Partyflock
 
Forumonderwerp · 1019328
­ Nederland
Zit de streams te luisteren :kwijl: Jammer da'k er niet bij ben :(
Benieuwd wat men er van vond, al heb ik zo'n vermoeden :D

Nog min punten qua drank, wc's etc etc ... ?
Uitspraak van MAQ op zondag 6 juli 2008 om 18:11:
j, vind het raar dat het zo erg veranderd is in de loop der jaren

Ik ben er juist hartstikke blij mee! Die zweeftrance is niks voor mij :)
Ik vond het geweldig!!! Heb de hele nacht staan dansen, alleen tijdens Tomadisco niet. Die vond ik niet leuk..
Fedde was geniaal vond ik! Marco ook. Zelfs chuckie vond ik leuk.
Apart dat er toch mensen zo een totáál ander beeld hebben van hetzelfde feest..
Uitspraak van Fairytale op zondag 6 juli 2008 om 19:47:
Ik ben er juist hartstikke blij mee! Die zweeftrance is niks voor mij
Ik vond het geweldig!!! Heb de hele nacht staan dansen, alleen tijdens Tomadisco niet. Die vond ik niet leuk..
Fedde was geniaal vond ik! Marco ook. Zelfs chuckie vond ik leuk.
Apart dat er toch mensen zo een totáál ander beeld hebben van hetzelfde feest..

Een goed trance feest is zeldzaam, wat er op sensation werd gedraaid hoor je elke week ook in de clubfeesten van de matrixx,happydays etc. Er was helemaal niks speciaals aan!!

Uitspraak van AnoNimisT op zondag 6 juli 2008 om 14:27:
Heb je de hele avond zeker vast gezeten op een wc ofzo want dat is echt klinklare onzin..

Duidelijk dus niet bij sensation 2001 en 2002 geweest. De show van 2001 dat was pas (y), destijds erg vernieuwd. Nu was er geen bak aan, niks vernieuwd! rank1 live (2001) en armin van buuren (2002) draaide destijds ook meesterlijk!
Uitspraak van bartblij op zondag 6 juli 2008 om 20:05:
Duidelijk dus niet bij sensation 2001 en 2002 geweest. De show van 2001 dat was pas , destijds erg vernieuwd. Nu was er geen bak aan, niks vernieuwd! rank1 live (2001) en armin van buuren (2002) draaide destijds ook meesterlijk!

daarom beter trance :cheer:
Uitspraak van HoofdletterP op zondag 6 juli 2008 om 18:02:
Sluit ik me geheel bij aan. Wil er alleen nog aan toevoegen dat het publiek ook BAGGER was (je staat er dan zelf ook tussen natuurlijk, maar vond het echt DRAMATISCH).

Nooit meer sensation voor mij.

gelukkig zien we jou ook niet meer :P
begrijp niet waarom je er dan uberhaupt heen bent gegaan.
Al had je vrijkaartjes, geef ze dan aan iemand die het wel leuk vind.


Ik vond het weer een lekker feest.
Al dat gedoe om sensation te vergelijken met de eerste 2 edities..
Sensation is niet meer de Sensation van vroeger, aanvaard dat nou eens mensen.
Iedereen heeft het altijd over Trance.. daarvoor moet je niet bij Sensation zijn dohhhhh
Ga dan naar Trance Energy ;)

Uitspraak van HoofdletterP op zondag 6 juli 2008 om 18:02:
Sluit ik me geheel bij aan. Wil er alleen nog aan toevoegen dat het publiek ook BAGGER was (je staat er dan zelf ook tussen natuurlijk, maar vond het echt DRAMATISCH).

Het publiek aan mijn kant was gewoon lekker gezellig, misschien moet je gewoon vrienden zoeken die wel feesten :P
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Vraagje??

Mocht er nou gerookt worden???
Uitspraak van Nieuw-T op zondag 6 juli 2008 om 20:38:
Vraagje??

Mocht er nou gerookt worden???

nee, alleen in de buiten ring. :P Maar de meeste rookte gewoon binnen.
Hahaha had ik ook niet anders verwacht dat iedereen overal ging roken.
Uitspraak van bartblij op zondag 6 juli 2008 om 20:05:
Duidelijk dus niet bij sensation 2001 en 2002 geweest. De show van 2001 dat was pas (y), destijds erg vernieuwd. Nu was er geen bak aan, niks vernieuwd! rank1 live (2001) en armin van buuren (2002) draaide destijds ook meesterlijk!

Ja idd maa in 2005 mwet Armin/Jan Vayne (en ook Marco V) was ook geweldig !
Maar de echte trancefeesten zijn er nog steeds, zie de laatste TE en Armin Only (ik ben op beiden geweest).
En ook de lineup van ML is veelbelovend....
Uitspraak van bartblij op zondag 6 juli 2008 om 20:05:
rank1 live (2001) en armin van buuren (2002) draaide destijds ook meesterlijk!

AMEN!!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van HoofdletterP op zondag 6 juli 2008 om 18:02:
Sluit ik me geheel bij aan. Wil er alleen nog aan toevoegen dat het publiek ook BAGGER was (je staat er dan zelf ook tussen natuurlijk, maar vond het echt DRAMATISCH).

Nooit meer sensation voor mij.

Tot nooit weer ziens. We zullen je missen





NOT!

Wat een vet feest weer!

En wat nou rookverbod. Iedereen was (terecht) lekker binnen aan het roken en de politiecontrole viel ook wel mee!
laatste aanpassing
Uitspraak van bartblij op zondag 6 juli 2008 om 20:05:
Een goed trance feest is zeldzaam,

Dat zal :) Ik heb daar totaal geen interesse in..
Plus dat er in de agenda niet eens staat dat het een trance feest is.. Dat wist ik zelfs ;)
Ik was in elk geval blij verrast, ik had t veel softer verwacht!
 
Maar tog zijn feestjes als awake leuker :jaja:
Intro Tocadisco (en the voice zegt dat Marco V komt)

{argument 'id' ontbreekt}
Uitspraak van DeManZonderAnus op zondag 6 juli 2008 om 20:53:
Iedereen was (terecht) lekker binnen aan het roken en de politiecontrole viel ook wel mee!

Er werd overgens wel op gecontroleerd. Zag vaak verschillende securitygasten rondlopen en idereen aanspreken, onbegonnen werk natuurlijk maar t gebeurde wel.
Mij viel wel op dat veel mensen er zich aan hielden, was ook te merken aan de zweet en drank lucht op sommige plekken
hoe waren de drank prijzen?

bier =
redbull =
water =
Uitspraak van Qapam op zondag 6 juli 2008 om 21:49:
hoe waren de drank prijzen?

bacardi razz - 7 up = 7 euro
broodje beenham = 3 euro
pakje vruchtensap = 3 euro
Het was gezellig, maar weinig meegekregen van het hele feest :(
Maar heerlijk gewerkt, hostess voor de viptafels B) gezellige mensen :) Half bekend NL en buitenland aanwezig..
Het is wel zien en gezien worden! Vooral op de VIP..

Uurtje binnengeweest, maar toen was ik doodop van het werken..
Volgende week naar Black :)
heb het op TV gezien mooi die grootsheid, maar als je uit je dak bent of dronken en effe gaat pissen ben je hele avond je vrienden kwijt..
Vroeger ging ik altijd ook zulke grote feesten af, maar vindt het te commercieel, jan en alle man komt er op af en veel te jong publiek. Ik ben al een oude lul geworden dus al dat gedoe is niets meer voor me maar ik kan er wel zenuwachtig om worden.
Ik ga nou meestal naat kleine gezellige feesten waar gewoon om gezellig maken met elkaar draait en goede DJ
Uitspraak van MvB op zondag 6 juli 2008 om 22:26:
bacardi razz - 7 up = 7 euro
broodje beenham = 3 euro
pakje vruchtensap = 3 euro

Opzich nog schappelijk.. Ongeveer 't zelfde wat je op een doorsnee feest betaald..
Heb gister de uitzending van BNN bekeken en kan er maar 1 ding op zeggen eigenlijk,

Muziekaal vond ik deze Sensation zeer slecht verder aankleding en show was gewoon mooi om te zien, en sfeer weet ik dus niet.

om 1 uur de BNN uitzending maar weer uitgezet.
 
waarom is sensation niet gewoon zoals de set van Felix The Housecat????

dan had je een 10keer mooiere sensation!!!!!
Uitspraak van A3. op zondag 6 juli 2008 om 13:59:
Dat kon niemand weten / voorspellen, want iedereen kocht een kaartje voordat ze wisten wie er kwam draaien

Ach joh dat kan het meerendeel van de bezoekers die daar komen toch geen ene reet schelen... Al staat kabouter plop te draaien!

De enige set die nog een beetje te pruimen was, was die van laidback luke, maar dat was alleen om zijn dj skills en niet bepaald die pokkehouse die hij draaide...

House:no:
laatste aanpassing
UITSPRAAK VAN DUNCAN de opperchief van id&t is niet echt als een goeie baas te noemen hij vond Trance persoonlijk niet meer om aan te horen vandaar dat sensation ( en o.a innercity enzo) zo drastisch verandert zijn mijn god wat voor een oetlul ben je dan je moet inspelen op wat de doelgroep wilt en niet je persoonlijke opvatting voor zo'n feest te veranderen en daarmee het hele concept verneuken tsja voor mij ook van mening dat sensation qua show en alles goed in mekaar steekt maar voor de rest weinig tot niets aan meer is langdradige muziek die weinig tot geen qlimax en opbouw heeft en op het eind net zo klinkt als in het begin tsja ga wel altijd los op black dus ben er zaterdag weer bij!!!!!! en dan gaan we eens echt eff een qlimax opbouwen....White moet gewoon weer terug naar trance KLAAR.punt komma
Zaterdag voor de 10e maal naar Sensation. Zowel White als Black heb ik regelmatig bezocht. Na de afgelopen 2 edities, was er nogal wat twijfel om dit jaar weer te gaan. Toch het voordeel van de twijfel gegeven en het is me 100% meegevallen. Muziek was ok. Gewoon lekkere house, hardhouse en techno. Idd van alles wat. WC en drank kostten weinig tijd, sfeer was relaxed, er werd niet gezeurd over het roken. Geluid was goed. Verder was het opvallend dat het veld, aan het eind nog behoorlijk vol stond. De show was uitmuntend, mooie special effects. Trouwens lekkerste set van de avond was van Laidback Luke, hij liet horen dat hij het in z`n vingers heeft.
Uitspraak van Rick Weiss op zondag 6 juli 2008 om 20:23:
begrijp niet waarom je er dan uberhaupt heen bent gegaan.

Ach, was de 4e keer White en vond het idd gewoon elk jaar minder worden, ben er gewoon te vaak geweest nu. Beetje het been there, done that gevoel...
Uitspraak van Save Planet Exit op zondag 6 juli 2008 om 20:43:
Ja idd maa in 2005 mwet Armin/Jan Vayne (en ook Marco V) was ook geweldig !
Maar de echte trancefeesten zijn er nog steeds, zie de laatste TE en Armin Only (ik ben op beiden geweest).
En ook de lineup van ML is veelbelovend....

Die set van Marco V @ Sensation White 2005 luister ik nog regelmatig, echt een monsterlijk brute set was dat :)
 
Die muziek heeft niks met feesten te maken.
 
Ik heb me goed vermaakt. lekkere muziek heerlijk.
Alleen jammuhr dat die groep noord afrikaanse mannen een vrouw verkracht hebben... Deurbeleid mag volgend jaar wel wat beter
SENSATION 2008 WAS SUPER!!! Goede muziek en super feest! Het is hoe gezellig je het zelf maakt! EN NIET ZO ZEIKEN ALLEMAAL!!
Uitspraak van grote rode puntmuts op maandag 7 juli 2008 om 07:36:
hij vond Trance persoonlijk niet meer om aan te horen vandaar dat sensation ( en o.a innercity enzo) zo drastisch verandert

En zoals eigenlijk standaard bij hem, heeft 't goed uitgepakt. Als je perse trance wilt horen, ga je naar Trance Energy of Armin Only..

Electro is toch gewoon helemaal in tegenwoordig..

Uitspraak van grote rode puntmuts op maandag 7 juli 2008 om 07:36:
je moet inspelen op wat de doelgroep wilt

En dat heeft 'ie gedaan :)

Uitspraak van grote rode puntmuts op maandag 7 juli 2008 om 07:36:
langdradige muziek die weinig tot geen qlimax en opbouw heeft en op het eind net zo klinkt als in het begin tsja ga wel altijd los op black dus ben er zaterdag weer bij!!!!!! en dan gaan we eens echt eff een qlimax opbouwen

Black is ook hele avond zelfde muziek :/

Uitspraak van grote rode puntmuts op maandag 7 juli 2008 om 07:36:
White moet gewoon weer terug naar trance KLAAR.punt komma

:no:

Oja, leestekens zou wel handig zijn (Y)
Mijn moeder vind de muziek zelfs te zacht.. Mooie show etc maar de muziek was wel slaap verwekkend
Voor foto's check je WSMF

http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1672/5-juli-2008_Sensation_White_Amsterdam_Arena_Amsterdam.html

:-)
 
Uitspraak van Richard op maandag 7 juli 2008 om 11:39:
Black is ook hele avond zelfde muziek

Jammer, niet dus...

Hardtrance, hardhouse, hardstyle, early rave, hardcore! Veel beter beter dan die ongeinsireerde bagger van afgelopen zaterdag!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 11:48:
Jammer, niet dus...

De black dat ik ben geweest, 2 jaar geleden wel..
 
Uitspraak van Richard op maandag 7 juli 2008 om 11:50:
2 jaar geleden wel..

Ja, toen was het eentonig, sinds vorig jaar is het anders!
Uitspraak van MAQ op zondag 6 juli 2008 om 18:11:
als trance feest was het toch meer op zijn plaats al vraag je het mij, vind het raar dat het zo erg veranderd is in de loop der jaren

Precies! dat waren nog eens goeie tijden...Rank 1 live en Marco V in die tijd!
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 11:48:
Veel beter beter dan die ongeinsireerde bagger van afgelopen zaterdag!

Nee hardstyle is geinspireerd :rot:
Smaken verschillen gewoon...

Maar er kan niet op tegen de aller 1e editie van Sensation...1e keer feestje Arena. Super!
 
Uitspraak van Richard op maandag 7 juli 2008 om 11:55:
Nee hardstyle is geinspireerd

Nee, maar hardstyle en hardcore das ook geen muziek, das herrie dus dan mag het!
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 juli 2008 om 13:29:
Ik mag gerust gabber genoemd worden hoor. Niets mis mee. Ik ben al vanaf het allereerste begin gabber.

Eeehm, ik vind de lading van het woord 'gabber' toch wel even wat anders dan van het woord 'clubkut'. ;) Zou dan een woord als stuiterlul bijv. gepaster vinden. Niet dat ik negatief tegenover gabber sta, in tegendeel zelfs, maar het gaat nu even om het principe. Ben verder ook wel klaar met deze discussie, is al zo vaak geweest.....
Uitspraak van P@ULTJUH op maandag 7 juli 2008 om 11:46:
Voor foto's check je WSMF

http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/1672/5-juli-2008_Sensation_White_Amsterdam_Arena_Amsterdam.html

grappig haha :P
Uitspraak van Sjaak Knaak op maandag 7 juli 2008 om 12:03:
Maar er kan niet op tegen de aller 1e editie van Sensation...1e keer feestje Arena. Super!

Dat zelfde geld voor Innercity eerste keer :lief:

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 12:07:
Nee, maar hardstyle en hardcore das ook geen muziek, das herrie dus dan mag het!

Oooh oke :lol:
Uitspraak van Raytheon op maandag 7 juli 2008 om 11:44:
Mijn moeder vind de muziek zelfs te zacht..

Gelukkig is zij niet bepalend voor wat er op Sensation gedraaid werd!
Heb de live uitzending van BNN gezien en moet zeggen dat de aankleding echt megavet was. Felix de Housecat vond ik erg lekker draaien maar Fedde Legrand daarna was echt om te janken... wat een ongelofelijke kutset draaide de man. Daar zou je maar een hoop geld voor betaald hebben...
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 juli 2008 om 12:13:
Eeehm, ik vind de lading van het woord 'gabber' toch wel even wat anders dan van het woord 'clubkut'. Zou dan een woord als stuiterlul bijv. gepaster vinden. Niet dat ik negatief tegenover gabber sta, in tegendeel zelfs, maar het gaat nu even om het principe. Ben verder ook wel klaar met deze discussie, is al zo vaak geweest.....

Ik ben het helemaal met je eens (y) :D
Maar laat hem maar denken wat hij denken wilt hoor, ik ben zoals ik ben, en als hij mij een naampje wilt geven, omdat hem dat een goed gevoel geeft, (y) prima!
 
juist precies fuck de hokjes gewoon lekker jezelf zijn :D!