Partyflock
 
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
afgelast:

KO 2016

Facebook
KO 2016
7 januari 2016
georganiseerd door Site

Rotterdam Ahoy (binnen) op de kaart Site
Ahoyweg 10
Rotterdam
NederlandNederland
schatting: hardstyle

Tickets & prijs KO 2016

Voorverkoop:€ 47,50
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18

Line-up KO 2016

Denemarken hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live hardstyle
Australië Nederland hardstyle
België Zwitserland hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore
hardcore
hardcore
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live Italië hardstyle
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

It's showtime! Zet om 19 maart 2016 een dikke rode cirkel in je agenda, want dan transformeert Ahoy Rotterdam zich tot hét hardere stijlen gala van 2016. Een line-up van top artiesten in spectaculaire combinaties is het belangrijkste ingrediënt van KO2016. Muzikaal brengt B2S jou het allerbeste van de hardere stijlen samen op één avond. Geniet van een nacht, opgebouwd van Hardstyle tot aan Hardcore, waarbij het melodieuze geluid centraal zal staan. 19
Line-up
Adrenalize (DK) & Rebourne
Sound Rush & Cyber (CH)
Wildstylez & Demi Kanon
Bass Modulators & Code Black (AU)
Atmozfears & Audiotricz
Brennan Heart & Zatox (IT)
B-Front & Ran-D
Frequencerz & E-Force
Paul Elstak & Neophyte & Panic

Hosted by MC DL

Location: Sportpaleis Ahoy, Rotterdam
Policy: 18+ (ID obligated)
Hashtag: #KO16

More info @ www.b2s.nl/knockout
→ lees meer

86 opmerkingen

Heeeerlijk zo'n euforisch meezing avondje! Weer is wat anders dan de standaard raw
Ik dacht even dat die poster een grap was, maar het is dus de officiële poster :vaag:
laatste aanpassing
Vond dit toch altijd een super dik concept.
maar vind deze line-up toch wel wat mweh.
Te voorspelbaar, en gok weinig edits.
Het battle concept doen ze dit jaar ook niet meer aan als je dit stuk leest;

Wie zijn er tijdens deze nacht onverslaanbaar of welke gelegenheidsformatie zal je volledig wegblazen met de perfecte combinatie van hun verschillende sounds. Tijdens deze avond betreden verschillende artiesten de rode loper die vervolgens samen achter de decks plaatsnemen om als succesvolle act het beste van hardstyle en een tandje harder te presenteren. Hierin kun je alleen maar de hoogste kwaliteit binnen het genre verwachten, waarbij de complete shownacht wordt gehost door niemand minder dan MC DL. De knallende hardcore afsluiter wordt verzorgd door de Rotterdamse Hardcore legendes; Paul Elstak, Neophyte en Panic.


Verder is de line-up matig, had liever een evenredige verdeling van Euphoric en 'Raw' gezien. Die hardcore afsluiting is ook geen toevoeging voor mij. Niet aanwezig dus.
laatste aanpassing
Vorig jaar bestond het meer uit raw dan euforisch (en was voor mij mede een reden om af te haken), dus ik vind dit dikke prima! Een keer niet zo veel raw (y)

En daarnaast, de sfeer op de laatste euphoria, man man man wat was die om te smullen dus ik verwacht het hier ook groots :kwijl:

Ish hele grote blij :D
laatste aanpassing
Veel te standaard deze line-up. Dit is juist het uitgelezen moment om onverwachte combinaties te presenteren. Deze line up heeft grotendeels al (meerdere keren) met elkaar samengewerkt. Neem WS & Demi Kanon, E-Force & Frequencerz, Ran-D & B-Front.. Allemaal al platen met elkaar gemaakt of veel vaker met elkaar opgetreden. Stuk voor stuk top acts, don't get me wrong!
Had juist combinaties als Frontliner & Radical Redemption willen zien - Een combinatie die je absoluut niet zou verwachten, maar die ene plaat die ze samen hebben is het bewijs dat het wel degelijk samen kan.

Gemiste kans..
laatste aanpassing
Yes prima line up, eindelijk eens wat anders!

Brennan Heart & Zatox
Sound Rush & Cyber

(Y)
Dikke line up, sfeer is zoveel beter bij euphorisch dan raw, aanwezig :)!
Artiest {SHOWLIST artist 92982, 73134}
Uitspraak van Jari Hardstyle Lietmann op dinsdag 29 december 2015 om 14:05:
Yes prima line up, eindelijk eens wat anders!

Brennan Heart & Zatox
Sound Rush & Cyber

(Y)


Je noemt wel 2 battles op van de 9, top line up!
Leuke line up net als vroeger van hardstyle naar hardcore.

KO is toch geen RAW feestje, daarvoor heb je Loudness, Qapital en Supremacy.

Als je het te weinig RAW vindt lekker weg blijven dan.
laatste aanpassing
Uitspraak van BlonT op woensdag 30 december 2015 om 11:14:
Als je het te weinig RAW vindt lekker weg blijven dan.


voor wie is dit bericht dan? :lol:
niemand zit hier te klagen dat er te weinig raw is?
Prima! 4e editie alweer! in 2013 me aller eerste feestje en blijft een parel van een feest.
Uitspraak van Klaas Vaag op dinsdag 29 december 2015 om 11:33:
Neem WS & Demi Kanon, E-Force & Frequencerz, Ran-D & B-Front.. Allemaal al platen met elkaar gemaakt of veel vaker met elkaar opgetreden.


Is dat juist niet de insteek van het nieuwe concept? Tenminste als je dit leest:
Tijdens deze avond betreden verschillende artiesten de rode loper die vervolgens samen achter de decks plaatsnemen om als succesvolle act het beste van hardstyle en een tandje harder te presenteren.


In ieder geval wel jammer van het oude concept, dat juist uniek was.
Verfrissende line up, eens wat anders dan de standaard raw namen. Niet dat ik daar geen respect voor heb hoor, maar ben toch echt in de scène gerold door euforische hardstyle. Ik ga deze hoogstwaarschijnlijk meepakken.
Uitspraak van Raver op donderdag 7 januari 2016 om 23:58:
Verfrissende line up, eens wat anders dan de standaard raw namen. Niet dat ik daar geen respect voor heb hoor, maar ben toch echt in de scène gerold door euforische hardstyle. Ik ga deze hoogstwaarschijnlijk meepakken.


Mee eens!
Gewoon lekker Euphoric, en vervolgens richting echt goeie raw; Ran-D, Frequencerz etc.

Ga deze zeker meepakken
laatste aanpassing
Weet iemand of dit snel
Is uitverkocht ?
Uitspraak van Kim van Aert op vrijdag 8 januari 2016 om 14:49:
Weet iemand of dit snel
Is uitverkocht ?


Vorig jaar niet uitverkocht, jaar ervoor volgens mij ook niet.
Uitspraak van Frixion op donderdag 7 januari 2016 om 19:14:
Is dat juist niet de insteek van het nieuwe concept? Tenminste als je dit leest:

Is ook, maar juiste het oude concept vond ik zo tof en dát maakte wat Knock Out was. Nu is het qua line up niets meer dan een normaal feest, alleen met iets meer (oké, alleen maar) B2B sets.
Uitspraak van Klaas Vaag op zaterdag 16 januari 2016 om 15:31:
▶Uitspraak van Frixion op donderdag 7 januari 2016 om 19:14:Is dat juist niet de insteek van het nieuwe concept? Tenminste als je dit leest:
Is ook, maar juiste het oude concept vond ik zo tof en dát maakte wat Knock Out was. Nu is het qua line up niets meer dan een normaal feest, alleen met iets meer (oké, alleen maar) B2B sets.



Precies dit, er was maar 1 concept met zoveel leuke edits om elkaar te dissen, houden ze ermee op en wordt het een feest zoals alle andere.
En toch heb ik het idee dat ze er wel iets groots mee gaan doen! Ik denk niet dat B2S er een standaard b2b avondje van gaat maken :)
Uitspraak van VanMutshuYzen op maandag 18 januari 2016 om 21:36:
Ik denk niet dat B2S er een standaard b2b avondje van gaat maken :)


B2S vind ik sowieso niet heel sterk als het gaat om speciale dingen qua stages/shows..verwacht er maar niet te veel van :P
Uitspraak van MarviinxNL op dinsdag 19 januari 2016 om 15:03:
▶Uitspraak van VanMutshuYzen op maandag 18 januari 2016 om 21:36:Ik denk niet dat B2S er een standaard b2b avondje van gaat maken :)
B2S vind ik sowieso niet heel sterk als het gaat om speciale dingen qua stages/shows..verwacht er maar niet te veel van :P


Ach en al is dat niet zo boeit t mij vrij weinig, want lasershows geloof ik vort wel na 7 jaar, een stage kijk je een keer naar: o ja leuk/niet leuk, en verder kijk je er toch niet naar :P

Gewoon genieten van de muziek B):bier:
laatste aanpassing
Met een ticketprijs van 25/30 euro wel interessant, misschien maar een kleinere locatie zoeken als B2S zijnde want met 47,50 zal dit nooit uitverkopen.
Ik vind de line-up heel vet, maar hetzelfde dag is ook zillion in antwerp. Dat is een feest met "euforisch van jaren negentig". Toch lastig om te Kiezen..
Beter weer euforisch!!!!!!!!! where have you been (l)
Elk jaar prima vermaakt op dit feest! Dit jaar ook weer een lekkere line-up, weer is wat anders dan al die standaard namen.
Nu maar hopen dat de kaartverkoop een beetje goed gaat, er passen 15000 man in het sportpaleis, en tot nu toe zijn er nog niet heel veel aanwezige volgens fb.
TOP lineup, eindelijk weer eens grotendeels euphorisch in plaats van die neerwaardse trend van raw-raw-rawer die 90% van de feesten tegenwoordig aanhouden. Hulde B2S!
zijn er nog gezellige hardstylechicks uit omgeving amsterdam die hiernaartoe willen? stuur me even pb
Gecancelled volgens facebook?
Yes het is gecancelled! Te weinig kaarten verkocht. Iedereen krijgr een automatsche refund
Uitspraak van Onesound op woensdag 2 maart 2016 om 16:09:
Gecancelled volgens facebook?


Ja ik krijg die melding ook net dat b2s het evenement cancelled / het evenement dan op facebook
Ik heb net een e-mail ontvangen vanuit b2s dat het inderdaad is geannuleerd maar dat iedereen uiteraard zijn geld inclusief servicekosten terug krijgt...

Dit stond erin:
KO2016 gaat niet door
Helaas hebben wij de beslissing moeten nemen om het evenement KO2016 – a Knock Out event, dat op 19 maart 2016 in Rotterdam Ahoy zou plaatsvinden te annuleren. Een erg lastige beslissing, juist omdat b2s altijd het beste voor haar fans wil. Met dit vernieuwende concept wilden we graag de bezoekers een meer euforische nacht brengen, maar is er te weinig animo gebleken. Bij de te verwachte bezoekersaantallen kunnen wij niet de kwaliteit bieden die fans van b2s evenementen mogen verwachten. Iedereen die een ticket heeft aangeschaft krijgt automatisch het geld teruggestort, inclusief servicekosten. Het kan tot 5 a 10 werkdagen duren voordat het geld op je rekening staat. We hopen jullie terug te zien op een van onze andere evenementen.
laatste aanpassing
 
Artiest Noisic
Op facebook is de officiele evenement pagina gecancceled. En op de website van B2S staat een nieuwsbericht van gisteren (01-03-2016) dat KO 2016 niet doorgaat. Maar de link opend niet =(
http://www.b2s.nl/news/75260/ko2016-gaat-niet-door/
Iemand meer info?
evenement is afgelast zie website b2s.
gecanceld.. :o eindelijk leuk euforisch voor weer is een verandering. dacht leuk kado voor mijn vriend en die ook gekocht. krijg ik weer me geld terug :(
Informatie wat in de email stond:

KO2016 gaat niet door
Helaas hebben wij de beslissing moeten nemen om het evenement KO2016 – a Knock Out event, dat op 19 maart 2016 in Rotterdam Ahoy zou plaatsvinden te annuleren. Een erg lastige beslissing, juist omdat b2s altijd het beste voor haar fans wil. Met dit vernieuwende concept wilden we graag de bezoekers een meer euforische nacht brengen, maar is er te weinig animo gebleken. Bij de te verwachte bezoekersaantallen kunnen wij niet de kwaliteit bieden die fans van b2s evenementen mogen verwachten. Iedereen die een ticket heeft aangeschaft krijgt automatisch het geld teruggestort, inclusief servicekosten. Het kan tot 5 a 10 werkdagen duren voordat het geld op je rekening staat. We hopen jullie terug te zien op een van onze andere evenementen.
Dit is wel flink balen zeg, jammer dat de euphoric niet zo door het publiek gewaardeerd word :(
Hoop dat dit geen deuk achter laat voor B2S.
Ja ik dacht neem mijn vriend een keer mee want hij is nooit naar een hardstyle/raw/hardcore feest geweest en dit leek me juist een goed feestje waar hij mee kon beginnen... jammer, vooral ook voor b2s, die hebben ook tijd en energie erin gestopt. Wel rot dat wss knockout dan helemaal verdwijnt....? Hoop het niet natuurlijk.
Ja dit zou inderdaad een goed feestje zijn geweest om mensen te introduceren. Zelf loop ik ook al wat jaartjes rond bij de Hardstyle en kan het zelf ook nog wel waarderen. Een mooie avond dus door de neus geboord. :(

Hoop zelf ook dat het concept wel blijft bestaan en dat er nu niet opeens overal Raw feestjes (wat ik ook wel waardeer) ontstaan door dit akkefietje.
Nooo :( Had super veel zin in dit feestje was een goeie mix van stijlen in mijn ogen met lekkere opbouw.

Plus de battles van vorige jaren gaven toch in mijn ogen wat extras vergeleken met een normale set.

Balen dat er zo weinig kaarten zijn verkocht.
Lekker dan, heb dit feest twee jaar achter elkaar moeten missen, wordt het afgelast nu ik er wel weer heen kan :(
Zou een mooi thuiswedstrijdje zijn geworden maar helaas.
laatste aanpassing
Bah.. In lange tijd niet zo'n vette line up gezien, krijg je dit. Waar gaat het heen met de hardstyle...
Hardstyle is officieel dood :'(
Kut raw
Uitspraak van AmstelRS op woensdag 2 maart 2016 om 16:26:
Hoop zelf ook dat het concept wel blijft bestaan en dat er nu niet opeens overal Raw feestjes (wat ik ook wel waardeer) ontstaan door dit akkefietje.


Dat is ook de reden waarom ik steeds minder naar hardstyle feesten ga, ik vind dat er te weinig diversiteit in de muziek is tegenwoordig.
laatste aanpassing
Uitspraak van Koever op woensdag 2 maart 2016 om 16:50:
Bah.. In lange tijd niet zo'n vette line up gezien, krijg je dit. Waar gaat het heen met de hardstyle...


Vond ik ook. Erg jammer:-(
Zonde dat het afgelast is.
Hoop niet het einde van het concept!

Toch wel een tegenslag voor de ''euforische'' hardstyle
Hahahahahaha .
B2s was echt naïef te denken dat dit in ahoy zou gaan lopen.
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 2 maart 2016 om 17:22:
Hahahahahaha .
B2s was echt naïef te denken dat dit in ahoy zou gaan lopen.


Inderdaad.
De schuld ligt niet helemaal bij de interesse van de huidige hardstyle scene maar meer bij B2S zelf.
Het concept was goed, lekker 2 producers die edits maakte over/tegen mekaar en dan een b2b set neerzetten. Helaas hebben ze dat concept dit jaar niet meer willen gebruiken en nog wel stug in Ahoy houden. Hoe ongelofelijk naïef kan je zijn als organisatie?

Hopelijk houden ze KO! volgend jaar in een kleinere locatie, kleiner budget, zelfde concept als 2014. Dan geloof ik wel dat het kan lopen.
Gebruik gewoon de informatie die je hebt van 2014 (hoeveelheid drankomzet, hoeveelheid tickets verkocht zijn) en maak daar maar een mooie berekening op hoe je het in een winstgevende locatie kan houden.
Uitspraak van X-Qlusive K op vrijdag 26 februari 2016 om 20:17:
TOP lineup, eindelijk weer eens grotendeels euphorisch in plaats van die neerwaardse trend van raw-raw-rawer die 90% van de feesten tegenwoordig aanhouden. Hulde B2S!


Zie hier de reden van deze trend.
hm..jammer, heb zelfs ook nog geen ticket gekocht, maar alleen omdat ik dacht dat het niet uitverkocht raakt..

Nu geen lekker Weekend in NL... kan ik 18-03 toch aan het werk gaan , heb extra een lange weekend gepland, met een vrije vrijdag
... of 19-03 naar This is Raw gaan

Line-Up was toch heel vet
laatste aanpassing
Wauww, Super jammer dat het is afgelast!
Uitspraak van 9446 op woensdag 2 maart 2016 om 17:35:
Inderdaad.
De schuld ligt niet helemaal bij de interesse van de huidige hardstyle scene maar meer bij B2S zelf.
Het concept was goed, lekker 2 producers die edits maakte over/tegen mekaar en dan een b2b set neerzetten. Helaas hebben ze dat concept dit jaar niet meer willen gebruiken en nog wel stug in Ahoy houden. Hoe ongelofelijk naïef kan je zijn als organisatie?


Ik heb op 30 december 2015 precies dit gezegd en voorspeld maar werd toen voor gek verklaart :lol:
Tomorrow world viel onder de Amerikaanse tak van sfx toch. Daar ging het heel slecht mee en sfx is failliet dus... niet vergelijkbaar
Uitspraak van 9446 op woensdag 2 maart 2016 om 17:35:
Het concept was goed, lekker 2 producers die edits maakte over/tegen mekaar en dan een b2b set neerzetten. Helaas hebben ze dat concept dit jaar niet meer willen gebruiken


Dit deed ze de nek om denk ik. Dat concept was hetgene dat Knockout aantrekkelijk maakte tegenover andere feesten. Helaas
Uitspraak van AmstelRS op woensdag 2 maart 2016 om 16:20:
jammer dat de euphoric niet zo door het publiek gewaardeerd word


Ik denk niet dat het helemaal hier aan ligt en ook niet aan dat er tegenwoordig wat meer interesse ligt bij de "raw" als iedereen al hetzelfde denk over wat "raw" nu eigenlijk is. In deze line up staan naar mijn ogen ook een paar goeie "raw" artiesten. Ja alles tussen haakjes want ik vind dat in hokjes denken nogal een ding. Ik denk dat het hier komt door gewoon het TE veel aanbod aan feesten. Maak niet uit welke stijl en daarbij is de laatste 3 maanden ook een overkill geweest aan early bird tickets voor bijna alle festivals al voor heel de zomer.. En de gehele voorpret om het feest heen van vanuit de kant van B2S ook niet zo hoog als andere jaren. Dus een goed voorbeeld van organisatoren gooien eigen ruiten in PLUS vind ik hier mooi de post van Zatox aansluiten dat het misschien wel eens de kop gaat kosten dat TE vaak dezelfde namen de A podia krijgen en de goede nieuwkomers met top producties een beetje verstoten blijven door de organisatoren. Geen verrassingen meer dus voor het publiek. Maak dus niet uit naar welk feestje je gaat want bijna overal draaien dezelfde (let wel.. Vast en zeker wel goeie) dj's

#eindepersoonlijkestatement
Uitspraak van VanMutshuYzen op woensdag 2 maart 2016 om 16:50:
Kut raw

Hoezo nou weer kut raw? Dat gejank op raw de hele tijd. :gaap: Hardstyle is hardstyle en de een houdt van raw en de ander van melodietjes. Lekker boeiend, we kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden. Maar het is niet de schuld van raw dat dit feest geen succes was. Er waren schijnbaar te weinig mensen die naar dit feest wilde. Daar heeft raw niets mee te maken hoor. Schijnbaar zijn al die zeikerds over raw geen mensen die echt naar feesten gaan anders was het wel uitverkocht geweest.
De populariteit van Raw ten opzichte van euforisch heeft ongetwijfeld wel enige invloed gehad, maar b2s brengt het naar buiten alsof het volledig te wijten is aan de euforisch/raw. Misschien moet b2s zichzelf ook wat verwijten, marketingtechnisch scoorde het zwaar onvoldoende aangaande dit feest en bovendien hebben ze het echte battleconcept ook weer om zeep geholpen. Bovendien is Ahoy (en de hoge bijbehorende ticketprijs) nog nooit uitverkocht geweest met KO, dus nogal makkelijk van b2s om alles op de scheiding tussen euforie en Raw af te schuiven..
laatste aanpassing
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 2 maart 2016 om 22:51:
zo nou weer kut raw? Dat gejank op raw de hele tijd. :gaap: Hardstyle is hardstyle en de een houdt van raw en de ander van melodietjes. Lekker boeiend, we kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden. Maar het is niet de schuld van raw dat dit feest geen succes was. Er waren schijnbaar te weinig mensen die naar dit feest wilde. Daar heeft raw niets mee te maken hoor. Schijnbaar zijn al die zeikerds over raw geen mensen die echt naar feesten gaan anders was het wel uitverkocht geweest.


Jij.
Jij had mijn gedachten niet beter kunnen verwoorden :)
Soms vraag ik me sws af hoe goed mensen bij b2s e.d. zich kunnen verplaatsen in hun publiek.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 2 maart 2016 om 22:51:
Hoezo nou weer kut raw? Dat gejank op raw de hele tijd. :gaap: Hardstyle is hardstyle en de een houdt van raw en de ander van melodietjes. Lekker boeiend, we kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden. Maar het is niet de schuld van raw dat dit feest geen succes was. Er waren schijnbaar te weinig mensen die naar dit feest wilde. Daar heeft raw niets mee te maken hoor. Schijnbaar zijn al die zeikerds over raw geen mensen die echt naar feesten gaan anders was het wel uitverkocht geweest.


Het zal niet de grote reden zijn geweest maar wel 1 van de! Kijk naar de reacties die op Facebook stonden toen de line up bekend werd! Niks als een hoop gezeik want de line up was niet raw genoeg! En zo gaat t onderhand bij elk feest (freaqshow bijvoorbeeld). Hardstyle is hardstyle en dat vergeten er een hoop, ik ben dat hokjes gebeuren ook meer dan zat. Daarom krijg ik steeds meer een afkeer tegen raw, niet vanwege de muziek, maar vanwege het publiek! Ik wou iig dat ik 5 jaar eerder geboren was :(
Maar er wordt heel veel gezeurd dat het te hard wordt en dat het terug moet naar euphorisch. Waar zijn al die mensen nu dan? Wordt er een feest voor ze gegeven verkoopt het niet. Lekker janken op internet is makkelijker.
Nou, dan zie jij meer als mij ;) en wie zegt dat die mensen die volgens jou lopen te zeuren niet al een kaartje hadden? Kun je in de verkopen van b2s kijken?! En zoals ook al eerder is gezegd zal sfx hier ook wel een steentje in bijgedragen hebben.
Maar ik ga hier verder niet meer over in discussie! Jij vindt maar fijn wat jij vindt en dan doe ik dat ook!
Ik ga lekker snowboarden, super doei :bye:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van VanMutshuYzen op donderdag 3 maart 2016 om 07:30:
Hardstyle is hardstyle


Dat is het al niet meer sinds namen als Wasted pinquinz en Atmozfears topnamen werden...
Voor mij staat het allemaal los van RAW of euforisch, de algemene kwaliteit is gewoon matig voortaan. Die hele "splitsing" heeft de eenheidsworst wel verergerd...
laatste aanpassing
BlonT:+5-8 citeer30 december 2015 11:14
Leuke line up net als vroeger van hardstyle naar hardcore.

KO is toch geen RAW feestje, daarvoor heb je Loudness, Qapital en Supremacy.

Als je het te weinig RAW vindt lekker weg blijven dan.


Weet je wie ook lekker wegblijft 8)
laatste aanpassing
Ik denk dat ze het te groot wilden aanpakken, het hele idee knock out was volgens mij ook een beetje weg. Vroeger had je nog wel van die legendarische track van heady en psyko punkz - disrespect. Daarin werd nog wel een beetje gebattled. Ze willen ook een ahoy vol krijgen met feestgangers en ik denk dat het niet echt slim was.. Euphoria was daarentegen een mooi feest als ik de mensen hoorde, niet te groot aangepakt en tegelijk ook een mooie sfeer. De aankondiging/trailer vond ik ook al waardeloos maarja. Zonde dat het afgeblazen is.
 
Jammer dat het afgelast is :'(
Zonde, hoop dat het concept KO wel blijft bestaan.
En dan bedoel ik het originele concept met VERRASSENDE battles.

Hoeft van mij niet eens in Ahoy maar intiemere locatie ook perfect.

Dont blame it on the music!
Sommige concepten verliezen charme ongeacht het type style.. hard, raw enz. InQontrol was ook super de eerste paar edities, maar ''men'' liep er niet meer warm voor. Dat kan gebeuren, net zo goed als V&D niet boeiend meer was. Mooi juist, tijd voor vernieuwing :)
Gooi er maar eens op een festival een stage van neer :) tot slot: ''frontliner, die plaatjes van jou, mogen van mij wel een stukje harder!'' K.O. classic :D
Uitspraak van Brit' op donderdag 3 maart 2016 om 12:20:
▶Uitspraak van Pepsi. op woensdag 2 maart 2016 om 20:10:Tomorrow world viel onder de Amerikaanse tak van sfx toch. Daar ging het heel slecht mee en sfx is failliet dus... niet vergelijkbaar
Knock out valt daar ook onder.


Knock Out valt onder b2s .Nederlandse tak van sfx. Deze is winstgevend. Dus nee niet vergelijkbaar.
Uitspraak van HardstyleIsOurWeapon op donderdag 3 maart 2016 om 14:18:
Zonde, hoop dat het concept KO wel blijft bestaan.
En dan bedoel ik het originele concept met VERRASSENDE battles.

Hoeft van mij niet eens in Ahoy maar intiemere locatie ook perfect.

Dont blame it on the music!


Men moet zich tegenwoordig goed onderscheiden. Mensen kunnen maar 1x het geld uitgeven. En als het concept niet veel boeiends is dan haakt men af. Er zijn tenslotte genoeg concurrenten die goedkoper kunnen leveren voor zo'n avond.
Uitspraak van Wesleyvo op donderdag 3 maart 2016 om 01:48:
De populariteit van Raw ten opzichte van euforisch heeft ongetwijfeld wel enige invloed gehad, maar b2s brengt het naar buiten alsof het volledig te wijten is aan de euforisch/raw. Misschien moet b2s zichzelf ook wat verwijten, marketingtechnisch scoorde het zwaar onvoldoende aangaande dit feest en bovendien hebben ze het echte battleconcept ook weer om zeep geholpen. Bovendien is Ahoy (en de hoge bijbehorende ticketprijs) nog nooit uitverkocht geweest met KO, dus nogal makkelijk van b2s om alles op de scheiding tussen euforie en Raw af te schuiven..


Als men het event meer in de schijnwerpers had gezet dan was er wellicht meer animo geweest. Ik heb over KO weinig reclame gezien.
Ik vond voorheen de filmpjes van de artiesten altijd geweldig! Dat was inderdaad wel een gemis :(
Uitspraak van VanMutshuYzen op donderdag 3 maart 2016 om 19:51:
Ik vond voorheen de filmpjes van de artiesten altijd geweldig! Dat was inderdaad wel een gemis


Er is weinig promotie gemaakt en daardoor weinig animo.
Uitspraak van *Andre®* op donderdag 3 maart 2016 om 20:32:
Er is weinig promotie gemaakt en daardoor weinig animo.

Ik denk eerder dat het gebrek aan een wat hardere lineup ervoor heeft gezorgt dat er veel mensen niet zijn komen op dagen. De hedendaagse hardstyle wordt geruleert door de rawstyle en die was gewoon te weinig aanwezig. Niet dat het voor mij veel uitmaakt, maar veel mensen willen gewoon een hard avondje beuken :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Foxbuster op dinsdag 8 maart 2016 om 14:18:
maar veel mensen willen gewoon een hard avondje beuken :D


Dan moeten ze naar een loudness gaan
Uitspraak van HardstyleIsOurWeapon op donderdag 3 maart 2016 om 14:18:
Hoeft van mij niet eens in Ahoy maar intiemere locatie ook perfect.


Cruise Terminal zou hier perfect voor zijn geweest; Beatloverz is hier last-minute ook heen verplaatst nadat er te weinig animo voor Ahoy was..
 
Uitspraak van -RiRi op woensdag 9 maart 2016 om 16:07:
▶Uitspraak van HardstyleIsOurWeapon op donderdag 3 maart 2016 om 14:18:Hoeft van mij niet eens in Ahoy maar intiemere locatie ook perfect.
Cruise Terminal zou hier perfect voor zijn geweest; Beatloverz is hier last-minute ook heen verplaatst nadat er te weinig animo voor Ahoy was..


Wat dacht je van de maassilo ............. mooiere locatie ;-)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2016 om 18:31:
Wat dacht je van de maassilo ............. mooiere locatie ;-)


Dat is zeker een hele mooie locatie, maar dan zou je de line-up over meerdere zalen moeten verdelen.
 
Ja precies 😊
Uitspraak van -RiRi op dinsdag 15 maart 2016 om 17:28:
Dat is zeker een hele mooie locatie, maar dan zou je de line-up over meerdere zalen moeten verdelen.*Andre®* volgen


Ze kunnen best zo'n grote locatie vullen maar dan moeten ze iets meer bieden.