Partyflock

Verslag van Defqon.1 Festival, 16 juni 2007

door , gepubliceerd op

's Ochtends 7 uur gaat de wekker. snel douchen wat eten en dan naar het station waar de bus al klaar stond even wachten tot iedereen er was en toen ging de bus rond een uurtje of 8 weg. Nog een aantal mensen opghaald in Haaksbergen, Haarlo en Doetinchmen Onderweg naar Almere Strand kwam :speed: op tafel;) Vindt 't wel goed zolang ik d'r maar geen last van heb:)

Half 12 waren we ongeveer gearriveerd bij defQon, een stukje lopen van de bus naar de ingang en dan snel naar binnen, security was goed geregeld liep ook wel snel door. De zogenaamde strenge controles stelden niet veel voor als je het mij vraagt. Spullen in kluisje gegooid en een lading munten gehaald:) 12 uur waren wij klaar om te feesten:D !

Alvorens het echt gestamp in Black hebben we eerst een rondje gelopen over het hele terrein waar welke tent stond en dergerlijke:) Kwart voor 1 waren we in Black Area om de afsluiter te zien van D-Spirit en het begin van J.D.A. :respect: wat kan deze man beuken! Met natuurlijk de klassieker " Voel je die Bass!" Daarna nog even rondje gelopen beetje gerelexed bij Blue met Brian M en in Grey bij Gizmo. Vanaf half 3 tot 3 ongeveer bij Evil Activities geweest:D Waarna we vervolgens naar Mainstage zijn geweest om te genieten van Showtek, was een goede set ondanks dat het niet echt mijn stijl van muziek is! Na Showtek even beetje wat gegeten anders was 't niet vol te houden, moet eerlijk zeggen dat ik hier goed over te spreken ben in verhouding met sommige andere feesten of normale eetgelegenheden, eten was goed warm(of koud) en er werden reeële prijzen voor gevraagd. Na het eten zijn we naar Black area gesprint voor Angerfist! Werd hard gedraaid door deze man ook leuk met die vuurspuwer er bij!:D 't enigste wat ik hier op aan te merken heb is dat ik het jammer vind dat niet de hele crew van Angerfist er was. Na een stukje Day-mar hebben we beetje rondgezworven even gechillt bij de chill area, waar we nog redelijk aantal bekenden tegen kwamen net zoals later op de avond.

Kwart voor 9 waren we weer in Black voor Outblast, goede set en hard afgesloten! Ideaal voor mijn held :respect: Promo om mee te beginnen! Tot 10 uur gebeukt en gestampt op de naar mijn mening beste set van de dag:D 10 uur hebben we onze spullen gehaald en zijn we op verzoek van m'n kameraad naar Mainstage gegaan war The Prophet de dag aan het afsluiten was! Ook een goede set en wat een uberlijpe lasershow, heb veel lasershows gezien maar dit is toch wel een van de mooiste zo buiten:D

Kwart voor elf richting de bus gelopen, we wouden iets voor de drukte weg en we hadden geen idee waar de bus stond(njah geen idee ergens tussen die gigantische rij van andere bussen). xD Toen we rustig naar de bussen liepen werd ook het vuurwerk afgestoken, hetgeen je vanaf de plek waar de bussen stonden mooi kon bekijken:D Toen dit afgelopen was zijn we verder gaan zoeken naar onze bus, na een dikke 20 minuten lopen bleek dat deze helemaal vooraan stond van alle bussen, wij waren zo blij om bij de bus te zijn en harstikke :dood: Toen de rest ook rond 12 uur, kwart over 12 in de bus zat en de busschauffeur wou vertrekken konden we niet weg. vanwege een of ander ongeluk op de snelweg(wat later iemand bleek te zijn die voor een bus was gesprongen? wat ik gehoord heb). Om 1 uur vertrok eindelijk de bus tot groot genoegen van onze mede-reisgenoten, waarvan sommigen het niet echt meer zagen zitten. Rond half 4 in Hengelo! Waarna we nog even een after party hebben gehouden in Disco New York. wat was dat een afknapper zeg in verhouding met defQon:P haha, niet raar lijkt mij zo;)

Je kunt uiteindelijke maar 1 conclusie trekken. Een van de vetste feesten van het jaar! :cheer:

5 opmerkingen

Mooi verslagje hoor (Y) flink nachtje doorgehaald dus!
Dank je:) Zeker een flink nachtje doorgehaald, m'n voeten en benen waren ook helemaal op aan het eind van de avond:D mjah heb ik wel over voor geslaagd feest:P
zeker was een super feest gelukkig dat ik erbij was op naar decibel,,
jjajajajaj
jo mikeeeey cker een mooi verslagiej waj dr heb anne maakt.
mja volgende keer mag je mijn gewoone naam wel gebruiken heb geen auteurs rechten meer:P

hej mooi doon mien jonge