Partyflock

SLAM!FM start nieuw digitaal kanaal SLAM!HARDSTYLE

SLAM!FM start nieuw digitaal kanaal SLAM!HARDSTYLE

anoniem gepubliceerd op
SLAM!FM start nieuw digitaal kanaal SLAM!HARDSTYLE (afbeelding)
OrganisatieSLAM!FM Site
Vanaf deze week heeft SLAM!FM er een nieuw broertje bij: 'SLAM!HARDSTYLE'. Een nieuw digitaal radiokanaal met 24/7 non-stop de beste early-, raw- en nu-hardstyle! Sinds eind 2008 heeft Hardstyle in de programmering van SLAM!FM een vaste plek met 'Hard Attack', gepresenteerd door Mental Theo. Al geruime tijd was er door luisteraars vraag naar meer aandacht voor deze sterk groeiende muziekstroming.

Hardstyle is enorm populair onder een specifieke doelgroep. Een aantal top dj's staat hoog in de wereldwijd gerespecteerde dj Mag Top 100. Deze muziekstijl is tot de dag van vandaag nauwelijks door stations belicht. SLAM!FM wil met haar nieuwe kanaal deze stroming dichterbij brengen en een platform creren waar liefhebbers, nieuw talent en top dj's samenkomen.

Menno de Boer, Program Director: 'Met SLAM!HARDSTYLE starten we een radioplatform nieuwe stijl. Luisteraars, dj's en producers maken het radiostation. Luisteraars kunnen direct feedback geven op de tracks die ze horen, dj's kunnen demo's en tracks uploaden en producers sturen zelf hun nieuwste creaties in. Hardstyle krijgt eindelijk de aandacht die het verdient. Samen met de hulp van Mental Theo en jong Hardstyle dj talent 'Soundrusherz' is een nieuw platform geboren. En dit is pas het begin!'

SLAM!HARDSTYLE is op alle digitale kanalen te beluisteren en op www.slamhardstyle.nl

48 opmerkingen

Goed idee, als het maar geen hitjes parade wordt
Ben benieuwd!

Alleen

gepresenteerd door Mental Theo.

(n) die sla ik effe over
Lijkt een beetje erop of Slam weer terug gaat naar z'n roots: ID&T Radio
ExxonHC
Artiest Exxon
wat een dwijl die mental theo kom dan nog met hardcore
Vet idee, wordt er eindelijk goede muziek uitgezonden op tv inplaats van lady gaga en gerard joling!
moet er wel wa goeie muziek gedraait worden en nie aleen de decibel cd
klinkt wel leuk...
Uitspraak van Thomas BRL op dinsdag 24 januari 2012 om 17:09:
Goed idee, als het maar geen hitjes parade wordt

Wat denk je zelf dat er gaat gebeuren? 8)
Mental Theo en ene 'Soundrusherz'... Zegt voor mij al genoeg. Nieuw dieptepunt voor hardstyle is bereikt
Hardstyle opzich is al een dieptepunt, je word er mee doodgegooid
Uitspraak van lamtak op dinsdag 24 januari 2012 om 17:50:
Wat denk je zelf dat er gaat gebeuren? 8)

Ben der zelf ook bang voor..
doe dan gewoon alle harde stylen echt dom alleen een style
daar gaan we dan, einde van de hardstyle.. zo is hardcore ook om zeep geholpen toen de tijd
als het net zo'n goede show wordt als de cd hoezen van de beukplaat dan gaat dat top worden :roflol:
Uitspraak van Thomas BRL op dinsdag 24 januari 2012 om 17:09:
Goed idee, als het maar geen hitjes parade wordt

dat was mijn gedachte ook, gister even geluisterd, en toen ik doorhad dat t dat op dat moment wel was maar weer fear.fm aangegooid =D
laatste aanpassing
Had liever gezien dat SlamTV die nederlandstalige shitzooi niet meer uitzend! :devil:
hier hebben we niet veel aan, luister liver naar qdance radio. beter zorgen ze dat ik gwn in de auto nr hs radio kan luisteren :p
Nice!
Uitspraak van Hardstylemilannn op dinsdag 24 januari 2012 om 20:31:
hier hebben we niet veel aan, luister liver naar qdance radio. beter zorgen ze dat ik gwn in de auto nr hs radio kan luisteren :p

Nou Q-dance radio stelt ook niet bepaald veel voor. Helft van de tijd ook gewoon een shuffle playlist zonder enige opbouw. En als ze live gaan vind ik de geluidskwaliteit echt dik bagger. Geluid op SLAM!HARDSTYLE is ieder geval wel goed...
Ik ben benieuwd wat ze er van bakken..
Uitspraak van de ekte op dinsdag 24 januari 2012 om 19:30:
daar gaan we dan, einde van de hardstyle.. zo is hardcore ook om zeep geholpen toen de tijd

dan is er altijd nog de techno
Robkh :hi:
Werkzaam bij Partyflock
Ben er niet echt blij mee.. Merendeels van de normale SLAM!FM zender is niet het publiek wat we graag op die feesten zien (kijk mij mooi zijn en de hippe mooiboys).

Het is misschien wel een verbreding voor SLAM!FM omdat Hardstyle aantrekt en ze er brood in zien, maar nee, dit draagt niet echt bij aan alles... enige waar het aan bijdraagt is de ondergang!
Uitspraak van Robkh :hi: op dinsdag 24 januari 2012 om 23:45:
kijk mij mooi zijn en de hippe mooiboys).

wat maakt het nou weer uit hoe iemand er uit ziet of hoe iemand zich kleed, alsof al die trainingspakken met rare brilletjes alles zijn :rot:
Uitspraak van Scorrupt op dinsdag 24 januari 2012 om 17:55:
Hardstyle opzich is al een dieptepunt, je word er mee doodgegooid

top 40 muziek geworden
Zolang dit soort concepten de ether maar halen, hebben ze een kans van slagen denk ik.
laatste aanpassing
Klinkt goed, heb net ef zitten luisteren. Ben meteen wakker, hahaha :-)
Slamfm zend alleen de zelfde muziek uit de hele dag, slam hardstyle gaat dat ook doen.
Gelukkig doen ze geen hardcore, mag ook niet.
Uitspraak van d-russo op dinsdag 24 januari 2012 om 23:54:
wat maakt het nou weer uit hoe iemand er uit ziet of hoe iemand zich kleed, alsof al die trainingspakken met rare brilletjes alles zijn :rot:

Zo bedoelde hij het ook, nu komen er wellicht mensen die het belangrijker vinden hoe ze er op een feest uit zien ;)
Uitspraak van lamtak op dinsdag 24 januari 2012 om 17:50:
. Nieuw dieptepunt voor hardstyle is bereikt

Uitspraak van de ekte op dinsdag 24 januari 2012 om 19:30:
zo is hardcore ook om zeep geholpen toen de tijd

HS bestaad nu ongeveer een jaar of tien, destijds met HC ook na een jaar of tien.

Maar toen hadden we: Gabberiet, teknohead, gabbertje, partyanimals etc die daar handig op inspeelde en er geld mee wilde verdienen.
de commercie slaat steeds meer en meer en meer toe.

zo ging het in de jaren 90 met de hardcore ook zo.

tot de overkill en de crap de scene tot de dieptepunt heeft gebracht.
ik denk ook vooral als iedereen zo blijft denken dat het dan ook zeker gaat gebeuren, wees blij dat ze er wat aandacht aan besteden.
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 25 januari 2012 om 14:34:
zo ging het in de jaren 90 met de hardcore ook zo.

Was een andere tijd, totaal niet meer te vergelijken met de tijd
waar we nu in leven (digitale) daarbij is er nog altijd meer vraag
dan feesten, festivals zoals Defqon en Decibel kunnen het 3 maal over de kop uitverkopen
als dat mocht en op youtube is eral veel jeugd die willen gaan en de harderstyles
muziek helemaal geweldig vinden maar ze mogen nog niet, ook de kleinere harderstyles
feesten/festivals verkopen uit, overigens nu al meer dan 5 festivals voor de aankomende lente/zomer
uitverkocht, dat zegt al genoeg en hardbass ook al ruim van te voren uitverkocht,
sommige festivals al beide dagen, neem daarbij de harderstyles sound die de wereld overgaat!

Neem daarbij de feesten in het buitenland die uitverkopen, neem Mysteryland Chili van afgelopen
december 2011 3 dagen lang waarbij de Q-dance stage normaal 11 uur de boel zou rocken,
dat werden er maar liefst 23 uur waar het een zeer mooi en groot feest was!

Kortom, de scene zal niet kapot gaan aan overkill maar als het kapot
gaat dan ligt het aan het publiek of eventueel aan dj's maar die maken (hopelijk) niet 2x dezelfde fout!

Gewoon lekker knallen, genieten en minder zeuren en klagen! :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Robkh :hi: op dinsdag 24 januari 2012 om 23:45:
Ben er niet echt blij mee.. Merendeels van de normale SLAM!FM zender is niet het publiek wat we graag op die feesten zien (kijk mij mooi zijn en de hippe mooiboys).

Goed voorbeeld waarom het publiek de scene wel om zeep kan helpen
door opmerkingen zoals deze en zulke figuren, dat eeuwige gezeur altijd en wie bedoel je met WE???
Je komt net kijken man, begin jaren van de hardstyle liepen er ook gewoon sportschool gasten hoor
want dat bedoel je gewoon, niet zo zeuren man wordt eens een echte vent, bouw je eigen feestje
en let eens meer op jezelf dan op anderen!
Btw, onzekerheid is voor sissy's!!
laatste aanpassing
Goede zaak!! Meteen instellen als startpagina! :D
Ik zit er nu een kwartier op.
Heb alleen battlescars voorbij horen komen, en nu zit ik naar Katy Perry te luisteren..?
*zet gauw z'n iTunes lijst weer aan waar wel goede muziek op staat*
ben benieuwd
ben benieuwd waar het op komt met de digitale zender,, want ik heb het namelijk nog niet
Tis niet spectaculair, maar ja wat verwacht je dan. Mooi weer men FearFM aan dus.
als het maar niet zon zender word met 100x lose my mind en de wat minder bekende tracks komen niet aan bod
ik denk niet dat ik hem heel vaak aan heb
meestal heb ik fear fm aan
maar op mijn digitale box is het wel handig als ik visite heb haha