Partyflock
 
Forumonderwerp · 1003202
­ Nederland
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Ik zie dat er meer mensen zijn die het gehad hebben. Wat hebben jullie er allemaal voor betaald dan? Is 40 een normale prijs?
 
hier zelfde prijs als normale pep 5euro per gram
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 maart 2008 om 16:36:
hier zelfde prijs als normale pep 5euro per gram

lijkt me sterk...

denk dat jij het over dextro amfetamine hebt en niet over 4-FMP
Ik ga maar eens kijken waar ik dit kan regelen.. voor mijn collectie ;D
Doe mij dan maar een sample voor 5 euro. Laat ik het wel testen.
 
schijnt lekker spul te wezen, geen verwijdde pupilen, geen knarsetanden, milder dan normale speed en een klein beetje het gevoel van MDMA.
als ik er aan kon komen had ik het geprobeerd :)
Uitspraak van performance™ op maandag 31 maart 2008 om 21:00:
was dit spul hier maar te vinden

alles is te vinden;) je zult er miss iets meer moeite voor moeten doen!

Sherlockhoedje op en gaaaaaan
Uitspraak van (6) Devil (6) op zondag 30 maart 2008 om 11:21:
en uiterlijke kenmerken?
Zie je erg dat iemand aan de 4-FMP zit?

Uitspraak van Dietmer op maandag 31 maart 2008 om 13:29:
Ik zie vrijwel niets aan mezelf met 4-FMP terwijl ik met xtc echt zo'n pillebekkie krijg. Verschilt per persoon denk ik.

Wel vergrote pupillen, geen grote ogen maar dat is het.

Uitspraak van (6) Devil (6) op maandag 31 maart 2008 om 17:45:
Uitspraak van Terror-CroCky op maandag 31 maart 2008 om 16:36:
hier zelfde prijs als normale pep 5euro per gram

lijkt me sterk...

Lijkt mij ook heel sterk, de oom van mijn vriend en daar de buurjongen van betaald er 35 euro gram voor.
Heb wel een RC lab in China gevonden die het maakt. $200 p.g. vraagt die ervoor. Kiloprijs is daarentegen wel weer aantrekkelijk.
Uitspraak van Saber op dinsdag 1 april 2008 om 15:05:
$200 p.g

:O

Zijn er momenteel nog andere leuke RC's in omloop?
 
alle RC's zijn in omloop :9

Ligt er maar net aan wat je zoekt, maar in principe is alles te vinden. :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 16:18:
Ligt er maar net aan wat je zoekt, maar in principe is alles te vinden. :D

ja snap k

Maar die aan te raden zijn..
Er is heel weinig informatie te vinden over de gehalogeneerde amfetamines: 4-fluoroamfetamine, 4-chloroamfetamine, 4-bromoamfetamine en 4-iodoamfetamine.

Amfetamine is een stimulerend middel. Het verhoogt de hoeveelheid dopamine in de hersenen (door de heropname van dopamine te blokkeren). Amfetamine heeft vooral effect op dopamine en in mindere mate ook op serotonine en noradrenaline. Een middel als MDMA (XTC) daarentegen zal vooral de hoeveelheid serotonine verhogen (door de serotonine heropname te remmen) en in mindere mate dopamine en noradrenaline.

Het entactogene ‘love’ effect van MDMA wordt toegeschreven aan de verhoging van de hoeveelheid serotonine. Het stimulerende en zelfverzekerde effect van amfetamine wordt vooral toegeschreven aan de stijging in dopamine.

Bij proefdieren is onderzocht of de gehalogeneerde amfetamines meer lijken op MDMA-achtige stoffen of op amfetamine. Anders gezegd: verhogen de gehalogeneerde amfetamines vooral de hoeveelheid serotonine of de hoeveelheid dopamine in de hersenen?

4-fluoroamfetamine lijkt het meest op amfetamine in werking: het verhoogt vooral de hoeveelheid dopamine, maar in mindere mate als amfetamine. 4-fluoroamfetamine heeft dus een stimulerende werking, maar minder sterk dan amfetamine. 4-fluoroamfetamine veroorzaakt slechts een lichte stijging van serotonine. Het effect van 4-fluoroamfetamine is volgens gebruikers mild stimulerend met licht euforische componenten (zéér mild MDMA-achtig).

Referenties
www.erowid.org

Marona-Lewicka D, Rhee GS, Sprague JE, Nichols DE. Psychostimulant-like effects of p-fluoroamphetamine in the rat. Eur J Pharmacol. 1995 Dec 12;287(2):105-13
Uitspraak van Unity.nl op dinsdag 1 april 2008 om 17:57:
Bij proefdieren is onderzocht of de gehalogeneerde amfetamines meer lijken op MDMA-achtige stoffen of op amfetamine.

:/

Verder klinkt 't wel aantrekkelijk.
Alleen ben niet zo'n voorstander van amfetamine.
Dat bedrijf heeft idd een hele waslijst aan producten. Ook N-methyl-4flouro-alphamethyl-phenethylamine 4FMP-M.

Geen idee wat dat is maar klinkt wel leuk.
Uitspraak van Saber op dinsdag 1 april 2008 om 19:03:
Dat bedrijf heeft idd een hele waslijst aan producten. Ook N-methyl-4flouro-alphamethyl-phenethylamine 4FMP-M.

Geen idee wat dat is maar klinkt wel leuk.

ik heb ooit eens gehoord dat phenetylamine als basis kan worden gebruikt voor veel hallucinogenen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Saber op dinsdag 1 april 2008 om 19:03:
N-methyl-4flouro-alphamethyl-phenethylamine

4 fluor amfetamine (Y)
Uitspraak van Betercore op dinsdag 1 april 2008 om 18:38:
Verder klinkt 't wel aantrekkelijk.
Alleen ben niet zo'n voorstander van amfetamine.

amfetamine (Y) lekker voor op een feesie
Ze hebben dus 2 produkten:

4-Fluoroamphetamine 4-FMP
N-methyl-4flouro-alphamethyl-phenethylamine 4FMP-M

Wat is het verschil dan?
misschien is die N-methyl-4flouro-alphamethyl-phenethylamine 4FMP-M wel een 4 fluor meth amfetamine
 
Ben verkocht sinds afgelopen zaterdag! :D Op slechts 150 mg paar uur energie gehad voor 10 en dit voelde alles behalve opdringend aan :D :D

Ideaal icm een g'tje op een feessie, 1+1=3 (in oog nemend dat je van beide middeltjes nauwelijks brak bent de dag erna)
laatste aanpassing
zou 4 FMP wat zijn icm wat 2cb?

Of zou de 4FMP de 2cb overheersen?
 
Uitspraak van (6) Devil (6) op maandag 31 maart 2008 om 17:45:
lijkt me sterk...

Ja sterk is het wel, ik zou geen halve gram nemen..
Artiest Manic
Uitspraak van (6) Devil (6) op donderdag 10 april 2008 om 09:16:
zou 4 FMP wat zijn icm wat 2cb?

Of zou de 4FMP de 2cb overheersen?

denk eerder dat 2cb de 4FMP overheerst ;)
 
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=143039

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=210253

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=134972

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=21984

Qualitative comments (Mobius):

For your information, some distant aquintance of mine tasted some p-Fluoro-Amphetamine not to long ago, motivated by a rumor that it would supposedly be much more potent than Amphetamine...
And you know what, it is slightly less potent (about 20% I would say) and is fairly different in terms of global effects... (120 mg) Slow to come on... (T + 1h) Great feeling of warmth in the face and less in the rest of the body. (T + 1.5h) Disproportionatly great feeling of euphoria compared to the stimulation (both physical and mental) felt! Funny stuff! Doesn't compare to anything he did before and, believe me this guy has eaten a lot of exotic experimental materials and he knows what he's talking about!

NB: Above 200 mg the effect become too intense to clearly perceive the difference between this compound and regular Amphetamine.
iemand ervaring met Mephedrone?
 
heel lekker maar ook heel slecht voor je hart

hier te koop je hebt ong 100 mg nodig

http://www.organic-rc.com/products.php
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 april 2008 om 19:03:
heel lekker maar ook heel slecht voor je hart

kzit er aan te denken een grammetje te kopen

eigen ervaring dat het slecht voor je hart is?
en 100 als bommetje oder durch die nase?
 
heeft te maken met serotonine die op plaatsen komt waar het niet hoort te zijn, jah ik heb er ervaring mee het is heel lekker maar zoals de engelse zeggen "morrish" je blijft er van nemen het duurt maar een uurtje of twee, en dan neem je weer en weer
maar de toxicity is wel laag je kunt vrij veel nemen
ik heb t nooit via de neus genomen, zal je met 50 mg wel genoeg hebben dan
maar dit moet je gewoon oraal nemen op een nuchtere maag
zou beginnen met 70 mg ofzo
je hart kan er flink van te keer gaan

je kunt die kerel ook emailen voor methylone alsie nog heeft
het is sinds kort verboden in denemarken maar hij mag zijn "stock nog verkopen"
/***********************************
Our current methylone prices are:



10g: 300€ (EUR)

20g: 560€ (EUR)

50g: 1000€ (EUR)

100g: 1500€ (EUR)
/**************************

deze ken je al? http://www.mephedrone.com/experiences/index.html


/*******************************************


4-methylmethcathinone





Legal: Under Australian law, in most states 4-Methylmethcathinone can be considered an analogue of the scheduled (illicit) drug methcathinone.

Pharmacological: 4-Methylmethcathinone is sympathomimetic stimulant. From proposed SAR modelling, 4-methylmethcathinone is expected to have similar pharmacological properties to methcathinone, but with increased activity on the serotonin neurotransmitter systems. Methcathinone is suggested as being more potent than its parent cathinone, and methamphetamine (1)

Methcathinone is a drug with a high abuse potential, with prolonged, high dosages known to cause psychosis and withdrawal tremors. Methcathinone is regarded as being similar in profile to methamphetamine in relation to neurotoxicity, with marked decreases in DA levels noted among abstinent users. While generally below levels associated with Parkinsons Disease, this is considered to be demonstrative of permanent, or semi permanent neurological damage (2)


Quote:
Compared with controls, abstinent methamphetamine
and methcathinone users had significant decreases in
DAT density in the caudate nucleus (223 and 224%, respectively)
and putamen (225 and 216%, respectively).



It can be speculated that the para substituted compound 4-methylmethcathinone may have reduced stimulant activity, but as said, its likely to have additional affect on serotonin via both monoamine reuptake/ SERT inhibition and direct agonist affects of the 5HT2b receptors. Concerns have been raised regarding the actions of 4-methylmethcathinone in relation to peripheral 5HT (serotonin) stimulation and how that, combined with other catecholamine activity, may be dangerous to the heart.

In a similar manner to which pulmonary hypertension is caused by peripheral 5HT produced by gastrointestinal carcinoid tumours (and some argue 5HTP), other 5HT2b agonists have been found to cause this effect, which would be exacerbated by increased DA/NE levels and their corresponding affect on the heart. Longer term, such stimulation has been shown to result in fibroblast mitosis of the mitral valve of the left atrium (specifically the Chordae Tendineae). (3,4)

While it has yet to be demonstrated by means of scientific study that 4-methylmethcathinone produces these effects, I believe it's wise to consider carefully the possible toxicity of this compound if you're intending to ingest or otherwise consume products containing this drug.

/*****************************************
ik had het verslag al gelezen, kmoet zeggen dat dit verslag me ook hongerig had gemaakt

thx voor de info
 
het zal je bevallen je kunt beter meteen 5 gram kopen
4-methylmethcathinone is inderdaad heerlijk spul :jaja:

Wie gebruikt die RC's eigenlijk wel eens op feesten?
Uitspraak van Dietmer op dinsdag 15 april 2008 om 23:15:
RC's

wat bedoel je met RC's?
RC's zijn Research Chemicals. Oftewel middelen waar nog niet veel over bekend is.. Ook wel 'designer drugs' genoemd. -> http://en.wikipedia.org/wiki/Designer_drug

Vaak wordt ook afgeraden RC's te snuiven, omdat er zo weinig over bekend is en doseren nogal nauw komt.
2C-B is inmiddels wel een van de populairste RC's, snuiven is hierbij dan ook niet zo heel risicovol, mits je niet te veel neemt natuurlijk..
 
dit is ook wel een interesante is een soort cocaine/ritalin

1-(3,4-methylenedioxyphenyl)-2-pyrrolidinyl-pentan-1-one
Methylenedioxypyrovalerone, MDPV, MDPK, Pyrro

en allemaal nog legaal ook wat wil je nog meer

http://en.wikipedia.org/wiki/MDPV
Uitspraak van tms op woensdag 16 april 2008 om 16:40:
Research Chemicals

ok ja dat zeg dan gewoon research chemicals :p ik ken die afkortingen toch niet :p
Uitspraak van tms op woensdag 16 april 2008 om 16:40:
Vaak wordt ook afgeraden RC's te snuiven, omdat er zo weinig over bekend is en doseren nogal nauw komt.
2C-B is inmiddels wel een van de populairste RC's, snuiven is hierbij dan ook niet zo heel risicovol, mits je niet te veel neemt natuurlijk..

wou net zeggen :p maar ook methylone als ik dat binnenkort in handen krijg dan gaat het ook nasaal hoor :yes: zolang je maar voorzichtig doseert kan dat best
Inderdaad wel oppassen met de dosering, want nasaal heb je misschien wel 2x zo weinig nodig. Voor je neus lijkt het me minder prettig
 
@ Unitydrugs.­nl,

Jullie hoeven toch niet bij elke titel zoals:

Speed, XTC, GHB, Kristal MDMA etc, hetzelfde stukje uitleg te plakken dat wat de drugs met je doet?
 
je kunt t ook in je reet spuiten dan heb je maar 1/4 nodig
laatste aanpassing
 
Uitspraak van tms op woensdag 16 april 2008 om 16:40:
snuiven is hierbij dan ook niet zo heel risicovol

wel pijnlijk :/
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 17:36:
wel pijnlijk

valt best mee is maar heel klein puntje in je neus dat ietsje brandt, maar is heel snel weg (als het opgelost is)

pep brand harder

of mdma poeder :9
vind ik niet.. 2c-b is het pijnlijkste wat ik ooit gesnoven heb, en de nasmaak is echt superranzig, kokhals neigingen enzo... De bijwerkingen lijken ook wat erger als je het snuift (koude rillingen, misslijkheid)..

Het is zuiniger, maar ik vind het het ongemak niet waard. Maarja, iedereen zit anders in elkaar, als je het geen probleem vind moet je het gewoon doen.
 
the drug dl-parafluoroamphetamine has an LD-50 value in rats of 36 mg/kg
 
Psychostimulant-like effects of p-fluoroamphetamine in the rat

The present study was undertaken to compare the pharmacological properties of p-fluoroamphetamine with those of amphetamine and of other halogenated amphetamines,
using several in vivo and in vitro tests.
These included substitution testing in (+)-amphetamine (1 mg/kg, 5.4 mol/kg, i.p.)-, (+)-N-methyl-1-(1,3-benzodioxol-5-yl)-2-butanamine [(+)-MBDB] (1.75 mg/kg, 7.18 mol/kg, i.p.)-, and 5-methoxy-6-methyl-2-aminoindan (MMAI) (1.71 mg/kg, 8 mol/kg, i.p.)-trained rats, [3H]5-HT and [3H]dopamine uptake inhibition in whole brain synaptosomes, and changes in striatal extracellular levels of dopamine, 3,4-dihydroxyphenylacetic acid (DOPAC), and homovanillic acid (HVA) as measured by in vivo microdialysis in freely moving rats.
In drug discrimination substitution tests, p-fluoroamphetamine fully mimicked (+)-amphetamine (ED50 0.43 mg/kg, 2.11 mol/kg), whereas ‘no substitution’ was observed in rats traincd to discriminate the serotonin (5-hydroxytryptamine, 5-HT)-releasing agents (+)-MBDB or MMAI from saline.
p-Chloroamphetamine did not substitute for amphetamine but fully substituted for the (+)-MBDB and MMAI cues (ED50 0.17 mg/kg, 0.82 mol/kg, and 0.14 mg/kg, 0.69 mol/kg, respectively), p-Fluoroamphetamine, in comparison with p-chloroamphetamine and p-iodoamphetamine, showed much stronger inhibition of [3H]dopamine than [3H]5-HT uptake into rat brain synaptosomes but was less selective than amphetamine.
p-Fluoroamphetamine (7.0 mg/kg, i.p.), 1 h after administration, strongly elevated (849% of baseline) extracellular dopamine in rat striatum measured using in vivo microdialysis. Amphetamine (2 mg/kg, i.p.) increased extracellular dopamine in rat striatum with a maximum at the same time as did p-fluoroamphetamine, but the latter gave a smaller increase.
The data presented suggest that p-fluoroamphetamine resembles amphetamine more than it does the 5-HT-releasing type amphetamines.
Uitspraak van Dietmer op zaterdag 29 maart 2008 om 15:58:
Vergeleken met MDMA is het erg duur, maar 10 of 15 euro voor een avondje lol kan er ook wel af zo nu en dan

Een avond op bier kost meer en is achteraf waarschijnlijk kutter..


dat gejammer altijd om wat euro's voor een leuke avond :P



Heb paar samples ervan, 4 capsules, eerst één en een kwartier later nog een vernam ik. Ga het wel eens proberen, ben benieuwd..

2C-B is inmiddels wel een van de populairste RC's

2Cb onderscheid zich imo dan weer wel dat je het inmiddels eigenlijk geen RC meer kan noemen, het is al lang verkrijgbaar. Eerst als vervanger voor MDMA en legaal verkrijgbaar geweest en nu in de doofpot, nog steeds te krijgen. Een van de wijdst gebruikte van dit soort tripmiddelen alsnog, enkele tienduizenden ipv een handje vol mensen die tot nu toe 4FMP of noem even een ander echt recent RC. 4FMP is bij mijn weten echt een vrij recent gevonden research chemical, terwijl naar 2CB al redelijk wat onderzoek gedaan is en het, zonder dat ik dit nu ergens opzoek, volgens mij als sinds '85 oid op de markt is. Hier in NL allicht wat later, maar overall gezien is er al ruime ervaring mee. Dat onderscheid het wel van 4FMP bv. :)
Eh..je snapt wel wat ik bedoel denk ik.

Of ja... MBDB zoals hier boven genoemd bijvoorbeeld, is ook zo'n stofje met slechts een korte historie van gebruik..en waarschijnlijk wat handjes vol gebruikers, tov 2cb :)

Beide niet in vergelijking tot MDMA, natuurlijk.

Interessant stukje hierboven btw :)
laatste aanpassing