Partyflock

Verslagen · Lowlands
Nine Inch Nails
Lowlands 2013, 16 augustus 2013
Onderweg naar het hoofdpodium voel ik de druppels op mijn gezicht spetteren. Ik zie hoe hard het regent door het lichtinval van de grote terrein lampen hoog in de lucht. Terwijl mijn gedachten afdwalen en ik compleet in mijn regenjas ben gekropen, kom ik tot de conclusie dat al mijn regenachtige momenten op festivals episch zijn geweest. Dit belooft wat, denk ik bij mezelf. Ik voel dat mijn hand wordt vastgepakt. Ik kijk opzij en zie een grijns van oor tot oor.

annie is in tha house, 11 januari 2015 15:56
Het was wederom weer een legendarische editie. Ik weet niet wat het is, maar Lowlands verveelt mij nooit. Voorafgaand aan deze editie was er veel kritiek in de media. De formule zou uitgekauwd zijn en weinig vernieuwend. Lowlands is mainstream geworden en populair onder tienermeisjes uit het Gooi. Na drie jaar op rij binnen vijf minuten uitverkocht te zijn, duurde het dit jaar aanzienlijk langer voor alle kaarten waren verkocht.

Niekodemus, 31 augustus 2014 10:16
Dag één

Vijf uur vertrokken richting Biddinghuizen, zon kleine twee uur later met veels te grote tas aangekomen. Toen met de voet naar het campingterrein gelopen. Maxie had slim op internet een lijsie gevonden, netjes gevolg, en aan het eind een gigantische tas. Wat bleek, de lijst was gemaakt door dames, ik snapte het doel van de tampons al niet….
Na een extreem korte rij, waar crimineel max er natuurlijk weer eens uitgepikt werd, hadden we na een klein uurtje een mooi plekkie gevonden.

, 24 augustus 2010 15:43
Dag 1 donderdag;
Eerst even het LL gevoel opzoeken vooraan op de dijk, een parkeerplaats dichtbij bemachtigen, stuk sjouwen en daarna geconfronteerd worden met de ideale converse lijn, een aardige dronken jongen man die mijn koffer de trap op en af wilde sjouwen, een heerlijk plekje op camping 3 gevonden met ons groepje van ong. 10 man.

Pindaaa, 20 augustus 2008 23:31
Een verslag schrijven over Lowlands, makkelijker gezegd dan gedaan.
Want waar moet je in vredesnaam mee beginnen?

Vanaf augustus vorig jaar werd er alweer uitgekeken naar de editie van 2008, en hij gaat de boeken in als één van de betere :yes:

Zal proberen het te beschrijven van dag tot dag, wel met behulp van het programmaboekje want alles onthouden is echt aan mij niet besteed.

brainless, 20 augustus 2008 17:05
Lowlands 2008

Vrijdag 15 augustus
Tent opgebouwd in een stukje bos, tussen twee campingplaatsen in. Begin Festival:
The Pigeon Detectives (Indie): Eentonig
One night only (Indie): Op zich aardig, vooral het bekende ‘just for tonight’
Roni size reprazent (DnB): Saai, veel van hetzelfde, te veel drum 'n bass
The Wombats (Indie): Knallen op bekende nummers, goed te doen, de te dikke zanger straalt veel sympathie uit.

Jojo :), 19 augustus 2008 22:51
Soms spatte het dak eraf, soms meer dan dat. Bij Lowlands ontbraken echt grote namen dit jaar, maar de kwaliteit leed niet onder dit gebrek. Sterker nog de enige 'grote' naam stelde teleur, de sexpistolen speelden zonder inspiratie. Maar de kleine bands gingen los met een aantal verassingen daartussen vond ik zelf. Vorig jaar was het voor mij Enter Shikari, een band die van de India tent een complete pit maakte. Dit jaren waren het voor mij een drietal bands.

AKA-DAVID, 18 augustus 2008 12:09
Zucht. Dit was voor mij de derde Lowlands op rij, en terwijl ik van menig medefestivalganger van te voren te horen kreeg dat ze de line-up dit jaar veel beter vonden als andere jaren, ( + het feit dat het zo snel al helemaal uitverkocht was) ging ik met een heel ander gevoel naar Lowlands. Ik had er minder zin in, vanwege het ontbreken van de grote namen dit jaar.

Akki_DK8, 23 augustus 2007 11:47
laat ik mij ook maar eens wagen aan een verslagje over het ubervette lowlands

ging ik de eerste edities meestal voor de bands. dit jaar heb ik op de killers en dinosaur jr na geen band gezien maar toch was het mijn vetste lowlands ooit!

waarom?

15 pillen, litertje of 10 rosé, gezellige mensen in de bravo en de india 's nachts en een super danceprogramma natuurlijk!

eerlijk is eerlijk. vrijdagavond klapte dr wel zo godsgruwelijk in.

glObaL-RioT, 22 augustus 2007 16:33
Trommel @ lowlands paradise

Back to reality, zucht snik

Na drie weken lang flierefluiten zit de vakantie er weer op, vandaag weer eerste werkdag, maar ja we kunnen weer ergens op terugkijken

Lowlands + Solar = leveraandoening, de dokter was trots op me, want hij constateerde dat de scheur in mijn lever toch echt grand-canyon achtige formaten had aangenomen en dat er met gemak een 3 zits leren zitbank in verticale positie inpast.
deze bijvoorbeeld :

Trommel, 22 augustus 2007 00:27
de lowlands momenten van mij waren, weinig bekers geraapt, (kreeg maar 30 euro terug op maandag) bij een poging een filmpje van motorhead te maken kwam ik opeens midden in de pit terecht, gelukkig werd ik naar de buiten kant gezwiept en kon ik mij de tent uit wringen door de massa heen. bekers rapen tijdens een reggae optreden krijg je gelijk het idee met slaven arbeid bezig te zijn.

, 20 augustus 2007 18:12
A Campingflight to Lowlands Paradise 2006

Wat een geweldig feest was dat afgelopen weekend op Lowlands! Drie dagen lang alleen maar lol maken, leuke muziek horen, dansen, zuipen en mensen uitlachen… want ook dat laatste kan erg goed op Lowlands. Er lopen behoorlijk wat kansloze figuren tussen, maar dat heeft ook zo z’n charmes.

Dee-Dee, 26 augustus 2006 19:31
Donderdagavond, net negen uur geweest.
Buiten is het al weer flink aan het schemeren.
Ik zit in gedachten precies een week geleden in Biddinghuizen.
Aan het werk om mensen zo snel mogelijk binnen te laten.
Wij moesten dit jaar werken bij de ingang op Lowlands.
Ingang nummers 10 tot en met 14 werden door mij en andere enthousiastelingen van het Burgerweeshuis uit Deventer bemand.
Een dankbare taak, mensen stonden in lange rijen te popelen om naar binnen te mogen.

Wouter Verheij, 24 augustus 2006 22:10
ZO! Hehe. ik heb eindelijk eens zin om wat neer te toetsen! Hangt vrijwel samen met mijn gaarheid van de afgelopen 36 uur 8)

Maar oww DAMNIT! Wat was het weer een heerlijk festival!:D:D:D

Donderdag
Om een uur of 2 aangesloten in de rij met auto's voordat je de klinkerdijk opkomt voor het festival. geweldig om te zien hoe de gasten achter ons al volgas zaten te nekken een uur later van het bier dat naar binnen getankt werd 8).

, 23 augustus 2006 01:53
My First Lowlands ™

Disclaimer: De Lowlands-sfeer kan een wat minder heldere kijk (het roze-bril-effect) op de werkelijkheid veroorzaakt hebben.

Na lang uitkijken donderdagmiddag met de caravan naar Lowlands, de binnenkomst was goed geregeld en binnen 2 uur stonden na vertrek stond de caravan op z’n plaats. Om ons heen werden complete tentenkampen gebouwd rond busjes, campers, vouwwagens en zelfs tourbussen.

lindaaatje, 22 augustus 2006 21:24
Lowlands 2006

Een echt verslag valt er niet van te maken, dat word te lang en niet meer interessant, dus daarom een filosofische overdenking met wat highlights

Jullie zullen misschien wel denken; wat doet een partyflocker op zo'n “altofestival” als Lowlands. Simpel. 4 dagen mezelf helemaal te pletter zuype blowen en aanverwante feestzaken, en je krijgt er ook nog eens een heel muzikaal programma bij.

The Irritainer, 22 augustus 2006 10:11
Hier dan mijn eerste verslag, vind dat ik het toch ook een keer moet proberen b). Ik begin dan natuurlijk wel gelijk goed met Lowlands!

Helaas moest ik donderdag nog werken tot 16:30, dus het zat er voor ons niet in om die avond al gelijk richting Lelystad te vertrekken. Hierom zijn we vrijdagochtend heel vroeg vertrokken.

AngelDoll, 21 augustus 2006 12:36
HOOGTEPUNTEN: PANTEON ROCOCO, PRODIGY, DE DANCEHALL VS. REAGAETON, DE 24 UURSTENT & DE SFEER GECREERD DOOR DE LOWLANDERS! Dit weekend Lowlands was de opperbeste allertijden. Lowlanders & organisatie e.a. BEDANKT! :respect: :respect: :respect:

VERSLAG IS GEWIST & DOEL IS BEREIKT. HOOGTEPUNTEN: PANTEON ROCOCO, PRODIGY, DE DANCEHALL VS. REAGAETON, DE 24 UURSTENS & DE SFEER GECREERD DOOR DE LOWLANDERS! Dit weekend Lowlands was de opperbeste allertijden.

Ricardtello, 24 augustus 2005 19:01
Ook dit jaar ben ik weer naar lowlands geweest, de voorpret was al dagen. en ik was ook al een week bezig geweest om niks te vergeten. 18 augustus

Stond onze groep al tegen 9 uur op het station, we zijn er altijd vroeg bij. en dit jaar ook weer om half 11 de trein naar 't harde genomen om 12 uur stonden we al te wachten tot we verder konden lopen en we stonden al vroeg voor de poorten om te wachten tot we naar binnen konden. Het was erg gezellig in de rij, maar het was erg warm.

Nadines, 23 augustus 2005 22:32
Wat houd je over als je 54.000 mensen mengt met een enorme variëteit aan verrukkelijke muziek, vrachtladingen drank, drugs, perfect weer, een prachtig terrein, 24/24 entertainment, weinig slaap, festivalcatering en hudje-mudje op de camping?

Voor mij was dit in ieder geval een onvergetelijke ervaring! Ik loop nu met de vraag in m’n kop, waarom ben ik nooit eerder hier geweest?

Juist, dit was mijn eerste keer, één die me nu doet denken, ik ga dit nooit meer missen.

, 23 augustus 2005 16:13
Lowlands 19-22 augustus 2005

Hallo medemensen, ik ga nu mijn eerste Partyflock verslag schrijven, vaak heb ik daar geen zin in na een feest maar nu is dat anders, simpelweg omdat ik dit mijn beste feest ooit is geweest. Ik zit nu ongeveer nog steeds met kippenvel van al de meesterlijke dingen die ik heb mogen ervaren.

Dag 1
Vrijdag 19 augustus vertrokken we pas om 19:00, we kwamen onderweg nog een aantal kleine schermutselingen tegen waardoor we pas echt laat aankwamen.

Moer, 22 augustus 2005 17:43
Laatsten 2 1
FeestDatumAuteurPublicatie
Nine Inch Nailsannie is in tha house
Lowlands 2014 door Niet Elke Mening TeltNiekodemus
A Campingflight to Lowlands Paradise 2010
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008Pindaaa
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008brainless
A Campingflight to Lowlands Paradise 2008Jojo :)