Partyflock
 
Forumonderwerp · 1014242
­ Nederland
 
http://www.babynamen.nl/index.php?page=babynamen&sub=queryoccurance

"Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 24 meisjes geboren die de naam Charlene gekregen hebben."

En blijkbaar ook 1 jongen :| wie noemt zijn zoon nou zo :S

En ik verdomme maar denken dat mijn naam in nederland bijna niet voor kwam :/
Nouja je kan het op zoveel manieren uitspreken dus dat scheelt weer :P

Hoe uniek is jouw naam? B)
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 90 meisjes geboren die de naam Melanie gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Rosetta gekregen hebben.


O:) Uniek ben ik weer...
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 3 meisjes geboren die de naam Carolina gekregen hebben.
:roflol: afgelopen 12 maanden zijn er 13 meisjes geboren met de naam joep :lol:

Wat een bullshit. Fake Progamma :lol:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 798 meisjes geboren die de naam Sanne gekregen hebben

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 13 jongens geboren die de naam Sanne gekregen hebben.

Het houdt niet op :/
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 meisjes geboren die de naam Peter gekregen hebben.

lol
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 4 meisjes geboren die de naam Boy gekregen hebben.

kheb zo het idee dat het ook gelijk de 2e 3e 4e etc namen zoekt
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 11 meisjes geboren die de naam Nelleke gekregen hebben. en Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam Nelleke gekregen hebben.


arme meiskes
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 7 meisjes geboren die de naam Gemma gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Krissie gekregen hebben.

De naam Krissie is niet gevonden als jongensnaam.

best uniek dus.. :)
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Wieneke gekregen hebben.

En geen jongen! (gelukkig) :p
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 43 meisjes geboren die de naam Angela gekregen hebben.

En geen jongen!
13 meisjes en 1 jongen...
Sommigen hier denken dat mensen niet echt hun jongen een meisjesnaam geven, maar mijn vriendin had wel een keer zoiets.
Die was gewaarschuwd dat ze een afspraak had voor sollicitatie en dat die man Anne heette. Toch liet zij een mevrouw Anne nog-wat omroepen, door een heel winkelpand :lol:
Kwam hij aangelopen... :bloos: ja dan schaam je je kapoet...


Er zijn inderdaad mensen die gewoon 1 naam kiezen en die aanhouden, wat het ook mag gaan worden.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 674 meisjes geboren die de naam Lisa gekregen hebben.

Hoezo een veelvoorkomende naam? :P
laatste aanpassing
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 3 jongens geboren die de naam Melanie gekregen hebben.

Nou dat is ook lullig :roflol:
laatste aanpassing
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 13 meisjes geboren die de naam Rick gekregen hebben.

Dussss
 
Ik ben uniek :-D
hey deze heb ik al eerder gezien volgens mij :nosmile:

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 3 meisjes geboren die de naam Nadja gekregen hebben. :D
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 193 jongens geboren die de naam Wesley gekregen hebben.

:P een hele waslijst.
laatste aanpassing
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 7 meisjes geboren die de naam Sebastiaan gekregen hebben. :/
Klopt geen reet van dus :/
Ik twijfel nog. :P
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 5 jongens geboren die de naam Rien gekregen hebben.

De naam Rien is niet gevonden als meisjesnaam.

Whoppa :Respect:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 32 meisjes geboren die de naam Wendy gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Wendy gekregen hebben. :S
 
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 3 juni 2008 om 22:24:
Sommigen hier denken dat mensen niet echt hun jongen een meisjesnaam geven, maar mijn vriendin had wel een keer zoiets.
Die was gewaarschuwd dat ze een afspraak had voor sollicitatie en dat die man Anne heette. Toch liet zij een mevrouw Anne nog-wat omroepen, door een heel winkelpand
Kwam hij aangelopen... ja dan schaam je je kapoet...

lol :respect:
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 70 meisjes geboren die de naam Inge gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Inge gekregen hebben. :lol:
Tja ik vind t nou niet echt een mannen naam ofzo!
 
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 3 juni 2008 om 22:24:
Die was gewaarschuwd dat ze een afspraak had voor sollicitatie en dat die man Anne heette

Een vriend van mij heet Anne! :x Dat schijnt een Friese jongensnaam te zijn ofzo!
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 368 jongens geboren die de naam Rick gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 13 meisjes geboren die de naam Rick gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 63 meisjes geboren die de naam Daisy gekregen hebben.
afgelopen 12 maanden maar 1 meisje geboren...en op de hyves met mijn naam zijn er al 27 lid...zels een hele naamgenoot met dezelfde voor en achternaam...best apart.
Afgelopen 12 maanden 22 meisjes geboren met de naam Cynthia en 1 jongen :O
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 22 meisjes geboren die de naam Saskia gekregen hebben.
 
159 jongens en 1 meisje die Joost heten.

Meisje.. Joost... :S
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Gréanne gekregen hebben.

:)
er zijn in de afgelopen 12 maanden in nederland 3 meisjes geboren die de naam fallon gekregen hebben en o jongens
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 43 meisjes geboren die de naam Sharon gekregen hebben.

en zelfs 1 jongen..
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 33 meisjes geboren die de naam Linda gekregen hebben.

en 2 jongens...

Kan natuurlijk wel als tweede naam ofzo.

M'n naam is eindelijk een beetje uit de mode. Zijn echt al teveel Linda's :jaja:
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 meisjes geboren die de naam Thara gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 12 meisjes geboren die de naam Kelly gekregen hebben.
En geen 1 jongen..
Dit valt me mee :yes:
Er zijn 0 meisjes geboren met mijn naam: Anneliese :cheer: :p
Wel 12 met de naam Annelies, maar dat is een letter minder, dus dat telt niet :p :lol:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Jeanette gekregen hebben.

Uniek :cheer:
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 117 meisjes geboren die de naam Mandy gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 4 jongens geboren die de naam Mandy gekregen hebben.


Jongens die mandy heten? :\ :/
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam Diloy gekregen hebben.

De naam Diloy is niet gevonden als meisjesnaam.

ehmzz ben ik de enigste?
laatste aanpassing
Mijn zoontje zijn naam (Sasha) is in de 12 maanden maar aan 7 andere jongetjes gegeven.

En mijn dochter (Robyn, uitgesproken als Robin) is maar 20 keer gebruikt in de afgelopen 12 maanden.

Heerlijk! Ik heb geen kinderen met mode of kamper-namen. :cheer:

Mijn naam is dan wel weer 99 keer gebruikt de afgelopen 12 maanden. Snap zowiezo niet dat je kind nu nog Elize noemt. (n)
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 264 jongens geboren die de naam Kevin gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 4 jongens geboren die de naam Egbert gekregen hebben.