Partyflock
 
Forumonderwerp · 1014242
­ Nederland
 
http://www.babynamen.nl/index.php?page=babynamen&sub=queryoccurance

"Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 24 meisjes geboren die de naam Charlene gekregen hebben."

En blijkbaar ook 1 jongen :| wie noemt zijn zoon nou zo :S

En ik verdomme maar denken dat mijn naam in nederland bijna niet voor kwam :/
Nouja je kan het op zoveel manieren uitspreken dus dat scheelt weer :P

Hoe uniek is jouw naam? B)
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 126 jongens geboren die de naam Willem gekregen hebben.

:cheer: super originele naam :yes:
 
Hoe uniek is mijn naam?

mijn naam Arthur Sloten uniek?

ik denk dat er enkele miljoenen met deze prachtige naam bestaan!
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Marlie gekregen hebben.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 maart 2009 om 04:02:
De naam Encarna is niet gevonden als meisjesnaam.
De naam Encarna is niet gevonden als jongensnaam.

Uniek dus.....;-)
Naam: Maggie
Geslacht: V
Verwijzing: margaretha
Omschrijving: Engelse en Schotse verkorte vorm van Margaretha.
Herkomst: Engels Schots
Aantal: 3 meisjes
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 9 meisjes geboren die de naam Cléo gekregen hebben.
De naam Porto is niet gevonden als jongensnaam.


Nee, vind je t gek als je ouders t in hun hoofd haalden je naar je geboorteplaats te vernoemen... <zucht>
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 33 meisjes geboren die de naam Irene gekregen hebben
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 54 jongens geboren die de naam Melvin gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 meisjes geboren die de naam Geesje gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 14 meisjes geboren die de naam Cindy gekregen hebben.

Valt nog mee ken zoveel cindy s
 
Grappig..
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 27 meisjes geboren die de naam Gina gekregen hebben.


Zoek op de voornaam:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 3 meisjes geboren die de naam Marinke gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 18 meisjes geboren die de naam Wendy gekregen hebben.
Mijn naam is niet echt uniek. Natalie
13 Shirley's in de afgelopen 12 maanden.. Tsjah :/
niemand deelt mijn naam in nederland.

op hyves niet, op partyflock niet, nergens niet

De naam Unwana is niet gevonden als meisjesnaam.
De naam Unwana is niet gevonden als jongensnaam
De naam Diliana is niet gevonden als meisjesnaam.

kan beter op hyves gaan zoeken!
45 resultaten gevonden voor diliana (0,046 seconden)
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 613 meisjes geboren die de naam Lotte gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Lotte gekregen hebben.

jezus.. niet echt origineel dus.. :nocheer:
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Ragna gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 187 meisjes geboren die de naam Merel gekregen hebben.


na apers allemaal:P
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 5 meisjes geboren die de naam Thérèse gekregen hebben....
sjesus...het jaar is nog niet eens op de helft! Nalopers...tss
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Dorette gekregen hebben.

owww yeah b) maar komt steeds vaker voor hoor
Er zijn in de afgelopen 12 maanden 0 meisjes geboren die de naam Jorina gekregen hebben ;)
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 94 meisjes geboren die de naam Esther gekregen hebben
niet zo'n heel aparte naam dus :LOL: maar wel een mooie naam vind ik zelf
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 66 meisjes geboren die de naam Marieke gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 42 meisjes geboren die de naam Tamara gekregen hebben

tsja..
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 meisjes geboren die de naam Cora gekregen hebben.

Daar hoopte ik al op voor die kinderen... Toen ik geboren werd bestond Cora van Mora nog niet gelukkig, maar die opmerkingen wordt je soms best wel zat hahah!
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 meisjes geboren die de naam Diane gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 5 jongens geboren die de naam Brain gekregen hebben.

Kijken of Pinky er ook bij zit.
 
Whe :lol:
 
Artiest Hungry
Unwana


Hebben je ouders dat afgeleid van unwanted?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 meisjes geboren die de naam sletje gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 97 meisjes geboren die de naam Alicia gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 9 meisjes geboren die de naam Petra gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 448 meisjes geboren die de naam Iris gekregen hebben


zozo doe maar hip 8)
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 12 jongens geboren die de naam Matt gekregen hebben.

Elke maand een Mattje d'r bij :cheer:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 315 meisjes geboren die de naam Laura gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 24 meisjes geboren die de naam Angela gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 24 jongens geboren die de naam Davey gekregen hebben.

Weinig mense die Davey schrijven met een e ertussen meestal is het Davy..
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Doenja gekregen hebben.

heel uniek dus o:)
40 meisjes :/
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 11 meisjes geboren die de naam Kelly gekregen hebben.

Valt me nog mee.. Ik dacht dat Kelly minder origineel was..
Misschien is t een beetje geweest.. ;)
laatste aanpassing
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 40 jongens geboren die de naam Frank gekregen hebben.

Ook niet echt uniek... :no:
laatste aanpassing
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 5 meisjes geboren die de naam Stefanie gekregen hebben.


Valt wel mee eigenlijk :D
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Verne gekregen hebben.

Redelijk uniek ;-)
laatste aanpassing