Partyflock
 
­ Nederland

Unlocked keert terug in Jaarbeurs Utrecht

gepubliceerd door , op
Unlocked
18 juli 2016
FeestUnlocked · Indoor Festival
Datumzaterdag 29 oktober 2016
LocatieJaarbeurs Site
Nederlands
Engels
Maak jezelf klaar voor het tweede hoofdstuk van het b2s hardere stijlen indoor festival: Unlocked. Na het succes van vorig jaar keert dit nieuwste b2s concept terug op 29 oktober in de Jaarbeurs. Meer dan vijftig artiesten verdeeld over vijf area's, nemen je mee in vijf verschillende hardere stijlen werelden. Kies jouw bestemming en laat je verrassen door de vijf unieke showcase acts die de wintertijd Unlocken.

De trailer check je hier:



Ontdek de unieke underground sfeer van de verschillende area's, die ieder hun eigen stijl vertegenwoordigen in Hardstyle, Hardcore, RAW Hardstyle, Uptempo Hardcore en Freestyle. Om klokslag drie uur zullen de unieke showcase acts samen met jou de wintertijd aftrappen. Wie dit zullen zijn wordt op 27 juli bekendgemaakt met de volledige line-up.

Voorverkoop start 6 augustus om 12.00 uur via de b2s ticketshop. Meer info vind je op deze website.

42 opmerkingen

De early/millennium weer weglaten en uptempo een eigen zaal geven... Dikke doei! :bye:
Hardcore en uptempo zaal:-D :bounce: Vorig jr super dik geluid.
uptempo tokkie hardcore
Waar zien jullie dan welke zalen/stijlen er zijn? Als ik op het linkje klik zie ik alleen maar dat het een 21+ event is vanaf 18 jaar :D
Uitspraak van Dano1974 op maandag 18 juli 2016 om 22:12:
Waar zien jullie dan welke zalen/stijlen er zijn? Als ik op het linkje klik zie ik alleen maar dat het een 21+ event is vanaf 18 jaar :D


Anders lees je het nieuwsbericht even voordat je een reactie plaatst.
Uitspraak van Dano1974 op maandag 18 juli 2016 om 22:12:
Waar zien jullie dan welke zalen/stijlen er zijn? Als ik op het linkje klik zie ik alleen maar dat het een 21+ event is vanaf 18 jaar :D


Uhmm staat in het bericht zelf?

'Ontdek de unieke underground sfeer van de verschillende area's, die ieder hun eigen stijl vertegenwoordigen in Hardstyle, Hardcore, RAW Hardstyle, Uptempo Hardcore en Freestyle.'
laatste aanpassing
Haha okay.... Was weer te vroeg met doorklikken... Thnx
Uitspraak van Wes036 op maandag 18 juli 2016 om 19:29:
De early hardstyle weer weglaten en RAW een eigen zaal geven... Dikke doei! :bye:


:D
"Na het succes van vorig jaar"

b2s.....man man man, dat jullie het zelf maar geloven. Nog nooit zo'n sfeerloze bedoeling meegemaakt qua feesten......heb nog nooit zoveel mensen op een feest zo negatief horen praten. Of mijn verwachtingen waren vorig jaar misschien te 'hoog' maar vond het het slechtste indoor feest waar ik geweest ben.
Uitspraak van Kinesis op dinsdag 19 juli 2016 om 10:27:
b2s.....man man man, dat jullie het zelf maar geloven. Nog nooit zo'n sfeerloze bedoeling meegemaakt qua feesten......heb nog nooit zoveel mensen op een feest zo negatief horen praten. Of mijn verwachtingen waren vorig jaar misschien te 'hoog' maar vond het het slechtste indoor feest waar ik geweest ben.


Niet met je eens.
Dit feest zat vorig jaar echt super goed in elkaar! Daarbij was het nergens echt super druk.
Geluid was goed! Aankleding niet verkeerd.
En de sfeer.. misschien heb je steeds verkeerd gestaan. maar ik vond het een gemoedelijke sfeer (y)
B2S organiseert steeds slechtere feesten en naar het publiek luisteren ho maar!!
laatste aanpassing
Uitspraak van ArtStyle op dinsdag 19 juli 2016 om 11:45:
Niet met je eens.
Dit feest zat vorig jaar echt super goed in elkaar! Daarbij was het nergens echt super druk.
Geluid was goed! Aankleding niet verkeerd.
En de sfeer.. misschien heb je steeds verkeerd gestaan. maar ik vond het een gemoedelijke sfeer (y)


Gelukkig is het feest jou wel bevallen, ik verwachte ook niet dat iedereen het met mee eens zou zijn ;-). Maar je geeft al aan dat het nergens echt druk was..........dat zegt al genoeg over het concept en het animo voor het feest, ook waren 2 zalen ingekort met zwarte doeken om het toch druk te laten lijken.
Nee ik vond het persoonlijk echt een 13 in dozijn feest, niks vernieuwds mbt alle feesten die er al zijn.
Uitspraak van Early joey :bounce: op dinsdag 19 juli 2016 om 12:01:
B2S organiseert steeds slechtere feesten en naar het publiek luisteren ho maar!!


mee wegblijven dan!!!
zal vast weer uptempo hardcore worden met of partyraiser of DT als host /afsluiter :/
Uitspraak van Early joey :bounce: op dinsdag 19 juli 2016 om 12:01:
B2S organiseert steeds slechtere feesten en naar het publiek luisteren ho maar!!


Ze willen wel weer luisteren naar het publiek (ze moeten ook wel!), ik had een aantal maanden een mail ontvangen om te 'brainstormen' in Rotterdam over b2s......ik ben niet gegaan maar daar mee toonde ze bij mij wel aan weer naar het publiek te willen luisteren. Ben het met je eens dat b2s een aantal steken heeft laten vallen mbt vernieuwing...het is allemaal te veel hetzelfde. Prijzen gaan omhoog maar je krijgt er niks extra's voor terug, maar dat moet b2s zelf ook wel merken:

Decibel verkoopt niet meer zo snel uit.
Thrillogy is een 'geflopt' concept en ze proberen het nu dus met Unlocked.
Knock-out gecancelt.
Uitspraak van jp op dinsdag 19 juli 2016 om 12:10:
mee wegblijven dan!!!


Doe ik al jaren. B2S feesten waren ooit lekker bijzonder, nu niet meer.
Decibel is ook zo'n vergane glorie ding...
Grappig.... na jaren van enorme populariteit van Q-dance moest en zou hier alles afgezeken worden. Nu gebeurt hetzelfde met b2s :D
Beide doen goede dingen en slechtere dingen. Je hoeft gelukkig niet overal heen :D

Maar doorgaans zijn de feesten van beide organisaties gewoon in orde :yes:
Deze sla ik ook over denk ik..... maar Snakepit is dan juist wel weer een leuk nieuw ding om eens te checken :yes:
Uitspraak van Kinesis op dinsdag 19 juli 2016 om 12:04:
Maar je geeft al aan dat het nergens echt druk was..........dat zegt al genoeg over het concept en het animo voor het feest, ook waren 2 zalen ingekort met zwarte doeken om het toch druk te laten lijken.


Uhm.. ja ik bedoelde dit juist als positief punt aan het feest! :D Ik mijd bijvoorbeeld al jaren feesten als HardBass, Qlimax en uitverkochte feesten in de Ziggodome puur omdat dit echt veel te druk voor mij is!!! (n)

Uitspraak van Tja B) op dinsdag 19 juli 2016 om 14:04:
Maar doorgaans zijn de feesten van beide organisaties gewoon in orde


Precies!
Uitspraak van Psychonaut op maandag 18 juli 2016 om 22:07:
uptempo tokkie hardcore


Jammer hè dat er geen industrial line up is en je altijd je frustratie op andere genres moet botvieren!
Uitspraak van *B@LLEBO* op dinsdag 19 juli 2016 om 16:43:
▶Uitspraak van Psychonaut op maandag 18 juli 2016 om 22:07:uptempo tokkie hardcore
Jammer hè dat er geen industrial line up is en je altijd je frustratie op andere genres moet botvieren!


Kom op, uptempo is kwalitatief echt simpele bagger zooi.
Dat b2s een paar verkeerde keuzes (Knock out) heeft gemaakt daar ben ik het wel mee eens, maar om deze organisatie meteen af te serveren slaat ook helemaal nergens op.

Thrillogy was gewoon klaar en ze wilden een nieuw concept eind oktober in de Jaarbeurs. Ik ben vorig jaar niet aanwezig geweest, dus ik kan alleen afgaan op de verhalen, en die zijn nogal 50-50.

Dit lijkt me ook logisch als ze met een nieuw feest komen, waar zeker nog wat aan te verbetren valt, maar geef b2s de tijd. Bijna geen enkel nieuw feest staat meteen als een huis.

Verder wacht ik mooi de line up af, als die goed is met wat orginele showcases dan ben ik denk ik wel aanwezig.
 
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 19 juli 2016 om 16:50:
▶Uitspraak van *B@LLEBO* op dinsdag 19 juli 2016 om 16:43:▶Uitspraak van Psychonaut op maandag 18 juli 2016 om 22:07:uptempo tokkie hardcore
Jammer hè dat er geen industrial line up is en je altijd je frustratie op andere genres moet botvieren!
Kom op, uptempo is kwalitatief echt simpele bagger zooi.


Nee industrial is alles idd
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 19 juli 2016 om 16:50:
▶Uitspraak van *B@LLEBO* op dinsdag 19 juli 2016 om 16:43:▶Uitspraak van Psychonaut op maandag 18 juli 2016 om 22:07:uptempo tokkie hardcore
Jammer hè dat er geen industrial line up is en je altijd je frustratie op andere genres moet botvieren!
Kom op, uptempo is kwalitatief echt simpele bagger zooi.


Dat is al lang bekend dat je dit vindt. Niks nieuws te melden?
Decibel raakt sws altijd wel uitverkocht!
Maar idd knock out was afgelast/gecancelt. En thrilogy is eigrnlijk alleen masr voor het geld het concept zelf stelt niks voor. Maar zijn genoeg anderr zowel kleinere als andere grote organisaties die het een stuk beter doen!!
Uitspraak van *B@LLEBO* op dinsdag 19 juli 2016 om 18:46:
Dat is al lang bekend dat je dit vindt. Niks nieuws te melden?


In mijn ogen is de hele hardcore scene aan stront. Hardstyle heeft tegenwoordig nog hardere kicks dan die bassloze holle hardcore kicks.
Mainstream is ruk.
Uptempo is ruk.
Frenchcore is ruk.
Industrial is ondergewaardeerd.
Millennium is genieten.
Early is ook nog steeds goed te doen.
Tripped is een eindbaas. :D
Ook niks nieuws van je. Wel dat hardstyle hardere kicks heeft dan bijvoorbeeld uptempo. Benieuwd wie jouw mening deelt maargoed dat is jouw mening/smaak.
In mijn ogen is de hele hardcore scene aan stront. Hardstyle heeft tegenwoordig nog hardere kicks dan die bassloze holle hardcore kicks.
Volgens mij neemt mainstream op dit moment de kicks van RAW over.Ze worden alleen op een hoger bpm afgespeeld .N-Vitral ,Angefist en Bloodcage plempen op dit moment veel van die nummers .B2S is een beetje verwaarloosd door SFX . Al verkoopt alles een beetje minder :Sensation , Wish ,DV enz.
ja door die pitch blijft er niks over. :lol:
Uitspraak van actief op dinsdag 19 juli 2016 om 17:29:
Nee industrial is alles idd


klopt!(L)
Artiest {SHOWLIST artist 92354, 20807}
Uitspraak van Butolin op woensdag 20 juli 2016 om 08:05:
Nee industrial is alles idd


Beste shizzle binnen de scene imo maar inderdaad zeer ondergewaardeerd
Artiest Exodus
tokkiecore = niet gaan , wel veel plezier gewenst aan de mensen die wel gaan (y)
Uitspraak van NOOB SAIBOT (Gucciwearing MTF) op woensdag 20 juli 2016 om 15:29:
Beste shizzle binnen de scene imo maar inderdaad zeer ondergewaardeerd


Wees blij! Anders begon iedereen weer te klagen dat het te 'commercieel' of te 'mainstream' wordt vol dagjesmensen.....
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 19 juli 2016 om 19:09:
Tripped is een eindbaas. :D
gelukkig is zijn maat KRTM weer terug! Heb genoten van hem op Dominator.
denk ook niet zozeer dat b2s het kut doet, het is gewoon een overkill in nederland aan party's en dezelfde namen overal.
het enige wat ze nog kunnen doen is de naam van een indoorparty te hernoemen naar een indoor festival om mensen nog echt over de grens te trekken. echt vernieuwend is het niet meer overal..
Op die vijf showcases na is het wel iets wat niet overal gedaan word
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 19 juli 2016 om 19:09:
In mijn ogen is de hele hardcore scene aan stront. Hardstyle heeft tegenwoordig nog hardere kicks dan die bassloze holle hardcore kicks.
Mainstream is ruk.
Uptempo is ruk.
Frenchcore is ruk.


Deze man!

Altijd hateng :'(
laat deze thrillogy 2.0 ook lekker aan me voorbijgaan
vind het niks vernieuwends, en ga daar dus niet de hoofdprijs aan betalen
Ik ken in ruim 15 jaar feesten bezoeken, waarvan zeker begin jaren 2000 heel veel indoor, eigenlijk maar weinig indoor feesten waar er wel een dikke aankleding is etc. Wat ik me nog wel kan herinneren is dat in al die jaren het geluid vaak echt te wensen over liet. Unlocked heeft mij vorig jaar echt verrast met retegoed geluid in met name de HC zaal. Dat was echt wel genieten imo. Ik kom voor de muziek en de gezelligheid, het blijft cliché, maar ik drop hem toch; "sfeer maak je zelf". En als het geluid, hard knalt en je de bass in je onderbuikje voelt, je een brede smile creeert, dan lachen de mensen om je heen met je mee. Ik heb verder echt niets nodig, wat kan mij die led lampjes schelen en wat kan mij die papier-maché bouwsels op de stages schelen. Als de muziek en het geluid niet goed zijn, kun je al die dingen wel hebben, maar is het lang niet zo leuk. Omgekeerd gaat die vlieger niet op wat mij betreft.

DOEI Azijnpissers (L)
Uitspraak van Sjaakhans op vrijdag 22 juli 2016 om 10:56:
Ik ken in ruim 15 jaar feesten bezoeken, waarvan zeker begin jaren 2000 heel veel indoor, eigenlijk maar weinig indoor feesten waar er wel een dikke aankleding is etc. Wat ik me nog wel kan herinneren is dat in al die jaren het geluid vaak echt te wensen over liet. Unlocked heeft mij vorig jaar echt verrast met retegoed geluid in met name de HC zaal. Dat was echt wel genieten imo. Ik kom voor de muziek en de gezelligheid, het blijft cliché, maar ik drop hem toch; "sfeer maak je zelf". En als het geluid, hard knalt en je de bass in je onderbuikje voelt, je een brede smile creeert, dan lachen de mensen om je heen met je mee. Ik heb verder echt niets nodig, wat kan mij die led lampjes schelen en wat kan mij die papier-maché bouwsels op de stages schelen. Als de muziek en het geluid niet goed zijn, kun je al die dingen wel hebben, maar is het lang niet zo leuk. Omgekeerd gaat die vlieger niet op wat mij betreft.

DOEI Azijnpissers (L)


AMEN

Had het zelf niet beter kunnen zeggen :)

Tot Unlocked :bounce: