Partyflock
 
­ Nederland

Free Festival · The harder styles
Timetable & final info

gepubliceerd door , op
Free Festival
13 februari 2012
FeestFree Festival · The harder styles
Datumzaterdag 7 juli 2012
LocatieAtlantisstrand
Aanstaande zaterdag is het weer volop knallen geblazen op het Atlantisstrand in Almere als Art of Dance hier voor de vierde keer de tenten van Free Festival – The Harder Styles opslaat. Het evenement is volledig uitverkocht en helaas is het dus niet mogelijk om zonder guarantee-ticket het festival te bezoeken. Ze presenteren je hierbij de timetable voor de dag en willen je ook graag voorzien van antwoorden op regelmatig gestelde vragen:

De timetable voor Free Festival – The Harder Styles
Hardstyle
12:00-13:00 Anagenetic
13:00-14:00 Coone
14:00-15:30 Headhunterz
15:30-17:00 Noisecontrollers
17.00-18.00 Toneshifterz
18.00-19.00 Crypsis vs Radical Redemption
19.00-20.00 Thera vs Geck-o
20.00-22.00 Chain Reaction
22.00-23.00 Tatanka
MC Tha Watcher

Hardcore
12.00-13.30 T-junction vs Rudeboy
13.30-14.30 Miss K8
14.30-15.30 Tha Playah
15.30-17.00 State of Emergency
17.00-18.00 Nitrogenetics
18.00-18.30 Mad Dog live
18.30-19.30 Korsakoff & Outblast
19.30-20.00 Angerfist live
20.00-21.00 DaY-már vs AniMe
21.00-22.00 Dyprax
22.00-23.00 Noize Suppressor
MC Nolz

Early Hardcore
12:00-13:30 Coldfusion
13:30-14:30 Freaco
14:30-15:30 Backfire
15.30-16.30 Predator
16.30-18.00 Sequence & Ominous
18.00-19.30 Sixpack & Cocktail
19:30-21:00 Bass-D
21.00-22.00 Dr. Z-Vago
22:00-23:00 Mercenary & The Menace
MC Syco

Guarantee tickets
Alle beschikbare guarantee tickets voor Free Festival – The Harder Styles zijn verkocht. Het is niet mogelijk om toegang te verkrijgen zonder zo'n guaranteeticket. Het heeft dus ook geen zin om zonder een guarantee af te reizen naar het Atlantisstrand. Ook tickets voor de zondag editie geven je géén toegang tot The Harder Styles.

Parkeren en pendelbussen
Het loont om vooraf je parkeer- of pendelbusticket aan te schaffen. Sneller en voordeliger. Check het hier. Wil je niet ver hoeven te gaan na het festival, dan kun je hier kamperen!

Zero Tolerance beleid
Op Free Festival – The Harder Styles wordt een Zero Tolerance beleid gehandhaafd t.o.v. drugs. Alle drugs zijn verboden, worden in beslag genomen en hebben ontzegging van de toegang tot gevolg.

Lockers, toiletten, camera's
Er zijn lockers aanwezig op Free Festival, toiletten heb je al voor betaald met de aanschaf van de guarantee en je mag een fotocamera meenemen om vette foto's mee te maken. Alleen professionele apparatuur voor film- en geluidsopnamen zijn niet toegestaan.

92 opmerkingen

Eerst vollebak rammen in de hardstyle en dan laat je tatanka afsluiten?
Uitspraak van hardstyle tuba op dinsdag 3 juli 2012 om 16:45:
rammen in de hardstyle


Dan ga je naar de Hardcore, daar rammen ze nog veel meer :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van *Backfire* op dinsdag 3 juli 2012 om 16:46:
Knallen op de early outdoor stage!


idd! &hardcore :)
Heeft iemand nog kaart tekoop!? Stuur ma berichtje!
 
Tatanka als afsluiter wat slecht!
Artiest {SHOWLIST artist 72368, 81448}
Uitspraak van Cookie Vaag op dinsdag 3 juli 2012 om 18:21:
Whop Whop Gas Derop


Zo is dat. Losgaan en knallen tot de max.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 18:08:
Tatanka als afsluiter wat slecht!


Zeg dat wel, lekker naar NS dus :-)
Uitspraak van hardstyle tuba op dinsdag 3 juli 2012 om 16:45:
Eerst vollebak rammen in de hardstyle en dan laat je tatanka afsluiten?


Vorig jaar precies hetzelfde maar dan met The Prophet. :')
Miss K8 zo vroeg:(

Crypsis vs radical Redemption :kwijl:

Noize herkansing voor defqon:respect:
Uitspraak van - Kevin op dinsdag 3 juli 2012 om 18:37:
Miss K8 zo vroeg

Crypsis vs radical Redemption

Noize herkansing voor defqon


Volledig mee eens met die drie dingen!
Uitspraak van - Kevin op dinsdag 3 juli 2012 om 18:37:
Miss K8 zo vroeg


inderdaad jammer

Anime vs Daymar
Thera vs Geck-o
:D
laatste aanpassing
Uitspraak van hardstyle tuba op dinsdag 3 juli 2012 om 16:45:
Eerst vollebak rammen in de hardstyle en dan laat je tatanka afsluiten?


sja dat soort dingen zullen we waarschijnlijk nooit begrijpen :P
Uitspraak van Coldmadnesss op dinsdag 3 juli 2012 om 18:55:
Uitspraak van hardstyle tuba op dinsdag 3 juli 2012 om 16:45:
Eerst vollebak rammen in de hardstyle en dan laat je tatanka afsluiten?

sja dat soort dingen zullen we waarschijnlijk nooit begrijpen


Er zijn nog meer festivals zaterdag hè die ook een time table moeten maken en ze moet rekening met elkaar houden!!
Uitspraak van Thijs_t op dinsdag 3 juli 2012 om 19:19:
Er zijn nog meer festivals zaterdag hè die ook een time table moeten maken en ze moet rekening met elkaar houden!!


Heb je een punt. Maar komt wel heel vaak voor op festivals dat een minder rauwere dj dan afsluit dan de dj's ervoor.
weer zelfde gezeik al vorig jaar moet een per se een kaartje wand anders kom je er ff in niet in
Headliners sluiten altijd af, en in dit geval is denk ik tatanka het duurste. Dus sluit die af! En idd ook nog:
Uitspraak van Thijs_t op dinsdag 3 juli 2012 om 19:19:
Er zijn nog meer festivals zaterdag hè die ook een time table moeten maken en ze moet rekening met elkaar houden!!


+ Ik vind juist dat ze hier een keer WEL nagedacht hebben over de volgorde (behalve misschien anagenetic) en geen lalala hardstyle zoals coone e.d als afsluiter hebben, en die lekker aan het begin van de dag zetten.
WE GAAN ER WEER VOOR :P !!!!!!!!!!
Als Angerfist nou even als eerste gaat en dan zo alles laat opschuiven was 't perfect! :D
 
We hebben er zin an....lekker knalleng :D :bounce:

Uitspraak van Youri_94 op dinsdag 3 juli 2012 om 19:21:
Maar komt wel heel vaak voor op festivals dat een minder rauwere dj dan afsluit dan de dj's ervoor.


Tatanka soft hahaha,
kan wel weer zien dat je er geen reet van begrijpt, net als al die anderen pubers die denken dat ''raw'' alles is!
Tatanka draait harder en heeft vroeger ook harder gedraait dan wat nu raw hardstyle heet
EARLY HARDSTYLE is gewoon de echte hardstyle :respect:
vele malen harder, leuker en beter dan raw, en dat is gewoon een feit!

Hij weet tenminste wat hardstyle is, ondanks dat ik ook van raw houdt mogen
al die dj's die raw draaien ( Crypsis vs radical Redemption Thera vs Geck-o) nog niet de veters strikken van
Dana, Pavo, Luna , Pila, Zany, Tatanka en zo kan ik nog wel ff doorgaan!

Raw is maar ff, early hardstyle gaat terugkomen, maybe volgend jaar bij defqon-1 2013
zou het zomaar eens kunnen zijn dat de Blue area de Qlubtempo area gaat worden,
dat zou echt een zeer goede zaak zijn als dat gaat gebeuren (y)
Overigens de allerbeste set ooit in de hardstyle
is nog altijd in handen van Lady Dana in de begin jaren 2000, dat is hardstyle :D
Dana is 1 van de grondleggers van hardstyle. Zonder haar was de scene niet geweest wat het nu is.!!


Lady Dana je wordt gemist, hoop dat je snel weer terugkomt (y)
The Queen of Hardstyle en Hardcore....:respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 20:37:
Dana, Pavo, Luna , Pila, Zany, Tatanka en zo kan ik nog wel ff doorgaan!



eens!!

daarom volgende week hardclaccis :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 20:37:
zou het zomaar eens kunnen zijn dat de Blue area de Qlubtempo area gaat worden,
een zeer goede zaak als dat gaat gebeuren overigens de allerbeste set ooit in de hardstyle
is nog altijd in handen van Lady Dana in de begin jaren 2000,


hmmm dat lijkt me sterk vriend ;) bluestage was buitengewoon populair, white stage toch minder ;) maargoed wat meer aandacht voor de Early zou helemaal niet verkeerd zijn !! :)
Amen, Tatanka weet van wanten :yes:
wat betreft de beste hs set ooit das toch persoonlijk en dan moet ik toch Dana vs. Luna @ Hardbass 2004 moeten nomineren :bounce:

Edit : zal ik voor de gein de link ook maar geven dan ;) http://lsdb.nl/set/1476/dana-vs-luna-hard-bass-2004-23-10-04.html
laatste aanpassing
 
Uitspraak van JipTriPP op dinsdag 3 juli 2012 om 21:10:
bluestage was buitengewoon populair,


Klopt en die zal nog drukker zijn als deze line-up er zou staan:
Veranderingen en creatief zijn plus het feit dat vele partygangers
de early hardstyle terug willen zal het mijn niet verbazen als er een
Qlubtempo (blue area) gaat komen als tegenhanger van Remember!
Je hoort die geluiden al wat langer, als ze slim zijn doet Q er weer wat mee
en zetten ze early hardstyle weer groot op de kaart, te beginnen met onderstaande line-up :D :kwijl:

Lady Dana
Mondello
Pavo
Luna
Gizmo
Technoboy
Sunny-D
The Abyss
Pila
Deepack
Alpha Twins
Trilok & Chiren
Tatanka
Activator
The Prophet
Zany
Isaac
Zatox
Clive King
Supermarco May
Max B Grant
Beholder & Balistic
MC Ruffian
MC Apster

Dan is die hele area echt wel afgeladen hoor en gaat alles los...:D

Defqon-1 2004 Blue area :D
Beholder & Balistic/Super Marco May/Lady Tom/Prophet/Alpha Twins/Zany/Showtek (early hardstyle)
Girls Gone Wild!!! take the blue pill take the red pill....:p


Dj Pavo - Qlimax :respect::respect: Early hardstyle is so much better than nu style!


Daniele Mondello Qlimax 2003 :respect::respect::respect::respect:
laatste aanpassing
Dat word weer een dagje los gaan, nu hopen op een beetje droog weer, zodat niet iedereen in de hardstyle tent gaat proppen op het moment dat we los willen, de laatste 5 uur :D :cheer:
 
Word weer een super daggie!!! Knallennnn!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 20:37:
EARLY HARDSTYLE is gewoon de echte hardstyle
vele malen harder, leuker en beter dan raw, en dat is gewoon een feit!


Daar sluit ik me redelijk bij aan, en ook wel bij de rest van je verhalen. Zeg ook niet dat ik een kenner ben. Ga pas half jaar naar feesten.
Maar als er zo ouderwetse lekkere kick in komt wordt ik soms nog blijer dan een standaard raw plaatje nu je het zegt!
Damn:-( Iemand nog een kaartje over voor de Harder Styles tegen normale prijs, omgeving Tilburg??? Stuur ff berichtje!?!?
 
Heerlijke hardcore line-up zeg (Y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 20:37:
Tatanka soft hahaha,
kan wel weer zien dat je er geen reet van begrijpt, net als al die anderen pubers die denken dat ''raw'' alles is!
Tatanka draait harder en heeft vroeger ook harder gedraait dan wat nu raw hardstyle heet
EARLY HARDSTYLE is gewoon de echte hardstyle
vele malen harder, leuker en beter dan raw, en dat is gewoon een feit!

Hij weet tenminste wat hardstyle is, ondanks dat ik ook van raw houdt mogen
al die dj's die raw draaien ( Crypsis vs radical Redemption Thera vs Geck-o) nog niet de veters strikken van
Dana, Pavo, Luna , Pila, Zany, Tatanka en zo kan ik nog wel ff doorgaan!

Raw is maar ff, early hardstyle gaat terugkomen, maybe volgend jaar bij defqon-1 2013
zou het zomaar eens kunnen zijn dat de Blue area de Qlubtempo area gaat worden,
dat zou echt een zeer goede zaak zijn als dat gaat gebeuren
Overigens de allerbeste set ooit in de hardstyle
is nog altijd in handen van Lady Dana in de begin jaren 2000, dat is hardstyle
Dana is 1 van de grondleggers van hardstyle. Zonder haar was de scene niet geweest wat het nu is.!!


Lady Dana je wordt gemist, hoop dat je snel weer terugkomt
The Queen of Hardstyle en Hardcore....
laatste aanpassing 3 juli 2012 21:11


indd dana is heldin van hardcore en hardstyle

over ouwe hardstyle gesproken qlubtempo mag indd wel trug komen wat een top feesten waren dat en q-beach mag van mij ook wel weer op de palen :)

nog ff wat Qlubtempo jeugd sentiment voor mij toch wel en van de beste ooit ook geen id welke je van dana bedoelt miss van sensation ofzo dan ckr


Qlubtempo :) ouwe hardstyle is gewoon de echte rauwe shizzle vergeleken met die muk van nu


slutbuttfucker :)

laatste aanpassing
Inhakend op de Tatanka discussie. Naast de early rave klappers heeft Tantanka de laatste jaren ook wel bewezen goeie klaptracks te kunnen produceren. En dan vooral kickin ass dat die met Zatox heeft geproduceerd. Enige minpunt van hem is dat hij naast Africa niet echt meer met nummers naar voren is gekomen dus ben ook benieuwd wat hij gaat draaien op Free festival

Ben zelf dus wel blij met Tatanka als afsluiter. Vind toch dat hij te weinig wordt gezien door veel organisaties terwijl ze muziek een grote groep aanspreekt. Net als een Deepack. Wanneer zulke djs draaien gaat het toch vaak goed los.
Uitspraak van Youri_94 op dinsdag 3 juli 2012 om 21:51:
EARLY HARDSTYLE is gewoon de echte hardstyle
vele malen harder, leuker en beter dan raw, en dat is gewoon een feit!


Juist !
Wat er nu gemaakt wordt mag zich in bijna het gros van de gevallen niet eens hardstyle noemen ,pussy ,heppie de peppie ,aansteker ,en top 40 hardstyle is het om een paar benamingen te geven :P
laatste aanpassing
Jammer dat Coone zo vroeg moet :-(
Uitspraak van Henkie50 ZK op dinsdag 3 juli 2012 om 22:29:
Juist !
Wat er nu gemaakt wordt mag zich in bijna het gros van de gevalen niet eens hardstyle noemen ,pussy ,heppie de peppie ,aansteker ,en top 40 hardstyle is het om een paar benamingen te geven


Daar zullen altijd discussies over blijven. Ik zeg iedereen zijn eigen mening en stijl.
Ik ben van veel markten thuis haha!
Bas&Ram, scot project..
Deepack zijn gewoon bazen omdat Marcel gewoon de perfecte sfeermaker is.. en hun sets zijn altijd heerlijk!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 20:37:
Tatanka draait harder en heeft vroeger ook harder gedraait dan wat nu raw hardstyle heet


Vroeger misschien wel, maar hij draait nu altijd belachelijk zacht. Geloof me nou maar, dat wordt terugschakelen na een set van Chain Reaction (net als op Loudness eind 2011 (?), toen Tatanka na Kodex draaide).
Gaan we weer mee de eeuwige discussie...
Vet zin in ook :P en k zit in een bus dus ga ook wel ff lekker knallen daar :D na de tijd ff wat K in de bus hahaha
+ 1 Voor iedereen die gaat rammen op de Early stage!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 20:37:
vele malen harder, leuker en beter dan raw, en dat is gewoon een feit!


Dat is geen feit maar een mening... Ik hou ook van Early Hardstyle maar niets is zo persoonlijk als muziek. Wat de een bagger vind is voor de ander geweldig :)
Uitspraak van Sten1990 op woensdag 4 juli 2012 om 01:31:
Ik hou ook van Early Hardstyle maar niets is zo persoonlijk als muziek


early hardstyle is juist rauw, minder poespas, minder gepolijst en mooi gladgestreken
in mijn ogen snappen mensen de definitie van rauw niet echt...de "wat vroegere" hardstyle (want iets meteen early noemen wat een paar jaar oud is vind ik ook zo nep :') ) vind ik de enige hardstyle die ik nog kan waarderen

maar inderdaad
Uitspraak van Sten1990 op woensdag 4 juli 2012 om 01:31:
niets is zo persoonlijk als muziek


maar dan had in mijn ogen MissK8 wel mogen afsluiten...Noize supressor...? dacht dat ie met pensieon was :P
Werkzaam bij Xevents
Artiest {SHOWLIST artist 66800, 68001, 74992}
iedereen zeikt wel dat de hardstyle van nu bagger is en dat van vroeger beter, maar jullie gaan wel naar free festival met die bagger hardstyle?

er is helemaal niks mis met de early hardstyle, heerlijke muziek. maar beetje gezeik om de eeuwige discussie.

ga dan naar hardclassics:P
Uitspraak van Night op dinsdag 3 juli 2012 om 22:10:
Tatanka als afsluiter. Vind toch dat hij te weinig wordt gezien door veel organisaties terwijl ze muziek een grote groep aanspreekt. Net als een Deepack. Wanneer zulke djs draaien gaat het toch vaak goed los.


Ja hier ben ik het helemaal mee eens, beide ongewaardeerde acts ;) en tjaa ouwe boef, laten we hopen dat Q wat meer aandacht aan de early gaat schenken.... tot die tijd Free2Party ;)
Uitspraak van JipTriPP op woensdag 4 juli 2012 om 02:18:
tot die tijd Free2Party
:bounce:
Have fun allemaal ,na 2 jaar afwezig en niet even genieten hier van de hardcore en early !
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 62260, 62229}
Jammer dat bass-d zon tijd krijgt..na predator en S&O..doe dan andersom...maar voor de rest zeker zin in!!
Uitspraak van Henkie50 ZK op dinsdag 3 juli 2012 om 22:29:
Juist !
Wat er nu gemaakt wordt mag zich in bijna het gros van de gevallen niet eens hardstyle noemen ,pussy ,heppie de peppie ,aansteker ,en top 40 hardstyle is het om een paar benamingen te geven :P


Helemaal mee eens en dan nog niet eens over die nieuwe hardcore gesproken te hebben, dat is ook echt drama tegenwoordig:(
Wat een gezeik! pfff :s
laatste aanpassing
Werkzaam bij Cyndium
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 20:37:
Lady Dana je wordt gemist, hoop dat je snel weer terugkomt
The Queen of Hardstyle en Hardcore....


:respect: !!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
pppfff... wat heb ik er een zin in zeg.. laat het maar snel zaterdag zijn :D
Heerlijke Hardcore line-up kan ik me stampje wel op doen denk ik zo :bounce:

Iemand nog kaartjes over voor een redelijke prijs?? vrienden van me willen ook mee dusja beetje te laat...
PB me maar mocht je iets in de aanbieding hebben..
De nieuwe generatie is helemaal niet bekend en geintresseerd waar hardstyle vandaan komt. Zonde, want er kan een hoop van geleerd worden. Het moet allemaal harder en rauwer.. Terwijl opbouw in sets en timetables toch belangrijker is. Rauwe nummers gaan ook prima samen in een melodieuze set. Coone @ Defqon 2010 is een goed voorbeeld van melodie en zware kicks. En geeft het festivalgevoel goed weer..

Maar maakt allemaal niet uit, want ik ben overal te vinden:) vind alles prettig om FreeFest!;)
Twee kaarten voor Free Fastival harder styles tekoop.. 2 voor EUR 40.
Stuur maar een prive berichtje.

Gr.
Uitspraak van Jusstin op woensdag 4 juli 2012 om 10:42:
De nieuwe generatie is helemaal niet bekend en geintresseerd waar hardstyle vandaan komt. Zonde, want er kan een hoop van geleerd worden. Het moet allemaal harder en rauwer.. Terwijl opbouw in sets en timetables toch belangrijker is. Rauwe nummers gaan ook prima samen in een melodieuze set.


Hier ben ik het dan wel voor de volle 100% mee eens!

Maar echt, moeten we in bijna elk hardstyle gerelateerd nieuwsbericht/topic de eeuwige discussie gaan voeren of early nou beter, harder of rauwer is dan moderne hardstyle? :/

En waarom moet het altijd maar harder en rauwer??
Ik persoonlijk hou gewoon van alle harde stijlen, kan bij wijze van spreken rustig de hele dag coone hebben opstaan en dan 's avonds naar een feest gaan waar thera en delete draaien om op de after een early set van technoboy aan te zetten :D

Maar goed ieder z'n smaak.
Uitspraak van Scorrupt op woensdag 4 juli 2012 om 02:05:
maar dan had in mijn ogen MissK8 wel mogen afsluiten...Noize supressor...? dacht dat ie met pensieon was


Ik weet niet onder welke steen jij hebt gezeten xd
En tja, als we allemaal in het verleden zouden zijn blijven steken zouden we nooit verder komen.
Altijd dat gezeik over vroeger was t beter, dan zoek je toch een nieuwe muziekstijl op ipv hier een beetje te komen zeuren?
 
Ik wil graag mijn camera mee, maar aangezien ie niet de 'looks van een standaard camera' heeft ben ik bang dat ze het aanzien voor professionele apparatuur.

http://asda.scene7.com/is/image/Asda/628371?hei=400&wid=400

Zo ziet ie eruit..er past dus geen lens op, maar voor mensen die 0.0 verstand hebben van fotocamera's kan het lijken van wel. (Heb ik vaker meegemaakt dat iemand het dacht..) Iemand die een idee heeft of ik hier problemen mee zou kunnen krijgen? Anders neem ik 'em namelijk liever niet mee,...
Noize Suppressor als afsluiting. kan nie beter (Y) :D
Uitspraak van R0bert op woensdag 4 juli 2012 om 12:53:
Ik weet niet onder welke steen jij hebt gezeten xd

meer met de insteek van 'die hebben we nu wel gezien' brengt niks vernieuwends dusssssss
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2012 om 12:57:
Ik wil graag mijn camera mee, maar aangezien ie niet de 'looks van een standaard camera' heeft ben ik bang dat ze het aanzien voor professionele apparatuur.


denk dat het wel kan je kan toch laten zien dat er geen lens op kan dus is het geen prof camera :yes:
 
"Het evenement is volledig uitverkocht en helaas is het dus niet mogelijk om zonder guarantee-ticket het festival te bezoeken."

Tot zover Free Festival haha...
 
Uitspraak van Dance @ G op woensdag 4 juli 2012 om 16:15:
denk dat het wel kan je kan toch laten zien dat er geen lens op kan dus is het geen prof camera


Ja dat is waar..maar mensen die er geen verstand van hebben zien het verschil vaak niet :no: dat is het probleem.. :(
lekker thuis laten genoeg mensen met camera's die wel naar binnen mogen
Op Free Festival – The Harder Styles wordt een Zero Tolerance beleid gehandhaafd t.o.v. drugs. Alle drugs zijn verboden, worden in beslag genomen en hebben ontzegging van de toegang tot gevolg.


Dus
Uitspraak van Core Of Confusion op woensdag 4 juli 2012 om 16:51:
lekker thuis laten genoeg mensen met drugs die wel naar binnen mogen

8)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2012 om 12:57:
Ik wil graag mijn camera mee, maar aangezien ie niet de 'looks van een standaard camera' heeft ben ik bang dat ze het aanzien voor professionele apparatuur.


dat staat er toch niet! er staat alleen dat je geen professionele film of geluids apparatuur mee mag... foto wel
Tatanka die afsluit haha, en Thera en Geck-o tussen de minus is more acts valt ook een beetje buiten de toon, mrj die moeten natuurlijk bij Dreamfields zijn om de boel te slopen :D
Uitspraak van Wesz91 op woensdag 4 juli 2012 om 20:09:
Tatanka die afsluit haha


zatox en tatanka op loudness gezien en dat knalde er flink op
Wie heeft nog snel 2 kaartjes te koop?
Stuur maar een prive bericht.
Uitspraak van mar15285vin op woensdag 4 juli 2012 om 20:14:
zatox en tatanka op loudness gezien en dat knalde er flink op


Daar kan ik niet over oordelen, stond in zaal 2. Zal vast wel voor hoever dat mogelijk is, maar Italianen snappen nou eenmaal niet zoveel van het begrip "opbouw" helaas.
Uitspraak van Wesz91 op woensdag 4 juli 2012 om 22:03:
maar Italianen snappen nou eenmaal niet zoveel van het begrip "opbouw" helaas.


Nou, tatanka weet echt wel hoe ie moet opbouwen hoor, en hij weet ook dat ie afsluit. Die man gaat al vele jaren mee en weet meer van draaien dan sommige artiesten die hier staan. De ´newbies´ zouden juist een lesje opbouw en spanning in de set moeten krijgen, dit is bij een coone, of radical redemption bijvoorbeeld vaak erg lastig, blijkbaar. Iets anders dan eigen plaatjes achter elkaar plakken kunnen ze vaak niet.
 
Uitspraak van jacko801 op woensdag 4 juli 2012 om 18:08:
dat staat er toch niet! er staat alleen dat je geen professionele film of geluids apparatuur mee mag... foto wel


Hahaha ik ben echt een ei! Dank je :p
Zero tolerance bullcrap... Alcoholvrij bier zeker daar?
Opzoek naar 2 Tickets
dat word van 18.00 tot 23.00 keihard knallen in de hardcore tent!!!
zin in!! :D

zoek nog wel 5 kaarte voor vrienden van me dus als iemand nog heeft graag pb;-)
Uitspraak van PuBLiC Nm3 op woensdag 4 juli 2012 om 19:56:
Snap je het niet??



gaan we weer :gaap: jij blijkbaar niet dus :aai:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2012 om 20:37:
Tatanka soft hahaha,
kan wel weer zien dat je er geen reet van begrijpt, net als al die anderen pubers die denken dat ''raw'' alles is!
Tatanka draait harder en heeft vroeger ook harder gedraait dan wat nu raw hardstyle heet
EARLY HARDSTYLE is gewoon de echte hardstyle
vele malen harder, leuker en beter dan raw, en dat is gewoon een feit!

Hij weet tenminste wat hardstyle is, ondanks dat ik ook van raw houdt mogen
al die dj's die raw draaien ( Crypsis vs radical Redemption Thera vs Geck-o) nog niet de veters strikken van
Dana, Pavo, Luna , Pila, Zany, Tatanka en zo kan ik nog wel ff doorgaan!

Raw is maar ff, early hardstyle gaat terugkomen, maybe volgend jaar bij defqon-1 2013
zou het zomaar eens kunnen zijn dat de Blue area de Qlubtempo area gaat worden,
dat zou echt een zeer goede zaak zijn als dat gaat gebeuren
Overigens de allerbeste set ooit in de hardstyle
is nog altijd in handen van Lady Dana in de begin jaren 2000, dat is hardstyle
Dana is 1 van de grondleggers van hardstyle. Zonder haar was de scene niet geweest wat het nu is.!!


Lady Dana je wordt gemist, hoop dat je snel weer terugkomt
The Queen of Hardstyle en Hardcore....


Haha jij weet wel mooie teksten uit te kramen.
Ik ben ook van mening dat de hedendaagse hardstyle niet meer zo interessant is.
Beetje dom van je dat je je mening als een feit verkondigd. Dat haalt je hele verhaal naar beneden.
Je kan roepen wat je wil, maar feit is dat het grote publiek de hardstyle van nu meer waardeert dan de hardstyle van vroeger. Hopen op een Qluptempo Blue op Defqon is prachtig maar niet echt realistisch natuurlijk. Kijk maar naar hoeveel mensen er op Decibel in de Remember staan tegenover een mainstage, Euphoria of Loudness.
Nog een feitje: Je moet niet vergeten dat Thera een groot deel van de early tijd heeft meegemaakt als Brennan & Heart, en dat hoor je zeker terug in de stijl van zijn label.
Uitspraak van Henkie50 ZK op dinsdag 3 juli 2012 om 22:29:
Juist !
Wat er nu gemaakt wordt mag zich in bijna het gros van de gevallen niet eens hardstyle noemen ,pussy ,heppie de peppie ,aansteker ,en top 40 hardstyle is het om een paar benamingen te geven


en henk kan het weten die is nog van de tijd de hardstyle niet bestond.
 
Uitspraak van Thomasyellow op donderdag 5 juli 2012 om 13:05:
Je kan roepen wat je wil, maar feit is dat het grote publiek de hardstyle van nu meer waardeert dan de hardstyle van vroeger.


Deels waar, maar vergeet niet dat er echt een hoop zijn die de hardstyle de rug hebben toegekeert
juist omdat de hardstyle van tegenwoordig meer en meer op sesamstraat muziek begint te lijken!
Nu hoor je die jonge (verwende) generatie zeggen "tsja early was kut want toen kwamen er niet zo veel mensen op af als nu".
Helaas voor hen waren Q events in die tijd ook al massaal bezocht en compleet uitverkocht,
dus dat onzin praatje houdt geen stand enne die sound was gewoon kneiterhard!

Uitspraak van Thomasyellow op donderdag 5 juli 2012 om 13:05:
Nog een feitje: Je moet niet vergeten dat Thera een groot deel van de early tijd heeft meegemaakt als Brennan & Heart, en dat hoor je zeker terug in de stijl van zijn label.


Dat klopt....daar heb je gelijk in (y) en ik moet toch toegeven dat
Thera en Geck-o gewoon goed en hard draaien en idd de early sound hoor je bij hun iid terug!
laatste aanpassing
Als iemand nog 2 kaartjes heeft PB me!
iemand nog een kaartje over?? stuur ff een PB please :)
dankuuu
Ik heb nog een kaartje. Eerste die komt (en betaalt) die krijgt hem. Stuur me een PB, ik stuur mijn rekeningnummer en mailadres, mail mij je mailadres en een screenshot van de betaling en ik stuur het ticket door. Duurt het allemaal langer dan een uur, dan gaat ie naar de tweede. Krijg je geen reactie van mij, dan was je niet de eerste vanavond.
jullie hebben wel gelijk ja qua top 40 hardstyle daarom hou ik zo van radical redemption enz keiharde maarja dit is ongeveer hetzelfde als die muziek van de 50's 60's 70's blabla enz. het verdwijnt gewoon na poosje net zoals early hardstyle maar het komt sws wel terug!
laatste aanpassing
Uitspraak van Karb op vrijdag 6 juli 2012 om 18:49:
k heb nog een kaartje. Eerste die komt (en betaalt) die krijgt hem. Stuur me een PB, ik stuur mijn rekeningnummer en mailadres, mail mij je mailadres en een screenshot van de betaling en ik stuur het ticket door. Duurt het allemaal langer dan een uur, dan gaat ie naar de tweede. Krijg je geen reactie van mij, dan was je niet de eerste vanavond.


Haha een tim die net sinds eergister een pf account heeft aangemaakt om een kaartje te koop te zetten (lekker laat ook) en dan is zn naam Karb of andersom Brak.... Hmm.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2012 om 22:44:
Hahaha ik ben echt een ei! Dank je


your welcome ;)
Uitspraak van Scorrupt op donderdag 5 juli 2012 om 12:55:
gaan we weer jij blijkbaar niet dus



Uitspraak van Scorrupt op woensdag 4 juli 2012 om 02:05:
iets meteen early noemen wat een paar jaar oud is vind ik ook zo nep


Ik weet niet hoor wanneer de term early hardcore/rave in het leven werd geroepen anno 2000 123/ rond die tijd kwam kwam hardstyle tot leven dus meer dan 10 jaar later is het niet zo vreemd dat daar ook early voor geplakt wordt.
veel mensen kunne doordat soort benamingen onderscheid maken van hun feest geschiedenis en hun belevenissen en herinneringen een plaats geven! maar jij noemt alles nog steeds pappa en mamma en weet precies welke datum alle platen zijn uitgekomen in chronologische volgorde. maar ik snap het niet helemaal en zo logisch is het natuurlijk ook allemaal niet. dus denk dat je wel doorgaat naar de volgende ronde voor die nieuwe machine?