Partyflock

Thunderdome keert terug

Thunderdome keert terug

gepubliceerd door , op
Thunderdome keert terug (afbeelding)
FeestThunderdome · 25 Years of Hardcore
OrganisatieThunderdome Site
ID&T Site
LocatieJaarbeurs Utrecht Site
Datumzaterdag 28 oktober 2017
StadUtrecht
Het gonsde al een poosje van de geruchten, maar het blijkt echt waar: Thunderdome keert terug. Op 28 oktober wordt het 25-jarig bestaan gevierd in de Jaarbeurs utrecht.

De laatste editie van Thunderdome vond vijf jaar geleden plaats in de RAI Amsterdam. Toen kwamen liefhebbers uit 37 landen bijeen voor wat destijds de laatste editie werd beschouwd.

De line-up voor Thunderdome: 25 years of hardcore wordt binnenkort bekendgemaakt. Die Hard-pashouders kunnen vanaf 24 februari tickets kopen. De inschrijvingen voor Early Raver starten in april en de reguliere kaartverkoop op 24 juli.
Bron: Nu.nl

138 opmerkingen


Uitspraak van Dave op zaterdag 18 februari 2017 om 23:30:
Jaarbeurs is echt veel beter qua atmosfeer, RAI is echt..­ Wanneer.­ Was er een goed feest in de RAI? Nou? Ik bedoel maar.­


Uitspraak van dr macabre op zondag 19 februari 2017 om 05:36:
Nou alle jubileum edities waren goed daar hoor! (y)

Heb je, je antwoord Dave (y)

Uitspraak van ThemcQ op zondag 19 februari 2017 om 10:57:
M.­u.­v 2007 , dat scheen super slecht te zijn geweest

Waarschijnlijk gehoord van mensen die, die avond in de verkeerde zalen hebben gestaan.

Present :respect:

Tribute 3 Steps Ahead machtig mooi.

Iedereen met de armen over elkaar Gabbers Unite :D

Onvergetelijk in iedergeval (y)
ThemcQ
Artiest Exodus

Uitspraak van Tripmeister™ op woensdag 22 februari 2017 om 09:19:
geweest
Waarschijnlijk gehoord van mensen die, die avond in de verkeerde zalen hebben gestaan.­

M.b.t tot geluid en het verlaten door een mini uitgang , anders hadden ze wel geen payback time feest gegeven

Uitspraak van Tripmeister™ op woensdag 22 februari 2017 om 09:16:
Uitspraak van dr macabre op zondag 19 februari 2017 om 05:36:Nou alle jubileum edities waren goed daar hoor! (y)
Heb je, je antwoord Dave (y)

Ja kan en mag er niks mooiers van maken ;)



Uitspraak van Tripmeister™ op woensdag 22 februari 2017 om 09:19:
Present :respect:

Tribute 3 Steps Ahead machtig mooi.

Iedereen met de armen over elkaar Gabbers Unite :D

Onvergetelijk in iedergeval (y)


Klopt helemaal die zaal was "the place to be that night" :)

Uitspraak van ThemcQ op woensdag 22 februari 2017 om 11:24:
M.­b.­t tot geluid

In de Present geen last van gehad (y)
Mainstream zaal was inderdaad geen best geluid, maja daar ga ik dan gewoon niet staan.
Early kan ik me niet meer herinneren want ben vrij weinig de present zaal uitgeweest omdat het prima beviel daar.

Ben eigenlijk nooit zo moeilijk, pak gewoon de zaal met het beste geluid en goede sfeer.

Uitspraak van ThemcQ op woensdag 22 februari 2017 om 11:24:
en het verlaten door een mini uitgang

Ook geen last van gehad en ook bij binnenkomst niet waar veel om te doen was.


Uitspraak van ThemcQ op woensdag 22 februari 2017 om 11:24:
anders hadden ze wel geen payback time feest gegeven

Voor mij en m'n vrouwtje (en vele andere Thunderdome fans) dus een mooie bonus :lol:

Want die was ook dik (y)
laatste aanpassing
De RAI, nog nooit geweest :roflol:
Ergens vind ik het wel jammer dat deze editie niet in de RAI komt, maar de td feesten in de Jaarbeurs heb ik me anders ook wel prima vermaakt.

Uitspraak van the Angel of Thunder op woensdag 22 februari 2017 om 12:43:
De RAI, nog nooit geweest

A Decade, 15-jarig en 20-jarig bestaan niet bij geweest dus.
Mooi zonde zeg.

Maja wat je niet hebt dat mis je niet zeg ik altijd maar zo.

Eigenlijk ook zo bij feestjes, als je er niet bent geweest ook niets gemist :p

Uitspraak van Tripmeister™ op woensdag 22 februari 2017 om 11:50:
Ook geen last van gehad en ook bij binnenkomst niet waar veel om te doen was

Scheelt een hoop als je t wel naar je zin hebt gehad in tegenstelling van anderen

Uitspraak van ThemcQ op woensdag 22 februari 2017 om 13:04:
▶Uitspraak van Tripmeister™ op woensdag 22 februari 2017 om 11:50:Ook geen last van gehad en ook bij binnenkomst niet waar veel om te doen was
Scheelt een hoop als je t wel naar je zin hebt gehad in tegenstelling van anderen

Zitten altijd wel zeikerds bij eerlijk gezegd.

Waarom als feest dan toch een waardering zeer goed krijgen als ik vragen mag ?

Blijkt toch dat het merendeel zich prima heeft vermaakt daar (y)

Uitspraak van Tripmeister™ op woensdag 22 februari 2017 om 13:03:
Mooi zonde zeg.­

Tja, maar als er iets kleins in je buik groeit, dan ga je echt niet naar een hardcore feest!
Dan krijg je er iets moois voor terug ;)
laatste aanpassing
A Decade kon ik niet om een ander reden.
20 jarig bestaan was ik te laat met een kaartje, andere optie, Pandemonium.
Ook weer super om na zo'n15 jaar weer terug te zijn in Sporthallen Zuid :yes:
laatste aanpassing

Uitspraak van the Angel of Thunder op woensdag 22 februari 2017 om 15:00:
Tja, maar als er iets moois in je buik groeit, dan ga je echt niet naar een hardcore feest!
Dan krijg je er iets moois voor terug ;)

Kan erover meepraten hier thuis hetzelfde ook meegemaakt :P

Daarom ook mijn "oh zo wijze" woorden onder aan die comment :rot:
laatste aanpassing

Uitspraak van Tripmeister™ op woensdag 22 februari 2017 om 13:23:
Waarom als feest dan toch een waardering zeer goed krijgen als ik vragen mag ?

Niet iedereen zit of zat op PF , maar goed ik spreek ook alleen maar in verhalen van mensen die de editie in 2006 een stuk beter vonden

Uitspraak van Tripmeister™ op woensdag 22 februari 2017 om 11:50:
Uitspraak van ThemcQ op woensdag 22 februari 2017 om 11:24:anders hadden ze wel geen payback time feest gegeven
Voor mij en m'n vrouwtje (en vele andere Thunderdome fans) dus een mooie bonus :lol:

Want die was ook dik (y)


zeker weten maar mooiste editie in HMH was toch echt 2001 :P

Uitspraak van dr macabre op woensdag 22 februari 2017 om 22:46:
zeker weten maar mooiste editie in HMH was toch

Jep. Was origineel, uniek en gewoon bruut :-)

Uitspraak van toerist op donderdag 23 februari 2017 om 01:20:
zeker weten maar mooiste editie in HMH was toch
Jep. Was origineel, uniek en gewoon bruut :-)


Kan me nog wel herinneren die super vette set DJ Producer vs Simon Undergroud en Catscan Live met zijn klappers van toen en toen nog ineens Armageddon Project dat je dacht wtf is dit dan??


Tja en als afsluiter Manu Le malin :respect:

Uitspraak van Tripmeister™ op woensdag 22 februari 2017 om 09:16:
Heb je, je antwoord Dave (y)

Dank, heb 2012 even doorgelezen en inderdaad, was heel goed.

Uitspraak van dr macabre op dinsdag 21 februari 2017 om 14:59:
▶Uitspraak van Schreudster op maandag 20 februari 2017 om 23:20:Weet iemand wat de 'early raver registratie' inhoudt?
Is dat gewoon een early bird registratie of doen ze nog wat met leeftijdselectie?

Daar ben ik dus ook benieuwd naar hoe dat in zijn werk gaat?

Je kreeg op thunderdome die hard Day 2 een pasje van www.25yearsofhardcore.com met daarop een code vermeld. De mensen met zo'n pasje kunnen 24 februari al als 1e een kaartje voor thunderdome kopen;) 24 april pre registratie en 24 juni begint dan de gewone vvk (f)

Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 24 februari 2017 om 01:28:
Uitspraak van dr macabre op dinsdag 21 februari 2017 om 14:59:▶Uitspraak van Schreudster op maandag 20 februari 2017 om 23:20:Weet iemand wat de 'early raver registratie' inhoudt?
Is dat gewoon een early bird registratie of doen ze nog wat met leeftijdselectie?

Daar ben ik dus ook benieuwd naar hoe dat in zijn werk gaat?
Je kreeg op thunderdome die hard Day 2 een pasje van www.25yearsofhardcore.com met daarop een code vermeld. De mensen met zo'n pasje kunnen 24 februari al als 1e een kaartje voor thunderdome kopen;) 24 april pre registratie en 24 juni begint dan de gewone vvk (f)


tja en daar ben ik dus benieuwd naar wie er zich allemaal mogen inschrijven voor die Pre-registratie? zoals hierboven ook al vermeld gaat dat op leeftijd, of vrij voor iedereen, enz?


Nou ja in ieder geval 24 april in de gaten houden (Y)

Uitspraak van dr macabre op vrijdag 24 februari 2017 om 11:32:
tja en daar ben ik dus benieuwd naar wie er zich allemaal mogen inschrijven voor die Pre-registratie?

Gewoon de echte Thunderdome Die Hards godverdomme.

Dat pasjes systeem slaat werkelijk waar nergens op.

Zitten genoeg mensen bij die volgens mij niet eens één Thunderdome hebben meegemaakt :rot:

Uitspraak van Tripmeister™ op vrijdag 24 februari 2017 om 11:59:
Uitspraak van dr macabre op vrijdag 24 februari 2017 om 11:32:tja en daar ben ik dus benieuwd naar wie er zich allemaal mogen inschrijven voor die Pre-registratie?
Gewoon de echte Thunderdome Die Hards godverdomme.

Dat pasjes systeem slaat werkelijk waar nergens op.

Zitten genoeg mensen bij die volgens mij niet eens één Thunderdome hebben meegemaakt :rot:


Haha ja dat zal ongetwijfeld zo zijn geweest ;)



Maja hoe ga je in vredesnaam controleren wie echte die hards zijn???


ik zelf ben zat edities geweest, maja mag me ook geen Die hard noemen want heb ook zat edities gemist/te jong enz....


Dus ja moeilijk zoiets te bepalen he ;)

Uitspraak van Tripmeister™ op vrijdag 24 februari 2017 om 11:59:
Dat pasjes systeem slaat werkelijk waar nergens op.­

Ik vind het gewoon geniaal, dat zal je leren om de enige echte Thunderdome die hard day te negeren. Die hards komen gewoon op hun sneakers opdagen als de dondergod een fuif geeft :xtc: :bounce: B)

Uitspraak van dr macabre op vrijdag 24 februari 2017 om 12:18:
ik zelf ben zat edities geweest, maja mag me ook geen Die hard noemen want heb ook zat edities gemist/te jong enz....­

Nou volgens mij heb jij meer als 10 edities meegemaakt dus ik vind dat behoorlijk die hard (y)

Was eigenlijk ook maar een geintje.
Maar dat pasjes systeem vind ik behoorlijk daaps, daar blijf ik bij.

Uitspraak van Dre Solar op vrijdag 24 februari 2017 om 13:44:
Ik vind het gewoon geniaal, dat zal je leren om de enige echte Thunderdome die hard day te negeren.­ Die hards komen gewoon op hun sneakers opdagen als de dondergod een fuif geeft

Lekker blijven slikken ja toch :cheers:
Pre parties, pasjes, presale, vliegtuigjes met vage boodschappen het zijn allemaal marketing instrumenten.­ Uitgangspunt voor de organisatie is om een groot feest te geven, zoveel mogelijk geld verdienen en tevens epische status te behalen.­

In de huidige tijd ga je niet meer jaarlijks de jaarbeurs vol krijgen met hardcore fans, dus ga je andere wegen bewandelen.­ Om het feest te promoten moet je creatief zijn en je hebt tevens de mogelijkheid om te experimenteren/innoveren.­

Uitspraak van Dre Solar op vrijdag 24 februari 2017 om 15:04:
Om het feest te promoten moet je creatief zijn en je hebt tevens de mogelijkheid om te experimenteren/innoveren.­

Raw hardstyle stage op Thunderdome.. net als Masters of Fartcore

Uitspraak van Dre Solar op vrijdag 24 februari 2017 om 15:04:
In de huidige tijd ga je niet meer jaarlijks de jaarbeurs vol krijgen met hardcore fans, dus ga je andere wegen bewandelen.­

Denk dat de naam Thunderdome zichzelf wel verkoopt (y)

Uitspraak van Pascal_1974 op vrijdag 24 februari 2017 om 15:13:
Raw hardstyle stage op Thunderdome..­

Zo zo... je wordt nog eens liberaal op je oude dag :lol: