Iets meer dan 10 jaar na de oprichting van het ticketingbedrijf Paylogic, krijgt het een geheel nieuw uiterlijk. De rebranding van Paylogic wordt tijdens het Amsterdam Dance Event uit de doeken gedaan.
Paylogic spreekt in een verklaring niet van een nieuwe koers, maar wil 'de bestaande koers nog beter op de kaart zetten met nieuwe oplossingen'. Het ticketingbedrijf krijgt onder meer een verfrissend nieuw logo, nieuwe pay-off en ook een nieuwe website.
"We zijn al vanaf dag één met meer dan enkel tickets verkopen bezig geweest", zegt Jan Willem van der Meer, de CEO en medeoprichter van Paylogic, "Ons hogere doel is altijd het "empoweren" van het event zelf geweest en via veelzijdige e-commerce-omgevingen krachtige verkoop en dataverzameling te creëren. Voor én samen met onze klanten, "together" zoals we dat ook benoemen in ons vernieuwde imago. Waarbij de organisator immer volledig in de driver-seat zit en Paylogic zorgt dat alles van A tot Z vlekkeloos verloopt".
Het afgelopen jaar zijn onder vele andere AMF, Awakenings en Electric Zoo (New York) overgestapt op Paylogic Shops. Ook rockfestival Dour uit België en Amsterdam Dance Event maken gebruik van de diensten van Paylogic.
Het systeem van Paylogic kan inmiddels ongeveer 1.000 transacties per seconde aan en heeft afgelopen jaar een record gezet van 250.000 transacties in minder dan 5 minuten. Over 2017 verwacht Paylogic ruim 280 miljoen euro aan transacties te verwerken.
Paylogic presenteert tijdens ADE nieuw logo en website
gepubliceerd door daantjeban@@ntje, op
12 oktober 2017
Bron: Entertainment Business
11 opmerkingen
Servicekosten gaan nu verder omhoog?
Zit er dik in. Voor dit enorm vernieuwende logo hebben hele groepen creatives zitten brainstormen, inspiratie-uitjes gehad, bila's en scrums zijn de revue gepasseerd om draagvlak te creëren voor deze enorme kwaliteitsslag.
En ja, dat kost geld...
laatste aanpassing
Ehh guys... Die servicekosten vallen best mee. In de USA is 20 dollar servicekosten heel gebruikelijk. In Engeland is 8-9 pond per kaartje gebruikelijk.
Wees blij dat er in Nederland tenminste een beetje concurrentie is waardoor het 'slechts' 4/5 euro is.
Wees blij dat er in Nederland tenminste een beetje concurrentie is waardoor het 'slechts' 4/5 euro is.
Die servicekosten vallen best mee. In de USA is 20 dollar servicekosten heel gebruikelijk.
Leuk en aardig maar we zitten hier niet in Amerika. Het gaat mij erom dat het vroeger 2,75 was en je een uitgeprint kaartje toegestuurd kreeg. Dan snap ik dat het duur is. Inmiddels krijg je een e-ticket en moet je het zelf uitprinten maar worden de kosten duurder en duurder. En het is niet per bestelling maar per ticket. Ongeacht of je er 1 of 9 besteld. Ik zou weleens willen weten waarom tegenwoordig alles automatisch gaat en de prijzen steeds duurder worden.