Eco – Constellations In You // 1

door , gepubliceerd op , waardering: 88/100
Eco – Constellations In You // 1
12 augustus 2012
ArtiestEco
LabelArmada Music
De New Yorker Marcello Pacheco, beter bekend als Eco, is nog steeds groeiende ster aan het internationale dance firmament. Ongeveer een jaar geleden werden we zeer blij met de release van zijn debuutalbum 'M(You)sic', maar nu is hij terug met zijn eerste officiële mixcompilaties die de naam 'Constellations In You' draagt. Bereid je voor op een epische reis!

De opening van deze compilatie komt van Denis Kenzo's 'Lullaby Lonely' met de vocalen verzorgd door Sveta B. Een ware melodische schoonheid deze plaat, eentje waar je uren naar kan luisteren. 'Flying Over Mountains' van Aidee is een progressive track met een wat zoete nasmaak. 'Through The Night' van Breakfast brengt een diepe bas en een wat futuristisch gevoel met zich mee en wordt subliem overgemixt in Andy Tau's 'Breakfast For My Soul.' We gaan wat meer de uplifting kant op met 'Home' van Stokstad. Terwijl 'Under Earth' van Leven Mervox een warme bas en verfrissend beats loslaat, wordt met 'Lean On Me' van Alexander Popov en Susana weer meer de nadruk gelegd op de vocale kunsten van de wonderschone Susana. 'Cathedrals Of Hope' van Airwave is weer een echte trancer met een sterke structuur, zoals we dat gewend zijn van Airwave.

We gaan vrolijk verder met Keyworth presents 'Chameleon'. De overgang tussen de donkere beats en de euforische melodie maakt deze plaat zeer geslaagd. De volgende plaat is van Eco zelf genaamd 'Echoes'. Monsterlijk goede plaat, meer heb ik er niet aan toe te voegen. De daaropvolgend track 'Mars' van Mike Saint Jules en Danile Ercole is ook weer een perfect passend plaat met een mooie progressive ondertoon. De Deense Gelardi dropt vervolgens met 'Deira' weer een echte vocale trancer gefuseerd. We werken langzaam naar het einde toe en daar komen we de James Poulton remix van 'Reset' van Rene Dale tegen. Hypnotiserende melodie die wij erg leuk vinden. We sluiten af met 'A Million Sounds, A Thousand Smiles' van Eco zelf. Dit is ook weer een trancer van de bovenste plank met een Eco twist.

Verdict
Eco heeft met zijn 'Constellations In You' een magische, melodische en krachtige mix neergezet. De tracklist is zeer gevarieerd en is zeer zorgvuldig gekozen. Dit is zeker één van de betere mixcompilaties van dit jaar.

Score; 88/100

1. Denis Kenzo feat. Sveta B. - Lullaby Lonely
  2. Aidee - Flying Over Mountains