Partyflock

Ground Zero Festival · Timetable Fire Community

Ground Zero Festival · Timetable Fire Community

gepubliceerd door , op
Ground Zero Festival (afbeelding)
FeestGround Zero Festival 2009 · Independence Day
OrganisatieGround Zero Site
⊂ ( Multigroove Site & UDC Site )
LocatieRecreatieplas Bussloo Site
Datumzaterdag 4 juli 2009
StadBussloo
Vanuit de verschroeide aarde vormde en muteerde zich de hardste levensvorm dat de wereld ooit had gezien. The Fire Community overleeft onder de meest extreme omstandigheden: van de dreunende Hardcore die over hun terrein klinkt tot de snerpende Industrial Sounds. En diep in The Fire Community verscholen klinkt Hardcore gemuteerd tot de meest extreme vorm denkbaar: Terror. The Fire Community zal hun vuur ontsteken op 4 juli en hun onafhankelijk verdedigen zonder enige compromis of genade!

Hardcore
De grootste indoor area van Ground Zero is opnieuw de massieve Hardcore Stage. Vanaf zonsondergang tot zonsopkomst is hier ruimte voor Hardcore in alle genadeloze vormen. Een legioen aan Hardcore gladiatoren treed aan, van levende legendes zoals Ruffneck en Lenny Dee en de grootste talenten van vandaag zoals Miss Twilight.

21:00 - 22:00: Miss Twilight
21:00 - 22:00: The Antidote
22:00 - 23:00: Bass-D
22:00 - 23:00: Dr. Rude
23:00 - 23:30: Human Resource
23:30 - 00:25: Ruffneck
00:25 - 01:20: Enzyme X
01:20 - 02:15: Vince
02:15 - 03:10: One man//half machine
03:10 - 04:10: Delta 9
04:10 - 05:05: Lenny Dee
05:05 - 06:00: Tieum
Da Hustla
Linez

Industrial
De mechanische dreunen van Industrial zijn de afgelopen jaren uitgegroeid tot een wereldwijd underground fenomeen. Deze donkere en nihilistische muziek is een uitlaatklep voor fans overal ter wereld. Geen enkele andere area van Ground Zero kent zo veel verschillende nationaliteiten achter de decks: van de bloedhete woestijn van Tucson, Arizona in de VS de killer sounds van Forsaken Is Dead tot de giftige gassen van de Japanner Sarin Assault!

21:00 - 21:45: The Rapist
21:45 - 22:30: Cut A Kaos
22:30 - 23:00: Moleculez (live)
23:00 - 23:45: Randy
23:45 - 00:30: DNA DJ-Team
00:30 - 01:00: Ophidian (live)
01:00 - 01:50: Stormtrooper
01:50 - 02:20: Slavefriese (live)
02:20 - 03:10: Simon Underground
03:10 - 03:40: Forsaken is Dead
03:40 - 04:20: Sarin Assault (live)
04:20 - 05:10: Kill 'em All
05:10 - 05:40: Ybrid (live)
05:40 - 06:10: Kali DTS (live)
Axys
Linez

Terror
Hoe klinkt Hardcore doorgevoerd naar de meest extreme vormen denkbaar? Als pure Terror! In deze tunnel is alleen plaats voor de echte die hards voor een audio aanslag van zonsondergang tot zonsopkomst. Een team van maar liefst 16 verschillende DJ's en live acts zullen aantreden voor een bak genadeloze terreur.

21:00 - 21:45: Tekno-Bitchfuker
21:45 - 22:15: IOM Factory (live)
22:15 - 23:00: AK47
23:00 - 23:30: TimeTwister (live)
23:30 - 00:15: Crazy-2nr
00:15 - 00:45: The Sickest Squad (live)
00:45 - 01:30: The Speed Freak
01:30 - 02:00: iGoA (live)
02:00 - 02:30: Nordcore (live)
02:30 - 03:15: Mark N
03:15 - 03:45: Gabba Front Berlin (live)
03:45 - 04:30: Smurf
04:30 - 05:00: Speedcore Whore
05:00 - 05:45: Frazzbass
05:00 - 05:45: Komprex
05:45 - 06:15: Noisekick (live)

Website
Naast deze area's vind je op Ground Zero ook Mainstage, Hardstyle, Early Hardcore, Pounding Grooves, Djax, Bonfire, Djax en classics. Voor meer informatie, ontdek de virtuele wereld van Ground Zero op www.groundzerofestival.com. Check de 18 (!) verschillende Ground Zero Anthems, mix ze zelf in de Ground Zero DJ Booth en check video interviews met een groot aantal artiesten die zullen op treden tijdens het enige nachtfestival van Nederland.

Tickets
Tickets voor Ground Zero: Independence Day zijn verkrijgbaar via www.udc.nl/tickets en Ticketservice (www.ticketservice.nl / 0900-3001250). Ook kun je tickets aanschaffen in alle filialen van Mid-Town, Primera en de grotere Postkantoren en Free Record Shops.

Buiten Nederland zijn tickets (en busreizen) te reserveren via de volgende officiële partners;
UK: Ticketbank (www.ticketbank.co.uk / +44 1702 306 293)
Italië: RND Promotions (www.rndpromotion.com / +39 0289 540 067)
Duitsland: Feierreisen (www.feierreisen.de / +49 1606 034 999)
Duitsland & Denemarken: Corestyle (www.corestyle-ent.de)
Frankrijk: Trip & Teuf (www.tripandteuf.com / +33 673 487 432)

~More info www.groundzerofestival.com ~

93 opmerkingen

Ruffneck :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja: :jaja:
laatste aanpassing
00:45 - 01:30: Da Speedfreak ???????????
hardstyle in de terror
02:00 - 02:30: Nordkore (live)

is dat niet met een "C" ??
zin in!!!! vorig jaar was het echt helemaal super
Uitspraak van Nicky Booyaka op maandag 22 juni 2009 om 15:20:
00:45 - 01:30: Da Speedfreak ???????????
hardstyle in de terror

Moet zijn The Speedfreak ;)

Uitspraak van Sonneillon op maandag 22 juni 2009 om 15:23:
02:00 - 02:30: Nordkore (live)

is dat niet met een "­C"­ ??

Ja inderdaad.. en G.m.b.H. er achter :)
22:30 - 23:00: Moleculez (live)
23:00 - 23:45: Randy
00:15 - 00:45: The Sickest Squad (live) :respect:
01:00 - 01:50: Stormtrooper
02:20 - 03:10: Simon Underground
03:45 - 04:30: Smurf
05:05 - 06:00: Tieum
laatste aanpassing
The Sickest Squad!!!
Komprex &­ Frazzbass!!!

One man/half machine
ook eens horen!

Nog twee weken!!
zie dat het bericht is aangepast :)

dit word me toch een vette avond :D
Uitspraak van Albertino op maandag 22 juni 2009 om 15:03:
Ophidian (live)

:kwijl: moet ik weer ff gaan checken!! Op Nightmare Outdoor was ie zo lekker aan het knallen :jaja:


Uitspraak van 010-Ruppert op maandag 22 juni 2009 om 15:41:
dit word me toch een vette avond

Vette nacht kerel :D en gelijk het enige nachtfestival van NL!!!!
keihard!!!!

ziekelijk veel zin in :D

nog even! :bounce: :bounce:
:dood:
VINCE :D kan niet ontbreken natuurlijk :bounce:
21:00 - 21:45: The Rapist
21:45 - 22:30: Cut A Kaos
22:30 - 23:00: Moleculez (live)
23:00 - 23:45: Randy
23:45 - 00:30: DNA DJ-Team
00:30 - 01:00: Ophidian (live)
01:00 - 01:50: Stormtrooper
01:50 - 02:20: Slavefriese (live)
02:20 - 03:10: Simon Underground
03:10 - 03:40: Forsaken is Dead
03:40 - 04:20: Sarin Assault (live)
04:20 - 05:10: Kill 'em All
05:10 - 05:40: Ybrid (live)
05:40 - 06:10: Kali DTS (live)


:respect:

Nog 12 dagen en dan barst het feestgebruis weer los in Bussloo :D
1e prijs voor het maximale aantal stijl- en taalfouten in 1 persbericht.­ Hulde!
ghehe ondaks de schijf en speel vouten, lelijk feel zin aan
gewoon te veel TEVETTE dj's om op te noemen :K
damnn dat wordt heen en weer rennen :P gruwelijk word het, ik blijf toch wel plakken bij de terror stage denk ik :P

iig zin in!!! :bounce:
laatste aanpassing
Ik denk dat ik gewoon maar weer de hele nacht ga lopen dwalen :D

Ziet er allemaal goed uit, dus in welke area je ook uitkomt, het wordt hoe dan ook :bounce:
tering wat ziet het er lekker uit..­ jammer dat ik er nie bij kan zijn..­
Uitspraak van teknoterrier op maandag 22 juni 2009 om 17:44:
gewoon maar weer de hele nacht ga lopen dwalen

dat wordt et meestal op bussloo (terwijl je van te voren allerlei lui wilt zien draaien :D:D:D:D)
Whaaaa!! Gruwelijk!! :kwijl: Zin in!! :honger:

Uitspraak van teknoterrier op maandag 22 juni 2009 om 17:44:
denk dat ik gewoon maar weer de hele nacht ga lopen dwalen :D

Dat kun je iig ook lekker op GZ :yes:
Uitspraak van Nicky Booyaka op maandag 22 juni 2009 om 15:20:
00:45 - 01:30: Da Speedfreak ???????????
hardstyle in de terror

:lol: die fout maken ze ieder jaar..
toffe line up maar neej jmr financien werken niet mee

45 min Mark N is wel een btje kort he :/
Dat wordt genieten!! :D :respect: Ophidian (live) :respect:
Inderdaad Jaap dat wordt ckers genieten :)

Vette line up met een goede opbouw in de timetable, wat we van udc gewend zijn
wat un crap timetable in de terror :gaap: Mark N die krijgt maar 45 minuten.. En noisekick 75 :/ had het veel liever andersom gezien..
Biomek
Artiest Biomek
Waarom staat er Nordcore met een K?

Vandaar dat ie niet meer tussen de lineup staat op de Ground Zero PF pagina.­
Mark N 45 min..Jammer. Óf te duur, of geen kennis van vakmanschap door de organisatie..
Ach op tijd aanwezig, en lekker genieten :)
21:00 - 21:45: The Rapist
23:00 - 23:45: Randy
00:15 - 00:45: The Sickest Squad (live)
00:45 - 01:30: The Speed Freak
03:15 - 03:45: Gabba Front Berlin (live)
03:45 - 04:30: Smurf
05:40 - 06:10: Kali DTS (live)

komt mooi uit, de dj's waar ik juist voor ga ken ik mooi allemaal meemaken:)
we hebben dr weer zin in kijken deze editie de vorige weer kan overtreffen:P
OMG waars is de early gebleven:O
Uitspraak van Heartpressure op maandag 22 juni 2009 om 20:16:
Mark N 45 min..­Jammer.­ Óf te duur, of geen kennis van vakmanschap door de organisatie..­

belachelijk kort voor deze DJ God
ze doen het volgens mij per earea..;) forest, fire en water.

dit is de 2e
Uitspraak van Love is the answer op maandag 22 juni 2009 om 21:27:
belachelijk kort voor deze DJ God

Tjah altijd zo met dit soort grote feesten. Om zijn échte fijne stijl te beluisteren moet toch gezocht worden naar kleinere en meer ondergrondse feesten.

Achja, 45 min wat breaks door al dat geterreur heen is en blijft een heerlijke afwisseling (Y). Ik ga genieten, hoe dan ook :) met een bloody fist in de lucht (Y)
Altijd aanwezig, maar ik mis TOA wel!
03:40 - 04:20: Sarin Assault (live) :D
Ground Zero is al een paar jaar een topfeest, als ze nu eens per area 1 a 2 namen minder zouden boeken was het helemaal perfect, krijgen de coole artiesten ook de kans om echt hun ding te doen :)
Mildr
Artiest Rob Zeth
Altijd leuk die schema's, maar ik vergeet toch altijd waar ik wil zijn omdat er gewoon veelste veel te doen is :)
Heb er zin in, nog effe en het feest barst los :)
21:00 - 21:45: Tekno-Bitchfuker
21:45 - 22:15: IOM Factory (live)
23:00 - 23:30: TimeTwister (live)
23:30 - 00:15: Crazy-2nr
00:15 - 00:45: The Sickest Squad (live)
00:45 - 01:30: The Speed Freak
01:30 - 02:00: Igoa (live)
02:00 - 02:30: Nordkore (live)
02:30 - 03:15: Mark N
03:15 - 03:45: Gabba Front Berlin (live)
03:45 - 04:30: Smurf
05:00 - 05:45: Frazzbass
05:00 - 05:45: Komprex
05:45 - 07:00: Noisekick (live)

soe ik het ckr met deze time table....­
tussen 22:15 - 23:00 hebben ze ckr pauze
hahahaha
:D fire stage :kwijl:

krap 2 weekies en dan

Losss in het Bos (H)
laatste aanpassing
21:00 - 22:00: Miss Twilight
21:00 - 22:00: The Antidote
22:00 - 23:00: Bass-D
22:00 - 23:00: Dr. Rude
23:00 - 23:30: Human Resource
23:30 - 00:25: Ruffneck
00:25 - 01:20: Enzyme X
01:20 - 02:15: Vince
02:15 - 03:10: One man//half machine
03:10 - 04:10: Delta 9
04:10 - 05:05: Lenny Dee
05:05 - 06:00: Tieum

Bass-d samen met Dr Rude :cheer: kom zeker ff vooraan bij je kijken rudi :D!
En om 10 voor half 2 moet ik zeker ff bij Vince komen kijken, gegarandeerd knallen met hem altijd!
En de afsluiter lekkere frenchcore :D gaat KNALLEN worden mensen, zeker weten!!!
Uitspraak van Dragoslav M. op maandag 22 juni 2009 om 18:26:
45 min Mark N is wel een btje kort he

Dat wel, is wel de enigste die ik cker wil zien, voor de rest gwn feesten!!!
Uitspraak van riGGY op dinsdag 23 juni 2009 om 10:51:
En de afsluiter lekkere frenchcore

Tieum zeker, niet echt frenchcore, meer industrial:P
laatste aanpassing
Uitspraak van Teum NL :bier: op dinsdag 23 juni 2009 om 11:59:
Tieum zeker, niet echt frenchcore, meer industrial:P

Wou net zeggen.
Ziet er vet uit!
Helaas geen geld om te gaan :(
Blijf het achterlijk vinden om complete DJ teams maar 45 minuten te laten draaien en de hele area om 6.­00 uur te laten eindigen, terwijl je tot 7.­00 uur door kan/mag.­ Doe per area 1 of 2 dj's minder en geef elke DJ een kwartier langer denk ik dan.­ Ben wel benieuwd waarom ze het zo doen eigenlijk!
Uitspraak van Svensation B) op dinsdag 23 juni 2009 om 15:39:
Blijf het achterlijk vinden om complete DJ teams maar 45 minuten te laten draaien en de hele area om 6.­00 uur te laten eindigen, terwijl je tot 7.­00 uur door kan/mag.­ Doe per area 1 of 2 dj's minder en geef elke DJ een kwartier langer denk ik dan.­ Ben wel benieuwd waarom ze het zo doen eigenlijk!

Meer DJ' ziet er intressanter uit denk ik, en die 2 dj's die nu wel kunnen draaien zouden net dat een zetje kunnen gaan om wel of niet te gaan.

Gewoon ff een theorie he :P
Mark N 45 minuten is gewoon richtige crap.. Hij zet tenminste een set neer waar 9/10 dj's mixtechnisch niet eens aan kunnen tippen :no: ik ging stapte niet eens 40 uur in een vliegtuig (heen/terug) voor 45 minuten :9

en dan wel 75 minuten virtual dj, auto beat match zooi om het boeltje af te sluiten :gaap: :/
laatste aanpassing
Achja laten we gewoon met zn allen hopen dat tijdens de set van Mark al het noisekick volk wegblijft.­ Die hebben toch weinig met breaks.­
Uitspraak van [ r_AW ] Detoxicated op dinsdag 23 juni 2009 om 19:07:
ik ging stapte niet eens 40 uur in een vliegtuig (heen/terug) voor 45 minuten

gaat hij niet gelijk toeren door Europa dan ???
laatste aanpassing
Uitspraak van Teum NL :bier: op dinsdag 23 juni 2009 om 11:59:
Tieum zeker, niet echt frenchcore, meer industrial

maar ik hoop toch wel op een beetje dikke frenchcore ;)
Uitspraak van riGGY op dinsdag 23 juni 2009 om 21:19:
maar ik hoop toch wel op een beetje dikke frenchcore ;)

Denk niet dat je dat van Tieum moet verwachten.
wat boeit 't wie waar wanneer draait???
als 't ma droog is,vindt ik veel belangrijker

hebbe der zin anSMILEYSTART#­55SMILEYSEPOmRvZXRpZXdvZXA6SMILEYEND
00:15 - 00:45: The Sickest Squad (live)
00:45 - 01:30: The Speed Freak
:respect: Ophidian live :respect:

Word een dikke knaller dit jaar!!!
waarom staat hellfish niet bij de terror
Zin in !!
Lekkere line up! Heerlijk rossen (in de bossen)!! :D
Uitspraak van Ketapret op donderdag 25 juni 2009 om 16:17:
waarom staat hellfish niet bij de terror

:rot: omdat hellfish met een lekker vage set met veel breaks 05450943949032x beter tot zijn recht komt 8)
laatste aanpassing
Uitspraak van Teum NL :bier: op dinsdag 23 juni 2009 om 11:59:
45 min Mark N is wel een btje kort he

Dat wel, is wel de enigste die ik cker wil zien, voor de rest gwn feesten!!!

eens!

Uitspraak van Reckless Bastard op dinsdag 23 juni 2009 om 21:18:
gaat hij niet gelijk toeren door Europa dan ???

z'n tour deze zomer is korter dan vorig jaar, toen was ie 5 maanden van huis.
Uitspraak van * Cheryl * op donderdag 25 juni 2009 om 21:22:
Ziet er goed uit!

Zo cheryl, ga jij ook :)?