Partyflock

Outsiders en Dutch Movement pionieren met Spaanstalige Hardstyle track 'Cocaina'

 

Outsiders en Dutch Movement pionieren met Spaanstalige Hardstyle track 'Cocaina'

gepubliceerd door , op
Vandaag gaat de Spaanstalige Hardstyle track 'Cocaina' van Outsiders, Dutch Movement feat. Emy Perez in release. Het nummer deed het eerder al goed bij het publiek van onder andere Defqon.1 en Tomorrowland, waar het als openingsnummer werd gedraaid op de Pussy Lounge Stage. De bijbehorende videoclip neemt je mee in een duistere drugsdeal die fout gaat. 'Cocaina' komt uit via ROQ 'N Rolla Music.

Outsiders: 'Speciaal voor deze track hebben Dutch Movement en ik de Spaanstalige Emy Perez gevraagd. De Spaanse taal is al wel eerder verwerkt in Hardstyle, echter ging het dan bijna altijd om samples. Dat we Spaanstalige vocalen hebben laten schrijven voor een plaat in dit genre is vrij uniek.'



Outsiders
Cem Araci, beter bekend als Outsiders, is een getalenteerd muzikant en een ras-entertainer. Araci begon op 12-jarige leeftijd met draaien en toerde sindsdien met zijn kenmerkende 'explosieve spinning' style de hele wereld over. Tijdens de legendarische Power Hour van Defqon.1 draaide Outsiders samen met Jebroer live hun track 'Helicopter'. Deze track werd opgevolgd door de hits 'Vaderland', 'Hatsikidee' en 'Adrenaline'. Later bracht Outsiders de plaat 'Rebel Baby' uit, die veel gedraaid werd door bekende DJ's in de scène. Ook internationaal kreeg 'Rebel Baby' veel lof van artiesten als Carnage, Kayzo en Quintino nadat de track exclusief onder licentie werd uitgebracht bij Republic Records in Amerika.

Dutch Movement
Dutch Movement staat voor Freestyle in de breedste zin van het woord. Met producties als 'Wake 'M Up' samen met The Partysquad, 'Turn The Tide' met FeestDJRuud en een officiële remix van Hardcorelegende The Horrorist laten zij duidelijk zien geen geen grenzen te kennen. Dutch Movement was eerder te zien op Defqon.1, Weekend Festival, Dance Valley, Decibel Outdoor Festival en Free Festival.

1 opmerking

Wat is dit voor reclame dan.­ Pionieren, klinkt meer als 13-in-een-dozijn rotzooi?