Partyflock

Nirvana of Noise

Nirvana of Noise

gepubliceerd door , op
Nederlands
Engels
Na acht succesvolle edities van het grootste hardcore festival ter wereld, steken Art of Dance en Q-dance wederom de koppen bijeen voor een nieuw indoor hardcore concept. Op 2 november wordt de Heineken Music Hall in Amsterdam omgebouwd tot een ware hardcore heaven.

This fall holds a new extreme
The creators of Dominator will present their second alliance
A hardcore experience of the highest grade will be born...
Prepare for your...
Nirvana of Noise



De kaartverkoop voor Nirvana of Noise start op zaterdag 31 augustus om 13:00 uur op www.nirvanaofnoise.com.

109 opmerkingen

Uitspraak van Daanic op zaterdag 24 augustus 2013 om 11:28:
endymion en evil activies zijn natuurlijk zoveel harder als een radical redemption of titan

Appels met peren vergelijken :p
Endymion en EA zijn inderdaad wel softies geworden, teveel van die "laten-we-hartjes-maken-janknummers" de laatste tijd.
Beetje het bovenste van de lader vergelijken met het onderste van de ladder die erna komt :p
Radical redemption klinkt inderdaad wel lekker t.o.v. de meeste hardstyle. Lekker rauw en duister iig. Maar is toch nog steeds de tempo wat het hem net niet is. :) blijft nog steeds een beetje een jumpstyle tempo :p
laatste aanpassing
Uitspraak van .Wendel op vrijdag 23 augustus 2013 om 06:02:
#PH13 in Klokgebouw Eindhoven (Y)

Oh, nice. Dacht dat PH altijd in oktober-november was
Uitspraak van Daanic op zaterdag 24 augustus 2013 om 11:28:
want een endymion en evil activies zijn natuurlijk zoveel harder als een radical redemption of titan

tjah.....EA en Endymion is ook geen hardcore hoor, weet niet waar je dat vandaan haalt?
[BvE] ;;BlackBass_
Werkzaam bij Walohi
Artiest BlackBass
Uitspraak van <3 op donderdag 22 augustus 2013 om 16:24:
Heel jammer dit soort dingen,
ik snap niet dat de organisaties niet inzien dat ze Hardcore/Frenchcore/Terror gescheiden moeten houden van de Hardstyle.
en t is niet erg dat er avontoe een hardstyle eara is, maar noem het dan niet THE HARDCORE FESTIVAL. en geef de Hardstyle de mooiste stage :S
Hardcore VS Hardstyle zal op deze manier altijd een strijd blijven.
T is niet het zelfde, t is totaal niet met elkaar te vergelijken.
Niet kwa muziek, maar ook niet kwa mensen die er rond lopen.

Hardcore, Frenchcore en Terror zijn ook 3 totaal verschillende genres. Raw Hardstyle komt dan nog aardig in de buurt van Hardcore dus dit is gewoon onzin wat je zegt.

Ik ben er zelf niet geweest maar van wat ik zag was de mainstage veruit de mooiste stage op het feest, daarnaast. Het is overwegend Hardcore en subgenres wat je er terug vind dus het is en blijft een Hardcore Festival.

Dat Hardcore vs. Hardstyle altijd een strijd zal blijven dat doe je zelf.. waarom zou het uberhaupt een strijd moeten zijn? Het heeft allebei een energieke vibe, het WIJ gevoel is vrijwel identiek, het heeft allebei bass en schijnbaar denken we in beide scenes veel te veel in hokjes.

Dat het totaal niet met elkaar te vergelijken is is ook de grootste onzin. Hard Rock,, wat je zelf aanhaalt.. DAT heeft weer helemaal niets met electronische muziek te maken. En de mensen die er rondlopen.. tja. Weet niet waar je dan op doelt maar de meeste mensen die ik ken die naar hardstyleparty's gaan, kunnen hardcore evengoed waarderen en er niet minder hard op losgaan. Wat ze overigens ook doen.
laatste aanpassing
Lanoz
Artiest Lanoz
Uitspraak van <3 op donderdag 22 augustus 2013 om 16:24:
Hardcore VS Hardstyle zal op deze manier altijd een strijd blijven.

Dat blijft het zeker als mensen sws een 'strijd' tussen hc en hs blijven zien.
Nogal nutteloos.
Uitspraak van [BvE] ;;BlackBass_ op zaterdag 24 augustus 2013 om 22:08:
Heel jammer dit soort dingen,
ik snap niet dat de organisaties niet inzien dat ze Hardcore/Frenchcore/Terror gescheiden moeten houden van de Hardstyle.
en t is niet erg dat er avontoe een hardstyle eara is, maar noem het dan niet THE HARDCORE FESTIVAL. en geef de Hardstyle de mooiste stage :S
Hardcore VS Hardstyle zal op deze manier altijd een strijd blijven.
T is niet het zelfde, t is totaal niet met elkaar te vergelijken.
Niet kwa muziek, maar ook niet kwa mensen die er rond lopen.

alles gaat om geld dus hardstyle er bij en er zijn weer 1000 meer mensen bij
Uitspraak van Ruthger\+. op woensdag 21 augustus 2013 om 19:50:
Qore is voor mij sowieso de dikste indoor. Dus hopen op een datum:D

Dan ben je zeker nog nooit op syndicate geweest.
Dit is ongeveer gelijk in 2007 toen I-motion en Art of Dance de koppen bij elkaar staken en Syndicate organiseerde. Eerste editie was snoeihard en van commercieel getrek niks te bespeuren,zelfs een industrial area!! Het concept keihard en perfect geluid werd zo populair dat het enkele edities later een hitjesparade is geworden en veel te druk natuurlijk. Ik vermoed hier hetzelfde verhaal...
Uitspraak van <3 op vrijdag 23 augustus 2013 om 09:35:
Jij wil toch ook niet naast een Hardstyle stage een Hardrock stage?

Uitspraak van Willewijntje op vrijdag 23 augustus 2013 om 15:07:
Kan mij dat schelen? Heb er toch geen last van?
Wie weet ging ik er nog wel even kijken ook :lol:

Haha precies :lol: Toevallig vind ik hardrock ook goed dus zou er zeker ook gaan kijken dan!
laatste aanpassing
Mweh Thrillogy of dit... dillema
Uitspraak van GEO op maandag 26 augustus 2013 om 10:34:
Mweh Thrillogy of dit... dillema

Allebei dus.
Uitspraak van Nvds op maandag 26 augustus 2013 om 15:16:
llebei dus

Voor mij dit en Pandemonium
Uitspraak van Nvds op maandag 26 augustus 2013 om 15:16:
Mweh Thrillogy of dit... dillema

Uitspraak van Nvds op maandag 26 augustus 2013 om 15:16:
Allebei dus.

Uitspraak van Albertino op maandag 26 augustus 2013 om 22:32:
Voor mij dit en Pandemonium

geen 1 van alle! jammer dat qore 3.0 verkracht word door zon nieuw concept:(
eindelijk een nieuw goed feest van Qdance en het is al weer voorbij
Kosten van tickets kan ik nergens vinden. Of lees ik er gewoon ergens overheen?:p altijd handig om te weten he
Uitspraak van _taschaa..!! op dinsdag 27 augustus 2013 om 22:55:
Kosten van tickets kan ik nergens vinden. Of lees ik er gewoon ergens overheen?:p altijd handig om te weten he

47,50 ex fee
Uitspraak van Open minded op dinsdag 27 augustus 2013 om 18:45:
geen 1 van alle! jammer dat qore 3.0 verkracht word door zon nieuw concept:(
eindelijk een nieuw goed feest van Qdance en het is al weer voorbij

QORE 3.0 = future hardcore. Een feest waarop de grenzen van het genre verlegd en doorbroken worden. Een feest voor de hard-heads. QORE 3.0 zal terugkeren op een passende locatie. Q-dance daagt je uit om eens langs te komen.

Bron:
http://partyflock.nl/news/24446:Q_dance_2013_nieuw_hard_and_divers_happy_2013
Uitspraak van :bounce: Maxim:bounce: Early-Freak op woensdag 28 augustus 2013 om 13:10:
Het festival concept als Dominator is niet te realiseren in de HMH lijkt mij.

...wederom de koppen bijeen voor een NIEUW indoor hardcore concept.

Lezen blijft lastig...
D-ROB
Artiest D-Rob
Hard is hard. Raw Hs of HC. Zijn genoeg mensen die alle twee tof vinden maar ik vind er toch wel een verschil qua publiek. Mensen die zeggen dat het het zelfde publiek trekt zit er naar mijn mening toch echt naast. Maar beide kunnen een feessie bouwen. :-)
Uitspraak van Bobje op woensdag 21 augustus 2013 om 16:33:
Wow hier moet ik bij zijn.
Hoop op een goeie line up bij de raw hardstyle (y)

Er is alleen hardcore!!
Uitspraak van D-ROB op woensdag 28 augustus 2013 om 20:48:
Hard is hard. Raw Hs of HC. Zijn genoeg mensen die alle twee tof vinden maar ik vind er toch wel een verschil qua publiek. Mensen die zeggen dat het het zelfde publiek trekt zit er naar mijn mening toch echt naast. Maar beide kunnen een feessie bouwen. :-)

Precies allebei Super bruut! Laatste tijd meer Raw HS, maar als je dan weer hardcore uit 2008-2010 hoort ben ik weer om :P
Super feestje gehad, leuke mensen ontmoet en lekker ui de plaat gegaan.
Prijs voor de kaartjes mogen wel een stukkie naar beneden, vond het niet echt de prijs waard qua aankleding.
Uitspraak van Rchhel op maandag 4 november 2013 om 10:34:
vond het niet echt de prijs waard qua aankleding.

Zoiets verwachtte ik al :P
Haha tis meer een 35eu feestje :p
Uitspraak van Rchhel op maandag 4 november 2013 om 21:09:
Haha tis meer een 35eu feestje :p

Voor 25 zou ik nog gegaan zijn :P
Alles wat ik wilde zien draaide toch tegelijkertijd :/
Ahww wat sneu :p
ach de mensen om me heen maakten het leuk :p