op basis van tv-beelden ?

Ik heb de camerabeelden ook gezien en vond de sfeer daar niet op terug te redeneren, het waren juist camerageile mensen, of mensen die verdacht stil stonden (cameraschuw). Op de plaasten waar ik geweest ben werd er goed gefeest en was de sfeer geweldig! :)

Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 14:35:
Nou ja, ik heb ze dus niet gezien in die 30 minuten dat ik naar die film heb zitten kijken

En juist omdat je maar 30 min. film gezien hebt kan je niet echt wat zeggen van de sfeer.. ;)

Uitspraak van Dieselgozah op dinsdag 8 juli 2008 om 14:46:
Het feest duurde ook geen 30 min maar 8,5 uur

En eerlijk gezegd, als ik de tv opnames vergelijk met de livesets, dan zijn er heel wat strakke platen niet op beeld gekomen... wel jammer!

Uitspraak van >>Massive<< ® op dinsdag 8 juli 2008 om 16:10:
En boeit mij het als om mij heen de boel staat te gapen etc. Als je met een leuk groepje bent komt die sfeer vanzelf wel!

Mij maken de mensen om me heen ook weinig uit.. het feest maak je zelf :bounce:
Set van Marco V is dan wel weer goed, maar die heb ik al gratis beleefd op Dancetour in Breda....:lol:
Uitspraak van Sneeuwbal!! op dinsdag 8 juli 2008 om 18:23:
Set van Marco V is dan wel weer goed, maar die heb ik al gratis beleefd op Dancetour in Breda....

Die twee setjes kun je totaal niet vergelijken. Op Sensation wastie vele malen beter!
Uitspraak van DeManZonderAnus op dinsdag 8 juli 2008 om 18:45:
Die twee setjes kun je totaal niet vergelijken. Op Sensation wastie vele malen beter!

Zou kunnen, ben er niet bijgeweest...Vond hem in Breda toch ook wel lekker draaien...Maar dat komt ook wel omdat ik Marco V als dj gewoon erg goed vind...
 


Sensation Brown :lol:
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 15:01:
Nou ja, het moddervette gedeelte van het feest zal dan wel niet op zijn genomen, laten we 't daar dan maar bij houden, alleen het suffe gedeelte is opgenomen.

Bijna lachwekkend.. die ongelofelijk bekrompen mening van je.. Je bent er niet geweest, maar je kan wél vertellen hoe het was aan de hand van een stream die de helft niet bijster weergaf? En dat in 30 minuten?? Zou bijna denken dat je het er om doet, want je oordeel berust echt op niks (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 juli 2008 om 18:57:
Sensation Brown

Ieuw :S
Uitspraak van AnoNimisT op dinsdag 8 juli 2008 om 19:16:
Bijna lachwekkend.. die ongelofelijk bekrompen mening van je.. Je bent er niet geweest, maar je kan wél vertellen hoe het was aan de hand van een stream die de helft niet bijster weergaf? En dat in 30 minuten?? Zou bijna denken dat je het er om doet, want je oordeel berust echt op niks

:gaap:
Nogmaals, laat me dan eens 1 stukje in die 3 uur opgenomen TV zien waar het WEL los gaat. Als je naar 30 minuten kijken nog steeds niemand hebt zien los gaat, ja dan kan IK wel een inschatting maken van de sfeer ja.
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 19:55:
laat me dan eens 1 stukje in die 3 uur opgenomen TV zien waar het WEL los gaat.

Pikmans, je heb 't over 3 uur, over 8,5 uur feest.. Knap dat je daaruit kunt opmaken dat 't niks was (Y)
Dat youtube filmpie van je hé, kan misschien wel 't enige moment zijn geweest dat 't los ging op dat feest :Z

Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 19:55:
Als je naar 30 minuten kijken nog steeds niemand hebt zien los gaat, ja dan kan IK wel een inschatting maken van de sfeer ja.

Ik zag na 30 minuten kijken niemand een sigaret opsteken.. En nu? Kan ik opmaken dat 't een rookvrij feest was? :lol:
Uitspraak van Richard op dinsdag 8 juli 2008 om 20:00:
Pikmans, je heb 't over 3 uur, over 8,5 uur feest.. Knap dat je daaruit kunt opmaken dat 't niks was
Dat youtube filmpie van je hé, kan misschien wel 't enige moment zijn geweest dat 't los ging op dat feest

ipv bijdehand te doen zou je ook gewoon 1 moment kunnen laten zien waar 't WEL los gaat, pannekoek. 1 moment in 3 uur film dat moet toch niet zo heel moeilijk zijn als het echt zo'n goed feest was ?
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 15:01:
Nou ja, het moddervette gedeelte van het feest zal dan wel niet op zijn genomen, laten we 't daar dan maar bij houden, alleen het suffe gedeelte is opgenomen.

djeezes man kan jij een pak zeuren! 'je hebt gelijk', is dat hetgeen wat je per se wilt horen en hou je dan eindelijk je mond? oordelen over een feest als Sensation is ONMOGELIJK als je er niet bij was! Sommigen zijn blijkbaar niet slim genoeg om dat te snappen :-)
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 20:04:
ipv bijdehand te doen zou je ook gewoon 1 moment kunnen laten zien waar 't WEL los gaat, pannekoek. 1 moment in 3 uur film dat moet toch niet zo heel moeilijk zijn als het echt zo'n goed feest was ?

Doe niet bijdehand, geef alleen commentaar op jou loze opmerkingen.. Wil best wel laten zien hoor, maar geen zin om youtube af te struinen naar filmpies.
Zit de liveset van Fedde le Grand te luisteren, hoor toch regelmatig flink gejuich op de achtergrond. Maar ja, dat zal wel zijn omdat mensen de muziek stom vonden!

En dan de bij.. 3 uur film kan geen verslag zijn van een nacht feest, maar goed, dat zal ik wel weer mis hebben...

:rot:
Uitspraak van TripleB op dinsdag 8 juli 2008 om 20:08:
djeezes man kan jij een pak zeuren! 'je hebt gelijk', is dat hetgeen wat je per se wilt horen en hou je dan eindelijk je mond? oordelen over een feest als Sensation is ONMOGELIJK als je er niet bij was! Sommigen zijn blijkbaar niet slim genoeg om dat te snappen

Ga eerst es een echt account maken joh
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 19:55:
Nogmaals, laat me dan eens 1 stukje in die 3 uur opgenomen TV zien waar het WEL los gaat. Als je naar 30 minuten kijken nog steeds niemand hebt zien los gaat, ja dan kan IK wel een inschatting maken van de sfeer ja.

Zijn genoeg stukken waar -zelfs op die stream- dat te zien en te horen is maargoed, voorbeelden geven heeft toch geen zin, blijf lekker in je waan.. JIJ kan niks zeggen over de sfeer want JIJ was er niet bij.. Sfeer schat je niet in door met vooroordelen naar een scherm te staren voor een half uur. Je verpest je alleen de napret van mensen die het wél naar de zin hebben gehad terwijl jij amper wat van het feest heb meegekregen en dus geen oordeel kan vellen.
Uitspraak van AnoNimisT op dinsdag 8 juli 2008 om 20:10:
Zijn genoeg stukken waar -zelfs op die stream- dat te zien en te horen is maargoed, voorbeelden geven heeft toch geen zin, blijf lekker in je waan.. JIJ kan niks zeggen over de sfeer want JIJ was er niet bij.. Sfeer schat je niet in door met vooroordelen naar een scherm te staren voor een half uur. Je verpest je alleen de napret van mensen die het wél naar de zin hebben gehad terwijl jij amper wat van het feest heb meegekregen en dus geen oordeel kan vellen

Enige wat ik opmerkte is dat ik een half uur een beetje naar die film op de bnn site heb gekeken en ik een dooie bende zag. Dat je adhv beelden geen inschatting van de sfeer kan maken, daarover verschillen we dan blijkbaar van mening. Maar goed, als jij een leuke avond hebt gehad is het toch goed ?
laatste aanpassing
Uitspraak van GMX op dinsdag 8 juli 2008 om 20:10:
Ga eerst es een echt account maken joh

wat een strak argument ;-)
Als je Trance wilt, dan kijk hier en geef uw mening over de ID&T Events en over de muziek.

http://www.dancepanel.nl/
Uitspraak van Johnnydepp2508 op dinsdag 8 juli 2008 om 21:48:
Als je Trance wilt, dan kijk hier en geef uw mening over de ID&T Events en over de muziek.

Alsof ID&T daar boodschap aan heeft...kom op eens hey we weten ondertussen wel beter...

Duncan heeft t voor n groot gedeelte gehad met Trance en aangezien hij alleen nog maar de directeur is van Sensation BV drukt hij zn persoonlijke voorkeur (+ wat nu zogenaamd HOT is) door op de nederlandse edities van Sensation...
En dit doet hij natuurlijk niet voor niks...de buitenlandse 'agenten' die Sensation naar hun land willen halen komen kijken bij de NL editie. Als daar dan voornamelijk de 'Hollandse' sound wordt gedraaid zorgt Duncan (Sensation) er dus indirect ook voor dat de NL producers het ook in die landen goed zullen doen. Ik vind dat je daar wel wat voor kan zeggen....maar of dat een van de 'drijfveren' moet zijn om een evenement te organiseren daar heb ik mn twijfels bij.
Anyway...Sensation is al een tijdje niet meer voor de 'doorgewinterde' partyganger, maar (voor het gros) meer voor de wat minder kritische partyanimal die n gezellige avond wil hebben met n hoop spektakel en waar de muziek NIET op de 1e plaats komt.
(UITZONDERINGEN DAARGELATEN!!!)
laatste aanpassing