Partyflock
 
Forumonderwerp · 1003202
­ Nederland
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 20 februari 2014 om 18:36:
4fmp van sa uitslag: 58%. Geen andere stoffen.


Betekent dit dat 100% de maximum is of is er een lagere meest haalbare zuiverheidspercentage?
Uitspraak van BlackPowder op donderdag 20 februari 2014 om 23:42:
Betekent dit dat 100% de maximum is of is er een lagere meest haalbare zuiverheidspercentage?


Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 7 februari 2014 om 00:37:
Max zuiverheid van 4-Fluoramfetamine.Hcl is 80,77%. (molecuul gewicht actieve bestandsdeel : 4fluoramfetamine / molecuulgewicht 4-fluoramfetamine.HCl )
Daar aan toevoegend; van een andere zoutverbinding zal het maximale zuiverheidspercentage lager zijn (omdat het een zwaarder zout zal betreffen)
Uitspraak van The Bishop op donderdag 20 februari 2014 om 18:06:
Verassend, net terug van test centrum wou de gele route66 laten testen. Deze werd al herkend in het systeem (zelfde vorm dikte, breedte). Geen methylone alleen 4FA en... 110mg 4FA
Dus geen 150, goed spul dan als je met 110 al zo gaat haha.

Vandaar dat ik bijna niks van die route66's voel op een paar tintelingen na... Maar daarna een halfje x werkt knetterhard! Super lekkere combo
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op woensdag 19 februari 2014 om 18:16:
Een x aantal pagina's terug was er een zeker lid die hier erg veel wetenschappelijke informatie had gepost, heb geen zin om het na te zoeken maar daar staat alles duidelijk uitgelegd.

Denk dat je refereert naar mijn post hier: http://partyflock.nl/topic/1003202/page/191#m48215725
Uitspraak van MaikelvB op donderdag 20 februari 2014 om 19:28:
Naja eigenlijk pak je dus best veel, 110 mg zal denk ik 100% zijn, als die van SA 58% is pak je dus omgerekend 190 mg 4fa van SA. Flinke dosis imo

Ongegronde aannames. Dat die 110mg 100% is baseer je puur op dat die route66 vrij sterk aanvoelt?

Tevens: Dat hele 100%/80,77% verhaal is ook een beetje appels met peren vergelijken. Zoals bovengenoemd kan een ander zout voor een ander maximaal zuiverheidspercentage zorgen. Ik zou dus zeker NIET de uitslagen van de TCs vergelijken met een willekeurig 'maximum' percentage zonder dat we verdere informatie hebben. Vergelijk ze met elkaar, dat is de enige geldige vergelijking waar je geldige conclusies uit kan trekken. 58% is dus tot dusver voor zover wij weten niet slecht (toch? Ik heb de afgelopen paginas niet bijgehouden maar ik heb alleen van een andere vendor, ik dacht CM, 55% meekregen).
laatste aanpassing
Uitspraak van Waterkoker op vrijdag 21 februari 2014 om 02:04:
Ongegronde aannames. Dat die 110mg 100% is baseer je puur op dat die route66 vrij sterk aanvoelt?


Nee, op dat het lab test op vrije base 4-FMP.
Dus 110mg 4-FMP is 110mg werkzame stof, uit xxx mg 4-FMP van xx zuiverheid.

Bijv 157mg 4-FA van 70% zuiverheid
of 137,5mg van 80% zuiverheid (en dan aannemelijk het .HCl zout betreffende)
of idd 190mg van 58% zuiverheid.. (wellicht een ander zout dan het .HCl zout, dat is dan te hopen, maar niet zeker)

Uitspraak van Waterkoker op vrijdag 21 februari 2014 om 02:04:
en willekeurig 'maximum' percentage zonder dat we verdere informatie hebben.


Verdere informatie zal waarschijnlijk echter uitblijven.. Tenzij bepaalde vendors gaan noemen welk 4-FA zout ze leveren (bijv 4-FA citraat zoals eerder ergens besproken als mogelijkheid voor een zoutvorm ervan)
Het is te hopen dat het andere zouten betreft dan het .HCl zout (bij de genoemde percentages, that is), als het wel het .HCl zout betreft is het, honestly, een vrij slechte score (gezien die als boven te zien dus max 80,8% zuiver kan zijn, dan vraag je je af wat de rest is.. ). Maar verder heb je gelijk, je dient ze op het moment onderling te vergelijken.. want als niemand iets in de buurt vande 80% aanbiedt, en ergens in de 50% steeds de uitslag is, dan is 58% sort of "second best deal". Bij gebrek aan beter dan dus..
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 21 februari 2014 om 02:13:
Nee, op dat het lab test op vrije base 4-FMP.
Dus 110mg 4-FMP is 110mg werkzame stof, uit xxx mg 4-FMP van xx zuiverheid.

Bijv 157mg 4-FA van 70% zuiverheid
of 137,5mg van 80% zuiverheid (en dan aannemelijk het .HCl zout betreffende)
of idd 190mg van 58% zuiverheid.. (wellicht een ander zout dan het .HCl zout, dat is dan te hopen, maar niet zeker)
Ah zo. Ik las te snel. Het is laat, vergeef me. :P
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 21 februari 2014 om 02:13:
Nee, op dat het lab test op vrije base 4-FMP.
Dus 110mg 4-FMP is 110mg werkzame stof, uit xxx mg 4-FMP van xx zuiverheid.

Bijv 157mg 4-FA van 70% zuiverheid
of 137,5mg van 80% zuiverheid (en dan aannemelijk het .HCl zout betreffende)
of idd 190mg van 58% zuiverheid.. (wellicht een ander zout dan het .HCl zout, dat is dan te hopen, maar niet zeker)


Dus het kan kloppen dat de dealers zeggen ongeveer 150mg, maar dan met een zuiverheid van rond de 70%, heb ik het zo goed? Dus in dat geval voelt de 150mg van de Route66 altijd lekkerder aan 150mg van SA.
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 21 februari 2014 om 02:13:
Verdere informatie zal waarschijnlijk echter uitblijven.. Tenzij bepaalde vendors gaan noemen welk 4-FA zout ze leveren (bijv 4-FA citraat zoals eerder ergens besproken als mogelijkheid voor een zoutvorm ervan)
Het is te hopen dat het andere zouten betreft dan het .HCl zout (bij de genoemde percentages, that is), als het wel het .HCl zout betreft is het, honestly, een vrij slechte score (gezien die als boven te zien dus max 80,8% zuiver kan zijn, dan vraag je je af wat de rest is.. ). Maar verder heb je gelijk, je dient ze op het moment onderling te vergelijken.. want als niemand iets in de buurt vande 80% aanbiedt, en ergens in de 50% steeds de uitslag is, dan is 58% sort of "second best deal". Bij gebrek aan beter dan dus..


ik verwacht sowieso niet dat andere vendors hoger dan 58% leveren. Sowieso bleek toch al dat CM dezelfde bron had als SA..
laatste aanpassing
Uitspraak van bel112 op vrijdag 21 februari 2014 om 11:30:
ik verwacht sowieso niet dat andere vendors hoger dan 58% leveren. S


De paar bekendste misschien niet, wellicht is er een andere speler die niet zo groot is die wel het .HCl zout levert (denk namelijk dat de grote 3 een andere zoutvorm leveren.. ). De vraag is natuurlijk wie hier z'n 4F bij een kleine speler haalt, die ook nog eens een andere bron heeft dan CM en SA. Maar heel waarschijnlijk dat je daar hier gauw een testresultaat van zult lezen, is het niet, zodat je makkelijk ik de voorstelling kunt achterblijven dat het (relevant hoger cijferwijs dan ~58%) er niet is.

Denk dat de 4FMP poeders die ik jaren geleden had (we hebben het over tussen 2008 en 2010 oid) best wel eens het .HCl zout hebben kunnen betreffen. De vendors die er nu zijn waren toen helemaal niet in de picture. Kocht het van een mannetje (net als nu overigens haha) en het zag er toch anders uit dan nu. En rook anders. Maar meest opvallend; mg voor mg was het gewoon een stuk krachtiger. Deels zal dat beleving en tolerantie zijn, daar ben ik wel sportief genoeg voor om dat toe te geven, maar denk ook wel dat ie gewoon echt sterker was.. er moeten nu gewoon een stuk meer mg's in een cap voor hetzelfde gevoel. Uit huiver blijf ik echter een beetje hetzelfde doseren, waarop de ervaringen nu dus lang niet zo krachtig zijn als destijds.
Stellende dat het daar het .HCl zout heeft betroffen, en stellende dat dat nu via SA/CM/etc/enz anders is, dan wordt het verhaal er toch wel logischer op wat dat betreft.
Uitspraak van The Bishop op vrijdag 21 februari 2014 om 09:30:
150mg van de Route66


110 mg dus ;)

Het lijkt mij dat de vendors nu wel voor hogere % gaan! Ik ben ook benieuwd naar de % van 'particulieren' die fmp verhandelen, zoals jou mannetje tone diary.

Zou ik van de fmp poeder die ik nu heb, kristallen kunnen maken? Zodat ik uiteindelijk zuivere, met een hoog % kristal heb? Moet wel een beetje huis tuin en keuken geknutsel kunnen zijn :p
Uitspraak van bel112 op vrijdag 21 februari 2014 om 11:30:
ik verwacht sowieso niet dat andere vendors hoger dan 58% leveren. Sowieso bleek toch al dat CM dezelfde bron had als SA..


Zonet het testcentrum gesproken over mijn sample 4-FA va de slimme dokter. Je raad het nooit: precies 58% !!! Ziet er dus naar uit dat er nog meer vendors zijn met dezelfde inkoopstrategie... :)

Maar laat iedereen hier nu geen overhaaste conclusies uit trekken en op de bonnefooi ongetest spul gebruiken. Het kost niks, duurt maar een weekje en is supergemakkelijk. Gewoon altijd je gekochte spul laten testen dus!
Uitspraak van Saxoferrato op vrijdag 21 februari 2014 om 13:49:
Ik ben ook benieuwd naar de % van 'particulieren' die fmp verhandelen, zoals jou mannetje tone diary.


Ik verwacht dat dit dan ook op 58% uit komt. Lijkt me dat die particulieren het ook gwn onlinr kopen en het zo doorverkopen om makkelijk geld te verdienen.

Uitspraak van James020 op vrijdag 21 februari 2014 om 13:55:
Zonet het testcentrum gesproken over mijn sample 4-FA va de slimme dokter. Je raad het nooit: precies 58% !!! Ziet er dus naar uit dat er nog meer vendors zijn met dezelfde inkoopstrategie... :)


Hier is vaak genoeg gezegd dat die van drsmart mindere kwaliteit had, ook meteen ontkracht dus. Goede ontwikkeling dat er eindelijk op % getest wordt.
laatste aanpassing
Uitspraak van MaikelvB op vrijdag 21 februari 2014 om 14:12:
Ik verwacht dat dit dan ook op 58% uit komt. Lijkt me dat die particulieren het ook gwn onlinr kopen en het zo doorverkopen om makkelijk geld te verdienen.


Zou kunnen, als ze poeder verkopen. Ik ben ook wel eens heldere kristallen tegengekomen. Een tijdje geleden is er ook een mooie foto van gepost. Natuurlijk kunnen deze kristallen ook op 58% zitten, maar ik ben dan benieuwd wat er uit die test zal komen!

Uitspraak van James020 op vrijdag 21 februari 2014 om 13:55:
precies 58% !!!


Haha damn, ze zijn wel constant dan wat betreft de kwaliteit :p
Ik vraag me dan ook af waar de drukkers van die route 66 hun 4fa vandaan halen, als deze dus krachtiger is? Ben wel geïnteresseerd haha
Of ze stoppen er gewoon meer in?
Uitspraak van bel112 op vrijdag 21 februari 2014 om 14:29:
Ik vraag me dan ook af waar de drukkers van die route 66 hun 4fa vandaan halen, als deze dus krachtiger is? Ben wel geïnteresseerd haha


Heeft toch niks met krachtiger te maken, in een pil route66 zit 110mg actieve stof 4fa, in 110mg poeder van SA bijv zit dan maar ~70mg actieve stof. (58% van 110mg), dus om 1 route66 pil na te bootsen heb je 190mg capsule van SA nodig.
Maar ik kan het ook mis hebben :D
laatste aanpassing
Uitspraak van The Bishop op vrijdag 21 februari 2014 om 15:39:
Heeft toch niks met krachtiger te maken, in een pil route66 zit 110mg actieve stof 4fa, in 110mg poeder van SA bijv zit dan maar ~70mg actieve stof. (58% van 110mg), dus om 1 route66 pil na te bootsen heb je 190mg capsule van SA nodig.
Maar ik kan het ook mis hebben :D


Krachteriger c.q. hoger zuiverheidspercentage..... Komt in principe op hetzelfde neer.
laatste aanpassing
Uitspraak van The Bishop op vrijdag 21 februari 2014 om 15:39:
Maar ik kan het ook mis hebben


Helemaal gelijk.

Uitspraak van bel112 op vrijdag 21 februari 2014 om 16:20:
Krachteriger c.q. hoger zuiverheidspercentage..... Komt in principe op hetzelfde neer.


Hoef niet..
ik ga voor meer gramage.
 
Uitspraak van Waterkoker op vrijdag 21 februari 2014 om 02:01:
Denk dat je refereert naar mijn post hier

Dat deed ik inderdaad. (Y)
even serieus, heeft niemand kunnen informeren wat die % precies inhield?
Maar ik vraag me toch af...
Mocht een vendor een % van 70 oid leveren zou hij dezelfde prijs hanteren als andere vendors met 55%?
Dus maw, het komt op hetzelfde neer denk ik.
laatste aanpassing
Uitspraak van OvrLord op vrijdag 21 februari 2014 om 21:36:
Mocht een vendor een % van 70 oid leveren zou hij dezelfde prijs hanteren als andere vendors met 55%?


Sounds a little to good to be true niet waar? Kortom; prijs zal vast hoger liggen als het percentage hoger is..
Had 4fa van CM besteld, vandaag binnen gekregen. Keurig het bestelde gewicht ontvangen. Nu even proberen uiteraard :D
Uitspraak van 2Crew-Blue op woensdag 19 februari 2014 om 15:46:
Methylone is een analoog van MDMA, zoiets als een gestripte versie. 4-FA is een fenylamfetamine, dat wil zeggen dat het ongeveer speed is met een extra zijgroepje (de 4-fenyl keten). Zo'n zijgroep is toch wel een aanzienlijk verschil vergeleken 'normale' speed. Dus zou ik zeggen dat Methylone veel meer verwant is aan MDMA vergeleken 4-fa aan speed.


cool story bro, jammer dat je geen snars van chemie begrijpt. alhoewel je dit schijnbaar wel zelf denkt. 4-fa is exact speed met als enkel verschil een FLUOR atoom gebonden op de 4e koolstof van de FENYLring. Alhoewel het slechts 1 atoom verschil is, wat niet veel lijkt, maakt dat voor biologische effecten geen snars uit. er zijn zelfs voorbeelden waarbij hetzelfde molecuul in een omgekeerde configuratie van een gewild effect naar een ongewild effect gaat zoals bijvoorbeeld thalidomide. http://nl.wikipedia.org/wiki/Thalidomide.

oftewel 1 atoom verschil in een molecuul (of zelfs het verschil tussen links en rechtsdraaiende moleculen) kan het verschil zijn tussen onherstelbare schade of niet. ligt maar net aan ieder specifiek geval hoe ver dit opgaat.
laatste aanpassing
Uitspraak van *NG* op zaterdag 22 februari 2014 om 05:18:
cool story bro, jammer dat je geen snars van chemie begrijpt. alhoewel je dit schijnbaar wel zelf denkt. 4-fa is exact speed met als enkel verschil een FLUOR atoom gebonden op de 4e koolstof van de FENYLring. Alhoewel het slechts 1 atoom verschil is, wat niet veel lijkt, maakt dat voor biologische effecten geen snars uit. er zijn zelfs voorbeelden waarbij hetzelfde molecuul in een omgekeerde configuratie van een gewild effect naar een ongewild effect gaat zoals bijvoorbeeld thalidomide. http://nl.wikipedia.org/wiki/Thalidomide.

oftewel 1 atoom verschil in een molecuul (of zelfs het verschil tussen links en rechtsdraaiende moleculen) kan het verschil zijn tussen onherstelbare schade of niet. ligt maar net aan ieder specifiek geval hoe ver dit opgaat.


Helemaal correct (Y)
Uitspraak van *NG* op zaterdag 22 februari 2014 om 05:18:
cool story bro, jammer dat je geen snars van chemie begrijpt. alhoewel je dit schijnbaar wel zelf denkt. 4-fa is exact speed met als enkel verschil een FLUOR atoom gebonden op de 4e koolstof van de FENYLring. Alhoewel het slechts 1 atoom verschil is, wat niet veel lijkt, maakt dat voor biologische effecten geen snars uit. er zijn zelfs voorbeelden waarbij hetzelfde molecuul in een omgekeerde configuratie van een gewild effect naar een ongewild effect gaat zoals bijvoorbeeld thalidomide. http://nl.wikipedia.org/wiki/Thalidomide.


Maar zorgt dit fluor atoom dan ook voor de euforie? Want die krijg je niet van pep zoals je met 4fa krijgt.
@NG, je hebt helemaal gelijk, ik dacht dit ergens gelezen te hebben maar het is inderdaad lomp om zonder je bronnen dit zo te berederen, nu je het zo schrijft klinkt het inderdaad een stuk logischer.

@Bischop Ik denk dat je niet zomaar kan zeggen wat het precies veroorzaakt, maar dit is wel waarschijnlijk ja.
Gister voor het eerst de combinatie 4-fa met 2c-b op een technofeest gedaan, hieronder een minireportje:

00:10 ~150mg 4-FA
03:00 ~40mg 4-FA
04:00 8mg 2C-B

Na een tijdje terug 2c-b in een thuissetting gedaan te hebben was ik zeker genoeg om het te nemen op een feest. Ik had gelezen dat combineren met 4-fa erg tof was en tevens niet al te schadelijk. De dosis 4-fa is een schatting, toen ik mijn 4-fa pillen liet testen gaven ze nog geen mg aan van de inhoud, wel heb ik in testresultaten gelezen dat dit rond de 150mg zou zitten. Heb een hele genomen bij binnenkomst, en na 3 uur een kwartje bijgenomen. Dit heb ik gedaan omdat ik had gelezen dat de bodyload van 2c-b op 4-fa nogal wat heftig kon zijn, dus een beetje extra energie kon wel vond ik.

Na ongeveer drie kwartier na inname van de 2c-b voelde ik de eerste effecten, ik werd ineens veel vrolijker (nog vrolijker dan ik al was) en merkte dat ik een beetje klamme handen kreeg. Toen kwam de bodyload inzetten, dit was een stuk heftiger dan ik verwacht had. Waar de bodyload op 2c-b alleen best mee viel, was het nu behoorlijk zwaar. Misschien was dit ook wel door de feestsetting. Heb besloten om te gaan zitten met wat vrienden die ook even hun rug/benen rust gingen geven (overigens was de rest van de groep aan de MDMA). Na een paar minuten zitten gebeurde er echter iets naars, ik moest hoesten door het roken en ineens uit het niets kwam mij maaginhoud bijna mee. Daarna heb ik zeker een half uur gezeten vechtend tegen de misselijkheid, ik had al gelezen over misselijkheid tijdens de come up, maar zo heftig had ik zeker niet verwacht. Uiteindelijk ben ik na een half uur maar weer rustig op pad gegaan en even rustig een rondje gaan lopen, dit hielp een hoop en de misselijkheid begon te zakken. Na driekwartier (dus rond een uur of half 6) terug gegaan naar de grote zaal, waar een van mijn favouriete artiesten net ging beginnen (Kölsch).

Toen begon het pas echt. De muziek was zoals verwacht heel goed en ik voelde me weer energiek worden en had er weer helemaal zin in. Na een kwartier flink dansen merkte ik dat de kleuren steeds dieper/feller werden en dit was een heel aangenaam gezicht. Iets later sloegen de echte visuals in (en dat van maar 8mg!). Als de muziek een climax ging bereiken gingen de kleuren en texturen die ik zag mee in de muziek, zo zag ik golvende laserpatronen die perfect op het ritme aan het dansen waren. Het ligt van de lampen brak in een miljoen kleuren op de gezichten van de mensen (volgensmij heb ik mensen heel raar aan staan staren haha). Ook liepen sommige texture van de lampen, lasers en stroboscopen over op alles waar ik keek, de muur, de vloer, de mensen etc. Al met al een supervette ervaring. Tijdens dit trippen kon ik wel gewoon nog flink los gaan en lekker dansen, wat het helemaal leuk maakte. Ook was ik er praatzaam (door de 4-fa) en heb ik heerlijk met jan en allemaal staan lullen.

Al met al een zeer geslaagde avond, en wellicht voor herhaling vatbaar. Toch vormt de zware come up met zijn misselijkheid voor een drempel om dit snel weer te herhalen. (Zijn er mensen met tips hoe je dit kan voorkomen/verminderen?, zou het helpen om juist wel te kotsen i.p.v. het tegen te houden?)

Ik ben vast wel iets vergeten in mijn report, maar misschien schiet dat me later nog wel tebinnen.
Uitspraak van 2Crew-Blue op zaterdag 22 februari 2014 om 14:43:
zou het helpen om juist wel te kotsen i.p.v. het tegen te houden?


Vorige week hetzelfde meegemaakt met de combi 4f en 2c-d. Op den duur heb ik wel gekotst en voelde me daarna wel beter, maar of dat nou zo goed is voor je lichaam denk ik niet.
Bij mij helpt een rennie meestal wel, maar had ik op dat moment niet bij me.
Iemand een andere oplossing ervoor?
Als je misselijk ervan betekent dat meestal iets slechts....zoals te heftig ....ik ga dan bij mezelf denken goh misschien moet ik rustiger doen...maar oke.
Uitspraak van bel112 op zaterdag 22 februari 2014 om 15:58:
Als je misselijk ervan betekent dat meestal iets slechts....zoals te heftig

Misselijkheid hoeft zeker niet met de dosis te maken te hebben. Natuurlijk kan dat wel, maar bijvoorbeeld bij 2C'tjes is er vaak zelfs al sprake van een bodyload bij een lage dosis. De een heeft hier meer last van dan de ander, net zoals dat bij X ook heel erg verschilt.

Uitspraak van 2Crew-Blue op zaterdag 22 februari 2014 om 14:43:
Toch vormt de zware come up met zijn misselijkheid voor een drempel om dit snel weer te herhalen.

Begrijpelijk, zeker op een feest is het nogal beroerd als je over je nek gaat. Zelf heb ik ook vaak last van een bodyload bij 2C-B, maar ben gelukkig nagenoeg nog nooit over m'n nek gegaan door drugs. Ik heb niet echt een advies om het kotsten tegen te gaan, wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld 2C-I. Al is dat uiteraard geen oplossing voor je probleem omtrent 2C-B. Toch wil ik je er op wijzen omdat ik 2C-I veel fijner vind op een feest. Wellicht ervaar jij dat ook zo en bezorgt de 2C-I je een mindere bodyload.

Uitspraak van Carlaaaaaaaa op zaterdag 22 februari 2014 om 14:49:
Vorige week hetzelfde meegemaakt met de combi 4f en 2c-d.

Heb je daar bij gebruik van 4-FA of X ook last van? Want zelf ervaar ik echt geen bodyload bij deze combinatie. Wel is er misschien iets meer sprake van een 'inslag' in plaats van het geleidelijke opkomen.
Uitspraak van 2Crew-Blue op zaterdag 22 februari 2014 om 14:43:
hieronder een minireportje:


Leuke report, thanks hiervoor. Zit zelf ook te denken om dat te proberen, maar de bodyload weerhoudt me een beetje...
Uitspraak van bel112 op zaterdag 22 februari 2014 om 15:58:
Als je misselijk ervan betekent dat meestal iets slechts....zoals te heftig ....ik ga dan bij mezelf denken goh misschien moet ik rustiger doen...maar oke.


Nee, dit was duidelijk niet het geval. Het was een hele soepele overgang naar het middel zelf (de effecten), het is gewoon echt een eigenschap van 2c-b dat je er misselijk van kan worden. Heb dit overigens nooit van M of 4-fa.

Stond misschien niet helemaal duidelijk in mn report, maar ben dus uiteindelijk niet over mn nek gegaan, het scheelde alleen weinig haha.
2C-x tegelijk met de 4-FA nemen heeft meer kans van slagen dan een paar uur later, zeker qua bodyload. (YMMV)
Hoe zou het zijn als je bijv. 4F neemt en tegelijk een klein beetje m? Zou de euforie sterker aanwezig zijn?
Ben het niet van plan, maar wel nieuwsgierig eigenlijk haha

Edit- Maar dan wel net iets minder 4f dan normaal doseren, om te voorkomen dat je 'te' hard zou gaan'
laatste aanpassing
 
Uitspraak van bel112 op zaterdag 22 februari 2014 om 15:58:
ik ga dan bij mezelf denken goh misschien moet ik rustiger doen...maar oke.

:lol:
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Uitspraak van ltsMitch# op zaterdag 22 februari 2014 om 18:56:
Hoe zou het zijn als je bijv. 4F neemt en tegelijk een klein beetje m? Zou de euforie sterker aanwezig zijn?
Ben het niet van plan, maar wel nieuwsgierig eigenlijk haha

Edit- Maar dan wel net iets minder 4f dan normaal doseren, om te voorkomen dat je 'te' hard zou gaan'


Dat hakt er in als een bom. Zelf een keer gedaan met een halve superman. Dat was een heftige inslag. Wel even staan puffen en hijgen toen ;-)
Uitspraak van Bart1981 op zaterdag 22 februari 2014 om 19:43:
Zelf een keer gedaan met een halve superman.


'halve superman' dat is ook aardig wat he.
Bedoel meer een kleine dosis! En zoals ik net ook editte ipv bijv een hele route 66 nu een klein stukje minder!
je normale dosis 4f + een normale dosis x/m lijkt me ook te veel van het goede ja haha
Haha ja het was inderdaad wat veel. Al moet ik zeggen dat een halve superman eigenlijk wel net wat te weinig is voor me (als ik alleen m zou nemen) Maar I get your point. Denk dat als je beide zou halveren best een leuke ervaring zou kunnen hebben.
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 22 februari 2014 om 16:13:
Ik heb niet echt een advies om het kotsten tegen te gaan, wel zou je kunnen kijken naar bijvoorbeeld 2C-I.

2C-I wordt niet langer geleverd door vendors, toch? Ik heb helaas geen connecties die dit leveren momenteel.. Heb al gelezen dat 2c-i inderdaad iets fijner is tijdens feestjes.

Uitspraak van TrueGrit op zaterdag 22 februari 2014 om 17:27:
2C-x tegelijk met de 4-FA nemen heeft meer kans van slagen dan een paar uur later, zeker qua bodyload. (YMMV)

Mijn insteek was eigenlijk om de 2c-b juist als een soort oppepper te gebruiken, maar dit is dus eigenlijk niet heel handig. Hoe lang werkt de 2c-b als je ze beide tegelijk neemt? (Bij welke dosis?)
Uitspraak van 2Crew-Blue op zaterdag 22 februari 2014 om 21:00:
2C-I wordt niet langer geleverd door vendors, toch?


Het voornaamste probleem is dat 2C-I, net als 2C-B overigens, op Lijst 1 van de Opiumwet staat.

Mijn insteek was eigenlijk om de 2c-b juist als een soort oppepper te gebruiken, maar dit is dus eigenlijk niet heel handig. Hoe lang werkt de 2c-b als je ze beide tegelijk neemt? (Bij welke dosis?)


Ik zou dan ca. 16mg poeder nemen, dat werkt dan zo'n 4 uur.
Voor mij persoonlijk combineert de 2C veel beter met de eerste paar uur euforie vd 4-FA, dan de latere speedy fase van 4-FA.
Uitspraak van 2Crew-Blue op zaterdag 22 februari 2014 om 21:00:
2C-I wordt niet langer geleverd door vendors, toch?


Niet in Nederland, maar dat is al heel lang zo. Maar er zijn ongetwijfeld nog vendors buiten NL te vinden die het wel (menen) te leveren. Het is alleen beter en veel langer zoeken. Maar dat is eigenlijk waar na genoeg alle 2C-I vandaan komt..dus ja..zolang het er is, zitten er ergens vendors die het verkopen.. Maar in Nederland zoals gezegd al vele jaren niet, en wel om deze reden idd:

Uitspraak van TrueGrit op zaterdag 22 februari 2014 om 22:03:
Het voornaamste probleem is dat 2C-I, net als 2C-B overigens, op Lijst 1 van de Opiumwet staat.


Jep! Idem voor 2C-T2 en 2C-T7 (dat zijn dan ook de enige 4 die op de lijst staan..). En daarom zijn die moeilijker te vinden ;)
En...T7 dan nog weer lastiger omdat...er meer zijn die dat in de doofpot stoppen omdat er wel ongelukken met fatale afloop mee zijn gebeurd. En dat heeft geen vendor graag op z'n geweten; want is de slechtste reclame die er is natuurlijk..


En waarom staan specifiek B, I, T2 en T7 op de Opiumlijst?
Juist...omdat ze in (fysieke!) smartshops zijn verkocht in een grijs verleden.

De anderen (naar mijn weten), vandaar dat die makkelijker te vinden zijn.
Heb jij iets op? ; p
Nee, haha. Dacht ik te zien aan je typen maar kan okk aan het bier liggen :-D
Vriend van me heeft paar uurtjes terug een Route66 op. Heeft redelijke tolerantie voor X en vond het wel leuk, maar had harder gemogen.
Ik heb denk ik een vergelijkbare tolerantie en vraag me nu af wat ik het beste kan doen wanneer ik 4FA neem.

Wordt voor mij ook de eerste keer Route66. Zou 1.5 teveel zijn? Of 1 hele en een uur later een halve erbij?
Ben benieuwd naar ervaring van iemand die ook iets hoger gedoseerd heeft. Heb ook nog wat 4fa poeder van SA, dus kan ook een 50mg cap maken en bijnemen, maar wel handig om te weten hoe ik het beste kan doseren met alleen Route66.

Heb overigens een pauze van X en apb's, maar kan tijdens deze pauze wel 1x per 3 maanden 4FA nemen denk ik :p
4fa in 1 keer, tolerantie nagenoeg niet (1x per 1.5 a 2 maanden)

Laagste 4Fa dosis voor mij: 150mg
hoogste 4fa dosis voor mij: 250mg

Enige negatieve effecten: eerst kwartier een hoge hartslag.

Hoogste 4fa dosis op 1 dag: 3x 200mg. Ging allemaal prima, maar doe maar niet.
laatste aanpassing