Partyflock
 
Forumonderwerp · 1014242
­ Nederland
 
http://www.babynamen.nl/index.php?page=babynamen&sub=queryoccurance

"Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 24 meisjes geboren die de naam Charlene gekregen hebben."

En blijkbaar ook 1 jongen :| wie noemt zijn zoon nou zo :S

En ik verdomme maar denken dat mijn naam in nederland bijna niet voor kwam :/
Nouja je kan het op zoveel manieren uitspreken dus dat scheelt weer :P

Hoe uniek is jouw naam? B)
 
Uniek! B)

Geen jongen, geen meisje :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 17:26:
En ik verdomme maar denken dat mijn naam in nederland bijna niet voor kwam

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 165 jongens geboren die de naam Mark gekregen hebben.

dan is 24 weinig hoor :aai:
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 7 meisjes geboren die de naam Mark gekregen hebben.

:roflol:
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 8 meisjes geboren die de naam Dirk gekregen hebben.

:/
2 meisjes geboren die de naam Marc gekregen hebben. :S
klopt geen FUCK VAN!!!!!!!!!!

84 mohammed's

ja 84.000 eerder
8 boiis met diezelfde naam jwt.
 
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van Mystic_Dumm¥ op dinsdag 3 juni 2008 om 17:28:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 165 jongens geboren die de naam Mark gekregen hebben.
 
"Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 33 meisjes geboren die de naam Linda gekregen hebben."

En blijkbaar ook 2 jongens wie noemt zijn zoon nou zo
laatste aanpassing
 
De naam Mongool is niet gevonden als jongensnaam.
 
De naam Mongool is niet gevonden als meisjesnaam.
 
227 meisjes in het afgelopen jaar
en 6 jongens heten Charlotte

:roflol:
Artiest Xerxes
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 242 jongens geboren die de naam Bart gekregen hebben.

Näh b) (6)
 
406 meisje en 7 jongens :/
Vind Laura nou niet bepaald een naam voor een jongen....maar goed
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 75 jongens geboren die de naam Ramon gekregen hebben.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 17:32:
en 6 jongens heten Charlotte

Waaronder jij?
Hihihihi wat een grap.
Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Baby gekregen hebben.

:lol:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 70 meisjes geboren die de naam Rianne gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 165 jongens geboren die de naam Arie gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 414 meisjes geboren die de naam Naomi gekregen hebben.



Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 jongens geboren die de naam Naomi gekregen hebben.
 
M'n eerste naam:

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 166 jongens geboren die de naam Jan gekregen hebben. :lol:

Alleen me 2de naam is uniek b), maar dat was me al bekend :P

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 jongens geboren die de naam "......." gekregen hebben.

alleen die hou ik voor mezelf :lol: ;P
laatste aanpassing
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 3 juni 2008 om 17:30:
8 boiis met diezelfde naam jwt.

Heet jij ook eigenlijk Robbert?:bloos:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 9 meisjes geboren die de naam Myrte gekregen hebben.


Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Myrte gekregen hebben.
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 7 jongens geboren die de naam Ron gekregen hebben.


Hmmmm... nou dat zijn er veeeeeeeel minder dan ik had gedacht. :nosmile:

Heb ik een ouwe lullen naam ofzo? :[
 
er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 5 meisjes geboren die de naam Jordy gekregen hebben.


:/
laatste aanpassing
 
65 jongens, 2 meisjes :lol:

Ik ken zelf 2 andere kerels die dezelfde naam hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 15 meisjes geboren die de naam Daniel gekregen hebben.

riespek
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 0 meisjes geboren die de naam Truus gekregen hebben.


B)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 17:26:
En blijkbaar ook 1 jongen :| wie noemt zijn zoon nou zo :S

een gay-paartje misschien...
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 486 jongens geboren die de naam Niels gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 14 meisjes geboren die de naam Niels gekregen hebben.

populaire naam.. :O
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 87 meisjes geboren die de naam Suzanne gekregen hebben.

valt me nog best mee:)
 
Uitspraak van [NL]__SZNN; op dinsdag 3 juni 2008 om 17:55:
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 87 meisjes geboren die de naam Suzanne gekregen hebben.

valt me nog best mee

Zijn ze ook allemaal [NL]?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 11 jongens geboren die de naam Kim gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 317 meisjes geboren die de naam Kim gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Body gekregen hebben

en 0 meisjes ..uniek :d
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 24 meisjes geboren die de naam Jikke gekregen hebben
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 43 jongens geboren die de naam Marco gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 3 meisjes geboren die de naam Marco gekregen hebben.
:/
 
50 meide! en 1 jongen!!

arme knul
De naam Jimmy humuhumu nukunuku is niet gevonden als jongensnaam

De naam Jimmy humuhumu nukunuku is niet gevonden als meisjesnaam

??
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 18:18:
arme knul

En arme meiden.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 79 meisjes geboren die de naam Charissa gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 5 jongens geboren die de naam Charissa gekregen hebben.

:/ Een jongen als Charissa?!
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisjes geboren die de naam Lodewijk gekregen hebben.
 
ikke 66 keer :s

m'n zoontje 5 keer
m'n dochter 0 keer 8)
 
zijn er nou echt zoveel mensen die hun kind een naam geven die eigenlijk voor het andere geslacht is? :S
Mat de instelling van we zijn te lui om 2namen te verzinnen dus nemen we gewoon die ene naam maar, ookal is het van het andere geslacht :P
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 18:23:
En arme meiden.

hou je bek joh tim! 922 jongens en 27 meiden:S :P
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 18:30:
hou je bek joh tim! 922 jongens en 27 meiden

Pfff nepperds b)
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 10 meisjes geboren die de naam Hélène gekregen hebben.
(H)
 
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 47 jongens geboren die de naam Peter gekregen hebben.
 
vrij uniek :p

Hoe uniek is uw naam?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongens geboren die de naam Benny gekregen hebben.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in nederland 4 meisjes geboren die de naam tobias gekregen hebben..... :/

gelukkig zijn deze statestieken beter :P

Betekenis van Tobias
Naam: Tobias
Geslacht: B
Verwijzing:
Omschrijving: Griekse en Latijnse vorm van de Hebreeuwse naam Tobiah "God is mijn goed".
Herkomst: Hebreeuws
Aantal: 149 jongens / 4 meisjes