Partyflock
 
Forumonderwerp · 1003202
­ Nederland
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Uitspraak van Jons op vrijdag 9 november 2018 om 15:06:
Toevallig een foto? En is bij jou wel de sterkte verteld tijdens testen?


Foto heb ik nog niet, en werd mij verkocht als 140mg
Nog niet getest
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 25 oktober 2018 om 19:34:
idd, ook al uit een wat oudere batch maar toch :)


Ik ook van 4 jaar geleden, maar het is niet veel meer.. Als het echt niet te krijgen is dan ben ik wel klaar met spul op feesten. Moest al vrijwel niets anders hebben dan dat dus dan maar beter helemaal stoppen. ach heb 5 top jaren gehad dus mag niet klagen verder.
Uitspraak van Disco.stu op vrijdag 9 november 2018 om 21:00:
Nog niet getest


Is dit inmiddels al wel gebeurd ?? Ben erg benieuwd namelijk.
Heb ook een bronze mybrand gekregen als 4fmp alleen zelf geen tijd(zin) om hem te laten testen.
Uitspraak van CherryCoke op donderdag 15 november 2018 om 15:14:
Heb ook een bronze mybrand gekregen als 4fmp alleen zelf geen tijd(zin) om hem te laten testen.


de dealer zal blij met je zijn.
ja want bij een aankoop zeg ik dat er altijd bij...
Uitspraak van ®SupeRTRance® op maandag 29 oktober 2018 om 22:23:
De grijs-witte MyBrands zijn getest (zie hierboven ergens) en er zit 4 FMA in, ... geen 4fa


Ik heb deze week het testcentrum nogmaals gebeld om nogmaals de resultaten te horen (dit maal de volledig chemische naam).
Het resultaat: of ik heb niet juist geluisterd vorige week of de persoon van het centrum versprak zich. De grijs-witte MyBrands bevatten dus GEEN 4-FluorAmfetamine maar bevatten WEL 4-FluorMethAmfetamine. Excuus voor de fout.

Edit: Dit bevestigd dus ook waarom er geen kwantificatie werd gedaan.
laatste aanpassing
Klopt, dit is een paar weken geleden al gemeld hier.
Uitspraak van Jons op vrijdag 16 november 2018 om 16:12:
De grijs-witte MyBrands bevatten dus GEEN 4-FluorAmfetamine maar bevatten WEL 4-FluorMethAmfetamine. Excuus voor de fout.


Bedankt voor het rechtzetten en vermelden van de juiste informatie :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 november 2018 om 00:37:
Er zijn gewoon nog geen mybrands met 4fa


Hoe ben je daar zo zeker van ?? Er wordt nu her en der gesproken over bronzen mybrands, ...... en daar heb ik nog geeen testuitslag van gehoord/gezien ! Jij wel ?
bronze mybrands met 151mg 4fmp getest dus geen 4fma heb net zilveren punisher gekregen ook met 4fmp zeiden ze. ga deze week langs het lab
Bronze My Brands waren positief getest op 4-fmp
Laatst bood iemand capsules met “4fa” aan.
Heb er 1 bij het testcentrum ingeleverd en vandaag de uitslag gekregen. De in het lab vastgestelde ingrediënten waren:

- N-ethylpentylone
- 1,2 propaandiol
- 1-methyleendioxyfenyl

Degene die het aanbood verdient een nekschot.
Uitspraak van ®SupeRTRance® op zaterdag 17 november 2018 om 00:44:
Hoe ben je daar zo zeker van ?? Er wordt nu her en der gesproken over bronzen mybrands, ...... en daar heb ik nog geeen testuitslag van gehoord/gezien ! Jij wel ?


Zit 4FMA in. Geloof me nou maar. MyBrand met 4FA is bullshit
Uitspraak van Terror-Oost op dinsdag 11 december 2018 om 21:04:
Het is het dus niet waard om mijn bronze mybrand naar het testcentrum te brengen?


Zeker wel.
Uitspraak van AlgemeneKennis op vrijdag 7 december 2018 om 16:23:
Zit 4FMA in. Geloof me nou maar. MyBrand met 4FA is bullshit


Die bronzen daar zit 4-FA /4-fmp. Heb ze laten testen in Nijmegen

Hoorde ook dat er Oreo’s zijn met 4-fa
En zilveren punishers. De oreo komen vanuit de hoek die trumps maakt. En punishers die de grijze flugels 4-fa gemaakt
laatste aanpassing
4FA plank is al een tijdje leeg dus zou niet gek zijn.
Uitspraak van Disco.stu op woensdag 12 december 2018 om 09:29:
Die bronzen daar zit 4-FA /4-fmp. Heb ze laten testen in Nijmegen

Hoorde ook dat er Oreo’s zijn met 4-fa
En zilveren punishers. De oreo komen vanuit de hoek die trumps maakt. En punishers die de grijze flugels 4-fa gemaakt


Grijze flugels waren niet best, was meer bindmiddel dan 4fa. Werden verkocht als 150mg 4fa maar was getest op 111/138 dacht ik. Terwijl het van die mega flugel pillen waren.
Uitspraak van PartyGangster op woensdag 12 december 2018 om 13:22:
111/138


111 mg freebase 4fa is 137 mg poeder en 138 mg freebase 4fa is 170 mg poeder
Dat zouden dan dus nette uitslagen zijn.
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 12 december 2018 om 15:52:
111 mg freebase 4fa is 137 mg poeder en 138 mg freebase 4fa is 170 mg poeder
Dat zouden dan dus nette uitslagen zijn.


Spreiding van de 4fa mg bedoelde ik he
Uitspraak van PartyGangster op woensdag 12 december 2018 om 13:22:
Grijze flugels waren niet best, was meer bindmiddel dan 4fa. Werden verkocht als 150mg 4fa maar was getest op 111/138 dacht ik. Terwijl het van die mega flugel pillen waren.



Deze zijn beter gedrukt. Deze vallen ook niet uitelkaar wat die flugels wel deden

Als er maar 4-fmp inzit is het goed toch
Heb nu op het moment die bronzen mybrand schedels op en ik denk ook wel dat het 4fa is. Hoor ik ook uit verschillende bronnen. Zelf 2/3 jaar geen 4f meer gebruikt en ik ga nu behoorlijk lekker. Van 1 hele om 23:00 en een halve om 01:30

Heb er donderdag 1 naar het testcentrum gebracht en daar werd die niet herkend. Volgende week donderdag uitslag maar ik ga hoe dan ook de laatste beetjes van deze pillen halen. 10/10 would try again
weet iemand een betrouwbaar online adres voor 4-FA? mag ook via PB. dank!
Uitspraak van dopehope op dinsdag 18 december 2018 om 16:38:
online adres


dat zal je niet (meer) vinden , je zult andere wegen moeten bewandelen om er aan te komen :D
In veel landen is het nog verkrijgbaar toch? Ik zie genoeg websites, alleen ben ik bang voor scams, en rommel. Dus als iemand iets weet. Offline mag ook trouwens :) PB dan graag... dank!
Uitspraak van PartyGangster op woensdag 12 december 2018 om 13:22:
Grijze flugels waren niet best, was meer bindmiddel dan 4fa. Werden verkocht als 150mg 4fa maar was getest op 111/138 dacht ik. Terwijl het van die mega flugel pillen waren.


Vorige week ook een weggebracht en uitslag was 169 mg 4fa.
Uitspraak van G4H op donderdag 20 december 2018 om 20:58:
Vorige week ook een weggebracht en uitslag was 169 mg 4fa.


Waarschijnlijk een andere batch dan ofzo...
Uitspraak van mdmazing84 op woensdag 12 december 2018 om 15:52:
111 mg freebase 4fa is 137 mg poeder en 138 mg freebase 4fa is 170 mg poeder
Dat zouden dan dus nette uitslagen zijn.


Yep zoiets in een vloeitje of capsule is niet gek :D 150 blijft een heerlijke sweetspot vind ik zelf. Works for everyone lol :) well je hebt uitzonderingen natuurlijk..
Zowel met Qlimax als met Wow Wow begonnen met 180mg . Qlimax was voor het eerst in 3 maand .. het heeft anderhalf uur gewerkt en daarna kakte ik in, bijgenomen, en die werkte ook maar een uurtje. Wow wow idem,nam om 02:00 en om 04:00 heb ik er 100mg achteraan gegooid omdat het gevoel totaal weg was. Gewoon een leeg gevoel. Ik snoep nog van een poeder batch van 3 jaar oud, altijd netjes droog in een doos bewaard op zolder.. wat is de kans dat de sterkte is afgenomen.. ik kan er niet met mijn hoofd bij dat het in eens zo slecht werkt. Op Q base deed ik nog makkelijk 4 uur zonder bij te pakken.. nu lijkt de magie over..
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 9 januari 2019 om 00:01:
Op Q base deed ik nog makkelijk 4 uur zonder bij te pakken


4 uur?... ik heb voor kerst op histoy of hardcore makkelijk 9 uur gedaan op 1,5 4fa van 160mg (groene donkey kong) en dit is altijd zo lang geweest. hoe kom je uit bij 4 uur?! je bent er zeker van dat dat 4fa was en dat je niet een monsterlijke tolerantie hebt opgebouwd door de jaren heen, tussendoor veel pep gebruikt oid?
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 9 januari 2019 om 00:01:
k snoep nog van een poeder batch van 3 jaar oud, altijd netjes droog in een doos bewaard op zolder.. wat is de kans dat de sterkte is afgenomen..


Volgens mij is de kans dat het daar aan ligt zeer zeer beperkt of 0.

Hier doet 't wat dat betreft iig nog prima. Al is de batch wat jonger nog dan 3 jaar, dat wel.

Uitspraak van Pepsi. op woensdag 9 januari 2019 om 00:01:
nu lijkt de magie over..


Dit lijkt meer:

Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op woensdag 9 januari 2019 om 10:36:
tolerantie hebt opgebouwd door de jaren heen,
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op woensdag 9 januari 2019 om 10:36:
4 uur?... ik heb voor kerst op histoy of hardcore makkelijk 9 uur gedaan op 1,5 4fa van 160mg (groene donkey kong) en dit is altijd zo lang geweest. hoe kom je uit bij 4 uur?! je bent er zeker van dat dat 4fa was en dat je niet een monsterlijke tolerantie hebt opgebouwd door de jaren heen, tussendoor veel pep gebruikt oid?


Ik gebruik geen andere drugs dan 4-fa.. ja de tijden dat ik 6uur op 1 capsule kon liggen ver achter mij.

Weetje, verminderde werking tot daar aan toe, maar ik blijf er nog steeds net zo lang wakker van. Ik hoef echt niet te proberen te slapen binnen 12 uur na laatste inname.. voorlopig laat ik het denk ik voor wat het is.. April nog een laatste kans
Op zoek naar 4fa ? Heb nog bronzen mybrands, getest op 151 mg 4fa :) Stuur maar een PB bij interesse !
Testuitslag bronzen mybrands: 4fma en er is nog een andere werkzame stof in de pillen aangetroffen maar ze weten niet wat dat is.

Godverdomme mooi kut dus :( :( :(
Uitspraak van FlashLight op donderdag 10 januari 2019 om 17:56:
Op zoek naar 4fa ? Heb nog bronzen mybrands, getest op 151 mg 4fa :) Stuur maar een PB bij interesse !


Uitspraak van Terror-Oost op donderdag 10 januari 2019 om 19:22:
Testuitslag bronzen mybrands: 4fma en er is nog een andere werkzame stof in de pillen aangetroffen maar ze weten niet wat dat is.

Godverdomme mooi kut dus :( :( :(


Zéér tegenstrijdige informatie hier. was het 4fa of gaat het 4-fma en is er miscommunicatie?
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op donderdag 10 januari 2019 om 21:06:
Zéér tegenstrijdige informatie hier. was het 4fa of gaat het 4-fma en is er miscommunicatie?


4-fma maar aan mij verkocht als 4fmp ( en nog heel wat meer mensen in Nederland gok ik )
Uitspraak van Terror-Oost op donderdag 10 januari 2019 om 19:22:
Testuitslag bronzen mybrands: 4fma en er is nog een andere werkzame stof in de pillen aangetroffen maar ze weten niet wat dat is.

Godverdomme mooi kut dus :( :( :(



Nou dan hebben ze jou een verkeerde uitslag gegeven. Of degene die jij hebt is een andere batch.

Want ik heb ze laten testen in Nijmegen en daar kwam uit dat er 4FMP in zit.
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op donderdag 10 januari 2019 om 21:06:
Zéér tegenstrijdige informatie hier. was het 4fa of gaat het 4-fma en is er miscommunicatie?


Hebben we het hier idd uberhaupt wel over dezelfde "bronzen mybrands" ? Ik heb het gesprek met het testcentrum over de uitslag opgenomen en daarin wordt duidelijk gezegd 4-Fluoramfetamine; 4fa/4fmp dus !!
de kans dat jullie dezelfde pillen hebben is vrij groot en de fout tussen 4-fa en 4-fma wordt vaak gemaakt. of inderdaad dat mensen 4-fmp zeggen wat zowel 4-fa als fma kan betekenen. daarom mijn opmerking
 
Wat is dit voor goedje. Ik dacht dat het legale designer shit was.. of nie? Ik heb nog lopen zoeken in Rotterdam in smartshops maar geen resultaat :(
ik heb ook my brand aangeboden gekregen met als testresultaat 4fmp/4fa . de echte 4fa. niet met M ertussen. De persoon is een zeer goede kennis en ik trek zn door gebelde testuitslag in ieder geval niet in twijfel.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 9 januari 2019 om 17:55:
Volgens mij is de kans dat het daar aan ligt zeer zeer beperkt of 0.


Idd, 4fa is net zo stabiel als bijvoorbeeld mdma.

Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op vrijdag 11 januari 2019 om 17:10:
of inderdaad dat mensen 4-fmp zeggen wat zowel 4-fa als fma kan betekenen.


Nee dat kan het niet. 4fmp (4-Fluor-alfa-MethylPhenethylamine) is alleen hetzelfde als 4fa (4-FluoroAmphetamine). In het geval van 4fma (4-Fluor-MethAmphetamine) zou het dan 4fmmp (4-Fluor-n-Methyl-alfa-MethylPhenethylamine) worden.
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 13 januari 2019 om 13:28:
Nee dat kan het niet. 4fmp (4-Fluor-alfa-MethylPhenethylamine) is alleen hetzelfde als 4fa (4-FluoroAmphetamine). In het geval van 4fma (4-Fluor-MethAmphetamine) zou het dan 4fmmp (4-Fluor-n-Methyl-alfa-MethylPhenethylamine) worden.


het is niet correct maar het wordt wel gedaan. hier ook te lezen in deze folder over 4-fa van het trimbos, op pagina 1 onder inleiding.

https://assets.trimbos.nl/docs/b05b44a2-543b-4589-ae8b-2e3176a3c3c5.pdf
ah je hebt gelijk, ik heb zowel wat je gezegd had als wat in die pdf staat niet goed gelezen.

had een aantal maanden geleden van de testservice een folder meegekregen over 4-fa en ik zou zweren dat daar in stond dat de benaming 4-fmp verwarrend is omdat het meerde stoffen kunnen zijn en dat je ze daarom beter 4-fa en 4-fma kunt noemen. maarja die folder heb ik allang weggegooid :/