Partyflock
 

Danceclub iT on Tour

· DJ Jean
Danceclub iT on Tour
17 december 2008

Partycentrum Trebol (binnen) op de kaart
Zuidoostersingel 1
Harlingen
NederlandNederland

Tickets & prijs Danceclub iT on Tour

Voorverkoop:€ 25,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Stemresultaat: goed
geweldig225%
zeer goed113%
goed225%
ok0
voldoende0
onvoldoende113%
slecht0
zeer slecht0
waardeloos225%

4 waarderingen

Just me...
Ik heb respect voor Trebol dat ze alsnog zo'n feest neer gezet hebben. De muziek was zeker wel iT stijl en de sfeer was prima! En toch frappant dat iedereen zogenaamd het fijne ervan weet..... of is het toevallig 1 en dezelfde persoon met 15 verschillende profielen?????
Bom Amor
Terecht dit is geen it party het slechtste feest die we hebben gehad! Never nooit meer Trebol
M.A.F.
Dresscode?EroticAct?iT djs?Geluid viel uit steeds..ja dat komt er van als je een ervaren schakel fucked. Dan fuck je jezelf en de klanten.

Line-up Danceclub iT on Tour

house, pop
Statistieken
23Partyflockbezoekers
4Partyflockgeïnteresseerd
26 / 60·mannen / vrouwen
25.9Partyflockgemiddelde leeftijd
26.4Partyflockleeftijd mediaan
85·opmerkingen
4·waarderingen
goed·stemresultaat (8 stemmen)

85 opmerkingen

lekker goed koop om naar binnen te gaan voor 0,25 haha
 
25 cent OMG :roflol: :looser:


Beetje jammer dat het 25 euri kost :rot: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jammer!
diep triest dat het 25 euro moet zijn
kan beter voor 12,50
Maar........ voor de dames is het tot 23.00 uur gratis entree!!!!!!!!!!!!! Dus als je samen met je vriendin/vrouw komt is het 12,50 p.p. ;-)

Bovendien wordt het echt een feest om niet te vergeten. Naast Jean zullen er meer DJ de boel op zijn kop zetten. Nice dancers, Candygirls, een aankleding om te zoenen en natuurlijk een locatie die uniek is voor een feest als dit. Aan het eind van de rit is € 25,- echt geen belachelijke prijs.
laatste aanpassing
 
Lijkt me leuk! Dj Jean goes Harlingen...
25 euries valt wel meé, Tiss alleen jammer dat in dan in DH070 ben :(
Gemiste kans!
Ach dan valt het mee 25,00 euro voor man + vrouw of vriendin
Wel een leuk idee hoor om dit te doen in trebol
ik hoop dat ze meer feesten gaan organiseren niet alleen classics, club, hardtrance, house, trance feesten
maar ook hardstyle en hardcore feesten dat word trebol nog wat
En dan is weer wat te doen in harlingen
 
Aanwezig? Eh japie!
 
Uitspraak van Just me... op donderdag 18 december 2008 om 22:37:
aar........ voor de dames is het tot 23.00 uur gratis entree!!!!!!!!!!!!!

Bron?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 december 2008 om 17:30:
Bron?

als hoofdsponsor, word he vast goed op de hoogte gesteld door organisatie :bier:
 
Dit is wat ik op een site lees:
Naam Danceclub iT Amsterdam on Tour
Datum 27-12-2008 (zaterdag)
Locatie Partycentrum Trebol
Prijs 25,00
Straat Zuidoostersingel 1
Plaats Harlingen NL
Tijd van 21:30

Dresscode Black/Red. Geen sportschoenen of caps.
Line-up Jean, Stephen, Albert

Introducing:
The Brothers Funk, MC Waai
 
Uitspraak van D-Stylez op vrijdag 19 december 2008 om 17:31:
als hoofdsponsor, word he vast goed op de hoogte gesteld door organisatie

Weet ik veel dat het de hoofdsponsor is 8)

Hele feest trekt me eigenlijk niet eens, is niet mijn style, dus waar maak ik me eigenlijk druk om :[
 
Heerlijk feestje gaat het worden met The Master DJ Jean! Long time no see.......


x
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 december 2008 om 17:37:
dus waar maak ik me eigenlijk druk om

Kritisch zijn, is nooit verkeerd!

Na overleg met de organisatie/directie is besloten dat we anno 2008 (bijna 2009) eigenlijk geen onderscheid meer mogen maken tussen mannen en vrouwen. Daarom is besloten om iedereen tot 23.00 € 10,- korting te geven op de entree, i.p.v. de dames geheel gratis.

Hoe je het ook went of keert: super aantrekkelijk natuurlijk. Vroeg beginnen = hele nacht feest!

Meer DJ worden spoedig toegevoegd..... :banana:
laatste aanpassing
Uitspraak van Just me... op zaterdag 20 december 2008 om 11:46:
Daarom is besloten om iedereen tot 23.00 € 10,- korting te geven op de entree, i.p.v. de dames geheel gratis.

hoe gaat dat gebeuren dan met voorverkoop?
gaan jullie iedereen die voor 23:00 binnenkomt een tientje terug ofzo? (A)
Ik doe niks, daarvoor moet je toch echt bij de organisatie zijn. Zie mij meer als een doorgeef-luik ;-)

Mensen die nog geen kaartje hebben gekocht kunnen altijd nog een kaartje aan de deur halen. En dan is het natuurlijk niet verkeerd om voor 23.00 uur te komen.
Aaaaahhhhh... de iT.... brings back memories ;)! Heb er zin in :bounce: :bounce:!
 
http://danceclub-it-on-tour.hyves.nl/

Bedankt voor vrijkaartjes (k)
Danceclub iT Amsterdam on Tour is 18+

Also on stage:





Dresscode: Wear Black or Red or a combination.

Miss Teddy will be there 2
laatste aanpassing
kom zaterdag allemaal naar trebol!!
wordt een knaller
voor 23.00 uur zijn de kaartjes 15,-
Het word pas een knaller wanneer alle djs komen en ook alle acts en fotografen. Anders moet je niet meer betalen dan 7,50euro voor The Brothers Funk en Jean!

Betaal niet teveel, we zijn in afwachting met de zakelijke afhandeling en ontwikkelingen waar Trebol nog aan moet voldoen!

We blijven positief..dan wordt het eern KNALLER EERDER NIET!
Wij wachten ook nu alles af, en adviseren eerst de berichten van Club Rarity af te wachten. DJ Jean is een topper maar 15 euro betalen in een locatie die niets meer biedt dan 1 iT dj dan is dat veel te veel. Stephen en Albert wachten ook nu alles af.
het wordt sowieso een knaller!!:D wij zijn erbij hebben er zin in:D
OOOHHHHHHHHHHHHHHH dan weet ik het nog niet of we komen met onze groep, want dj Jean alleen is ook wel eens in Leeuwarden en dan betalen we 5euro entree of gratis met Dancetour op het Zaailand. We wachten wel of we zekerheid krijgen over wat er allemaal is beloofd. Kattiejj wel eens naar een erotic party geweest want daar komen wij voor en alle IT DJS.


Leeuwarden de GEKSTE
Uitspraak van M.A.F. op dinsdag 23 december 2008 om 14:42:
OOOHHHHHHHHHHHHHHH dan weet ik het nog niet of we komen met onze groep,

Wij komen zeker weten met onze groep. Feestje begint altijd bij jezelf en moet niet afhangen van DJ/acts/locatie, die zijn misschien alleen de kers op de taart zijn. Voor ons begint de avond vroeg en hoe het gaat, wie er ook komen of wat er ook gebeurt: wij gaan er een topavond van maken


Uitspraak van M.A.F. op dinsdag 23 december 2008 om 14:42:
We wachten wel of we zekerheid krijgen over wat er allemaal is beloofd

niks is zeker in het leven en al helemaal niet als je het over de dancescene hebt. Wederom moet een feest niet afhangen van beloftes die gemaakt zijn, maar van je eigen instelling.

Tuurlijk zou het spijtig zijn als Club R beloftes heeft gemaakt die niet nagekomen worden, maar dat mag de pret niet drukken.

Let's party!!!!
 
Geen erotic party??? Ik wacht het nu ook af, want Trebol heeft geen naam zoals Huize Maas toch?

Uitspraak van M.A.F. op dinsdag 23 december 2008 om 14:42:
We wachten wel of we zekerheid krijgen over wat er allemaal is beloofd
Het word tijd voor een leuk feest in trebol harlingen
Zaterdag lekker feesten allemaal dus kom voor 23.00 uur 15,00 euro daarna 25,00 euro

Let's party
Morgenvroeg zal er een gesprek zijn, alle andere medelingen die gemaakt worden door andere accounts of personen op welke site dan ook?

Niet serieus nemen!


Morgenmiddag volgt de volgende update en dan zal bekend worden of de gehele programma wat in de planning ligt of lag doorgaat.

Club Rarity heeft het alleenrecht tot nu toe om feest te laten draaien met de iT logo!
laatste aanpassing
Aanwezig om te knallen :D muziekaal gezien dan , dan komt de rest ook wel ;-)
laatste aanpassing
 
Volgens mij gaat het niets worden want ik kom voor de Amsterdam IT djs daar ben ik mee opgegroeid. Mijn ouders hebben alle cds. En alleen dj Jean waar zijn dj Stephen en dj Albert, en ik wilde naar een erotic party dat ook niet? Hoe lang draait Jean? Een nacht lang IT? Wil opheldering want word steeds onduidelijker!
laatste aanpassing
Wat weer een gezeik! Is er een leuk feestje beginnen ze weer te miepen!Lekker blijven
sjanteren mensen.
ik ben gewoon aanwezig!!!

geen gezeik! tot zaterdag...
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 december 2008 om 18:43:
Volgens mij gaat het niets worden

Thanx voor je optimisme! Als je geen zin hebt in een feestje, moet je niet komen!

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 december 2008 om 18:43:
Wil opheldering want word steeds onduidelijker!

Moet je bij Club R zijn. 1 januari is een leuk feest voor je in de Hemkade, ga daar heen als je erotic wil.

Uitspraak van Henkie50 ZK op donderdag 25 december 2008 om 09:56:
Wat weer een gezeik! Is er een leuk feestje beginnen ze weer te miepen!

Precies. Gewoon feesten met die handel. Nog 2 nachtjes slapen en dan een nacht lang feest. :bounce:
 
PARTY zaterdag, neem je beste hummetje mee, je dansbenen, en een gezellige club vrienden dan komt vanzelf alles goed.

Het feest maak je zelf!!!!

En ik (en nog zo`n 24 anderen) hebben er in ieder geval heel erg veel zin in!!
Kan iemand mij vertellen hoe het nu met de entree kaarten zit die wij gekocht hebben via easy ticket? Krijgen we aan de kassa nu 10euro terug? 5x 10euro Want wij hebben er nu 25euro per kaartje voor betaald...
En komt DJ JEAN nog wel???
 
Ik ga naar Jean op 27 december maar dan wel ergens anders in NL voor 10 euro met meerdere topdjs en daarna een After pakken.Partytime!
laatste aanpassing
het is zo de kaarten in de voorverkoop zijn gewoon 25 euro...
en als je voor 23.00uur bij de deur een kaartje koopt is het 15 euro...
dus je krijgt niks terug... nu ben je er zeker van dat je naar binnen kan..
en bij de deur is het gewoon vol = vol...
dj jean komt zeker weten nog wel!! om 00.00uur begint hij!!
en er komen nog genoeg top dj's en leuke acts!!
tot zaterdag allemaal!!
Uitspraak van Sweet.Sugar op woensdag 24 december 2008 om 18:43:
Wil opheldering want word steeds onduidelijker!

Zoals op de fyer staat aangegeven komen we voor de It Dj,s
Dj Jean, DJ Stephen, Dj Albert, The Brothers Funck en MC Waai... Daar heb ik 25euro per kaartje voor betaald..Maar ik zie nu toch alleen DJ Jean in de line up staan!!!

...en er komen nog genoeg top dj's en leuke acts!!(uitspraak Kattiejj Gosse)Welke TOP DJ,S dan??? Noem er dan een paar namen..

En nu moet ik er ook nog achter komen via hyves en www.trebol.com dat voor 23.00uur je kaartje 15euro kost??? dat is voor ons toch 5x10euro = 50euro teveel betaald...

Dan moet je bij Club R zijn 1 januari is een leuk feest voor je in de Hemkade, ga daar heen als je erotic wil.(Dilan Wear)
Who the fuck is Club R??? Kan ik daar mijn 50euro van terug krijgen?? kijk bij hyves http://danceclub-it-on-tour.hyves.nl/daar beloven ze je toch een erotic party?? Ik kom toch niet helemaal uit Adam om een stelletje boeren uit Harlingen te zien...

Uitspraak van Sweet.Sugar op woensdag 24 december 2008 om 18:43:
Volgens mij gaat het niets worden,helemaal mee eens!!Zonde van het geld..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Kattiejj op vrijdag 26 december 2008 om 19:47:
[Sweet.Sugar] http://danceclub-it-on-tour.hyves.nl/

Bedankt voor vrijkaartjes

als je vrijkaartjes hebt kan je er toch een leuk feestje van maken...
hoef je niet zo moeilijk t e doen toch??
het feest gaat gewoon door dj jean komt gewoon
en nog genoeg andere top dj's

Schiet mij maar in de boom! Hier een citaat van Katjjie Gosse blijkt ook dezelfde persoon te zijn die verwarring schopt op Hyves. Ene Katinka heet ze beweerde eerst dat er geen gastenlijst is en geen VIP leuk als je de kaarten hebt gekocht, en nu in een privebericht wel? Ik heb de kaarten via een website gewonnen waar ik lid van ben. En er zullen wel meer mensen zijn met zulke vrijkaarten. Dus als ze gewonnen hebben tellen ze wel of niet? Wat een bedoening rondom een feest in Trebol weet je wat? Steek ze maar in je h..! Wie wil de gastenlijstplaatsen van me overnemen? Gratis dan geef ik een andere naam door introducee. En Katinka ga ff andere mensen stressen wij zijn hier om te feesten. Ik heb net mail ontvangen en lees dat Trebol niet aan de financiele zaken wil doen met betrekking tot de shows Club R wil zich gaan terugtrekken. Dus komen de andere beloofde djs wel Katinka?
Dus toch maar naar Berlikum vanavond? wuhahaha
De zgn. Preparty van Danceclub iT Amsterdam on Tour vervalt! Alle showelementen die beloofd waren gaan niet door, binnen nu en een paar uur moet Trebol aangeven of ze voor instaan voor de beloofde djs het duo The Brothersfunk dj Stephen(iT) en dj Albert(iT). MC WAAI trekt zich terug net zoals alle andere showelementen want zij willen geld voordat ze het podium opgaan.

Het mag onder geen beding meer gezien worden als een Danceclub iT Amsterdam on Tour editie. Het iT logo die nu op de website www.trebol.nl staat is onwettig. Omdat Trebol niet de rechten heeft om deze op hun website te gebruiken.

Met betrekking tot dj Jean het volgende: Jean is geboekt maar de illusie word nu gewekt dat Jean een avond zal vullen in Trebol. Dat is pertinent niet waar. Jean opent om 00.00 uur maar stopt om 01.30uur en de opzet was dat daarna dj Stephen(iT) zou draaien, en daarna dj Albert(iT) tot 05.00 uur.

Beslis je om ondanks alles er naar toe te gaan? Weet dat je niet krijgt wat je beloofd is in eerste instantie. Heb je kaarten gekocht met een bepaalde verwachtingspatroon en 25 euro betaald? Dan moet jezelf bepalen of je bij Trebol geld gaat terugclaimen aan de kassa.

Komen terug rond 17.00 uur met een laatste mededeling.

We betreuren de gang van zaken, want de intentie was een knalfeest te geven en maken.

Ga svp niet op andere berichten af dan van Club R. voor de duidelijkheid Club R staat voor de bedenkers van alles maar Trebol zou alles financieren. Wij als Club R kunnen niet meer achter de gang van zaken staan. Omdat alles nu gaat lijken op volksverlakkerij, daar doen wij niet aan mee.
Ga toch een eind heen...
Het is wel een soap de laatste tijd zeg overal, ook al met Rumours(2F4T/KickOff).

Daarnaast hoor je als organisator (ook al ben je niet de betalende partij) altijd te zorgen dat alles goed in een contract staat, net zoals toen dat gedoe bij rumours. Dan zou een bepaalde situatie (ik wijs hier geen schuldige aan, tis mij een te vaag verhaal) als contractbreuk kunnen worden aangemerkt. In zo'n contract zet je ook mooi wie dan aansprakelijk is voor schade (terugbetalen kaartjes) etc. En hoef je niet met modder naar elkaar te gaan gooien, dat komt namelijk alles behalve professioneel over.

Nou Patrick, we gaan mooi naar Planet VIP:p
Uitspraak van Leona 2009 op zaterdag 27 december 2008 om 00:16:
Ik kom toch niet helemaal uit Adam om een stelletje boeren uit Harlingen te zien...

Nou nou nou, Friesland is niet alleen klei en klompen.....Doe ff gezellig zeg.
Trebol Harlingen

Zaterdag 27 december 2009

Hierbij eis ik het staken van alle activiteiten die met het beeldmerk iT te maken heeft, u wekt de illusie dat er een Preparty van Danceclub iT Amsterdam on Tour vanavond in uw locatie wordt gehouden. Maar de hele programmering is door uw kant omgegooid en tot nihil gebracht. Ondanks om nog pogingen van de laatste tijd om niet alle bezoekers slachtoffer van uw interne chaos te laten worden, bent u niet bereid om tot een compromis te komen. Wij trekken ons terug en eisen met onmiddelijke ingang het verwijderen van alle reclameuitingen op uw websites die u beheerd, en alle reclameuitingen op uw pand met het beeldmerk iT.

Wij betreuren nu ook dat de verwachting wordt gewekt aan alle bezoekers dat dj Jean een avond gaat opvullen. Dit is pure volksverlakkerij. De djs die nog geprogrammeerd staan kunnen nog draaien om alle chaos nog een beetje te laten overzien vanacht. Maar dan zal er geld vooraf betaald moeten worden via ons. Alle acts zijn gecancelled!

Met vriendelijke groeten
Club Rarity

Toevoeging: iT is een beschermde beeldmerk en daar moet toestemming voor verleend zijn deze ligt in handen van Club Rarity en niet bij locatie Trebol
laatste aanpassing
:x
laatste aanpassing
het is allemaal leuk en aardig al de spook verhalen maar gaat het nou nog door of niet en wat gebeurt er als je er met een vip kaart aan komt zetten die ik al 3 weken heb
en wat kunnen we vanavond nou wel verwachten en wat niet
ik zou wel eens een duidelijke uitspraak willen horen
het gaat gewoon door!
Jullie kunnen beter niet naar club r luisteren! Helaas worden vip kaarten niet geaccepteerd.. Club r heeft die verkocht dus zijn niet geldig.. Er is nooit gezegd dat jean de hele avond gaat draaien..! Het wordt gewoon een knalfeest met vele acts er is een er erotic lounge.. Dus tot vanavond!
De VIP kaarten zijn al twee maanden in omloop en in de verkoop. VIP kaarten geven recht op gratis drinken en hapjes. Dit is door directie Trebol ingesteld. Nu komen er berichten dat ze niet geldend zijn? Dan dient iedereen teruggave te vragen of compensatie wij trekken ons ook om deze reden terug.

Het is ongehoord en niet netjes om een paar dagen voor het evenement VIP kaarten en gastenlijstplekken te laten vervallen.En let wel niet grootst aankondigen en alle websites waar vrijkaarten worden weggegeven tijdig in te lichten. (Wij nemen dit nu op ons en hopen dat we iedereen nog op tijd kunnen bereiken via mail) Trebol verschuilt zich achter de account van ene Katinka, mogelijk kan men haar aanspreken in Harlingen of in Trebol vanavond of anders later. Want zij kondigd op internet aan dat niets meer geldend is, terwijl ze in priveberichten mensen wel toezegd dat de vrijkaarten geldend zijn. Vreemde gang van zaken van Katinka en Trebol Harlingen.

Uitspraak van Kattiejj (L) Gosse op vrijdag 26 december 2008 om 19:47:
[Sweet.Sugar] http://danceclub-it-on-tour.hyves.nl/

Bedankt voor vrijkaartjes

als je vrijkaartjes hebt kan je er toch een leuk feestje van maken...
hoef je niet zo moeilijk t e doen toch??
het feest gaat gewoon door dj jean komt gewoon
en nog genoeg andere top dj's

Schiet mij maar in de boom! Hier een citaat van Katjjie Gosse blijkt ook dezelfde persoon te zijn die verwarring schopt op Hyves. Ene Katinka heet ze beweerde eerst dat er geen gastenlijst is en geen VIP leuk als je de kaarten hebt gekocht, en nu in een privebericht wel? Ik heb de kaarten via een website gewonnen waar ik lid van ben. En er zullen wel meer mensen zijn met zulke vrijkaarten. Dus als ze gewonnen hebben tellen ze wel of niet? Wat een bedoening rondom een feest in Trebol weet je wat? Steek ze maar in je h..! Wie wil de gastenlijstplaatsen van me overnemen? Gratis dan geef ik een andere naam door introducee. En Katinka ga ff andere mensen stressen wij zijn hier om te feesten. Ik heb net mail ontvangen en lees dat Trebol niet aan de financiele zaken wil doen met betrekking tot de shows Club R wil zich gaan terugtrekken. Dus komen de andere beloofde djs wel Katinka?
er staat op easyticket dat je alleen standaard kaarten kan kopen en op trebol.nl ook...
en als je normale kaartjes hebt van 25€ ja dan kan je daarmee naar binnen...
trebol heeft nooit ergens neergezet dat ze een gastenlijst hebben...
wat op de site van trebol staat klopt gewoon
ik zeg helemaal niet dat er niets meer geldig is CLUB R!!! ik geef alleen maar door dat vip kaarten niet geldig zijn en dat we geen gastenlijst hebben en dat de entree voor 23.00 15 euro is... that's it
en dat club r dan elke keer dingen neerzet... en dat dan mensen niet meer willen gaan naar het feest... nou sorry
laat je het toch niet door verpesten... het wordt gewoon een hartstikke leuke feest!! en je kan het ook zelf zo leuk maken als je wilt
Management van DJ JEAN controleert nu of de betaling is verricht!

http://partycentrum-trebol.hyves.nl/

Alles is in overleg gegaan met Twijnstra Beheer BV en zij hebben alles goedgekeurd inclusief agenda en ook inclusief artiesten. En alle afspraken inclusief gastenlijst dj line up en VIP zijn allemaal schriftelijk bevestigd!

Trebol Harlingen is verantwoordelijk voor alles en dient haar verplichtingen na te komen! Alle geplande djs die voor en na dj Jean zouden komen en deze agenda is al acht weken oud komen niet!

Er is nog onderhandeld om de djs toch te laten draaien dus de verwachte iT Party is er niet! Nogmaals deze avond draait niet meer onder de iT vlag.
laatste aanpassing
Wat een giga puinhoop!!!

Daarnaast hoor je als organisator (ook al ben je niet de betalende partij) altijd te zorgen dat alles goed in een contract staat. Dan zou een bepaalde situatie (ik wijs hier geen schuldige aan, tis mij een te vaag verhaal) als contractbreuk kunnen worden aangemerkt. In zo'n contract zet je ook mooi wie dan aansprakelijk is voor schade (terugbetalen kaartjes) etc.(uitspraak LX)

Ben ik helemaal mee eens als organisatie sta je ingeschreven bij de KVK...Kamer van Koophandel en hoor je algemene voorwaarden te maken..Contrakten enz...Zodat iemand de verantwoordelijk en aansprakelijkheid op zich hoort te nemen voor evt calimiteiten... terug gave van entree kaarten gelden! Maar waarschijnlijk heeft Club R (Rarity) hier nog geen kaas van gegeten.

Ben blij dat wij geen Vip kaarten hebben gekocht want ben benieuwt of die dan nog wel terug betaald gaan worden....Of gaat Club R er nu met al het geld er van door???

En Gosse en Kattiejj lijken me ook nog te jong om zo,n groot feest te kunnen organiseren misschien wel een pyama party??

Wel verwarrend allemaal....Geen geld maar wel een feest willen organiseren...De boel groot opblazen maar het komt er nu op neer dat we dus met zijn allen flink genept worden...Door wie??? Gosse&Kattiejj?? Club R?? http://danceclub-it-on-tour.hyves.nl/?? of Trebol??? Schiet mij maar lek..Weet u het nog??

Dan zitten ze ook nog te zeiken over het It Logo...is dat niet van enne...Manfred!!
Toevoeging: iT is een beschermde beeldmerk en daar moet toestemming voor verleend zijn deze ligt in handen van Club Rarity en niet bij locatie Trebol(uitspraak Club R)
Is het nu niet zo dat je een merknaam moet registreren??Zal hier na vraag over doen,kom hier nog wel op terug...

Wat een afgang...het blijven voor mij toch een stelletje domme boeren!
laatste aanpassing
 
en dat we geen gastenlijst hebben... Katinka?Je spreekt jezelf tegen je mailde me anders wat ben je een Bi***!Iedereen kies een andere party ga niet want dit kan niet goed gaan met of zonder gastenlijst.Jammer jammer jammer!Wacht wel op een andere IT PARTY CIAO
De geplande party is afgelast locatie Trebol wil zich niet houden aan de gemaakte afspraken, Trebol heeft zelfs andere djs ingezet. Geen dj Stephen geen dj Albert geen The Brothersfunk. Trebol houdt zich niet meer aan alle afspraken.

Er is opdracht gegeven vanochtend aan Trebol alle uitingen van Danceclub iT Amsterdam on Tour van al hun websites te halen. Ook is er geprobeerd om alle geplande iT djs wel te laten draaien. Maar Trebol houdt zich niet aan de agenda ga je naar Trebol laatste mededeling je krijgt niet wat Trebol acht weken geleden bekend heeft gemaakt. Alles is en was ook te volgen via de gratis krant Wad en Stad die ook van Twijstra Beheer BV is de eigenaar van Trebol Harlingen. Al het beloofde ook in Wad en Stad krijgt niemand voorgeschoteld!
 
Uitspraak van Leona 2009 op zaterdag 27 december 2008 om 21:18:
het blijven voor mij toch een stelletje domme boeren!

En jij bent fake, lekker makkelijk, schelden vanachter een fake accountje :looser:


Maarre, wat komt dit trouwens allemaal fucking onprofessioneel over zeg, net een stelletje amateurs die voor het eerst een feestje organiseren, heel triest allemaal...

Er was gister trouwens een kerel in de kroeg die VIP kaarten verkocht voor 30 euro???
Snap er helemaal niks meer van, ben blij dat ik al ruim vantevoren besloten had niet te gaan, wat een zootje!
laatste aanpassing
 
/
laatste aanpassing
en nog 1 ding club r leon redouwaruw jij hebt een vreemde gang van zaken...
niet ik niet trebol!!!
Uitspraak van Leona 2009 op zaterdag 27 december 2008 om 21:18:
Ben blij dat wij geen Vip kaarten hebben gekocht want ben benieuwt of die dan nog wel terug betaald gaan worden....Of gaat Club R er nu met al het geld er van door???

En Gosse en Kattiejj lijken me ook nog te jong om zo,n groot feest te kunnen organiseren misschien wel een pyama party??

heb ik gezegd dat ik het organiseer??
nee!!
ik werk er en had het inderdaad ook prima kunnen organiseren
maakt leeftijd niks voor uit hoor!!
pyama party haha laat me niet lachen
het was een top feest ondanks alle negative dingen van club r

enne club r trebol had toestemming om het it logo te gebruiken voor het feest..
kijk eerst naar jezelf voordat je trebol zwart loopt te maken

het was ondanks alles toch een knalfeest!!!
Hoe oud zijn we ook alweer met zijn allen? Als iemand fatsoen in zijn lijf heeft, ga je als volwassenen om de tafel en ga je niet kleutergedrag vertonen door elkaar zwart te maken op internet.

Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Alleen kortzichtige mensen gaan modder gooien naar elkaar ipv elkaar recht in de ogen te kijken en toegeven dat er van beide kanten "fouten" zijn gemaakt.

Anyway, het was gisteravond heel erg gezellig en chapeau voor de DJ's!!! Jullie hebben er echt een feest gemaakt.
laatste aanpassing
Hello allemaal hoe was het feest gisteravond ?
Zijn alle dj's nog gekomen ?
Terecht dit is geen IT party het slechtste feest die we hebben gehad! Never nooit meer Trebol!!!!! Superwaardeloos kon ik niet stemmen bij de waarderingen maar anders! Hadden speciaal zwart aangeschaft waarom al die spijkerbroeken? In een krant die we vorig week kregen stonden dj Stephen en dj Albert en Brothersfunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dezelfde krant was van ene Trebol!!!!!!!!!!!!!!!Stelletje amateurs en katinka was jij de erotic act, het geluid was superslecht ookk nog eens...zelfs bij dj Jean viel het geluid uit!!!??? Oplichtersssssssssssssssssssssssssssss Trebol/Katinka thankkkkkkkksssssssssssssssss
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Bom Amor op zondag 28 december 2008 om 17:27:
Terecht dit is geen IT party het slechtste feest die we hebben gehad! Never nooit meer Trebol!!!!! Superwaardeloos kon ik niet stemmen bij de waarderingen maar anders! Hadden speciaal zwart aangeschaft waarom al die spijkerbroeken? In een krant die we vorig week kregen stonden dj Stephen en dj Albert en Brothersfunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dezelfde krant was van ene Trebol!!!!!!!!!!!!!!!Stelletje amateurs en katinka was jij de erotic act, het geluid was superslecht ookk nog eens...zelfs bij dj Jean viel het geluid uit!!!??? Oplichtersssssssssssssssssssssssssssss Trebol/Katinka thankkkkkkkksssssssssssssssss

T ligt niet aan Trebol!!!

Zoals een ander al zei:
Uitspraak van Just me... op zondag 28 december 2008 om 16:36:
Waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Uitspraak van Kattiejj op zondag 28 december 2008 om 16:25:
en nog 1 ding club r leon redouwaruw jij hebt een vreemde gang van zaken...
niet ik niet trebol!!!

Is het Leon Reowaruw??? Is hij van Club R?? Dacht dat het van Trebol was. Ken hem nog uit een ver verleden toen was ie portier in Adam..Heb ff na vraag gedaan en hij blijkt ook de organisator te zijn van Wild Romance die toen in Adam ook al een It Party zou gaan geven...Maar dat werd toen ook op het laatste moment ook afgelast... Nu snap ik het helemaal!!

Ik heb mijn 2 kaarten gelukkig kunnen ruilen met een ander stel die de It Party zo graag een keer mee wilde maken ik hoop voor hun dat ze zich nog hebben vermaakt...Maar Marcantie Reunion dat was pas een vette Party helemaal uitverkocht!..daar kunnen jullie nog heel wat van leren!!Jochem Miller was TOPPIE!!!
laatste aanpassing
Van wie is Treboll??? Wie heeft in Leeuwarden en omstreken een opdracht gegeven om een krantje te verspreiden met alle activiteiten van Trebol met daarin de beloofde it djs en shows vorige week????????????? Heb nu alles teruggelezen gastenlijst wel of niet?? Sweet sugar en zouden wilde acts zijn???????Goede djs?????Geluid was zelfs slecht dus iemand de schuld geven die ern niet meerrrr is???Trebol is afggedaan.Lees net mail na Jaap Twijnstra wil met Trebol regionale functie met Trebol??????????? WTF is hij dan???
 
Denk om je hart :gaap:
.
laatste aanpassing
 
Trebol haalde Club R onderuit maar ook iedere bezoeker want beloofde steeds hetzelfde programma in alle persberichten of TREBOL.NL stonden geen andere artiesten of wel dan? Wel makkelijk nu Club R iets te verwijten terwijl ze niet meer verantwoordelijk zijn.
laatste aanpassing
Zitten we hier op partyflock of zitten we in een zandbak van de kleuterschool? Het is dat er leeftijden staan bij de accounts hiero, maar anders zou ik zeggen dat het niveau niet echt "volwassen" is hiero...

Voor de mensen met -gegronde- klachten: Richt je tot de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn
Voor de mensen die een mooie avond hebben gehad: beters:D:D:D
Voor iedereen die niet weet hoe de vork in de steel steekt (zowat iedereen hier): Wacht totdat je het hele verhaal weet, en trek dan pas je mond open (of begin dan pas met typen).

Ik blijf hierin lekker onpartijdig verder, ik ken namelijk niet het hele verhaal.

Wat ik echter wél op basis van feiten kan zeggen is dat de persoon achter het account "Club R" ten onrechte heeft gemeld dat het feest is afgelast een paar berichten terug, terwijl het volgens mij wel gewoon is doorgegaan en er daadwerkelijk mensen het nog naar hun zin hebben gehad ook (niet iedereen misschien). Daarnaast vindt ik het zeer onprofessioneel om zulke uitingen te doen jegens de partij waarmee je voorheen samengewerkt hebt aan een project, terwijl het project nog loopt. Hiermee zaai je alleen maar meer onrust en verwarring.
Wat een gezeik en geziek zeg. Ik heb het gezellig gehad. Punt. Lekker belangrijk allemaal, gezellig maken kun je zelf en niet een ander. Toedeledoki!
Uitspraak van LX op zondag 28 december 2008 om 22:10:
Voor de mensen met -gegronde- klachten: Richt je tot de mensen die daarvoor verantwoordelijk zijn

Maar wie kun je nu aansprakelijk stellen?? Club R?? Trebol?? Voor iedereen erg onduidelijk!

Uitspraak van LX op zondag 28 december 2008 om 22:10:
Voor iedereen die niet weet hoe de vork in de steel steekt (zowat iedereen hier): Wacht totdat je het hele verhaal weet, en trek dan pas je mond open (of begin dan pas met typen).
Als je een kaartje hebt betaald van 25euro en je de sfeer wilt proeven van de echte It (liefhebbers)weten wat ik bedoel dan kom je toch erg bedrogen uit!!



Uitspraak van LX op zondag 28 december 2008 om 22:10:
Wat ik echter wél op basis van feiten kan zeggen is dat de persoon achter het account "Club R" ten onrechte heeft gemeld dat het feest is afgelast een paar berichten terug, terwijl het volgens mij wel gewoon is doorgegaan en er daadwerkelijk mensen het nog naar hun zin hebben gehad ook (niet iedereen misschien).

Daar heb je gelijk in het feest is wel door gegaan maar de mensen hebben niet gekregen waar ze in eerste instantie wel voor betaald hebben!!! 25euro!! Voor 1 Top Dj ipv 3 en niet te vergeten de vele shows en erotische acts..Als je alleen voor Dj Jean komt betaal je normaal er niet meer voor dan 10euro!!

Ben dan ook heel erg benieuwt naar de foto,s die er genomen zijn...We wachten het af..
laatste aanpassing
Uitspraak van Leona 2009 op zondag 28 december 2008 om 23:06:
Maar wie kun je nu aansprakelijk stellen?? Club R?? Trebol?? Voor iedereen erg onduidelijk!

Hier heb je helemaal gelijk in. Eerste aanspreekpunt zal Trebol zijn denk ik, die hebben duidelijke contactinformatie, de partij Club R(arity) is geen daadwerkelijk bedrijf volgens mij want het was niet te vinden bij de KvK, of het moet een andere handelsnaam voeren die verder nergens vermeld staat. Misschien is het account Club R(arity) wel niet eens van iemand die de feesten organiseert (gezien het niet echt professioneel overkomende berichtgeving van deze account `Club R´)


Uitspraak van Leona 2009 op zondag 28 december 2008 om 23:06:
Als je een kaartje hebt betaald van 25euro en je de sfeer wilt proeven van de echte It (liefhebbers)weten wat ik bedoel dan kom je toch erg bedrogen uit!!

Over die discussie had ik het ook niet. Ik heb het ook meer over de mensen die beginnen met het doen van uitingen en beschuldigingen naar elkaar zonder dat ze weten waar en hoe de schuld ligt. Als je zelf op het feest bent geweest en je vindt -dan- dat het de 25 euro niet waard was dan mag je daar natuurlijk over klagen vanuit je eigen beleving.


Uitspraak van Leona 2009 op zondag 28 december 2008 om 23:06:
Daar heb je gelijk in het feest is wel door gegaan maar de mensen hebben niet gekregen waar ze in eerste instantie wel voor betaald hebben!!! 25euro!! Voor 1 Top Dj ipv 3 en niet te vergeten de vele shows en erotische acts..Als je alleen voor Dj Jean komt betaal je normaal er niet meer voor dan 10euro!!

Ik ben het er mee eens dat er mensen kunnen zijn die kwamen voor de geplande DJ´s, en zich bedrogen kunnen voelen omdat een paar DJ´s zijn uitgevallen. Maar wees eerlijk, het kan natuurlijk bij elk feest voorkomen dat er DJ´s vervallen. Dit gebeurt zelfs op de grootste feesten.


Al met al raad ik één ding aan, wacht eerst even af of er een officieel bericht komt, misschien wordt dan een heleboel duidelijk.
laatste aanpassing
Het is heel simpel. Club R is Junior Dance Events, verantwoordelijk voor meerdere flopfeesten op erotisch gebied in o.a Rumours en DNA. Zij probeerden dmv Teenage Parties, deze party en een oud en nieuw party snel te cashen in Trebol. Ongetwijfeld viel de kaartverkoop tegen (wat wil je ook met 25 euro entree in een locatie waar nog nooit een fatsoenlijk feest heeft gestaan) en gingen beide partijen touw trekken en verdween iedere goede intentie van dit feest in een bodemloze put...

Zo simpel is het, zo gaat het zovaak... (helaas)

Junior heeft gewoon voor de zoveelste keer een inschattingsfout gemaakt, Trebol leek het wel natuurlijk geweldig om een It feest te hebben (dj jean in de tent, oud publiek, goede drankomzet) maar omdat Junior het niet waar kon maken hield Trebol alle betalingen vast in en trok het uiteindelijk z'n eigen lijn.. Dus Junior/Club R met z'n blablabla verhalen is verantwoordelijk voor dit falen
Uitspraak van Leona 2009 op zondag 28 december 2008 om 19:59:
s het Leon Reowaruw??? Is hij van Club R??

Dat zou kunnen ja..
 
Artiest Diabolic
ik heb wel 1 keer een fatsoenlijk feest gegeven in Trebol:) augustus 2006 Patrick:jaja: bomvol en gezellig:D was van plan dit jaar weer te doen...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 december 2008 om 13:11:
ik heb wel 1 keer een fatsoenlijk feest gegeven in Trebol

Daar heb je gelijk in, die bedoelde ik dan ook zeker niet :)
 
Uitspraak van Phat Wax op maandag 29 december 2008 om 13:22:
Daar heb je gelijk in, die bedoelde ik dan ook zeker niet

;)
.
laatste aanpassing
[
laatste aanpassing
.
laatste aanpassing
Uitspraak van LX op zondag 28 december 2008 om 23:37:
Eerste aanspreekpunt zal Trebol zijn denk ik, die hebben duidelijke contactinformatie, de partij Club R(arity) is geen daadwerkelijk bedrijf volgens mij want het was niet te vinden bij de KvK

Ook Junior Dance Events is niet te vinden bij de KvK....We hebben dus te maken met iemand
die feesten organiseert snel geld wil verdienen maar als het fout gaan nergens aansprakelijk voor is....Lekker makkelijk...


En maar doen alsof het een grote organisatie is zoals op Partyflock Wild Romance en op Junior Dance EventsHyves terwijl het niet eens officeel bestaat...

Jammer dat dit zovaak weer voor komt!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Phat Wax op maandag 29 december 2008 om 12:15:
Zo simpel is het, zo gaat het zovaak... (helaas)

Junior heeft gewoon voor de zoveelste keer een inschattingsfout gemaakt, Trebol leek het wel natuurlijk geweldig om een It feest te hebben (dj jean in de tent, oud publiek, goede drankomzet) maar omdat Junior het niet waar kon maken hield Trebol alle betalingen vast in en trok het uiteindelijk z'n eigen lijn.. Dus Junior/Club R met z'n blablabla verhalen is verantwoordelijk voor dit falen
laatste aanpassing
Uitspraak van Leona 2009 op maandag 29 december 2008 om 20:19:
Ook Junior Dance Events is niet te vinden bij de KvK....

Klopt, de KvK inschrijving voor Junior Dance Events is opgeheven, maar je kunt bij de KvK ook zoeken bij opgeheven bedrijven, daar staat ie wel tussen.
laatste aanpassing
Waarom krijgt iedereen op 23 december een Wad Stad krant voor de kerst waarin de it djs worden vermeld door Trebol terwijl we moeten horen dat de topdjs al weken eerder waren geboekt die daar zaterdag draaiden!!!!!!!!!!!! We hebben mails gezien van de afspraken en Wad Stad kranten gelezen online alles werd gedaan onder Trebol beheer. Online staan uitspraken van Trebol/Twijnstra die is verantwoordelijk en niemand anders.Een mail levert keiharde bewijs op dat Trebol schijt heeft aan alle afspraken.Wild Romance was in de randstad een succes omdat Friesland niet rijp is voor zoiets.Zelfs dresscode weet men niet wat het is.IT djs waren geboekt en wilden draaien zijn dus op de poster gekomen en Trebol ging du heel geniepig andere djs boeken die geodkoper waren.Zijn lid van bepaalde Hyves daar stond alles vermeld ook alle uitlatingen van Trebol/Twijnstra die kunnen geen persbericht maken voor begin van de avond???????En vertellen dat het programma totaal ingekort was???????????????Ze liften nog mee op internet met de flyer met itdjs die ze helemaal niet wilden hebben.Zijn jullie zo dom of doen jullie net alsof?? Zo bijna de uitspraak overnemen stelletje.............................................!!!!!!!!
laatste aanpassing
 
Serieus, lees je eigen berichten nog eens na, en kijk eens of je het zelf nog snapt, want je reacties raken kant noch wal :s als je dan toch persé met je vingertje wilt wijzen, zorg er dan in ieder geval voor dat je met logische dingen komt in plaats van dit zinloze gebral!
Is het misschien een optie om deze nutteloze kinderachtige discussie te sluiten?